Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> ale C4 je vyssia trieda ako fabia a tamto asi nebude plna vybava ci?
>> je to ponuka na PureTech 82 co je 3 valec 60kw 1200ccm teda ten uplne prvy najlacnejsi co maju v ponuke
to bude asi ono, isiel som okolo nejakeho blbeho plagatu, doslo mi zle od brucha, vytrem karpinu, kuknem silnejsie priostrim binokulár aha jasne Kaktus, veeelike cislo ze pod trinast. Ze vybava ? Automatisticka klimatizacia, 16ky elektródy, navigagácia, nejake vzduchove skakanie (airbump), aha tempomat, 7" ohmatávací displejčok, este aj stresne nosice s pravou nefalsovanou ciernou farbou plastu su v cene.
A dokonca aj financovanie na quarteto je v cene, najdolezitejsi argument pre mnohych obyvatelov. Inak je uplne bez navysenia, 3105, 3105, 3105, 3105, az na ten spracovatelsky poplatok 844 eur ktory platis sfleku na stol.
Pocuvajte ved tie skurwete firmy si z vas normalne robia srandu. Cize uz to nemame posraty 10% lízink, ale uz to mame na stvrtinky bez navysenia s miniaturnym prilozenym poplatočkom za spracovanie. Ach pardon ono to nie je 10% lízin, ono je to RPMN 9.577% ako spravne uvadzaju pri ich vypocte, no aspon to, ale verim tomu ze ked bezna slovač vidi na stvrtinky BEZ NAVYSENIA, tak je to uplne jasna rozohrata partia, to musim mat.
Ale naspat k teme - to malo meni na tom ze v cenovke okolo 15.000 az 16.500eur to bude velmi dobra konkurencia rovnako drahej Fabii. Ach ano zabudol som, fabia za 16 vobec neexistuje, to su len vyplody mojej chorej mysle, pretoze za 12.9 je v uplne plnej vybave a dokonca neviem ci nie rovno aj Raprda.
>> je to ponuka na PureTech 82 co je 3 valec 60kw 1200ccm teda ten uplne prvy najlacnejsi co maju v ponuke
to bude asi ono, isiel som okolo nejakeho blbeho plagatu, doslo mi zle od brucha, vytrem karpinu, kuknem silnejsie priostrim binokulár aha jasne Kaktus, veeelike cislo ze pod trinast. Ze vybava ? Automatisticka klimatizacia, 16ky elektródy, navigagácia, nejake vzduchove skakanie (airbump), aha tempomat, 7" ohmatávací displejčok, este aj stresne nosice s pravou nefalsovanou ciernou farbou plastu su v cene.
A dokonca aj financovanie na quarteto je v cene, najdolezitejsi argument pre mnohych obyvatelov. Inak je uplne bez navysenia, 3105, 3105, 3105, 3105, az na ten spracovatelsky poplatok 844 eur ktory platis sfleku na stol.
Pocuvajte ved tie skurwete firmy si z vas normalne robia srandu. Cize uz to nemame posraty 10% lízink, ale uz to mame na stvrtinky bez navysenia s miniaturnym prilozenym poplatočkom za spracovanie. Ach pardon ono to nie je 10% lízin, ono je to RPMN 9.577% ako spravne uvadzaju pri ich vypocte, no aspon to, ale verim tomu ze ked bezna slovač vidi na stvrtinky BEZ NAVYSENIA, tak je to uplne jasna rozohrata partia, to musim mat.
Ale naspat k teme - to malo meni na tom ze v cenovke okolo 15.000 az 16.500eur to bude velmi dobra konkurencia rovnako drahej Fabii. Ach ano zabudol som, fabia za 16 vobec neexistuje, to su len vyplody mojej chorej mysle, pretoze za 12.9 je v uplne plnej vybave a dokonca neviem ci nie rovno aj Raprda.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
no bohuzial na tej velkej krave mojej bol som s tym uzrozumeny a jak som myslel tak sa stalo,teraz to musim len nejako uspesne vyriesit naviac som vcera dal spravit druhy klucik( obal a vyzerat kluc), avsak ta elektrika zo stareho klucika tam az tak nesedi, ble takze s tym sa vyhrat ! lepiaca paska atd
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
Odpojiť baterku týmto hovadinam pomáha, už som tak rozbehal zopár čo ani naštartovať nechceli. Ale to bola tuším meta system volovina...quicky napísal:tak prvy problemik co sa vyskytol zacal mi blbnut "alarm/central", ci ako sa to vola... v aute je "domontovany" keetec, vsetko islo okej a zrazu sa stalo,ze kliknem ovladac a auto sa neotvorilo ani tuk... klucom som otvoril,auto zacalo pipat,vlozim kluc do zapalovania prestalo,auto normalne nastartovalo. dajme tomu ok... problem je ten,ze "to odomykanie na orig kluciku, je zrejme dovrzane" lebo sice blikne ale auto nic nerobi,cize sa to ovladalo tym keetecom cele. dnes rano sa mi stalo,ze klasicky som vosiel do auta,ze nastartujem klucom(ano nemal som zamknute auto) a uz som nevedel ani otocit klucikom v zapalovani(radio sa mi pustilo,ako vzdy aj ked len vlozim kluc)...
nepozna neikto elektrikara v nr ? ktory by sa vedel na to pozriet ? ja fakt nikoho nemam...
skusim dnes odpojit baterku ci sa auto nezobudi,alebo ja neviem. nenavidim tieto domontovane sracky, a este do elektriky sa vrtat ked som ho vymienal bolo mi jasne,ze skorej ci neskor tato featurka odpadne a budu trable ,vydrzalo to dva mesiace...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
budme dufat,ze toto je rovnaka volovina ja osobne strasne nemam rad vselijake "gadgety", proste origo je origo...ak chce niekto auto ukradnut ukradne ho aj tak :O naco vymyslat a komplikovat...holt nevadi teda vadi ,ale uz to nezmenim
Re: Všeobecná diskusia
ja tam vidím každý rok rovnakú sumu, takže sa nenavyšujúmp3turbo napísal:, ale verim tomu ze ked bezna slovač vidi na stvrtinky BEZ NAVYSENIA, tak je to uplne jasna rozohrata partia, to musim mat.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Hosi z trocha ineho sudu:
Včera som bol tankovať a reku vyskúšam ten nitro plus od shell - vzdy tankujem len na shell. Maju daku akciu ze za body ktorych mam plnu rit dostanem zlavu a bude to stat ako ten ich normalny benzin tak si vravim preco nie... Mam daco ocakavat ci je to len marketingova hovadina?
Včera som bol tankovať a reku vyskúšam ten nitro plus od shell - vzdy tankujem len na shell. Maju daku akciu ze za body ktorych mam plnu rit dostanem zlavu a bude to stat ako ten ich normalny benzin tak si vravim preco nie... Mam daco ocakavat ci je to len marketingova hovadina?
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Ja na OMV tankujem uz dlho iba Max Motion a hlavne v zime je to citit. Kamos ma diesla a tankuje Shell - tiez len ten drahsi, aditivovany. 20 kW ti to neprida, ale v zime je to urcite citit na chode motora. Sprava sa kultivovanejsie, zrejme lepsie spalovanie.
Re: Všeobecná diskusia
necakam pridane kone to vobec - zatial som nesiel tu istu trasu za rovnakych podmienok no nedelu pojdem tak uvidime.
Kazdopadne - známy klebetil že sa oplatí občas vziať plnú nitra a poriadne to točiť ževraj to vie poriadne vypáliť bordel z motora. no nvm nvm ale tak bolo to za rovnaké prachy a horšie to nejde tak aspoň že tak
Ked si tam vezmem ze ta 1.1tka sa jazdila cely zivot v meste max 90 km/h a čo jej teraz ja robím, no musí prežívať renesanciu (fakt to auto nebolo na dialnici nikdy po dobu 73k km )
Kazdopadne - známy klebetil že sa oplatí občas vziať plnú nitra a poriadne to točiť ževraj to vie poriadne vypáliť bordel z motora. no nvm nvm ale tak bolo to za rovnaké prachy a horšie to nejde tak aspoň že tak
Ked si tam vezmem ze ta 1.1tka sa jazdila cely zivot v meste max 90 km/h a čo jej teraz ja robím, no musí prežívať renesanciu (fakt to auto nebolo na dialnici nikdy po dobu 73k km )
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Kedysi, ked som so svagrom obcas chodil do Nemecka po auta, tak si kupoval vzdy pred cestou aditivum, natankoval plnu - prave kvoli precisteniu celeho spalovacieho systemu. Asi cosi na tom bude. Urcite su tu ale povolanejsi manici, co to mozu potvrdit / vyvratit.
Re: Všeobecná diskusia
Skusal som Vif benzin aditivum. Pridaval som ho k obycajnemu shell benzinu a nezbadal som ziaden rozdiel. Pri tankovani na slovnaft pumpe som mal pocit, ze auto je trocha zivsie s aditivom ako s obycajnym slovnaft benzinom ale bolo to stale horsie ako pri tankovani na shellke. Aditivum som davkoval podla odporucania vyrobcu, neskor som skusil dvoj a trojnasobne davky, no vysledok bol stale rovnaky. Rozdiel v spotrebe bol zanedbatelny. Niekedy stojim v zapche, inokedy nie, teplota a vlhkost vzduchu sa taktiez stale menia, niekedy fuka vietor... Ak si to niekto chce skusit, mam este pol plechovky vif benzin aditiva, staci si po to prist . S aditivami pre diesel skusenosti nemam.
Ideapad 3 14IIL05 - i3-1005G1 1.2Ghz | 12GB ram | 128GB ssd
Xbox Series S
Xbox Series S
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Ja osobne som so Shell na Slovensku a v Cesku skoncil.
Tankoval som stale premiove palivo, konkretne Diesel Nitro+ a ktomu este VIF aditivum.
No ked som zistil ze mam zhorsene korekcie vstrekov oproti nemeckej nafte som ostal dost zakoceny.
V nemeku tankujem este stale na Shell premiovy Diesel V-power + VIF.
Na chode motora to nieje poznat ale cez diagnostiku to vidim.
Na Slovensku tankujem uz iba na Slovnaft a v Cesku na Benzine.
Obycajnu naftu u nas na Shellke som neskusal a asi uz ani nevyskusam.
Premiove paliva sa nepredavaju v takom mnoztve ako obycajne a je mozne ze za ten predlzeny cas ktory su v nadrzi proste stracaju svoje vlastnosti.
Tuto teoriu potvrdit neviem ale mysim ze to ma logiku.
Premiove paliva na slovensku by som asi celkovo nekupoval po tejto skusenosti.
Radsej obycajne a Vif davam tak ci tak.
A este k aditivam.
Tie nemaju navysovat vykon, ale udrziavat palivovu sustavu cistejsiu.
Ak mate starsie auto a zadrbanu palivovu sustavu a zacnete puzivat aditivum tak po dlhsom case uzivania mozete pocitit "narast" vykonu alebo lepsiu odozvu vdaka tomu ze sa sustava precistila.
Ale v skutocnosti to nieje navysenie vykonu ale skor ziskanie spet toho strateneheo.
Tu je to tom aj pekne video:
Tankoval som stale premiove palivo, konkretne Diesel Nitro+ a ktomu este VIF aditivum.
No ked som zistil ze mam zhorsene korekcie vstrekov oproti nemeckej nafte som ostal dost zakoceny.
V nemeku tankujem este stale na Shell premiovy Diesel V-power + VIF.
Na chode motora to nieje poznat ale cez diagnostiku to vidim.
Na Slovensku tankujem uz iba na Slovnaft a v Cesku na Benzine.
Obycajnu naftu u nas na Shellke som neskusal a asi uz ani nevyskusam.
Premiove paliva sa nepredavaju v takom mnoztve ako obycajne a je mozne ze za ten predlzeny cas ktory su v nadrzi proste stracaju svoje vlastnosti.
Tuto teoriu potvrdit neviem ale mysim ze to ma logiku.
Premiove paliva na slovensku by som asi celkovo nekupoval po tejto skusenosti.
Radsej obycajne a Vif davam tak ci tak.
A este k aditivam.
Tie nemaju navysovat vykon, ale udrziavat palivovu sustavu cistejsiu.
Ak mate starsie auto a zadrbanu palivovu sustavu a zacnete puzivat aditivum tak po dlhsom case uzivania mozete pocitit "narast" vykonu alebo lepsiu odozvu vdaka tomu ze sa sustava precistila.
Ale v skutocnosti to nieje navysenie vykonu ale skor ziskanie spet toho strateneheo.
Tu je to tom aj pekne video:
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Pri tankovani na slovnaft pumpe som mal pocit, ze auto je trocha zivsie s aditivom ako s obycajnym slovnaft benzinom
vsetko hovadiny samozrejme, na to aby si citil vobec nejaky rozdiel by to muselo spravit dve sekundy na 100km/h a to sa nikdy stat nemoze. Keby to NAHODOU aj zlepsilo akceleraciu z 12.6s/0-100km na 12.1s - ale ani to sa nestane - NIKDY TO NEMOZES POCITIT. To sa proste neda. Kto si navrava opak, klame seba, svoju rodinu, socialisticku vlast a dava zivotny priestor podvratnym zivlom kapitalistickych imperialistov.
>> No ked som zistil ze mam zhorsene korekcie vstrekov oproti nemeckej nafte som ostal dost zakoceny.
s naftou to vobec nesuvisi. Existuje sto dovodov preco tieto cisla mozu skakat hore-dole ; motormanagement je strasna svina.
Castokrat capujem BP Ultimate naftu na Schwechachate kedze v poslednej dobe som tade lietal viac ako by mi bolo mile. Ukrutne drahsia ako nase nafty, ale podla testov najlepsia (cetanove cislo, penivost, cerpatelnost, vsetky parametre viacmenej najspickovejsie v krajinach Nemecko, Rakusko, este nejake). Kedze je tam rafinerka za plotom, predpokladam ze na tej viedenskej pumpe maju tuto Ultimatku nieze cerstvu, ale este teplu z pece.
Ziadny rozdiel nicoho. Ani korekcie vstrekovacov sa nezlepsili po dvoch rokoch pouzivania tejto superpremie. Ze preco to robim ? Len tak, psychotronicky pocit. Na druhom aute som sest rokov lieval VIF, potom ma to prestalo bavit, serem na to. A to ma vozik cez 14 rokov a skoro 900.000 kilometrov (este raz : takmer milion, nie sestdesiat tisic). Umrie ? Ano, raz urcite. Nejaka zmena ? Nic, ani pocit.
Chraplavy dieslak mozes dekarbonizovat, ale ked uz tak poriadne : egrko srobovakom a benzinom, sanie to iste, ventily nezabudnut lebo uz tiez nebudu ciste ako z vyroby, piesty oskrabkat aspon navrchu, absolutne rozhodne intercooler dole a vyliat z neho bordel, komplet cely system precistit, nezabudnut vetvu za EGRkom co ide do turba a turbo samotne lebo to je tiez skarede spinave. Samozrejme vsade idu nove podlozky, dvadsat eur tu, dvadsat tam, toto cele je tak za tri stovky len tak zahuci. Do takej miery AKO BY SA TO MALO robit to nespravi nikto. Fakt nikto. A to este neriesime palivovu sustavu, vsetko do nadrze az do nadrze (vracačka od vstrekov). Proste sa s tym nikto srat nebude. Ano, mozes obcas "vratit" zabudnuty/strateny vykon, minule sme z desatrocneho Tranzita vyskrabali asi kilo a pol uhlia.
Nenavravajte si veci ktore nie su treba. Nemusite sa nechat oyebat vlastnym placebom. Ani tichsi chod motora, ani nizsiu spotrebu, ani vyssi vykon nikdy v zivote objektivne neotestujete, neomeriate, nic. Vsetko co sa vam zda je proste len klamstvo a placebo. Taka je realita.
vsetko hovadiny samozrejme, na to aby si citil vobec nejaky rozdiel by to muselo spravit dve sekundy na 100km/h a to sa nikdy stat nemoze. Keby to NAHODOU aj zlepsilo akceleraciu z 12.6s/0-100km na 12.1s - ale ani to sa nestane - NIKDY TO NEMOZES POCITIT. To sa proste neda. Kto si navrava opak, klame seba, svoju rodinu, socialisticku vlast a dava zivotny priestor podvratnym zivlom kapitalistickych imperialistov.
>> No ked som zistil ze mam zhorsene korekcie vstrekov oproti nemeckej nafte som ostal dost zakoceny.
s naftou to vobec nesuvisi. Existuje sto dovodov preco tieto cisla mozu skakat hore-dole ; motormanagement je strasna svina.
Castokrat capujem BP Ultimate naftu na Schwechachate kedze v poslednej dobe som tade lietal viac ako by mi bolo mile. Ukrutne drahsia ako nase nafty, ale podla testov najlepsia (cetanove cislo, penivost, cerpatelnost, vsetky parametre viacmenej najspickovejsie v krajinach Nemecko, Rakusko, este nejake). Kedze je tam rafinerka za plotom, predpokladam ze na tej viedenskej pumpe maju tuto Ultimatku nieze cerstvu, ale este teplu z pece.
Ziadny rozdiel nicoho. Ani korekcie vstrekovacov sa nezlepsili po dvoch rokoch pouzivania tejto superpremie. Ze preco to robim ? Len tak, psychotronicky pocit. Na druhom aute som sest rokov lieval VIF, potom ma to prestalo bavit, serem na to. A to ma vozik cez 14 rokov a skoro 900.000 kilometrov (este raz : takmer milion, nie sestdesiat tisic). Umrie ? Ano, raz urcite. Nejaka zmena ? Nic, ani pocit.
Chraplavy dieslak mozes dekarbonizovat, ale ked uz tak poriadne : egrko srobovakom a benzinom, sanie to iste, ventily nezabudnut lebo uz tiez nebudu ciste ako z vyroby, piesty oskrabkat aspon navrchu, absolutne rozhodne intercooler dole a vyliat z neho bordel, komplet cely system precistit, nezabudnut vetvu za EGRkom co ide do turba a turbo samotne lebo to je tiez skarede spinave. Samozrejme vsade idu nove podlozky, dvadsat eur tu, dvadsat tam, toto cele je tak za tri stovky len tak zahuci. Do takej miery AKO BY SA TO MALO robit to nespravi nikto. Fakt nikto. A to este neriesime palivovu sustavu, vsetko do nadrze az do nadrze (vracačka od vstrekov). Proste sa s tym nikto srat nebude. Ano, mozes obcas "vratit" zabudnuty/strateny vykon, minule sme z desatrocneho Tranzita vyskrabali asi kilo a pol uhlia.
Nenavravajte si veci ktore nie su treba. Nemusite sa nechat oyebat vlastnym placebom. Ani tichsi chod motora, ani nizsiu spotrebu, ani vyssi vykon nikdy v zivote objektivne neotestujete, neomeriate, nic. Vsetko co sa vam zda je proste len klamstvo a placebo. Taka je realita.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ma to strasne zaujimavy zvuk velmi ma prekvapil
a TAKTO sa u nas cistia sania od hovien z EGR
Btw. Vif na diesli ma vyznam, aspon ked tankujes obyc slovnaft naftu. Ked Brano rozoberal niekolko cerpadiel ktore jazdili VIF a ktore nie, bolo to vidno. Ked sa nepouzivalo zostaval vnutri cerpadla taky hnusny cierno hnedo priehladny lepkavy maglajzik. Takze neviem, ja to tam davam, i ked mam doma len komorku a 2nd gen CR, davam to tam a tiez nic nevidim, ale pocit je z toho lepsi (psychlogicky)
a TAKTO sa u nas cistia sania od hovien z EGR
Btw. Vif na diesli ma vyznam, aspon ked tankujes obyc slovnaft naftu. Ked Brano rozoberal niekolko cerpadiel ktore jazdili VIF a ktore nie, bolo to vidno. Ked sa nepouzivalo zostaval vnutri cerpadla taky hnusny cierno hnedo priehladny lepkavy maglajzik. Takze neviem, ja to tam davam, i ked mam doma len komorku a 2nd gen CR, davam to tam a tiez nic nevidim, ale pocit je z toho lepsi (psychlogicky)
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
moje mitsu malo 90% casu v sebe len omv 100% (v CR) alebo slovnaft 100vku
ked raz za cas dam 95 tak mam pocit ze je auto kapanek lenivejsie do otacok cca 3000RPM ale ci to je tak naozaj alebo len placebo..
predpokladam ze placebo ale na nadrzi mam pisane tankovat 95+
ked raz za cas dam 95 tak mam pocit ze je auto kapanek lenivejsie do otacok cca 3000RPM ale ci to je tak naozaj alebo len placebo..
predpokladam ze placebo ale na nadrzi mam pisane tankovat 95+
Spoiler: ukázať