sak som napisal, ze "oni maju servisne stredisko a to kym neodpovie, oni sa nepohnu."
a odkial mam stats o zamietani?
citam net, a vidim kolko sa ludi sa stazuje, staci si pozriet aj fb stranky niektorych vacsich net predajcov. castokrat tam nenajdes chvalu, ale skor presny opak. reklamoval som u vas toto a hento, neuznali ste mi to a pod. stale si treba uvedomit, ze zijeme na SVK, a reklamacie nefunguju ako v UK. tam su schopny za mobil ktory zakaznik poskodi svojou blbostu dat novy. vratenie tovaru tam tiez funguje uplne inac ako tu. niektore firmy sa tomu zacinaju priblizovat, ine kopu nozickami.
tiez som cital o x reklamaciach pre telekom, kde boli reklamacie zamietnute pre to, ze fon bol utopeny. btw, tiez som raz takto reklamoval fon, a vyjadrenie servisu bolo ze bol zateceny. to by boli prilis velke pripady, ze stovky mobilov su zatecene, a mozu im lahko zrusit zaruku. sak cele slovensko sa kupe s mobilmi, nie?
isty cas som robil v telekome, a striedal som sa v kancli s troma kolegynami, co mali na starosti reklamacie. fungovali nejak tak: ali, mam tu pana co reklamuje ucet do australie za 25 000sk, uzname mu to?? -vies co? nie, lebo prave som jednemu vratila 17 000sk za spojene staty a smiech v celom kancli". to je sposob akym sa rozhoduje o uznani/neuznani reklamacie.
tak jak tvrdi sef orangeu, slovensko je specificky trh /blbcov/, a tak jak orange nam moze predavat pausal ktory ma v rakusku za 19,99 a u nas za 45,99€, takisto nas mozu dorbavat aj na reklamaciach, sak slovak dement si pojde a kupi nove.. a handrkovat sa bude malokto.