Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ako zistim ktory motor to ma a ktory nie ? (hlavne ma zaujima Golf VI 1.6 DSG7)
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Sacich aj vyfukovych? Hovorime o leon 2ke? Ak ano tak sorry mal som za to ze vag to vtedy pri tychto motoroch nemal a preto aj ta vyssia spotreba tak isto aj 1.6
tak ako sorry ale s jednasestkou po meste za 9 a jednaosmickou za 7,5 je rozdiel
Konkretne som myslel toto http://www.autorubik.sk/clanky/motor-honda-vtec
Kód: Vybrať všetko
Viac dynamiky najmä v spodných otáčkach ponúka osemventilová 1,6 MPi (75 kW a 148 Nm) známa aj z iných koncernových modelov. Napriek lepšej dynamike je aj tento motor vhodný skôr pre pokojnejších vodičov a na svižnejšiu jazdu je potreba udržiavať otáčky v hornej polovici. Motor vychádza zo staršej 1,6 MPI SR (74 kW), ktorej akčnosť v 75 kW verzii citeľne pribrzdili prísnejšie emisné limity. S motorom spolupracuje kratšie sprevodovaná prevodovka, ktorá síce zlepšuje dynamiku vozidla v nižších rýchlostiach, ale na diaľnici sa takéto naladenie prejavuje vyššou hlučnosťou a taktiež spotrebou paliva.zvýšenou spotrebou paliva a zvýšeným hlukom. Pri troche snahy je možné s týmto motorom jazdiť v priemere okolo 7,5 l, na diaľnici a v meste treba počítať skôr s 9 litrovou spotrebou.
Konkretne som myslel toto http://www.autorubik.sk/clanky/motor-honda-vtec
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
skor sa spytaj inak, ktora automobilka nema variabilne casovanie ?...
inak porovnavat rapis a toledo neni trochu out. Ked toledo by malo byt kategoriou octavia, jetta a pod ?
inak porovnavat rapis a toledo neni trochu out. Ked toledo by malo byt kategoriou octavia, jetta a pod ?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Všeobecná diskusia
Otec ma problem s Fofom, motor 1.8 Tdci nabehane cca 180k km.
Isiel autom a zrazu stratil vykon az mu auto uplne chciplo, blikala kontrolka zhavenia, auto potom ale este nastartoval a dosiel domov. Na druhy den auto startoval a dymu jak z tanku a motor klepal. Teraz uz len toci, toci ale nenastartuje. Ide stym na diagnostiku a uvidi sa co.
Mate niekto tip co to je ?
Isiel autom a zrazu stratil vykon az mu auto uplne chciplo, blikala kontrolka zhavenia, auto potom ale este nastartoval a dosiel domov. Na druhy den auto startoval a dymu jak z tanku a motor klepal. Teraz uz len toci, toci ale nenastartuje. Ide stym na diagnostiku a uvidi sa co.
Mate niekto tip co to je ?
Naposledy upravil/-a Endy v Ne 26. Apr, 2015, 21:25, upravené celkom 1 krát.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
trysky,takto nejak to robilo na 335D bmw co som mal,
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Všeobecná diskusia
Toho sa aj obaval, co to tak kostuje ? Oplati sa to pri aute s hodnotou cojaviem 2k eur robit ?
Inac ked som siel raz na tom aute tak mi to spravilo to iste, strata vykonu a nasledne schcipnutie...
Ale este som nastartoval. Myslel som, ze to moze byt turbo, tak som to par kilometrov vytacal a myslel som, ze bude ok, no nieje
Inac ked som siel raz na tom aute tak mi to spravilo to iste, strata vykonu a nasledne schcipnutie...
Ale este som nastartoval. Myslel som, ze to moze byt turbo, tak som to par kilometrov vytacal a myslel som, ze bude ok, no nieje
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Tak ale povedz aj tu druhu polovicu ze ten dvojliter bude jazdit po meste za 10 a ta fabia za max 7.
kedze ten dvojliter mame uz nejaky ten piatok - foter to kupoval nove v 1996, tak ti viem povedat ze NIKDY v Bratislave ani inde ten voz nedosiahol spotrebu 10l/100km.
Skusim znovu : NIKDY.
Mna by uplne najviac zaujimalo, odkial tieto internetove deti beru tieto cisla. Len tak, pretoze fabia jedna-dva jazdi za sedem, tak dvojliter proste musi brat imrvere 10 a neda sa menej ani keby co ?
Kedze Szkoda Raprd jedna-dva jazdi za sedem, tak Ojdi A8 sestliter proste musi zrat 5nasobok, ze ? Lebo 1.2tsi x 5 = 6 litrov W12, tak proste A8cka dvanasthrnec jednoducho zere sedem x 5 = 35 litrov v meste. A bodka.
Kedze na svete je sedem miliard ludi a dve miliardy Cinanov, tak kazdy treti najneskorsie stvrty z nas je Cinan. Nepriestrelne.
Vsetci sa kolektivne modlime aby za cerpadlo a trysky teraz nezaplatil Andy dva tisice eur. Lebo ked vymeni vstreky, otazka je ci je palivovy system cisty. Ci ho dokaze niekto vycistit na takej urovni na akej sa vycistit ma. Ci je cerpadlo v poriadku alebo ci pusti stavu o mesiac. Ci to neodfajcilo DPF (myslim ze FoFo 1.8d nema DPF, pripustime vsak moznost ze ma alebo ze sa toto stane na inom diesliku). To je dalsi tisic a pol navrch. Ak by si sa do toho celeho pustil tak ako mas, veselo sa bavime o 5 tisicoch eur.
Ci to cele vobec ma zmysel s tymi dieslami. Ci bol kamarat stastny za 2.200eur vymenu EGR ventilu [!!! s nahubkom !!!!] na W.V. Karawella 2.0tdi, 4 rocny, 80.000km, jediny majitel, vyhrievana garaz v dome aj v robote.
Ci nie je vysokoobjemovy malootackovy benzin bez systemovych chyb nakoniec predsalen lepsie riesenie, ked najazdim 10.000km rocne na takom voze, bratia a sestry.
Ci nahodou nebude dalsi domrdany polepeny diesel o tri tyzdne v inzeratoch - naturlich im super zustand, ako inac.
kedze ten dvojliter mame uz nejaky ten piatok - foter to kupoval nove v 1996, tak ti viem povedat ze NIKDY v Bratislave ani inde ten voz nedosiahol spotrebu 10l/100km.
Skusim znovu : NIKDY.
Mna by uplne najviac zaujimalo, odkial tieto internetove deti beru tieto cisla. Len tak, pretoze fabia jedna-dva jazdi za sedem, tak dvojliter proste musi brat imrvere 10 a neda sa menej ani keby co ?
Kedze Szkoda Raprd jedna-dva jazdi za sedem, tak Ojdi A8 sestliter proste musi zrat 5nasobok, ze ? Lebo 1.2tsi x 5 = 6 litrov W12, tak proste A8cka dvanasthrnec jednoducho zere sedem x 5 = 35 litrov v meste. A bodka.
Kedze na svete je sedem miliard ludi a dve miliardy Cinanov, tak kazdy treti najneskorsie stvrty z nas je Cinan. Nepriestrelne.
Vsetci sa kolektivne modlime aby za cerpadlo a trysky teraz nezaplatil Andy dva tisice eur. Lebo ked vymeni vstreky, otazka je ci je palivovy system cisty. Ci ho dokaze niekto vycistit na takej urovni na akej sa vycistit ma. Ci je cerpadlo v poriadku alebo ci pusti stavu o mesiac. Ci to neodfajcilo DPF (myslim ze FoFo 1.8d nema DPF, pripustime vsak moznost ze ma alebo ze sa toto stane na inom diesliku). To je dalsi tisic a pol navrch. Ak by si sa do toho celeho pustil tak ako mas, veselo sa bavime o 5 tisicoch eur.
Ci to cele vobec ma zmysel s tymi dieslami. Ci bol kamarat stastny za 2.200eur vymenu EGR ventilu [!!! s nahubkom !!!!] na W.V. Karawella 2.0tdi, 4 rocny, 80.000km, jediny majitel, vyhrievana garaz v dome aj v robote.
Ci nie je vysokoobjemovy malootackovy benzin bez systemovych chyb nakoniec predsalen lepsie riesenie, ked najazdim 10.000km rocne na takom voze, bratia a sestry.
Ci nahodou nebude dalsi domrdany polepeny diesel o tri tyzdne v inzeratoch - naturlich im super zustand, ako inac.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Internetove deti sa pytali majitelov v okoli ktori jazdia po tomto meste. A fotrik tiez jazdi urcite ciste mesto. Este mi povedz ze jazdi za sedmicku v zapchach a najmem si ta ako sofera a kludne si kupim V8 lebo ty mas predsa na kazdom aute spotrebu sedem. Keby si riadil raketoplan tak urcite tiez za sedem
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
na tom vehykli uz pan otec nejazdia... chodilo to tu bezne po Bratislave za sedem a pol, za osem, nad osem zriedka. Ja som nikdy moje cisla nevravel kombinovane aby marketingovo lepsie vyzneli. Ked sa bavime mesto, tak sa bavime mesto.
Raketoplan : zvazim. Dobre ze hovoris. Skoda ze bratislavske Aero potrebuje take velke rozpatie kridel a nemoze sadnut na normalnej ceste, to by bolo zase viac bordelu v meste.
Jedna vec je pytat sa majitelov, druha velmi odlisna je vlastnit, jazdit a pouzivat. Fakt to nie je take hrozne ako sa zda. Proste si nemyslite ze vsetky dvojlitre vyzaduju desat. Ani zboznovana Szkoda Raprd nejazdi s dvojlitrom za desat (prepana, montuje sa tam vlastne take OBROVSKE zelezo ?) Tak Oktavia. Ani Koktavia nejazdi za desat s dvojlitrom v meste. Ani 1.8T nejazdilo za desat v meste, aj s tym sa dalo spravit osem ked nebola prilis extremna zima a prilis extremne zapchy.
Treba si uvedomit ze tam kde jedna-dva vrieska na 2900rpm aby to nieco islo sa dvojliter s prstom v ri...zadku vezie na 2000rpm a podava vacsi vykon ako maly uvrestany tajtrlik. Zmensovat donekonecna sa neda.
Raketoplan : zvazim. Dobre ze hovoris. Skoda ze bratislavske Aero potrebuje take velke rozpatie kridel a nemoze sadnut na normalnej ceste, to by bolo zase viac bordelu v meste.
Jedna vec je pytat sa majitelov, druha velmi odlisna je vlastnit, jazdit a pouzivat. Fakt to nie je take hrozne ako sa zda. Proste si nemyslite ze vsetky dvojlitre vyzaduju desat. Ani zboznovana Szkoda Raprd nejazdi s dvojlitrom za desat (prepana, montuje sa tam vlastne take OBROVSKE zelezo ?) Tak Oktavia. Ani Koktavia nejazdi za desat s dvojlitrom v meste. Ani 1.8T nejazdilo za desat v meste, aj s tym sa dalo spravit osem ked nebola prilis extremna zima a prilis extremne zapchy.
Treba si uvedomit ze tam kde jedna-dva vrieska na 2900rpm aby to nieco islo sa dvojliter s prstom v ri...zadku vezie na 2000rpm a podava vacsi vykon ako maly uvrestany tajtrlik. Zmensovat donekonecna sa neda.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
A4 3.0 TDI - 6,5
A6 3.0 TDI - 8,5
A8 3.0 TDI - 10,0
A8 4.2 V8 MPI - 12,2
A8 4.2 V8 TDI - 12,8
A8 6.0 W12 MPI - 18,8
A8 6.3 W12 FSI - 19,6
RS6 C5 4.2 V8 - do 14 (nejazdil som ja)
A6 3.2 V6 FSI - 11,1
Oct I 1.9 TDI VE - 5,2
Passat B6 TDI PD 103kW - 5,5
Passat B7 2.0 TDI CR 105 kW - 5,9
Passat B7 2.0 TDI CR 125 kW - 6,2
BMW 745d 240kW - 14,0
A4 B7 2.0 TFSI - 9,6
A6 3.0 TDI - 8,5
A8 3.0 TDI - 10,0
A8 4.2 V8 MPI - 12,2
A8 4.2 V8 TDI - 12,8
A8 6.0 W12 MPI - 18,8
A8 6.3 W12 FSI - 19,6
RS6 C5 4.2 V8 - do 14 (nejazdil som ja)
A6 3.2 V6 FSI - 11,1
Oct I 1.9 TDI VE - 5,2
Passat B6 TDI PD 103kW - 5,5
Passat B7 2.0 TDI CR 105 kW - 5,9
Passat B7 2.0 TDI CR 125 kW - 6,2
BMW 745d 240kW - 14,0
A4 B7 2.0 TFSI - 9,6
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
inak co sa tyka extremne nizkej spotreby, tak tomu ver ze som fakt dobry a ze ma vobec nezaujima
http://forum.autobazar.eu/ako-jazdit-na ... 19294.html
chalan bol nakoniec u mna, stretli sme sa viackrat, a vyhral to. Na zaklade nasho spolocneho treningu a merani i ked na uplne inom aute ako Pežgeout. Principy su ale vzdy rovnake. Na hlavu porazil konkurenciu - rozdiel medzi prvym a tretim miestom BEZ OHLADU NA AUTO bol skoro desat percent :
http://www.europa2.sk/srv/www/content/d ... /1703.html
http://www.contracthireandleasing.com/c ... n-a-308-2/
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4253169481
co v konkurencii 72 ludi z celej Evrópy povazujem za NESMIERNY uspech. Tomi je fakt narodeny 1981 cize v casoch tohoto eco-tero-ryst-rallye mal tolko rokov kolko mal cize ZIADNE realne vodicsske skusenosti co by stali za zmienku
Kto z vas vie jazdit za 3.14 litra na Pežeoute 308 ? A nielenze "vie", ale kto z vas prejde tisic kilometrov pri takejto spotrebe priemer ? To je trosku ina kavicka... a Tomas sa vyjadril ze si je vedomy niektorych nedotiahnutych veci ktore mal spravit a nespravil, alebo nerobil sustavne a systematicky atd.
No ale ved trieskajte blbosti o raketoplanoch, mne to nevadi.
http://forum.autobazar.eu/ako-jazdit-na ... 19294.html
chalan bol nakoniec u mna, stretli sme sa viackrat, a vyhral to. Na zaklade nasho spolocneho treningu a merani i ked na uplne inom aute ako Pežgeout. Principy su ale vzdy rovnake. Na hlavu porazil konkurenciu - rozdiel medzi prvym a tretim miestom BEZ OHLADU NA AUTO bol skoro desat percent :
http://www.europa2.sk/srv/www/content/d ... /1703.html
http://www.contracthireandleasing.com/c ... n-a-308-2/
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 4253169481
co v konkurencii 72 ludi z celej Evrópy povazujem za NESMIERNY uspech. Tomi je fakt narodeny 1981 cize v casoch tohoto eco-tero-ryst-rallye mal tolko rokov kolko mal cize ZIADNE realne vodicsske skusenosti co by stali za zmienku
Kto z vas vie jazdit za 3.14 litra na Pežeoute 308 ? A nielenze "vie", ale kto z vas prejde tisic kilometrov pri takejto spotrebe priemer ? To je trosku ina kavicka... a Tomas sa vyjadril ze si je vedomy niektorych nedotiahnutych veci ktore mal spravit a nespravil, alebo nerobil sustavne a systematicky atd.
No ale ved trieskajte blbosti o raketoplanoch, mne to nevadi.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 2299
- Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
- Bydlisko: Spisska Nova Ves
Re: Všeobecná diskusia
Na dieseli bezproblemovo, samozrejme zalezi od trasy
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.