Ja som moj kat par krat chytil zo spodu, to mu tiez neprospieva.shajek napísal:ja som na TDSu presiel bez katu lepsie ako TDicka s katom .... felicia s pridanou naftou na bosch cerpadle bez katu presla tiez, a nie na hrane .... len co meraju tu a tam neviem ... kazdopadne mas benzin .. tam to upchas jedine olejom alebo niecim takym .... ale vacsina slovenskych dieslov je upchata z podtacania a inych hovien . A6 c4 2.5TDI obidva katy vyslovene v ****, nepriechodne ... ako to dokazal ? neviem .....
Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ked som mal benzinovu feliciu tak som ho tam mal, az ked som mal podozrenie na nieco s motorom, vybral som ho, a dobre som urobil do mesiaca modry dym ze vyfuku a z koncovky olej ... no oskrel, nema to nahodou dvojity obal ? ci uz len samotne otrasy tomu vadia skrz strukturu ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> proste ta nova vydrzala tak do pol roka vzdy max. teraz uz tam mam ziarovky hadam rok ked som sa nasral a dal obe nove.
>> aj ked neviem co to moze robit, to keby mi niekto vysvetlil celkom by ma to zaujimalo
obycajna posrana statistika. Ked toto spravis dvestokrat a budes si zapisovat vysledky, potom sa porozpravame (neporozpravame, lebo aj vyrobne serie v priebehu dvoch rokov zdaleka predaleka nebudu rovnake ani nahodou).
Ani jazdy nemas furt rovnake, dakedy jazdis v zapchach kde sa ziarovky strasne zle chladia (prehievaju a tym sa ich zivotnost asi nezvysuje ze nie), dakedy jazdis lepsie cesty kde je mensi problem s chladenim reflektorov (napriklad trosku mimo mesta alebo aspon v meste - je rozdiel prejst 19km v Bratislave centrom, a rovnakych 19km Jarovce-Bratislava-Pristavny Most-Letisko), dakedy jazdis v lete kde ma reflektor 40 stupnov a este si ani motor nenastartoval, dakedy jazdis polroka ked je minus menej ako nula... co myslis, nebude mat nahodou taky obrovsky rozdiel v teplotach dopad aj na zivotnost ziarovky ?
A mam zacat aj o tom ze jeden reflektor je uzasne blizsie k baterke a hlavnym silovym rozvodom vo voze, co povacsine a hlavne na starych krapoch s problemami s uzemnenim, alternatormi, diodovymi mostikmi a podobne znamena ze ten druhy reflektor ma zvycajne mensie napatie ako lavy ? Aj toto hraje rozdiel. Nikdy v zivote si nevidel autiak kde jedno svetlo viditelne svietilo lepsie ako druhe ? Tak ja naposledy dvakrat vcera a raz dnes, jedno svetlo oranzovkaste, druhe svetlo take klasicky biele. Ked mas na jednom svetle 14.1V a na druhom 13.8V, tak to okom nezbadas na svietivosti, ale neboj ze tie ziarovky to ucitia na zivotnosti. Ked niekto opravoval voz po havarke... tam sa narobi zverin.
co si maly, taketo veci neovladas ? A to som este desat dalsich dovodov nespomenul.
>> aj ked neviem co to moze robit, to keby mi niekto vysvetlil celkom by ma to zaujimalo
obycajna posrana statistika. Ked toto spravis dvestokrat a budes si zapisovat vysledky, potom sa porozpravame (neporozpravame, lebo aj vyrobne serie v priebehu dvoch rokov zdaleka predaleka nebudu rovnake ani nahodou).
Ani jazdy nemas furt rovnake, dakedy jazdis v zapchach kde sa ziarovky strasne zle chladia (prehievaju a tym sa ich zivotnost asi nezvysuje ze nie), dakedy jazdis lepsie cesty kde je mensi problem s chladenim reflektorov (napriklad trosku mimo mesta alebo aspon v meste - je rozdiel prejst 19km v Bratislave centrom, a rovnakych 19km Jarovce-Bratislava-Pristavny Most-Letisko), dakedy jazdis v lete kde ma reflektor 40 stupnov a este si ani motor nenastartoval, dakedy jazdis polroka ked je minus menej ako nula... co myslis, nebude mat nahodou taky obrovsky rozdiel v teplotach dopad aj na zivotnost ziarovky ?
A mam zacat aj o tom ze jeden reflektor je uzasne blizsie k baterke a hlavnym silovym rozvodom vo voze, co povacsine a hlavne na starych krapoch s problemami s uzemnenim, alternatormi, diodovymi mostikmi a podobne znamena ze ten druhy reflektor ma zvycajne mensie napatie ako lavy ? Aj toto hraje rozdiel. Nikdy v zivote si nevidel autiak kde jedno svetlo viditelne svietilo lepsie ako druhe ? Tak ja naposledy dvakrat vcera a raz dnes, jedno svetlo oranzovkaste, druhe svetlo take klasicky biele. Ked mas na jednom svetle 14.1V a na druhom 13.8V, tak to okom nezbadas na svietivosti, ale neboj ze tie ziarovky to ucitia na zivotnosti. Ked niekto opravoval voz po havarke... tam sa narobi zverin.
co si maly, taketo veci neovladas ? A to som este desat dalsich dovodov nespomenul.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Ut 19. Máj, 2015, 00:11, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
dnes uz radsej koncim, pre jedneho som sherlock, pre druheho maly, sory ze som nepozral vsetku mudrost sveta...
a btw., nebral som to do uvahy vobec, ale nie preto ze by som si nemyslel ze teplo nema vplyv na ziarovku co sa zivotnosti tyka, ale skor preto ze mam pocit ze furt jazdim +- rovnako a nebolo to len na jednom aute... a nebolo to viac v zime alebo v lete ani...
a btw., nebral som to do uvahy vobec, ale nie preto ze by som si nemyslel ze teplo nema vplyv na ziarovku co sa zivotnosti tyka, ale skor preto ze mam pocit ze furt jazdim +- rovnako a nebolo to len na jednom aute... a nebolo to viac v zime alebo v lete ani...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
co sa urazas, ved trepeme jak v krcme tak co.
Jasne ze jazdis sialene rozlicne jazdy - aj ked cely zivot budes jazdit len z domu do roboty tie iste 3.2km, aj tak tretinu roka jazdis v teplotach 25 az 38 stupnov a inu tretinu roka v teplotach -18 az +6 stupnov.
No nehovor mi ze aj keby existovali absolutne na milimeter rovnake podmienky, co je samozrejme totalna blbost, ze uz len toto nezohraje obrovsku ulohu.
Jasne ze jazdis sialene rozlicne jazdy - aj ked cely zivot budes jazdit len z domu do roboty tie iste 3.2km, aj tak tretinu roka jazdis v teplotach 25 az 38 stupnov a inu tretinu roka v teplotach -18 az +6 stupnov.
No nehovor mi ze aj keby existovali absolutne na milimeter rovnake podmienky, co je samozrejme totalna blbost, ze uz len toto nezohraje obrovsku ulohu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Ked uz tu boli nejake emisne... vysledok Not so simply clever 5.7L HTP:
Obzvlast ten vysledok HC sa mi paci. Uplne vidim Ochcavku TDI podobneho roku, ako tam vali kudoly dymu a udi celu stanicu TK. Ale vsak moderna ekologia, co sa cudujem.
Pokial som si myslel, ze predosly 19-rocny benzinovy motor nemal absolutne ziadny problem, tak tento je na tom este o tri stupienky lepsie. Typek na STK vravel, ze tomu motoru nie je absolutne nic po emisnej stranke. Passed with flying colors. Z mojho vyfuku vychadza stastie a duha, zvieratka z lesa sa zbiehaju a privoniavaju. Nieco taketo, akurat namiesto Jezisa je tam HEMI motor.
Spoiler: ukázať
Pokial som si myslel, ze predosly 19-rocny benzinovy motor nemal absolutne ziadny problem, tak tento je na tom este o tri stupienky lepsie. Typek na STK vravel, ze tomu motoru nie je absolutne nic po emisnej stranke. Passed with flying colors. Z mojho vyfuku vychadza stastie a duha, zvieratka z lesa sa zbiehaju a privoniavaju. Nieco taketo, akurat namiesto Jezisa je tam HEMI motor.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
pokial ma pamat neklame tak aj nejaky mercedes 6.3 motor vyhral v poslednych rokoch eko cenu, ale krasne hodnotny tak ako som sa divil ze upravene TDS ma lepsie emisie e dymivost ako dve TDI v mojom okoli .. a to je to komora vs priamovstrek
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
Ja ziarovky na mitsu len origo... Maju 5r z toho 4r jazdene selijak (od 20min tras po 5h) a stale v pohode...
Na oktavke medzicasom x krat menene.
Na oktavke medzicasom x krat menene.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
Toto je to presne čo som tipoval ze môže byť dôvodom, aj keď na oko svietia rovnako majú trochu iné napätiemp3turbo napísal:A mam zacat aj o tom ze jeden reflektor je uzasne blizsie k baterke a hlavnym silovym rozvodom vo voze, co povacsine a hlavne na starych krapoch s problemami s uzemnenim, alternatormi, diodovymi mostikmi a podobne znamena ze ten druhy reflektor ma zvycajne mensie napatie ako lavy ? Aj toto hraje rozdiel. Nikdy v zivote si nevidel autiak kde jedno svetlo viditelne svietilo lepsie ako druhe ? Tak ja naposledy dvakrat vcera a raz dnes, jedno svetlo oranzovkaste, druhe svetlo take klasicky biele. Ked mas na jednom svetle 14.1V a na druhom 13.8V, tak to okom nezbadas na svietivosti, ale neboj ze tie ziarovky to ucitia na zivotnosti. Ked niekto opravoval voz po havarke... tam sa narobi zverin.
co si maly, taketo veci neovladas ? A to som este desat dalsich dovodov nespomenul.
Druhá vec je, že teraz tam mám kvalitnejšie žiarovky takže najskôr to bude dôvod prečo mi tieto držia dlhšie.
Inak, čo sa riešilo kúsok dozadu, že lacné svetlo je rovnaké, tak to určite nie - kvalita materiálov spraví veľa aj keď to vyzerá rovnako, hlavne lacné vždy rýchlejšie zazltnu a parabola sa rýchlejšie ničí, na stk mi hovoril minule chlapík ze nemam dosť ostré rozhranie luca, keď som mu povedal ze su tam relatívne lacné svetlá tak hneď ze Jaj to bude tým, nehovoriac o tom ze aj keď neviem kedy tam boli menene, lebo to ešte pôvodný majiteľ dával, ale keď som kupoval vyzerali jak nové a po 2r už je tam tona ryh... Tipujem ze do roka začnú aj zltnut. Druhá vec je, že keď stoja do 30/ks tak ich oproti kvalitnejsim môžem každé 3r meniť a na rovnakej sume budem tak za 12-15 rokov
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
zoom - :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ten pic jezisa a predstava hemi motora ma totalne polozila
Ale ako respekt hodnoty fakt
Ale ako respekt hodnoty fakt
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Všeobecná diskusia
Tak nové info zo servisu, dali ho do Oplu na diagnostiku, trvá to len 3 pracovné dni, veď prečo nie. Vraj to vyzerá na vadné čerpadlo
Bolo im oznámené, že požadujeme vrátenie auta do pôvodného stavu ( rozumej namontovať nas5 pôvodnú súčiastku) a vrátenie peňazí za novú. Ako to fakt je problém kua nájsť normálny servis? Prečo sa púšťajú do niečoho, čo nevedia spraviť? Keby mi povedali rovno, že nevedia, čo s tým môže byť, tak poviem ok, nechám im tam nejaké peniaze za prácu, že sa na to pozreli a idem ďalej, nepoviem ani krivého slova. Ale kua 2 týždne držať auto, potom ho spojazdniť tak, že prejde cca 30km a KO a zase vyše týždňa držať auto v servise a ono ešte nie je koniec?
Bolo im oznámené, že požadujeme vrátenie auta do pôvodného stavu ( rozumej namontovať nas5 pôvodnú súčiastku) a vrátenie peňazí za novú. Ako to fakt je problém kua nájsť normálny servis? Prečo sa púšťajú do niečoho, čo nevedia spraviť? Keby mi povedali rovno, že nevedia, čo s tým môže byť, tak poviem ok, nechám im tam nejaké peniaze za prácu, že sa na to pozreli a idem ďalej, nepoviem ani krivého slova. Ale kua 2 týždne držať auto, potom ho spojazdniť tak, že prejde cca 30km a KO a zase vyše týždňa držať auto v servise a ono ešte nie je koniec?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
fajn, skusaju za tvoje nervy a peniaze. Super. Vies co sa stane ked ja zacnem na mojich zakaznikoch "skusat" ? Pojdem byvat pod most.
>> Ako to fakt je problém kua nájsť normálny servis?
jasne ze je - mas 20 rokov stary verkel a vidis. Pockaj, prisla doba dvoch turb, troch chladiacich okruhov (ekoboost motorcek ma iba dva), optickych zbernic, uz davno mame multiplexovane (pod sebou kaskadovane diagnosticke/komunikacne zbernice medzi 160 riadiacimi jednotkami), palubnej dosky ktora bude cela zlozena z dvanastich displejickov-tabletickov...
no tak si tipni kto to opravi ked dnesni chlapci maju problem vyriesit jedno posrate turbo ocktavie z roku 1997 a hlavne nemaju najmensi drive A MOZNOSTI aby sa naucili nove veci (no povedz, kto chodi s dvojrocnou dvojturbovou 745i do servisu k Jozkovi Jankovi Ferkovi ?
http://forum.autobazar.eu/skoda-octavia ... 65301.html
http://forum.autobazar.eu/poradte-mi-va ... 65313.html
a takychto je milion, tieto su len za posledne tri dni z jedneho fora z jedneho odseku. Minimalne polovicka vsetkych servisakov na Slovensku nie je schopna ani odmerat tlak paliva alebo kompresie motora. O com sa chces bavit... Aj autoTEROrizovane servisy castokrat vymenia pat-sest suciastok kym NAHODOU narazia na tu co mali vymenit. Nikdy si taky pribeh nepocul alebo nestretol ?
>> Ako to fakt je problém kua nájsť normálny servis?
jasne ze je - mas 20 rokov stary verkel a vidis. Pockaj, prisla doba dvoch turb, troch chladiacich okruhov (ekoboost motorcek ma iba dva), optickych zbernic, uz davno mame multiplexovane (pod sebou kaskadovane diagnosticke/komunikacne zbernice medzi 160 riadiacimi jednotkami), palubnej dosky ktora bude cela zlozena z dvanastich displejickov-tabletickov...
no tak si tipni kto to opravi ked dnesni chlapci maju problem vyriesit jedno posrate turbo ocktavie z roku 1997 a hlavne nemaju najmensi drive A MOZNOSTI aby sa naucili nove veci (no povedz, kto chodi s dvojrocnou dvojturbovou 745i do servisu k Jozkovi Jankovi Ferkovi ?
http://forum.autobazar.eu/skoda-octavia ... 65301.html
http://forum.autobazar.eu/poradte-mi-va ... 65313.html
a takychto je milion, tieto su len za posledne tri dni z jedneho fora z jedneho odseku. Minimalne polovicka vsetkych servisakov na Slovensku nie je schopna ani odmerat tlak paliva alebo kompresie motora. O com sa chces bavit... Aj autoTEROrizovane servisy castokrat vymenia pat-sest suciastok kym NAHODOU narazia na tu co mali vymenit. Nikdy si taky pribeh nepocul alebo nestretol ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Všeobecná diskusia
Len som čítal, auto som vždy dával k ocovi doteraz a asi to aj zase tak začnem, aj keď sa preplatí na odťahu.
Podľa mňa nič neskúšajú a čo nazývajú OPEL servis, tak to v preklade podľa mńa znamená, že má kamaráta, ktorý robil už ople niekedy.
Ja hlavne nechápem, prečo sa púšťajú do niečoho, čo nevedia spraviť. Mne občas nosia ľudia pc na opravu, rovno ak neviem, čo s tým je, tak ho vrátim a odporúčim, kde ho dať. To isté noťas. Nehovoriac, že za prácu si pravdaže nepýtam nič, pretože som službu nesplnil / nedodal.
Ja sa obávam len jedného, že toto nebude mať ešte koniec a budem to musieť riešiť právnou cestou. Bolo im navrhnuté riešenie s kompromisom, zatiaľ na neho nepristúpili, že to ešte overia. No super.
Podľa mňa nič neskúšajú a čo nazývajú OPEL servis, tak to v preklade podľa mńa znamená, že má kamaráta, ktorý robil už ople niekedy.
Ja hlavne nechápem, prečo sa púšťajú do niečoho, čo nevedia spraviť. Mne občas nosia ľudia pc na opravu, rovno ak neviem, čo s tým je, tak ho vrátim a odporúčim, kde ho dať. To isté noťas. Nehovoriac, že za prácu si pravdaže nepýtam nič, pretože som službu nesplnil / nedodal.
Ja sa obávam len jedného, že toto nebude mať ešte koniec a budem to musieť riešiť právnou cestou. Bolo im navrhnuté riešenie s kompromisom, zatiaľ na neho nepristúpili, že to ešte overia. No super.
Re: Všeobecná diskusia
co tak rovno posadit Jezisa do HEMI?zoom napísal:Z mojho vyfuku vychadza stastie a duha, zvieratka z lesa sa zbiehaju a privoniavaju. Nieco taketo, akurat namiesto Jezisa je tam HEMI motor.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať