Všeobecná diskusia
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
tak, tak... olej v prevodovke mám aj ja predpísané meniť každých 60 tisíc, no nemení to skoro nikto
výmena oleja v prevodovke je vec, ktorú zvládneš aj sám v tom aute
výmena oleja v prevodovke je vec, ktorú zvládneš aj sám v tom aute
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
komunikuj zajtra Fijat - zrejme do toho maju nejaku "svoju" Nutelu teda Tutelu. Je jasne ze Turino oleje nevyraba ale to je jedno.
SAE 75W-85 grade synthetic base lubricant.
FIAT 9.55550-MX3 certification
lenze toto je pre velkoobjemovych zrutov 1.2i a 1.4i
bohuzial neviem priamo poradit, tieto skrinky som nikdy nevidel.
SAE 75W-85 grade synthetic base lubricant.
FIAT 9.55550-MX3 certification
lenze toto je pre velkoobjemovych zrutov 1.2i a 1.4i
bohuzial neviem priamo poradit, tieto skrinky som nikdy nevidel.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ano veru, jedna A4 co sme kupovali na to doplatila .. najprv nekurila, myslel som si ze heater core zaneseny ... az casom ked som azcal to auto rozoberat som sa dostal k tomu ze je polka klimatroniku vytrhana, zlomene plastove vodice servo motorov, jedno servo chybalo, a v lete posla klimatizacia, zadrela sa .... proste prikladny majitel to mal predtym .... ruky oblamat ... nehovoriac o jeho samanstve s elektrikou .. skoda toho auta ....
edit: rychly kviz ... AC schniezer type 2 R18 s gumami za 990e sa oplati ? strasne ale strasne vaham .. dat 1000e za kolesa ... ked mozem mat styling 32 ktory sa mi aj paci za 400e .. proste neviem
edit: rychly kviz ... AC schniezer type 2 R18 s gumami za 990e sa oplati ? strasne ale strasne vaham .. dat 1000e za kolesa ... ked mozem mat styling 32 ktory sa mi aj paci za 400e .. proste neviem
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
AC "snicel" moc nemusim, ale davat za disky polovicu hodnoty auta.... , no neviem.
A pocitaj aj s tym ze 18" palcove gumy tiez niesu najlacnejsie, pokial berieme do uvahy ze neplanujes kupovat cinske padelky.
Daj tam styling 32 a mas pokoj za zlomok ceny.
Popripade styling 16, ale 17" tie sa velmi casto nevidia a podla mna bohovsky sedia na 34-ku.
A pocitaj aj s tym ze 18" palcove gumy tiez niesu najlacnejsie, pokial berieme do uvahy ze neplanujes kupovat cinske padelky.
Daj tam styling 32 a mas pokoj za zlomok ceny.
Popripade styling 16, ale 17" tie sa velmi casto nevidia a podla mna bohovsky sedia na 34-ku.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ano , tak veru na to nejako pozeram ja, lenze ked som sa rozpraval so znamim ma dost dostal na vazky .. nakolko su tie snicle dost raritne kolesa , a ked ich uz vidim lyzu ceny 1000libier bez gum, tie co mam v ponuke su bezchybne a 100% original .... stylingy by boli z bazosu nejake neurcite, cize mozno aj pieskovanie a lakovanie a gumy ... gumy nemam problem, na 18tky som sa nepytal veru este ... ale 235ky 16tky conti premium contact 5 ci ake to boli .. proste tie co vyhrali vsetky testy ... 2rocne za 90e s dezenom ako sa patri .... mam cloveka na to co nema potrebu na tom ryzovat ako sprosty ...
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Podaktorí vedia a menia každý rok (hlásim sa)Snake napísal:a to este malokto vie, ze sa meni olej aj v klime, zejo
Spolu s dezinfekciou a výmenou (nie doplnením) celého chladiaceho média.
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
shajek:
Pokial to beries ako ulozenie penazi s potencialom rastu hodnoty tak myslim ze to nieje az taky zly napad.
Len potom ich treba mat aj dobre zabezpecene aby si si jedneho rana nenasiel auto na kvadroch.
Pokial to beries ako ulozenie penazi s potencialom rastu hodnoty tak myslim ze to nieje az taky zly napad.
Len potom ich treba mat aj dobre zabezpecene aby si si jedneho rana nenasiel auto na kvadroch.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Páni, mám otázku pre znalých.
Je visco spojka poháňajúca vrtulu za chladičom v prdeli, ak vypnem motor pričom budík na prístrojovke ukazoval 95°C a v tom momente otvorím kapotu a vrtulu môžem s ľahkosťou bez väčšieho odporu roztočiť?
Nemám totiž gule na to, aby som ju skúsil zabrzdiť pri bežiacom motore...
Je visco spojka poháňajúca vrtulu za chladičom v prdeli, ak vypnem motor pričom budík na prístrojovke ukazoval 95°C a v tom momente otvorím kapotu a vrtulu môžem s ľahkosťou bez väčšieho odporu roztočiť?
Nemám totiž gule na to, aby som ju skúsil zabrzdiť pri bežiacom motore...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
tak ich pohladaj co ti poviem .. skus to po obvode nejakym nastrojom decentne nech si ju neotrhens alebo tebe to nezjedlo ruku
ale nie .... poriadne naloz autu ... fakt ze kotle , a odstav ho a nevypinaj motor, ak sa zacne prehrievat tak je nanic visco .. ak to uchladi , je dobra
ale nie .... poriadne naloz autu ... fakt ze kotle , a odstav ho a nevypinaj motor, ak sa zacne prehrievat tak je nanic visco .. ak to uchladi , je dobra
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Veď tak vznikol ten popud vôbec otvoriť kapotu.
Bolo to po trošku svižnejšom vystúpaní do kopcov.
Odkedy som dnes naštartoval ten motor (pochopiteľne ešte studený), tak mal taký inakší zvuk ako bežne, taký menej mohutný, práve akokeby ventilátor nehnal vzduch do motorového priestoru.
A áno po chvíľke státia (dochladenie turba a pod.) mala tá ručička snahu ísť vyššie.
Seriem na to, zajtra to teda vyskúšam nejak novinami zbrzdiť, ale aj tak ju asi preventívne vymením, predsa má kára 15 rokov, určite to nebolo menené a stálo by ma to ako tak pozerám 60.66€ Cez mechanika určite menej.
(Pár týždňov dozadu som kupoval sklo šoférovho spätného zrkadla - odlepilo sa mi od vyhrievacej podložky, spadlo a rozbilo sa. Kupoval som to celé nové - aj s tým plastovým držiakom a vyhrievacou podložkou. Mňa by to stálo 20.87€, cez neho v rovnakom e-shope 14.68€)
Bolo to po trošku svižnejšom vystúpaní do kopcov.
Odkedy som dnes naštartoval ten motor (pochopiteľne ešte studený), tak mal taký inakší zvuk ako bežne, taký menej mohutný, práve akokeby ventilátor nehnal vzduch do motorového priestoru.
A áno po chvíľke státia (dochladenie turba a pod.) mala tá ručička snahu ísť vyššie.
Seriem na to, zajtra to teda vyskúšam nejak novinami zbrzdiť, ale aj tak ju asi preventívne vymením, predsa má kára 15 rokov, určite to nebolo menené a stálo by ma to ako tak pozerám 60.66€ Cez mechanika určite menej.
(Pár týždňov dozadu som kupoval sklo šoférovho spätného zrkadla - odlepilo sa mi od vyhrievacej podložky, spadlo a rozbilo sa. Kupoval som to celé nové - aj s tým plastovým držiakom a vyhrievacou podložkou. Mňa by to stálo 20.87€, cez neho v rovnakom e-shope 14.68€)
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Ked to ma visca za sebou tak ti bude furt hucat vrtula ked trosku pridas, to ak je visca zaseknuta.
Ak je volna tak ti nezapne vrtulu, a ked tomu nalozis ako pisal Shajek tak sa ti bude prehrievat motor.
Zastavit visku nieje nejak problem, zober si kus kartonu a pomaly tlac na vrtulu a mala by zastavit bez vecsieho pritlaku a ak sa ti to nepodari tak je visca v prdeli.
Na svojom aute dokazem viscu zastavit aj rukou bez ujmy na zdravi.
Ak je volna tak ti nezapne vrtulu, a ked tomu nalozis ako pisal Shajek tak sa ti bude prehrievat motor.
Zastavit visku nieje nejak problem, zober si kus kartonu a pomaly tlac na vrtulu a mala by zastavit bez vecsieho pritlaku a ak sa ti to nepodari tak je visca v prdeli.
Na svojom aute dokazem viscu zastavit aj rukou bez ujmy na zdravi.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Ale ak dobre chápem princíp činnosti visco spojky, tak ak je motor teplý že sa visco zopne, tak by práve nemalo byť možné ju jednoducho zastaviť, nie?