ja som pri kupe prve pozeral ako vyzera motor, ked je vyumyvany jak psie gule,vacsinou to bol pruser, to iste interier,dobre ,ze nebolo dva litre oleja vsade aby to vyzeralo "pekne"... ja som vacsinou na vymeny chodil akurat zvonka oplachnuty,zvnutra povysavane, proste bez stav,nech si vie clovek pozriet ako to skutocne vyzera
tak tak, vycisteny motor je znakom pruseru,
alebo servisneho postupu "umyjem to a pokusim sa odsledovat kde v <> unika ten olej /pripadne si doplnte inu kvapalinu/"
inak som zistil, ze v chladiacej mam olej, asi necely liter za 5000 zmizne, takze sa mozem tesit na GO hlavy... 250€ poleti len taky fukot
ja sa dnes chystam popozerat si kvapaliny vsetky jak su na tom, istota je gulomet. v poslednej dobe stretavam len ludi co mi hovoria,ze kuknem a "chladiaca kvapalina nikde"
landrower neunáhlil by som sa s opravou hlavy... ja na Vectre B 1.7TD som mal tiež olej, dávala sa robiť hlava a nepomohlo to...
nakoniec oco prišiel na to, že je diera niekde vo výmenníku oleja (nejaká somarina čo ohrieva olej vodou alebo naopak), tak ju opravil (alebo zaslepil výmenník, neviem ) a odvtedy nebol problém...
Riešil som to na opelclube a vyšla z toho len hlava, teda jej tesnenie... Ono ta kapalina aj pachne po spalinach, takže jedine to tesnenie alebo hlava samotná to asi bude...
Inak, máte niekto kontakt na nejakého šikovného servisaka v BA, čo by to vedel spraviť? Síce by mi to vedeli aj z opelclubu, ale to v nitre, a to neni úplne pohode pre mňa...
ja by som ti to vedel v pravenci ale to je este o kousek dal kazdopadne najdem fotku tesnenia mojej felicie po byvalom majitelovi ....
kupodivu som mal len majonezu na stupliku a to bolo vsetko, auto islo normalne .. co sa neda o nom povedat teraz ked je tam novy motor s novou hlavou. niekde je tam fatalna chyba elektroniky ... proste kupte si feliciu z bazaru
no len dement moze vystriekat motor, asi tak. Dostane sa ti vlhkost do lozisk, pripadne ak mas popraskane gufra a postupne sa zacnu ozyvat loziska na altiku, klimakompresore atd, plus mozno elektriku.
Motor by sa nemal umyvat tlakovovym striekanim umyvat, pokial viem
No nam odisiel alternator po tom, ako sme vbehli do hlbokeho vymolu s vodou na ceste 1. triedy. Najskor zasvietila kontrolka motora, potom zhasol motor. Nastastie sa nastartovalo a islo sa dalej. Avsak po 2 dnoch uz auto neslo nastartovat, nastartovali sme cez kable a islo sa do servisu kde nasli zavadu Ale naodradilo ma to, od umyvania motora.
Niektore kapaliny mozu byt agresivne a moze sa znicit kabelaz. Pod usadenou spinou sa moze tvorit hrdza, mas prehlad co s autom je ked nieco unika, cistejsia robota. Preberam len co som sa dozvedel od inych