scarinko napísal:co ti ja viem, ja som asi divny ale ja ked idem sluzobnym tak si davam 2x taky pozor na to auto lebo nie je moje a bol by to vacsi pruser a asi aj hanba keby sa mu nieco stalo, ale tak to som ja
S cudzím/pozicanym/ zverenym opatrne, ale firemné je firemné
Jak sa hovorí, najlepšie terénne auto je firemné
firemne je firemne ? To akoze ked sadnes do firemnej fabie tak mozes ist 162 pretoze pneumatika ti nemoze prasknut, pretoze do stromu sa nemozes vyyebat, pretoze tatrovka oproti tebe nepojde a pretoze sadnutim do AKEHOKOLVEK firemneho sa stavas nesmrtelny automaticky a instantne ?
Co ste sa vsetci zjasili ?! Ked sa zarves do nadjazdu tak prosim, vsetci taki mozete ist, idealne sa stretnite na jednom mieste naraz.
Ale ked zarves nevinne obete, 12rocne dieta alebo ine, tak to mas hodne velky pruser. Pozri poviem ti jednoducho, mne ked niekto vezme zenu a deti, tak uz tu nemam co robit na tomto skuwwenom svete.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Po 01. Jún, 2015, 13:32, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Ja som si na firemnom vždy dával riadne bacha, dôvody boli tie, že firemné som nikdy nezažil v dobrom stave, či už sa jednalo o Seat Inca alebo Chevrolet Spark. Ten Spark mal gumy ako z formule...
mp3turbo napísal:firemne je firemne ? To akoze ked sadnes do firemnej fabie tak mozes ist 162 pretoze pneumatika ti nemoze prasknut, pretoze do stromu sa nemozes vyyebat, pretoze tatrovka oproti tebe nepojde a pretoze sadnutim do AKEHOKOLVEK firemneho sa stavas nesmrtelny automaticky a instantne ?
Co ste sa vsetci zjasili ?! Ked sa zarves do nadjazdu tak prosim, vsetci taki mozete ist, idealne sa stretnite na jednom mieste naraz.
Ale ked zarves nevinne obete, 12rocne dieta alebo ine, tak to mas hodne velky pruser. Pozri poviem ti jednoducho, mne ked niekto vezme zenu a deti, tak uz tu nemam co robit na tomto skuwwenom svete.
Asi sme sa nepochopili, dávať pozor na auto nieje to isté ako dávať pozor na okolie - inak povedané, s firemnym neriešime veci ako "tadiaľ nepôjdem lebo je tam totálne rozbitá cesta a nechcem zase meniť tlmiče"
Inak povedané, tak ako som napísal, najlepšie terénne auto je firemné.
na firemnom aute mne nejde o to ze jazdim ako prasa, ale ze k autu sa ludia chovaju ako prasce. Na druhu stranu sa cudujem, ze firmy toleruju podobne spravanie k ich autam. Vacsina z nas co maju moznost vyuzivat firemne auta, tak asi vedia o com hovorim.
pri pool car je to problem... ak vsak mas priradene len pre seba a aj na sukr. ucely a pripadne aj predkupne pravo za dobru cenu, tak to vacsinou funguje celkom dobre
Taketo spravanie nijako nevies postihnut pokial to auto ma 10 uzivatelov. Pretoze jeden s nim vbehne na obrubnik, dalsi jazdi cez retardery 50, dalsi si ho pozica na vikend a nalozi ho az po strop obkladackami. Dalsi sere na spotrebu a jazdi brzda plyn ... Auto dostava na <> a postupne sa nici a nemas ako ustrazit, kto ho nici a kto nie.
Peknym prikadom su kamery a vybavenie v televizii a v nejakej mensej produkcii. Napriklad markize odpadlo pocas nakrucania jedneho rozhovoru kompendium z kamery ... proste total hanba a vyzerali ako nejaki zebraci, ktorym sa rozpadavaju kamery. Lebo samozrejme sa tie kamery prideluju tak, ze bere tu ktora je volna. Nechce sa mu brat ruksak, tak s nou sem-tam drbne o dvere. Stativ detto. Chyti, jebne do kufra. ... ludia si to absolutne nevazia.
Kamos ma firemne a ma ho ako svoje cca. rok, potom sa preda, alebo sa posunie niekomu inemu. Tam si vedia porovnat stav auta pred a po. A sprava sa ku nemu ako ku vlastnemu, kedze ho denne vyuziva a ma ho aj na sukromne ucely.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Mensie heads up pre ludi s Mazda SkyActive motormi. Kontrolujte si stav oleja a skratit interval vymeny na 6 max 10k! Nove oleje ktore maju riesit existujuci problem su vo finalnej faze vyvoja. V priebehu tyzdna dostanem komplet podkladovy material k teme Postnem ho do tohto vlakna
pikoska... EURO6 a 7 motory budu papat 0W16 (Jap/US) resp 0W20(EU). Kompletne nove specifikacie...
tesim sa na dobu kedy do 1.0httttttp (turbo turbo turbo turbo turbo turbo) budes musiet naliat olej 1,4W-17,8 inak sa za dve motohodiny rozpadne plastovy srobik ktory na dvoch zavitoch drzi silikonove rozvody - aby boli tichsie - synchronizujuce dva hrnceky (treti pracuje na principe nahodnych vybuchov).
Avsak ked tento olej nalejes do motoru 0.76i htttttp (turbo turbo turbo turbo turbo, vsimneme si dramaticky rozdiel v kvantite oproti uvodnemu megaobjemaku pre najbohatsiu vrstvu), pride k samovolnemu spečeniu vsetkych dvoch plastovo-gumickovych ventilov ku vsetkym jednemu piestu z premioveho tvrdeneho kartonu, nasledkom coho v 52,6723295% pripadov nastane nadmerna vibracia agregatu ktory oplieska posadku medzi sedackou a stropom tak, ze im vypadaju plomby.
A to cele samozrejme plati len v teplotnom rozsahu 8,6 az 19,4 stupna. Ak teplota prekroci tieto hodnoty, budu nutne oleje neodkladne vymenit - auto na odtahovku a do autorizovaneho servisu lebo na olejovej vani v ramci setrenia nakladov nie je pritomny vypustaci srob, cize sa musi odvarit, olej utriet sopelnikom z gati, nasypat novy olej a navarit naspat.
Samozrejme nevymenou oleja pada superpredlzena premiova zaruka na 4 tyzdne pripadne 000973km, cokolvek nastane skor. Za nizsich teplot sa pouziju sibirskoviskozitne oleje -4,2W-11,4, v pripade vyssich horkokrvne sportove 4,6W-19,2. Tie su nezastavitelne.
Buducnost je nadherna.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Zdravím páni, dnes som bol v Pneuboxe na dezinfekciu klímy na Škoda Fábia combi I ozónom. Prebiehalo to formou že strčili hadičku cez pootvorené dvere, zavesili na vnútorné spätné zrkadlo a púšťali tam ozón. nedali to do vetrania a ani do výparníka, chcel by som vedieť či sa to takto robí, nemám s podobným úkonom žiadne skúsenosti. Motor bol vypnutý.
Ďakujem za odpovede.
Ľudia, chcel by som radu, jedná sa o diesel ( 1.7 Isuzu Oplácky). Mám cca štvrť nádrže ( keď som dával auto do servisu, bola cca polovica, ale pes to sral). Ide mi o to, že cca 4 mesiace to auto nejazdilo, môže sa stať niečo s naftou? Natankovať radšej do plna niečo prémiové? ( tankujem výhradne Shell, OMV, Slovnaft, Benzina). Pridať aj nejaké aditívum? Ak áno, aké? Ako sa to dávkuje? nemám totiž absolútne v tomto skúsenosti, preto by som si rád nechal poradiť.