Všeobecná diskusia
- jcdenton12
- Používateľ
- Príspevky: 2221
- Dátum registrácie: Št 22. Dec, 2005, 20:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
a preco preboha?STENLY napísal:tiež som bol rozhodnutý kúpiť tretiu Fabku v plnej výbave za 14 tisíc, no nakoniec som sa rozhodol pre motor Mivec
kazdy si tu otazku polozi zo svojho pohladu
...
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
anohawkeye napísal:lancer 1.6?
sám neviem... japonec je krajší a výkonovo sú tie autá rovnaké, ale viac sa mi pozdáva auto bez turba ako s nímjcdenton12 napísal:a preco preboha?
kazdy si tu otazku polozi zo svojho pohladu
čím menej vecí v aute, tým lepšie
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
Re: Všeobecná diskusia
budes spokojny a garantujem ti ze jazdne vlastnosti lancera su omnoho lepsie jak nejaka fabka
spotrebu ma tiez 1.6 mensiu ja fabka
spotrebu ma tiez 1.6 mensiu ja fabka
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
neverim, stenly kupil mitsu
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
nekúpil, napísal som, že som sa pre neho rozhodol
ale o dva týždne sa chystám do žiliny
ale o dva týždne sa chystám do žiliny
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Fabia v plnej vybave za 14.000 ? No tak ukaz :
http://www.skoda-auto.sk/SiteCollection ... cennik.pdf
a vidim tam ZACIATOCNU cenu 16.790eur za fabia kombi s uchvatnym 1.4tédéí motorom v tej najlepsej vybave a snad veris tomu ze tam naplieskam vybavu aspon za dalsich 4.000eur ak nie 7.000eur (nechce sa mi fakt zratavat tie polozky v cenniku), takze sa bavime uz o 21.000 mozno az 24.000 eur a to este ZDALEKA nemam plnu vybavu, len obycajnu fabiu s najmensim dieslovym motorom co v nej existuje !!!!!!!!
Minule kolega vraj nakonfiguroval Ocktaviu cez 35.000... zacinam tomu verit
Aka fabia v plnke za 14 ?! Chalani uz fakt neblbnite, nestacilo este ? Zacnite namiesto FABIA V PLNEJ VYBAVE pouzivat realnejsie vyjadrenie FABIA V MINIMALNEJ VYBAVE ABY SA DALA POUZIT. A bavit sa nie o 14 ale o 20 tisicoch.
Jo, bez servisneho baliku za slabych 2.964 eur. Co tam preboha v tom baliku "servis 5 rokov alebo 150.000km" je ze stoji skoro stotisic korun starych peknych povodnych ?! Vymena stieracov dvakrat a troje brzdove dosticky ?!
http://www.skoda-auto.sk/SiteCollection ... cennik.pdf
a vidim tam ZACIATOCNU cenu 16.790eur za fabia kombi s uchvatnym 1.4tédéí motorom v tej najlepsej vybave a snad veris tomu ze tam naplieskam vybavu aspon za dalsich 4.000eur ak nie 7.000eur (nechce sa mi fakt zratavat tie polozky v cenniku), takze sa bavime uz o 21.000 mozno az 24.000 eur a to este ZDALEKA nemam plnu vybavu, len obycajnu fabiu s najmensim dieslovym motorom co v nej existuje !!!!!!!!
Minule kolega vraj nakonfiguroval Ocktaviu cez 35.000... zacinam tomu verit
Aka fabia v plnke za 14 ?! Chalani uz fakt neblbnite, nestacilo este ? Zacnite namiesto FABIA V PLNEJ VYBAVE pouzivat realnejsie vyjadrenie FABIA V MINIMALNEJ VYBAVE ABY SA DALA POUZIT. A bavit sa nie o 14 ale o 20 tisicoch.
Jo, bez servisneho baliku za slabych 2.964 eur. Co tam preboha v tom baliku "servis 5 rokov alebo 150.000km" je ze stoji skoro stotisic korun starych peknych povodnych ?! Vymena stieracov dvakrat a troje brzdove dosticky ?!
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
ja som sa hral s VW konfiguratorom, passat som vytiahol na 60k
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/68138444mp3turbo napísal:No tak ukaz :
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
mne by asi fakt mali zakazat pristup na hentie ZDRAVIU SKODLIVE stranky. V hore linkovanej konfiguracii nevidim dieslovy motor, nevidim tam klimatizaciu [??????], ani metalizovany lak a prieci sa mi hladat dalsie veci. To nie je ziadna PLNA VYBAVA, to je najmensi motor (ach pardon zrejme som prehliadol 1.0tsi ak ho tam uz montuju) !!!
ze "Predĺžená záruka na 4 roky, do 60 000 km" to sa mi snad sniva. Taketo KYDY akoze normalne pocuvate pri kupe novych tragacov, este sa na vas s debilnym usmevom skeria a vy kyvate tymi mudrymi hlavickami ze parada, to je namakane ?!?!?!?!?!?! A je uplne jedno aka je to automobilka, uz by ste s tym mali fakt spravit raznu prietrz.
Motory. Skrotili sme silu. Fakt to tam maju napisane. Zostalo mi zle. Normalne zaludocne problemy. Zrejme prazenica co som jedol minuly mesiac.
ŠKODA Service Care Professional
Tým, ktorí chcú dopriať svojmu novému vozidlu ŠKODA absolútnu starostlivosť, ponúkame balík ŠKODA Service Care
Professional. S týmto servisným balíkom máte k dispozícii komplexnú údržbu vozidla ŠKODA podľa predpisov výrobcu
a tiež prácu a materiál potrebný na výmenu väčšiny komponentov, ktoré podliehajú bežnému opotrebovaniu pri
každodennej prevádzke vozidla. Tento komplexný balík tiež zahŕňa prípravu vozidla na STK a EK. V spojení
s predĺženou zárukou si zabezpečíte istotu a pohodlie na vašich cestách v najväčšej možnej miere.
Balík zahŕňa pr ácu a materiál spojenÉ s pr ehliadkou a výmenou týchto komponentov:
> brzdová kvapalina (jedenkrat pocas 150k km = 10 eur, no nech dvakrat takze 20eur)
> peľový filter (hmmmm, 10eur kus, nech 3x takze 30eur)
> palivový filter (3x max, takze 30eur)
> vzduchový filter (to iste, 30eur)
> sviečky (maximalne dvakrat, a pozor - su tam vsetky tri na vymenu, takze... 2x 12eur)
> olej a olejový filter (hmmm, predlzene intervaly na 30k km ? Takze 5x vymena po 30eur olej plus 10eur filter = 5x 40eur = 200eur)
> olej v systéme Haldex (vozidlá s pohonom 4 x 4) maximalne dvakrat, lebo po 60k km, takze liter a liter. Spolu dvacka.
> olej a olejový filter v automatickej prevodovke po 60k km, predpokladam ze su tam uzasne aspon dva litre (jejda nech tri), takze 2x 30eur za olej plus 2x 20eur za filter. Sucet 100eur. Plati len pre DSG, v manuali samozrejme menia gulovy prd.
(ak je predpísaný)
> tesniaci prostriedok na pneumatiky (ehm co ?)
(ak je vo výbave vozidla)
> drobný a pomocný materiál (ehm nula nic)
> stierače (jaj, ved hovorim, dvoje sady po sedem eur, mozno jedna)
> spojka (podľa pokynov výrobcu, podľa opotrebovania) - vyvalia to na uzivatela ze po 150k km nemoze znicit spojku, takze zle zaobchadzanie, bezne opotrebenie. No nech 200eur.
> brzdové platničky, čeľuste a kotúče (ano, samozrejme. Platnicky maximalne trikrat po 50k km, kotuce raz niekde pri 90k km. Takze 3x 40eur plus 100eur a nehovorim ze sa budu vyhovarat ze to nie je bezne opotrebenie).
(pri bežnom opotrebovaní)
> lekárnička (ach, 5 rokov max, takze jedna jedina vymena za 8eur).
> čistenie a dezinfekcia klimatizácie (ano, dvakrat, 15eur kus, spolu 30eur)
> rozvodový remeň alebo reťaz (200eur, maximalne jediny raz. Nechce sa mi hladat kde je predpisana vymena, mozno az za 150k km takze toto by bola nula. Peouogeot ma vymenu 10 rokov / 240.000km, takze o tomto tocim)
> akumulátor (no ten sa zrejme nepokazi kazdemu, ale ked ano, tak 50eur, ved tie male 37Ah srandicky co su tam stoja hovno. Alebo zeby uz davali nieco obrovske napriklad 42Ah ?).
> tlmiče pruženia (pred dovrsenim 150k km alebo 5 rokov ? Nerealne, 5 rokov musia vydrzat. No urcite ich nemenia kazdemu !!).
> výfukový systém (5 rokov ? nehrozi. Nula).
> náboje a zavesenie kolies (naboje nehrozia, sice vlastne pri tejto kvalite... okej, 100eur). Samozrejme sa budu vyhovarat na pouzivanie, ved predsa zavesenie kolies nemozes oddrbat za 5 rokov !!!
> ostatné hnacie remene (klinový, drážkový, plochý, rebrový) - 50eur. Viackrat ako raz ich nevymenia. Dva a pol roka sa bavime, ok ?
> náplň do chladiaceho systému (G12? 30eur).
> príprava na STK (nula cela nic naklady - dvadsat minut na zdvihaku, akurat skasiruju zakaznika ze bububu toto a toto a toto treba vymenit za osemsto eur inak pohorite).
> žiarovky (ach jaj).
Tento balík je k dispozícii jedine v kombinácii s predĺženou zárukou!
tak, parada. Ideme si to ohodnotit : naratal som 1200eur pri zaratani spojky a nabojov kolies, ked som zanedbal vyfuk a tlmice. Zanedbal som cenu prace pretoze vsetko okrem spojky, rozvodov, zavesenia kolies je dohromady robota na styri hodiny a to neviem ci som neprehnal. Aku cenu ma normohodina na Fabiu ? Milion to nebude.
Takze este raz : cena suciastok radovo 1200eur, vratane spojky - inak by to bolo 1000 eur !!! Balicek stoji slabych 3.000eur... A aj ta posrata bateria sa nepokazi kazdemu do 5 rokov, cize je tam este priestor na nejaky saving. Pri vymene rozvodov si napriklad vsimneme, ze ja som kupil rozvody, napinaky aj vodnu pumpu na 2.5crd za 147,-eur vratane dph a ze v pripade Fabie sa NESPOMINA:
- vymena napinakov, ktore mozno nauctuju osobitne
- vymena vodnej pumpy, ktora zrejme bude technologicky vyzadovana, mam taky citak ze nauctovana osobitne.
Cize cela vymena rozvodov ktora je zadarmo kludne moze prist na 299,-eur bratku. Cize uplne zadarmo. Mozno su tam viacere taketo triky, nejak moc som ich nezaregistroval na prvy pohlad.
simply klevr, isn't it ?
Ja viem ze to v autoterorizakoch nebyva taketo lacne a jednoduche, ale tie ceny co pisem su uplne realne. Olej viac ako 10eur liter hodnotu nema. Filtre tiez nie su za tisic. Stierace Bosch nestoja stovku. atd, atd.
Ano, chapem ten slastny pocit ked mozem s vonavym autiakom nacvalat do autorizaku ku kravatakom ze starajte sa. Je to sice drahe staranie, co vam zabudli povedat, ale je to staranie. Holt jo.
Zanedbal som aj to ze nedajboze niekto najazdi 120.000km s tym autom po dialniciach - vtedy brzdy naozaj, naozaj nebude menit po 50k km. Ine je brzdit v meste, ine raz za sto kilometrov.
Uplne som zanedbal aj to, ze profesionalny servisny balik treba zaplatit HNED DNES, prachy su v cudu, a budem ho "vyuzivat" pocas nasledujucich 5 rokov. Casova hodnota penazi nepodstatna, ale vyvalit tri litre dopredu za servis, ktory navyse stoji necely liter a pol, a mat do na 5 rokov predplatene, tak to je parada. Som presvedceny ze drtiva vacsina novych majitelov tuto vec vyuzije, ked je tam neskutocne cenovo vyhodna ludia sa budu o profi servis bit a stat pred branou o tretej v noci v rade.
Predbezny zaver : mam na predaj Brooklynsky most. Lacno. Dajte vediet kto mate zaujem. Netreba si ho odviest, moze zostat na mojom pozemku ktory vam na 100 rokov zapoziciam zadarmo, nemusite nic platit. Most ma novy nater, antigravitacnu upravu a specialne zosilene lana z intergalaktickej kovanej ocele.
ze "Predĺžená záruka na 4 roky, do 60 000 km" to sa mi snad sniva. Taketo KYDY akoze normalne pocuvate pri kupe novych tragacov, este sa na vas s debilnym usmevom skeria a vy kyvate tymi mudrymi hlavickami ze parada, to je namakane ?!?!?!?!?!?! A je uplne jedno aka je to automobilka, uz by ste s tym mali fakt spravit raznu prietrz.
Motory. Skrotili sme silu. Fakt to tam maju napisane. Zostalo mi zle. Normalne zaludocne problemy. Zrejme prazenica co som jedol minuly mesiac.
ŠKODA Service Care Professional
Tým, ktorí chcú dopriať svojmu novému vozidlu ŠKODA absolútnu starostlivosť, ponúkame balík ŠKODA Service Care
Professional. S týmto servisným balíkom máte k dispozícii komplexnú údržbu vozidla ŠKODA podľa predpisov výrobcu
a tiež prácu a materiál potrebný na výmenu väčšiny komponentov, ktoré podliehajú bežnému opotrebovaniu pri
každodennej prevádzke vozidla. Tento komplexný balík tiež zahŕňa prípravu vozidla na STK a EK. V spojení
s predĺženou zárukou si zabezpečíte istotu a pohodlie na vašich cestách v najväčšej možnej miere.
Balík zahŕňa pr ácu a materiál spojenÉ s pr ehliadkou a výmenou týchto komponentov:
> brzdová kvapalina (jedenkrat pocas 150k km = 10 eur, no nech dvakrat takze 20eur)
> peľový filter (hmmmm, 10eur kus, nech 3x takze 30eur)
> palivový filter (3x max, takze 30eur)
> vzduchový filter (to iste, 30eur)
> sviečky (maximalne dvakrat, a pozor - su tam vsetky tri na vymenu, takze... 2x 12eur)
> olej a olejový filter (hmmm, predlzene intervaly na 30k km ? Takze 5x vymena po 30eur olej plus 10eur filter = 5x 40eur = 200eur)
> olej v systéme Haldex (vozidlá s pohonom 4 x 4) maximalne dvakrat, lebo po 60k km, takze liter a liter. Spolu dvacka.
> olej a olejový filter v automatickej prevodovke po 60k km, predpokladam ze su tam uzasne aspon dva litre (jejda nech tri), takze 2x 30eur za olej plus 2x 20eur za filter. Sucet 100eur. Plati len pre DSG, v manuali samozrejme menia gulovy prd.
(ak je predpísaný)
> tesniaci prostriedok na pneumatiky (ehm co ?)
(ak je vo výbave vozidla)
> drobný a pomocný materiál (ehm nula nic)
> stierače (jaj, ved hovorim, dvoje sady po sedem eur, mozno jedna)
> spojka (podľa pokynov výrobcu, podľa opotrebovania) - vyvalia to na uzivatela ze po 150k km nemoze znicit spojku, takze zle zaobchadzanie, bezne opotrebenie. No nech 200eur.
> brzdové platničky, čeľuste a kotúče (ano, samozrejme. Platnicky maximalne trikrat po 50k km, kotuce raz niekde pri 90k km. Takze 3x 40eur plus 100eur a nehovorim ze sa budu vyhovarat ze to nie je bezne opotrebenie).
(pri bežnom opotrebovaní)
> lekárnička (ach, 5 rokov max, takze jedna jedina vymena za 8eur).
> čistenie a dezinfekcia klimatizácie (ano, dvakrat, 15eur kus, spolu 30eur)
> rozvodový remeň alebo reťaz (200eur, maximalne jediny raz. Nechce sa mi hladat kde je predpisana vymena, mozno az za 150k km takze toto by bola nula. Peouogeot ma vymenu 10 rokov / 240.000km, takze o tomto tocim)
> akumulátor (no ten sa zrejme nepokazi kazdemu, ale ked ano, tak 50eur, ved tie male 37Ah srandicky co su tam stoja hovno. Alebo zeby uz davali nieco obrovske napriklad 42Ah ?).
> tlmiče pruženia (pred dovrsenim 150k km alebo 5 rokov ? Nerealne, 5 rokov musia vydrzat. No urcite ich nemenia kazdemu !!).
> výfukový systém (5 rokov ? nehrozi. Nula).
> náboje a zavesenie kolies (naboje nehrozia, sice vlastne pri tejto kvalite... okej, 100eur). Samozrejme sa budu vyhovarat na pouzivanie, ved predsa zavesenie kolies nemozes oddrbat za 5 rokov !!!
> ostatné hnacie remene (klinový, drážkový, plochý, rebrový) - 50eur. Viackrat ako raz ich nevymenia. Dva a pol roka sa bavime, ok ?
> náplň do chladiaceho systému (G12? 30eur).
> príprava na STK (nula cela nic naklady - dvadsat minut na zdvihaku, akurat skasiruju zakaznika ze bububu toto a toto a toto treba vymenit za osemsto eur inak pohorite).
> žiarovky (ach jaj).
Tento balík je k dispozícii jedine v kombinácii s predĺženou zárukou!
tak, parada. Ideme si to ohodnotit : naratal som 1200eur pri zaratani spojky a nabojov kolies, ked som zanedbal vyfuk a tlmice. Zanedbal som cenu prace pretoze vsetko okrem spojky, rozvodov, zavesenia kolies je dohromady robota na styri hodiny a to neviem ci som neprehnal. Aku cenu ma normohodina na Fabiu ? Milion to nebude.
Takze este raz : cena suciastok radovo 1200eur, vratane spojky - inak by to bolo 1000 eur !!! Balicek stoji slabych 3.000eur... A aj ta posrata bateria sa nepokazi kazdemu do 5 rokov, cize je tam este priestor na nejaky saving. Pri vymene rozvodov si napriklad vsimneme, ze ja som kupil rozvody, napinaky aj vodnu pumpu na 2.5crd za 147,-eur vratane dph a ze v pripade Fabie sa NESPOMINA:
- vymena napinakov, ktore mozno nauctuju osobitne
- vymena vodnej pumpy, ktora zrejme bude technologicky vyzadovana, mam taky citak ze nauctovana osobitne.
Cize cela vymena rozvodov ktora je zadarmo kludne moze prist na 299,-eur bratku. Cize uplne zadarmo. Mozno su tam viacere taketo triky, nejak moc som ich nezaregistroval na prvy pohlad.
simply klevr, isn't it ?
Ja viem ze to v autoterorizakoch nebyva taketo lacne a jednoduche, ale tie ceny co pisem su uplne realne. Olej viac ako 10eur liter hodnotu nema. Filtre tiez nie su za tisic. Stierace Bosch nestoja stovku. atd, atd.
Ano, chapem ten slastny pocit ked mozem s vonavym autiakom nacvalat do autorizaku ku kravatakom ze starajte sa. Je to sice drahe staranie, co vam zabudli povedat, ale je to staranie. Holt jo.
Zanedbal som aj to ze nedajboze niekto najazdi 120.000km s tym autom po dialniciach - vtedy brzdy naozaj, naozaj nebude menit po 50k km. Ine je brzdit v meste, ine raz za sto kilometrov.
Uplne som zanedbal aj to, ze profesionalny servisny balik treba zaplatit HNED DNES, prachy su v cudu, a budem ho "vyuzivat" pocas nasledujucich 5 rokov. Casova hodnota penazi nepodstatna, ale vyvalit tri litre dopredu za servis, ktory navyse stoji necely liter a pol, a mat do na 5 rokov predplatene, tak to je parada. Som presvedceny ze drtiva vacsina novych majitelov tuto vec vyuzije, ked je tam neskutocne cenovo vyhodna ludia sa budu o profi servis bit a stat pred branou o tretej v noci v rade.
Predbezny zaver : mam na predaj Brooklynsky most. Lacno. Dajte vediet kto mate zaujem. Netreba si ho odviest, moze zostat na mojom pozemku ktory vam na 100 rokov zapoziciam zadarmo, nemusite nic platit. Most ma novy nater, antigravitacnu upravu a specialne zosilene lana z intergalaktickej kovanej ocele.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v So 02. Máj, 2015, 19:24, upravené celkom 2 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
nuž ja ti za to nemôžem, že si slepý alebo inak poškodený... prečo tam ale splietaš jeblý dízlový motor už fakt nechápem
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
ale ta klima tam fakt nie je alebo ju len nevidno?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
preco tam splietam jeblý dieslovy motor ako pises ? No preto lebo fabia v plnej vybave znamena odkedy 1.0tsi ? Alebo 1.2tsi ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
je tam len 1.0mpi
a ked ides podla kW tak 1.2tsi > 1.4tdi
kedze vtom configu nie je climatronic (aspon ho nevidim), tak je tam len manualna klima
a ked ides podla kW tak 1.2tsi > 1.4tdi
kedze vtom configu nie je climatronic (aspon ho nevidim), tak je tam len manualna klima
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2