Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
ZoranICS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2239
Dátum registrácie: St 18. Jún, 2008, 18:51
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ZoranICS »

Mal som ford :) servis bol vtipny, ale nie je to az take zle ;) O dizloch radsej pomlcme... asi okrem 2.5l v tranzite co bol fantasticky motor.
Používateľov profilový obrázok
hawkeye
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6647
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2009, 19:12
Bydlisko: Trnava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa hawkeye »

tak dnes zo 100vky na 20km/h kvôli 2 bazantom, 1x co sa mi ABS zaplo na suchej ceste ale prešli v pohode :)
Spoiler: ukázať
i5-6600k@4600Mhz + asus sabertooth z170 Mark1, 16GB RAM, Sapphire Nitro R9 390 Fury, Seasonic SnowSilent 750W Platinum all in Silverstone Fortress FT02
Používateľov profilový obrázok
MaceKx
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2847
Dátum registrácie: So 26. Feb, 2011, 16:55
Bydlisko: Skalica

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa MaceKx »

Fordy su v pohode ale ja by si to nekupil ale prirovnal by som to k VW si mozu podat ruky. Som rad ze pustili Mazdu a ich vplyv je uz minimalny ako kedysi je Mazda Mazdou.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5780
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa felipe25 »

btw to ABS na suchej ceste, to je bezne?

prvykrat sa mi to stalo este na prvom aute, ale malo uz 5r letne pneu.. /asi znak, ze treba menit/
ale stava sa mi to aj na uplne novom aute s novymi pneu /sice zatial este stale zimne/, pri silnom brzdeni, aj ked asfalt je taky "leskly", a musi byt horuco. to je bezne?
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Používateľov profilový obrázok
hawkeye
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 6647
Dátum registrácie: Ut 06. Jan, 2009, 19:12
Bydlisko: Trnava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa hawkeye »

no mne sa to stalo keď som brzdit na plné zo 100 na 20 a zaplo sa pri konci

ale to co píšeš ty : horúci asfalt + zimné mi príde ako reálne
Spoiler: ukázať
i5-6600k@4600Mhz + asus sabertooth z170 Mark1, 16GB RAM, Sapphire Nitro R9 390 Fury, Seasonic SnowSilent 750W Platinum all in Silverstone Fortress FT02
Používateľov profilový obrázok
Blackhawk
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2436
Dátum registrácie: St 07. Jan, 2009, 14:12
Bydlisko: Sereď

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Blackhawk »

Co sa tyka fordov, tak klasicke atmosfericke benziny boli super motory, takmer bezudrzbove, iba liat benzin a kazdorocne servisovat. Problemy mala prva verzia TI-VCT motora, kde sa zacala kazit mechanika variabilneho casovania. Ja mam druhu verziu, kde to zrejme uz opravili, navyse odstranili 1 katalyzator a 2 lambdy. Za cca 60tis km zatial ziaden problem (klop, klop, klop). Samostatna kapitola je volvacky 2,5l, nadherny motor, pekny zvuk.

Najlepsia stranka Fordov su ale podvozky.
Spoiler: ukázať
CPU : AMD Ryzen 5 5600X , MB : ASUS TUF GAMING B550-PLUS , RAM : Patriot Viper 4 Steel Series, 16GB , GPU : GTX1060 , PSU : Corsair TX650M , HDD : Samsung 970 EVO, M.2 SSD
Používateľov profilový obrázok
scarinko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2695
Dátum registrácie: Po 08. Nov, 2004, 14:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scarinko »

ako je poznat druha verzia tohot TI-VCT? to bola tusim 1,6 85kw ale tiez som cital ze ten motor az tak super nie je ale neviem ze robili aj druhu verziu
Používateľov profilový obrázok
ZoranICS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2239
Dátum registrácie: St 18. Jún, 2008, 18:51
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ZoranICS »

Moj najvacsi problem s Frodom bol ten, ze v ramci jedineho vyrobneho mesiaca pouzili tri rozne alternatory a kabelaz k nim. Alternator posiel a ja som bol 3x na vrakovisku po nahradny alternator, vybrany z identickeho modelu s identickym mesiacom vyroby :). A papalo to viac oleja ako benzinu, ale tak po 120k mil to nie je az take hrozne ;)
Používateľov profilový obrázok
scarinko
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2695
Dátum registrácie: Po 08. Nov, 2004, 14:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa scarinko »

http://www.autorubik.sk/technika/motor- ... 12v-ea211/

vyzera to ze to bude lepsie ale uvidime
trocha ma ale zaraza ten dozivotny remen :D
shajek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4796
Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
Bydlisko: Pravenec

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa shajek »

dooost picovin po kope ... dost .. mocne .. silne .... zaujimave ze setria vahu plastovymi drziakmi integrovanmi v motore ci co to tam pisali :D
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Používateľov profilový obrázok
Blackhawk
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2436
Dátum registrácie: St 07. Jan, 2009, 14:12
Bydlisko: Sereď

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Blackhawk »

scarinko napísal:ako je poznat druha verzia tohot TI-VCT? to bola tusim 1,6 85kw ale tiez som cital ze ten motor az tak super nie je ale neviem ze robili aj druhu verziu
Dvojkovy Focus po facelifte (výroba 2009-2011) mal druhu verziu, ja na ten motor nemozem povedat krive slovo, aj ked vykon nic extra, ale vykonova krivka je nadherne rovna a auto taha od 3000 otacok stale rovnako az dop obmedzovaca.
ZoranICS napísal:Moj najvacsi problem s Frodom bol ten, ze v ramci jedineho vyrobneho mesiaca pouzili tri rozne alternatory a kabelaz k nim. Alternator posiel a ja som bol 3x na vrakovisku po nahradny alternator, vybrany z identickeho modelu s identickym mesiacom vyroby :). A papalo to viac oleja ako benzinu, ale tak po 120k mil to nie je az take hrozne ;)
hehe, toto je pravda, ten isty model, rok vyroby aj vybava a auta mozu mat predpripravu na ine doplnkove funkcie. Ale zasa treba povedat, ze minimalne dvojkovy Focus je ako skladacka. Ja osobne mam verziu Sport a postupne som si dorobil z originalnych dielov veci ako tempomat, 4 okna v elektrike, dazdovy a svetelny senzor, osvetlenie noh a zadnych sedadiel, ... Vsetko diely z vrakaca za zlomkovu cenu novych dielov.
Spoiler: ukázať
CPU : AMD Ryzen 5 5600X , MB : ASUS TUF GAMING B550-PLUS , RAM : Patriot Viper 4 Steel Series, 16GB , GPU : GTX1060 , PSU : Corsair TX650M , HDD : Samsung 970 EVO, M.2 SSD
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa quicky »

mne sa inak velmi pacil v limegreen farbe focus RS ,s 2.5Turbo v5 (myslim)...nadherny zvuk od vyroby...ale prednokolka je pre mna zlym synonymom sportoveho auta :O proste zadok,prip 4X4 ale urcite 4kolky rozumne,nie audi(0percent zabavy)
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5780
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa felipe25 »

scarinko, mna skor serie celkovo, ze EU tlaci tlaci vyrobcov do downsizingu, pritom im nenechava ani par rokov na totalne vyladenie motora, a kym oni vyrabaju 2-3 nejaku verziu 1,2TSI, zrazu pride norma EURO6 a uz robia motory 1,2TSI s Euro6, a tak majitelia toho kratkodobo robeneho 1,2TSI nikdy nebudu mat plnohodnotny motor. Tolko problemov s nim bolo, a automobilka to reklamovala a uznavala zaruku, lebo na hladanie nejakej kontrukcnej zavady kaslala, ked mala pripraveny na vykrese uz dalsi motor. Proste, niekedy sa jeden motor napr 1,9TDI robil pomaly 8-10rokov, a posledne verzie boli elo nuno, vyrobcovia vychytali vsetky muchy. A teraz, za ten cas, kym je jedna verzia na trhu vyrobca nema sancu, lebo uz mu EU tlaci ze musi ist este nizsie s normami a teda opat este zasa iny motor.
podla mna z vela verzii motorov na ktore nadavame by boli super motory, keby na nich vyrobca mal viac casu. no je jasne, ze ked EU tlaci, tak nikto nebude dalej vyvijat staru platformu, ale ide uplne od nuly.
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
quicky
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 9824
Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa quicky »

nas tu tlacia s euro normami a v usa veselo kazdy doma aspon jednu V8 :O a idealne dieslak co kadi jak kamion :O :rep:
Používateľov profilový obrázok
ZoranICS
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2239
Dátum registrácie: St 18. Jún, 2008, 18:51
Bydlisko: Kosice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa ZoranICS »

Lebo to je supertruper a vsetci na zemi by tak mali fungovat. prestahujme sa rovno do ciny, tam ziadne emisne normy neplatia a hla ake maju krasne slnecne dni a ziadnu rakovinu pluc ;)

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"