Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
j tie pezoty si divne, vo firme kde som pracoval kedysi kupili 307SW dva kusy ... jeden sa sral stale a bol v oprave a druhy nic, iba turbo po 150 000 .... ale oproti tomu druhemu to bola krasa
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6682
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Všeobecná diskusia
DriverPower je nejaky rebricek v UK, kde hlasuju ludia, zaplateny clanok to asi nebude.
Pravdepodobne tam hlasuje vela ludi, ktori si tu Skodu prave kupili alebo ju maju rok a tak. Mozno po 4 rokoch budu nemilo prekvapeni. Vzhladom na to, ze tam hlasuju ludia, ktori su prave nadseni zo svojho noveho auta, by som to asi moc neriesil. Taktiez asi hlasovanie bude typom x/100 za toto a tamto, nejake trivialne zalezitosti.
Pravdepodobne tam hlasuje vela ludi, ktori si tu Skodu prave kupili alebo ju maju rok a tak. Mozno po 4 rokoch budu nemilo prekvapeni. Vzhladom na to, ze tam hlasuju ludia, ktori su prave nadseni zo svojho noveho auta, by som to asi moc neriesil. Taktiez asi hlasovanie bude typom x/100 za toto a tamto, nejake trivialne zalezitosti.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Páni toto stojí za pozretie ak špekulujete nad niečim podobným, rozhodne to pomohlo na tých okrajoch
https://www.youtube.com/watch?v=u6UeJXkzDW8
chlapík má na účte skúšky aj iných čistiacich výrobkov
https://www.youtube.com/watch?v=u6UeJXkzDW8
chlapík má na účte skúšky aj iných čistiacich výrobkov
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Toto sedi. Zhodou okolnosti cosi podobne riesi teraz svagor. Akurat on chcel ist do Yeti-ho. Ma sluzobneho, po cca tyzdni jazdenia sa mu to zdalo, ako celkom fajn napad. Vcera som sa s nim o tom bavil zas. Uz jazdi na sluzobnom Yeti-m ( ) cca 2 mesiace (svoje auto stale nevymenili) a uz frfle, ze kvalitativne je to auto podla neho horsie spracovane, ako ich starsia Octavia. Behom minuleho tyzdna hodil v klude pokec s nasim "dvornym servisakom", kde chodim s karou aj ja (a cela nasa blizsia, sirsia rodina a znami) a ten ho tiez od akehokolvek TSIcka odhovara, pokial nechce mat po 50 tis. km problemy. Takze zatial je stav taky, ze nove auto sa kupovat nejde, ale ide sa kupovat starsie, velke, zrave, rodinne automp3turbo napísal:bukkake swingers konfiguracia :
http://uloz.to/xfcbf8r9/ze-jebe-nam-jeb ... -spolu-png
21574 eur s trojhrncom
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
dolezite veci zazneli - ja len dodam ze v linkovanom rebriku sa absolutne nehodnoti TECHNICKA SPOLAHLIVOST A BEZODNA STUDNA NA PENIAZE. Samozrejme ze takuto vec linkovat mozes, preco by si nemohol ? Toto je otvorena verejna diskusia.
Spokojnost majitelov ? Majitel dacie loggan 1.5d je asi inak "spokojny" ako majitel ojdi a8l za 160.000eur alebo nie ? 99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat.
A este najdolezitejsia vec : rozdiel medzi prvym a tridsiatymdruhym je menej ako 10%. Medzi najspokojnejsou skupinou a najmenej spokojnou skupinou je rozdiel mensi ako 10%.
Na taky rebrik sa vysrat, lebo absolutne nic nehovori.
edit: rovnako ani rebricky "spolahlivosti" nehovoria nic o servisnych nakladoch majitelov aut. Proste je to okamzity stav vozov co prisli na prislusnu kontrolu (nech uz je to napriklad nemecka STK). Ale tento rebricek ani prd nehovori o tom, kolko vstrekovacov, turb, hlav, DPFiek, automatistickych DSG prevodoviek, commonrail cerpadiel a podobnych sragor musel majitel za kolko penazi vymenit PREDTYM AKO SA NA TU STK VOBEC DOSTAL.
Donedavna tam este chybali najazdene kilometre, je tazko porovnavat porše911 co za tri roky kedy stoji v teplej garazi nikdy nevidelo sneh a ma 018.492km s cojaviem firemnym Sharanom 2.0tdi ktory za tie iste tri roky nakruti 180.000km ci je +38 alebo -24 a meter snehu.
A takisto tam nebola rozdelena ani cenova kategoria : tazko porovnavat 6.999eurovu Daciu s 190.000 Mercedesom SLS.
Musime pochopit napisane, a vediet o tom trosku rozmyslat, ze ?
Spokojnost majitelov ? Majitel dacie loggan 1.5d je asi inak "spokojny" ako majitel ojdi a8l za 160.000eur alebo nie ? 99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat.
A este najdolezitejsia vec : rozdiel medzi prvym a tridsiatymdruhym je menej ako 10%. Medzi najspokojnejsou skupinou a najmenej spokojnou skupinou je rozdiel mensi ako 10%.
Na taky rebrik sa vysrat, lebo absolutne nic nehovori.
edit: rovnako ani rebricky "spolahlivosti" nehovoria nic o servisnych nakladoch majitelov aut. Proste je to okamzity stav vozov co prisli na prislusnu kontrolu (nech uz je to napriklad nemecka STK). Ale tento rebricek ani prd nehovori o tom, kolko vstrekovacov, turb, hlav, DPFiek, automatistickych DSG prevodoviek, commonrail cerpadiel a podobnych sragor musel majitel za kolko penazi vymenit PREDTYM AKO SA NA TU STK VOBEC DOSTAL.
Donedavna tam este chybali najazdene kilometre, je tazko porovnavat porše911 co za tri roky kedy stoji v teplej garazi nikdy nevidelo sneh a ma 018.492km s cojaviem firemnym Sharanom 2.0tdi ktory za tie iste tri roky nakruti 180.000km ci je +38 alebo -24 a meter snehu.
A takisto tam nebola rozdelena ani cenova kategoria : tazko porovnavat 6.999eurovu Daciu s 190.000 Mercedesom SLS.
Musime pochopit napisane, a vediet o tom trosku rozmyslat, ze ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
už to tu bolo linkované ? Dnes som to zahliadol na fušbooku
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12538
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tak statit prehlad v poslednom tyzdni nie je problem bola tu celkom zhava diskusia
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
btw clanok o nepoisteni - nieje to somarina? ake poistenie maju na mysli? nieje to nahodou poistenie proti poskodeniu auta co sa tyka jazdnych vlastnosti? teda nieco, co u nas ani nieje k dispozicii?
ako, poistenie notebooku proti poskodeniu a pod?
zavadzajuci clanok, lebo clovek z toho pochopi ze ide o PZP poistenie alebo ake? motor urcite nema nic spolocne s tym, ze clovek havaruje, naburaju do neho alebo sposobi nehodu....
a k tomu vypoctu ceny fabie: uz som x krat pisal, ze ,len pako bude skladat auto cez web skladator. ja mam moznost vziat noveho yetiho, 77kW vratane stresneho nosica zadarmo a zimnej sady pneu, s paketom na zle cesty a full rezervou, elektronami v cene, za 15 999€. jeho cennikova cena je cez 21 500€!!. Takze take skladacky na fabiu mozem sa tak pozasmiat, nad takou gebuzinou. Neriesili sme to tu raz a aj tak tu dakto da cennikove ceny, za ktore auta kupuju len blbci...
a k:
"99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat."
bullshit, min. 5% slovakov uz auto nad 100 000€ vlastnilo, takze urcite by som netvrdil, ze IBA 0,1% malo auto nad 100 000€. staci zastavit a kus pozerat co za auta jazdia na cestach... to je trosku male cislo. ale opat, ego niekomu nedovoli napisat, ze patri az k 5tim percentam, radsej by patril k 0,01%
To mozu tak majitelia Ferrari...
ako, poistenie notebooku proti poskodeniu a pod?
zavadzajuci clanok, lebo clovek z toho pochopi ze ide o PZP poistenie alebo ake? motor urcite nema nic spolocne s tym, ze clovek havaruje, naburaju do neho alebo sposobi nehodu....
a k tomu vypoctu ceny fabie: uz som x krat pisal, ze ,len pako bude skladat auto cez web skladator. ja mam moznost vziat noveho yetiho, 77kW vratane stresneho nosica zadarmo a zimnej sady pneu, s paketom na zle cesty a full rezervou, elektronami v cene, za 15 999€. jeho cennikova cena je cez 21 500€!!. Takze take skladacky na fabiu mozem sa tak pozasmiat, nad takou gebuzinou. Neriesili sme to tu raz a aj tak tu dakto da cennikove ceny, za ktore auta kupuju len blbci...
a k:
"99.9% z vas take auto nemalo takze nedokaze pochopit na co su taki majitelia schopni pitchovat."
bullshit, min. 5% slovakov uz auto nad 100 000€ vlastnilo, takze urcite by som netvrdil, ze IBA 0,1% malo auto nad 100 000€. staci zastavit a kus pozerat co za auta jazdia na cestach... to je trosku male cislo. ale opat, ego niekomu nedovoli napisat, ze patri az k 5tim percentam, radsej by patril k 0,01%
To mozu tak majitelia Ferrari...
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Nikto nikde netvrdil, ze Yeti by behal za oficialnu cennikovu cenu Ale aj tak sa Yeti lovit nebude lebo sa to stale neoplati.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
btw, znamy 1 ma 1,2tsi 77kW, najazdene cez 10 000km, ziadna spotreba oleja nad ramec toho co bolo naliate.
samozrejme nutne dodat, ze olej bol preventivne vymeneny pri 8000km
druhy znamy: yeti, 1,4tsi najazdene cez 25 000km, ziadna spotreba oleja nad ramec toho co bolo naliate.
olej meneny pri 10 000km pre istotu.
Takze, zhrnul by som to tak ako aj minule na skode fore jeden typek: pri tsi ide aj o stastie, ake auto clovek kupi, ale sucasne tsi MOTORY Uz nemaju problemy ake mali na zaciatku. bohuzial, kupa auta je aj dnes o stasti, aj pri konkurencii kludne kupite auto, ktore sa bude cele kazit. to nikto neovyplyvni. ale urcite to nieje pomer ani pri skode a VW group ze kazde 10te auto je zle.
to ze na fore skody mate vela majitelov TSI co sa stazuju je sposobene tym, ze skodu maju desatitice, zatial co konkurenciu ma ako som uz pisal zlomok toho. ked sa stazuje 10majitelov na TSI a skoda mala v 2013 21% podiel na trhu a toyota 3%, tak uz ked sa budu dvaja stazovat na toyotu, uz v tom momente je toyota horsie auto ako skoda. lenze vy to stale nechapete, ze na slovensku nieje taky pocet aut aby sa vyrovnal skode, a je jasne, ze na skodu najdete najviac staznosti, lebo ma 21% podiel! Ak k tomu priratame podiel VW, tak mame 30% to je pomaly tretina trhu. AKo potom mozte chciet, aby sa na skodu nikto nestazoval ked je to kazde tretie predane auto, zatial co taka toyota kazde 20te.
A k zahraniciu, a ich testom: to je nieco, co sa na slovensku absolutne neda povazovat za smerodajne, lebo kym slovak riesi, ze auto do autorizaku neda, a hlada moznosti ako usetrit tu a tam, taky nemec s platom 3k € a viac ma na salame, a auto putuje casto do autorizaku. A ten vymeni aj veci, ktore nemusi, dajme tomu preventivne. Kazi sa nejaka vec za 15€? Vymenia ju uz len kvoli prevencii. Takze, kym auto na slovensku za 5rokov absolvuje 2-3serv. prehliadky, a majitel vymeni najnutnejsie veci, a dokopy ho to vyjde na 500€, medzitym sa mu dodrbu tri veci na aute (cidlo na teplotu dajme tomu, ventil vyparov) bude pixovat na auto, lebo mu nestartovalo, svietili chybove kontrolky a nepresiel cez EK, Nemec povie ze nemal ziadny problem, lenze on pocas tych 5rokov da za servis aj 3000-4000€. Preco su auta z nemecka tak dobre, a tak ziadane, alebo celkovo zo zapadu? Lebo aj ked kupite auto co ma 150 000km, viete ze ak chodilo do autorizaku, tak ma pomenene vsetko aj kvazi kaziace sa. Lenze na Slovensku, to auto ma mozno 3-4 chyby, a clovek ich nedal opravit, lebo by to stalo 800€. A preto nieje mozne pozerat sa na statistiky zo zahranicia o spolahlivosti a pod. pretoze sice je to mozno aj realna spolahlivost, na slovensku pri tom ako fungujeme my a sme ochotny dat do servisu auta tie cisla nikdy nebudu realne /rozumej ak da slovak na servis 6x menej, je jasne, ze jeho auto kludne spadne na spodok tabulky, lebo sa mu pocas 5rokov pokazi nieco aj 5x, co v nemecku preventivne vymenia pri prvom servise.)
Taktiez, pixovanie na skodu - x zavaz, ktore sa na forach riesi ale nielen pri skode ale aj inych znackach su somariny, ale clovek neodnesie auto do servisu, ale ide hladat zavadu sam, lebo sice vie /ja napriklad viem, ze autorizak auto opravi, ale pomeni 5-6veci, zatial co ked si sam najdem co je vadne, staci vymenit jednu/ ze mu autorizak pomoze, ale odmieta dat 1-2platy na opravu auta.
Kolko ludi tak chodi k mechanikom do kadejakych garazi len aby usetrili? Tu je ten rozdiel, a zasadna zmena v porovnavani spolahlivosti aut, ze slovenske auta a nemecke sa spohallivostne nedaju porovnat. Maju uplne ine servisnu starostlivost, a kym je jedno auto na SVK totalne kazove, v nEMECKU MOZE byt typek, ktoremu sa na nom nic nepokazilo 10r (lebo servis menil preventivne co trebalo).
A co tym chcem povedat?
A tu opat - kym majitelia Skody bohuzial nemaju na ucte prebytocne tisice eur, tiez sa snazia riesit veci casto cez fora, aby nemuseli utracat majland, majitelia znaciek ako BMW, Subaru, Ferrari, Mercedes a pod. daju urcite auto percentualne vo vacsom pomere do servisu ako majitelia Skody. Aj ked, poznam aj takych, co maju BMW X5 a tankuju ten najshitnejsi benzin aky maju v celom meste, ale to je o inom. A teda - opat sa to cislo nespokojnosti znizi, lebo servis takeho BMW vyjde na 600-700€ ale opat sa pomenia veci, ktore maju oznacene ako kazive. Zatial co v skode ak by ponukli majitelovi vymenime vam toto, sice je to ok ale odide vam to - isto by odmietol. Videl som par faktur zo servisu BMW v autorizaku, a viem co menili aj napriek tomu, ze tomu vobec nic nebolo.
samozrejme nutne dodat, ze olej bol preventivne vymeneny pri 8000km
druhy znamy: yeti, 1,4tsi najazdene cez 25 000km, ziadna spotreba oleja nad ramec toho co bolo naliate.
olej meneny pri 10 000km pre istotu.
Takze, zhrnul by som to tak ako aj minule na skode fore jeden typek: pri tsi ide aj o stastie, ake auto clovek kupi, ale sucasne tsi MOTORY Uz nemaju problemy ake mali na zaciatku. bohuzial, kupa auta je aj dnes o stasti, aj pri konkurencii kludne kupite auto, ktore sa bude cele kazit. to nikto neovyplyvni. ale urcite to nieje pomer ani pri skode a VW group ze kazde 10te auto je zle.
to ze na fore skody mate vela majitelov TSI co sa stazuju je sposobene tym, ze skodu maju desatitice, zatial co konkurenciu ma ako som uz pisal zlomok toho. ked sa stazuje 10majitelov na TSI a skoda mala v 2013 21% podiel na trhu a toyota 3%, tak uz ked sa budu dvaja stazovat na toyotu, uz v tom momente je toyota horsie auto ako skoda. lenze vy to stale nechapete, ze na slovensku nieje taky pocet aut aby sa vyrovnal skode, a je jasne, ze na skodu najdete najviac staznosti, lebo ma 21% podiel! Ak k tomu priratame podiel VW, tak mame 30% to je pomaly tretina trhu. AKo potom mozte chciet, aby sa na skodu nikto nestazoval ked je to kazde tretie predane auto, zatial co taka toyota kazde 20te.
A k zahraniciu, a ich testom: to je nieco, co sa na slovensku absolutne neda povazovat za smerodajne, lebo kym slovak riesi, ze auto do autorizaku neda, a hlada moznosti ako usetrit tu a tam, taky nemec s platom 3k € a viac ma na salame, a auto putuje casto do autorizaku. A ten vymeni aj veci, ktore nemusi, dajme tomu preventivne. Kazi sa nejaka vec za 15€? Vymenia ju uz len kvoli prevencii. Takze, kym auto na slovensku za 5rokov absolvuje 2-3serv. prehliadky, a majitel vymeni najnutnejsie veci, a dokopy ho to vyjde na 500€, medzitym sa mu dodrbu tri veci na aute (cidlo na teplotu dajme tomu, ventil vyparov) bude pixovat na auto, lebo mu nestartovalo, svietili chybove kontrolky a nepresiel cez EK, Nemec povie ze nemal ziadny problem, lenze on pocas tych 5rokov da za servis aj 3000-4000€. Preco su auta z nemecka tak dobre, a tak ziadane, alebo celkovo zo zapadu? Lebo aj ked kupite auto co ma 150 000km, viete ze ak chodilo do autorizaku, tak ma pomenene vsetko aj kvazi kaziace sa. Lenze na Slovensku, to auto ma mozno 3-4 chyby, a clovek ich nedal opravit, lebo by to stalo 800€. A preto nieje mozne pozerat sa na statistiky zo zahranicia o spolahlivosti a pod. pretoze sice je to mozno aj realna spolahlivost, na slovensku pri tom ako fungujeme my a sme ochotny dat do servisu auta tie cisla nikdy nebudu realne /rozumej ak da slovak na servis 6x menej, je jasne, ze jeho auto kludne spadne na spodok tabulky, lebo sa mu pocas 5rokov pokazi nieco aj 5x, co v nemecku preventivne vymenia pri prvom servise.)
Taktiez, pixovanie na skodu - x zavaz, ktore sa na forach riesi ale nielen pri skode ale aj inych znackach su somariny, ale clovek neodnesie auto do servisu, ale ide hladat zavadu sam, lebo sice vie /ja napriklad viem, ze autorizak auto opravi, ale pomeni 5-6veci, zatial co ked si sam najdem co je vadne, staci vymenit jednu/ ze mu autorizak pomoze, ale odmieta dat 1-2platy na opravu auta.
Kolko ludi tak chodi k mechanikom do kadejakych garazi len aby usetrili? Tu je ten rozdiel, a zasadna zmena v porovnavani spolahlivosti aut, ze slovenske auta a nemecke sa spohallivostne nedaju porovnat. Maju uplne ine servisnu starostlivost, a kym je jedno auto na SVK totalne kazove, v nEMECKU MOZE byt typek, ktoremu sa na nom nic nepokazilo 10r (lebo servis menil preventivne co trebalo).
A co tym chcem povedat?
A tu opat - kym majitelia Skody bohuzial nemaju na ucte prebytocne tisice eur, tiez sa snazia riesit veci casto cez fora, aby nemuseli utracat majland, majitelia znaciek ako BMW, Subaru, Ferrari, Mercedes a pod. daju urcite auto percentualne vo vacsom pomere do servisu ako majitelia Skody. Aj ked, poznam aj takych, co maju BMW X5 a tankuju ten najshitnejsi benzin aky maju v celom meste, ale to je o inom. A teda - opat sa to cislo nespokojnosti znizi, lebo servis takeho BMW vyjde na 600-700€ ale opat sa pomenia veci, ktore maju oznacene ako kazive. Zatial co v skode ak by ponukli majitelovi vymenime vam toto, sice je to ok ale odide vam to - isto by odmietol. Videl som par faktur zo servisu BMW v autorizaku, a viem co menili aj napriek tomu, ze tomu vobec nic nebolo.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Viac som ani necital, takyto klinec na zaciatku, bojim sa ze by mi pri zvysku branica uletelafelipe25 napísal:btw, znamy 1 ma 1,2tsi 77kW, najazdene cez 10 000km, ziadna spotreba oleja nad ramec toho co bolo naliate.
samozrejme nutne dodat, ze olej bol preventivne vymeneny pri 8000km.
.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
nebud zasa mudry, kazdy tu trepe aku spotrebu oleja ma TSI, a realnu skusenost s tym ma asi 0,005% majitelov TSiciek ak nie menej
vypovedna hodnota neskutocna.
vypovedna hodnota neskutocna.
Spoiler: ukázať