Všeobecná diskusia
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Kvoli financiam. V autorizaku by som sa nedoplatil. Nie je to nove auto. Beriem to tak, ze ho budem drat so stastim maximalne 7 rokov. Neverim, ze to dlhsie vydrzi (rocnik 2009). Keby neparkujem v meste, tak to tam ani dorabat nedam, ale uz sa mi to na predchadzajucom aute vypomstilo, ked som po kupe cakal na "doplnenie fondov" a medzitym mi ujebali elektrony s pneumatikami. Auto drbnute na podvozok . . . neprajem nikomu.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
to u nas v PD alebo v Nitre ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
auto uz hotovo,elektrika da rozhodla zit svoj zivot ale uz je okej:)
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
odpoved pre otazku turba "preco kua ludia kupuje trojvalce" http://www.vybermiauto.cz/autoblok/clan ... ngine_8735
urcite tej recenzii sa vela veci da vycitat, ale je to pisane presne z pohladu co bezny kupujuci auta vnima. neriesi konstrukciu, neriesi spolahlivost (nove auto predsa kupuje na 3-5 rokov), riesi spotrebu, zrychlenie a hluk.
urcite tej recenzii sa vela veci da vycitat, ale je to pisane presne z pohladu co bezny kupujuci auta vnima. neriesi konstrukciu, neriesi spolahlivost (nove auto predsa kupuje na 3-5 rokov), riesi spotrebu, zrychlenie a hluk.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
hotove trojvalcove nebo a DSG s nim, hlavne sedemstupnove.
A vies co, chcel som napisat tri strucne premudrele vety, ale mam teraz po polnoci trochu casu, nalady, tak odpoviem v mojom beznom kontexte.
Ze to bude jazdit v REALNOM meste za sest co znamena tie iste naklady ako na TROJLITRI S LPGCKOM ktore jazdi za dvanast, nevadi. Zvuk, celkovy prejav, sila, vsetko ostatne - napriklad trojliter sa nedava do Golfu uz hodne dlho cize porovnavat cojaviem BMW5/7 s trojlitrom a Golf s jednolitrom je uplne scestne. Ze pred 20 rokmi, v roku 1996, jazdili v takychto jazdnych rezimoch Oktavie, tiez nevadi (ano, dieslove 66/81cky - nehovor mi ze nevedia pod styri litre nafty, pri tej istej optimalizacii prevodoviek, kolies, aerodynamiky, hmotnosti ako maju sucasne tragačíky by mali POD tri litre a nebudu sa rozpadavat kvoli konstrukcnym chybam/ekoterorizmu lenze Euro9 tripple-DPF nepusti). Inak Start/Stop/Start/Stop/Stop/Start/Start system je tiez uzas, ked ma vozia v centre tak sa vcelku zabavam na tom ako to pankovi zdochne na 50 metroch kludne aj 10krat. To rozhodne prospieva z hladiska zivotnosti. No ale ked to papierovu spotrebu znizi o 0.4 litra, co by sme to tam nepichli (pre uvedomenie kontextu : spotreba 1.9tdi naprazdno je zhruba 0.4 litra na HODINU, cize ked sedem minut z hodiny vrcis "zbytocne", uzeries sa o hroznych MENEJ AKO 0.1 litra paliva ; spotreba hypermotorcekov 1.2 je mi neznama kedze sa vseobecne vie ze takymto koko... ach chcem napisat kravinam neholdujem).
A aby nam nebolo smutno takto uprostred noci, tu mame 3.5litra spotrebu na dvojtonovej dodavke s DVA-A-POL-NASOBNYM OBJEMOM testovaneho trojhrncekoveho zazraku a to cele pri vyssich jazdnych vykonoch ako 80km/h, konstrukcne z roku 2000, masova vyroba 2001 az 2008 : https://www.youtube.com/watch?v=RNtLwt6A8Q4
pre pripomenutie, 2008 bolo skoro dekadu dozadu. Daj tomuto o sedemsto [!!!!!] kilo menej aby to malo ako Golf, styroch ludi vnutri zanedbam (v linkovanom teste bol pajacik uplne sam, nebolo ich tam tolko). Nezabudni na superoptimalizovane prevodovky, toto je 5kvalt Magma T810 ktory sa pouzival pre lahke uzitkove vehykle do 3.5tony a vydrzi krutak 600Nm (mimochodom spojkova lamela po 160.000km je trojnasobne hrubsia ako nova lamela na ktoromkolvek Golfe, a este MINIMALNE pol miliona otoci, TOTO SU PRESNE TIE VECI KTORE LUDIA NEVEDIA, presne ako si pisal). Ani EGRko nestoji 2.200eur na vymenu ako v pripade WW 2.0tdi (800eur EGR, 1100egr ten nahubok ktory sa z dovodov materialoveho inzinierstva VZDY musi spiect a ziadny autovrakarnik ho nema plus 12 normohodin robota, hahaha povedz mi ktory BEZNY cloviecik taketo veci ovlada, takze preto si ludia kupuju trojvalce). Pneumatiky tam tiez neboli zrovna 195ky a ekoteror valivy odpor, takze to je dalsich 0.3 az 0.5 litra spotreby na 100km. Zniz tomu kasnu takmer o polmetra na uroven Golfu aby to nebola jazdiaca chladnicka. Aku spotrebu budes mat v hyperspolahlivom motore ktory nema samovrazedne sklony (ach ano zase tie WW rozvody na pat etap), ziadne konstrukcne cirkusy, prakticky ziadne servisne naklady a ktory sa nerozpadne po styroch rokoch na atomy a pozor bonus ziadne DPFko co stoji tisice eur ?
Kontrolna otazka z ftipku : kolko nahradnych cievok nosia uvedomeli majitelia 1.2 so sebou aby mohli vymienat na krajnici ? Odpoved : dve, pretoze jedna vacsinou nestaci.
TCO novych miniaturnych motorcekov radsej neratam - bolo by lacnejsie natocit 140.000km na rozumne ojazdenom aute (cojaviem dvojrocnom kde uz vyrazna strata hodnoty uplne noveho tragacu je na pleciach spokojneho prveho majitela) so spotrebou o dva litre vyssou ako na novom. Delta v spotrebe nie su dva litre, to vsetci vieme, to je tak pol litra ak vobec medzi dvojrocnymi autami a uplne novymi ale to je jedno. Keby to aj boli dva litre, tak sa bavime o 3640eurach (140000 km / 100km * 2 litre * 1.3eura), cize v reali je to tak zhruba 1500eur co prejazdim pocas 140k km viac ak mam auto s liter vyssou spotrebou. Taketo prachy na novom aute v porovnani s ojazdenym stratis vzdy, bez debaty, a takisto 140k km nenajazdi na aute kazdy z nas, cize to "spotrebove peklo" je castokrat v rade stoeuroviek a rozhodne nie mnohych tisicov. Uznavam argument ze si nemozeme vsetci kupovat ojazdene auta, niekto musi aj nove.
Len si vy pekne kupujte jedna nula, nula osem a nula sest motory, aby zlacnili tie hnusne sest a osemvalce ktore nikto nebude chciet. Kludne si kupujte priamovstreky co sa nedaju prerobit na LPG, aby nahodou nerastli predaje LPG a aby tento premudrely stat nezistil ze ho treba zdanit viac ako je teraz. Nezabudnite na stvrtinky bez navysenia, akurat so spracovatelskym poplatkom - uplne nahodou vo vyske leasingoveho preplatku pri 9.7% financovani, ktory zaplatite rovno pri kupe auta (hahaha to je dalsi krasny odrb, namiesto toho aby ste to platili postupne za styri roky, vy to vycashujete na stolik rovno pri kupe a este ste pri tom aj usmiati, to je sracka tretieho tisicrocia jak ma byt).
Ludia kupuju trojvalce preto, lebo su stado a nerozumeju konstrukcii. DUFAJU v mensiu spotrebu a nevedia si zratat TCO, plus existuje dostatocne velka skupina ktora je lajbava uplne a ojazdene auto si nemoze kupit (zase z dovodu nerozumenia tomu) proste aby ich neolakoval nejaky zmrd. V roku 2000 som jazdil v Bratislave na Feliciach a 1.6i Oktavii so spotrebou pod sedem litrov a spolu so mnou VSETCI skodovkari, nemysli si ten UberGolf 1.0sti bude mat styri litre v realite, nebude. Plus sa pridava aj zanedbatelny argument : ked dnes vyrazis na shopppping noveho kcharu, aku Fabiu si kupis ? Aky je tam NAJVACSI motor ? Spravne, 1.4tdi. Inak 1.0 alebo 1.2, takze AKY MAS VYBER ? No sracka cuduj sa ziadny, jedine nekupit Fabiu a to by uz bola aka revolucia a prejav rozbujnenej fantazie utrhnutej z retaze.
Na dovode preco si ludia kupuju mensie a mensie motory je jednoducha a jasna odpoved ktoru sme snad vsetci z nas poznali. Skus mi povedat ze to tak nie je.
Vsetci vedia ze vyrobcovia odrbavaju na spotrebe. O 30% len tak fikne, s prstom v riti. Mercededes S500 hybrid, ze 2.8l/100km. Co vam drbe vsetkym, toto si nechame ?! V Amerike zatocili okamzite, masove sudne spory, Hjundaj, Kija, museli sa ospravedlnit, zaplatit stovky milionov odskodneho A DOROVNAT MAJITELOM ROZDIEL V UDAVANEJ A REALNEJ SPOTREBE a samozrejme trosicku museli poopravit svoje materialy s ciselkami.
Noze mi ukaz nieco take u nas. PRETO SI LUDIA U NAS NECHAJU SRAT NA HLAVU, A ESTE SA PRITOM AJ KLANAJU A USMIEVAJU ZE AKE FASA SU TIE 1.2 TSI MOTORY Tak preto si ludia kupuju. Vies ?
Ano ? Pises ze ludia kupuju auto na 3-5 rokov, no tak to teda chcem vidiet narod co si dnes dovoli kupovat tragac na TRI roky. Ze neriesia spolahlivost v tomto casovom najazde ? Ked im vyrobca da zaruku 2 roky / 50.000km a oni to presvihnu a potom uz opravy samovrazednych trojhrncov budu platit z vlastneho, tak potom zacnu (tetuske povedali 1800eur za opravu prevodovky na 2.2rocnom / 27k km Pole a trosku ju museli podrzat aby nepadla, to este nevedela ze o dva tyzdne sa ozve turbo cez dva tisice). Nie, telefon na prieskum spotrebitelskej spokojnosti nedam - poznam nejedneho majitela WW ktory uz nema naladu na WW ani nahodou a minimalne jeho najblizsi vyber bude daleko racionalnejsi.
Nemam dojem ze by si ludia BEZNE kupovali autiak na tri roky. Isteze taki su, ale hovorim nie je to 98% vsetkych kupujucich.
No nic, idem ja poriadne posuchat v trenkach nad zazrakom 1.0tsi ktore samozrejme jazdi o deci skromnejsie ako uvadza vyrobca, pretoze vyrobcovia nikdy v spotrebe neklamali a ani nebudu.
Len nech sa ma susedia nepytaju v garazi "ze ten moj SX4 mi zerie sedem litrov, ci to neni nejako vela". Jasne ze je to vela, na internete mate styri vsade (to iba ja posledny mohykan jazdim za osem) - tak to chodte reklamovat ved to mate v zaruke. O dva mesiace nato ze "bol som tam trikrat, vzdy si tam auto nechali na tyzden a nakoniec ma ajtak poslali doprdele". No udrz v takej situacii vazny ksicht. Som sa mu zacal rehotat do ksichtu z plneho pluca a dosiel som o kamosa suseda, odvtedy ma nezdravi.
Neviem preco.
Poprosim KAZDEHO MAJITELA GOLFU 1.0TSI, KTOREMU TO BUDE ZRAT VIAC AKO 3.5 LITRA V LINKOVANOM TESTE, ABY TO ISIEL REKLAMOVAT predajcovi. A dovtedy mu to odrbavajte o makovicu az dokial vam to nevyreklamuju. Uplne posledna vec je, ze ti pocitac napise 3.5l/100km na displejicku a pritom chuj vymrdany velmi dobre vie, ze to bolo 3.9l/100km... na 49 litrovej nadrzi tie tri-styri desatinky o ktore ta BOHAPUSTO oyebe, nemam iny vyraz, spravia dohromady tak liter az liter a pol, takze to si nikto nevsimne. Neveris ze toto vyrobcovia robia ? A vobec, co je to 49 litrova nadrz ? Taka do ktorej sa zmesti 52 len tak fikne lebo nalievacie hrdlo a vsetko ostatne ? Chcem tym naznacit ze ani tieto veci NEMAS SANCU ustrazit, takze ta pocitacik moze veselo preveselo oyebavat a oyebavat a VSETCI VIEME ZE TO ROBI. Kto si to neprizna, okrada svoju socialisticku vlast.
A vies co, chcel som napisat tri strucne premudrele vety, ale mam teraz po polnoci trochu casu, nalady, tak odpoviem v mojom beznom kontexte.
Ze to bude jazdit v REALNOM meste za sest co znamena tie iste naklady ako na TROJLITRI S LPGCKOM ktore jazdi za dvanast, nevadi. Zvuk, celkovy prejav, sila, vsetko ostatne - napriklad trojliter sa nedava do Golfu uz hodne dlho cize porovnavat cojaviem BMW5/7 s trojlitrom a Golf s jednolitrom je uplne scestne. Ze pred 20 rokmi, v roku 1996, jazdili v takychto jazdnych rezimoch Oktavie, tiez nevadi (ano, dieslove 66/81cky - nehovor mi ze nevedia pod styri litre nafty, pri tej istej optimalizacii prevodoviek, kolies, aerodynamiky, hmotnosti ako maju sucasne tragačíky by mali POD tri litre a nebudu sa rozpadavat kvoli konstrukcnym chybam/ekoterorizmu lenze Euro9 tripple-DPF nepusti). Inak Start/Stop/Start/Stop/Stop/Start/Start system je tiez uzas, ked ma vozia v centre tak sa vcelku zabavam na tom ako to pankovi zdochne na 50 metroch kludne aj 10krat. To rozhodne prospieva z hladiska zivotnosti. No ale ked to papierovu spotrebu znizi o 0.4 litra, co by sme to tam nepichli (pre uvedomenie kontextu : spotreba 1.9tdi naprazdno je zhruba 0.4 litra na HODINU, cize ked sedem minut z hodiny vrcis "zbytocne", uzeries sa o hroznych MENEJ AKO 0.1 litra paliva ; spotreba hypermotorcekov 1.2 je mi neznama kedze sa vseobecne vie ze takymto koko... ach chcem napisat kravinam neholdujem).
A aby nam nebolo smutno takto uprostred noci, tu mame 3.5litra spotrebu na dvojtonovej dodavke s DVA-A-POL-NASOBNYM OBJEMOM testovaneho trojhrncekoveho zazraku a to cele pri vyssich jazdnych vykonoch ako 80km/h, konstrukcne z roku 2000, masova vyroba 2001 az 2008 : https://www.youtube.com/watch?v=RNtLwt6A8Q4
pre pripomenutie, 2008 bolo skoro dekadu dozadu. Daj tomuto o sedemsto [!!!!!] kilo menej aby to malo ako Golf, styroch ludi vnutri zanedbam (v linkovanom teste bol pajacik uplne sam, nebolo ich tam tolko). Nezabudni na superoptimalizovane prevodovky, toto je 5kvalt Magma T810 ktory sa pouzival pre lahke uzitkove vehykle do 3.5tony a vydrzi krutak 600Nm (mimochodom spojkova lamela po 160.000km je trojnasobne hrubsia ako nova lamela na ktoromkolvek Golfe, a este MINIMALNE pol miliona otoci, TOTO SU PRESNE TIE VECI KTORE LUDIA NEVEDIA, presne ako si pisal). Ani EGRko nestoji 2.200eur na vymenu ako v pripade WW 2.0tdi (800eur EGR, 1100egr ten nahubok ktory sa z dovodov materialoveho inzinierstva VZDY musi spiect a ziadny autovrakarnik ho nema plus 12 normohodin robota, hahaha povedz mi ktory BEZNY cloviecik taketo veci ovlada, takze preto si ludia kupuju trojvalce). Pneumatiky tam tiez neboli zrovna 195ky a ekoteror valivy odpor, takze to je dalsich 0.3 az 0.5 litra spotreby na 100km. Zniz tomu kasnu takmer o polmetra na uroven Golfu aby to nebola jazdiaca chladnicka. Aku spotrebu budes mat v hyperspolahlivom motore ktory nema samovrazedne sklony (ach ano zase tie WW rozvody na pat etap), ziadne konstrukcne cirkusy, prakticky ziadne servisne naklady a ktory sa nerozpadne po styroch rokoch na atomy a pozor bonus ziadne DPFko co stoji tisice eur ?
Kontrolna otazka z ftipku : kolko nahradnych cievok nosia uvedomeli majitelia 1.2 so sebou aby mohli vymienat na krajnici ? Odpoved : dve, pretoze jedna vacsinou nestaci.
TCO novych miniaturnych motorcekov radsej neratam - bolo by lacnejsie natocit 140.000km na rozumne ojazdenom aute (cojaviem dvojrocnom kde uz vyrazna strata hodnoty uplne noveho tragacu je na pleciach spokojneho prveho majitela) so spotrebou o dva litre vyssou ako na novom. Delta v spotrebe nie su dva litre, to vsetci vieme, to je tak pol litra ak vobec medzi dvojrocnymi autami a uplne novymi ale to je jedno. Keby to aj boli dva litre, tak sa bavime o 3640eurach (140000 km / 100km * 2 litre * 1.3eura), cize v reali je to tak zhruba 1500eur co prejazdim pocas 140k km viac ak mam auto s liter vyssou spotrebou. Taketo prachy na novom aute v porovnani s ojazdenym stratis vzdy, bez debaty, a takisto 140k km nenajazdi na aute kazdy z nas, cize to "spotrebove peklo" je castokrat v rade stoeuroviek a rozhodne nie mnohych tisicov. Uznavam argument ze si nemozeme vsetci kupovat ojazdene auta, niekto musi aj nove.
Len si vy pekne kupujte jedna nula, nula osem a nula sest motory, aby zlacnili tie hnusne sest a osemvalce ktore nikto nebude chciet. Kludne si kupujte priamovstreky co sa nedaju prerobit na LPG, aby nahodou nerastli predaje LPG a aby tento premudrely stat nezistil ze ho treba zdanit viac ako je teraz. Nezabudnite na stvrtinky bez navysenia, akurat so spracovatelskym poplatkom - uplne nahodou vo vyske leasingoveho preplatku pri 9.7% financovani, ktory zaplatite rovno pri kupe auta (hahaha to je dalsi krasny odrb, namiesto toho aby ste to platili postupne za styri roky, vy to vycashujete na stolik rovno pri kupe a este ste pri tom aj usmiati, to je sracka tretieho tisicrocia jak ma byt).
Ludia kupuju trojvalce preto, lebo su stado a nerozumeju konstrukcii. DUFAJU v mensiu spotrebu a nevedia si zratat TCO, plus existuje dostatocne velka skupina ktora je lajbava uplne a ojazdene auto si nemoze kupit (zase z dovodu nerozumenia tomu) proste aby ich neolakoval nejaky zmrd. V roku 2000 som jazdil v Bratislave na Feliciach a 1.6i Oktavii so spotrebou pod sedem litrov a spolu so mnou VSETCI skodovkari, nemysli si ten UberGolf 1.0sti bude mat styri litre v realite, nebude. Plus sa pridava aj zanedbatelny argument : ked dnes vyrazis na shopppping noveho kcharu, aku Fabiu si kupis ? Aky je tam NAJVACSI motor ? Spravne, 1.4tdi. Inak 1.0 alebo 1.2, takze AKY MAS VYBER ? No sracka cuduj sa ziadny, jedine nekupit Fabiu a to by uz bola aka revolucia a prejav rozbujnenej fantazie utrhnutej z retaze.
Na dovode preco si ludia kupuju mensie a mensie motory je jednoducha a jasna odpoved ktoru sme snad vsetci z nas poznali. Skus mi povedat ze to tak nie je.
Vsetci vedia ze vyrobcovia odrbavaju na spotrebe. O 30% len tak fikne, s prstom v riti. Mercededes S500 hybrid, ze 2.8l/100km. Co vam drbe vsetkym, toto si nechame ?! V Amerike zatocili okamzite, masove sudne spory, Hjundaj, Kija, museli sa ospravedlnit, zaplatit stovky milionov odskodneho A DOROVNAT MAJITELOM ROZDIEL V UDAVANEJ A REALNEJ SPOTREBE a samozrejme trosicku museli poopravit svoje materialy s ciselkami.
Noze mi ukaz nieco take u nas. PRETO SI LUDIA U NAS NECHAJU SRAT NA HLAVU, A ESTE SA PRITOM AJ KLANAJU A USMIEVAJU ZE AKE FASA SU TIE 1.2 TSI MOTORY Tak preto si ludia kupuju. Vies ?
Ano ? Pises ze ludia kupuju auto na 3-5 rokov, no tak to teda chcem vidiet narod co si dnes dovoli kupovat tragac na TRI roky. Ze neriesia spolahlivost v tomto casovom najazde ? Ked im vyrobca da zaruku 2 roky / 50.000km a oni to presvihnu a potom uz opravy samovrazednych trojhrncov budu platit z vlastneho, tak potom zacnu (tetuske povedali 1800eur za opravu prevodovky na 2.2rocnom / 27k km Pole a trosku ju museli podrzat aby nepadla, to este nevedela ze o dva tyzdne sa ozve turbo cez dva tisice). Nie, telefon na prieskum spotrebitelskej spokojnosti nedam - poznam nejedneho majitela WW ktory uz nema naladu na WW ani nahodou a minimalne jeho najblizsi vyber bude daleko racionalnejsi.
Nemam dojem ze by si ludia BEZNE kupovali autiak na tri roky. Isteze taki su, ale hovorim nie je to 98% vsetkych kupujucich.
No nic, idem ja poriadne posuchat v trenkach nad zazrakom 1.0tsi ktore samozrejme jazdi o deci skromnejsie ako uvadza vyrobca, pretoze vyrobcovia nikdy v spotrebe neklamali a ani nebudu.
Len nech sa ma susedia nepytaju v garazi "ze ten moj SX4 mi zerie sedem litrov, ci to neni nejako vela". Jasne ze je to vela, na internete mate styri vsade (to iba ja posledny mohykan jazdim za osem) - tak to chodte reklamovat ved to mate v zaruke. O dva mesiace nato ze "bol som tam trikrat, vzdy si tam auto nechali na tyzden a nakoniec ma ajtak poslali doprdele". No udrz v takej situacii vazny ksicht. Som sa mu zacal rehotat do ksichtu z plneho pluca a dosiel som o kamosa suseda, odvtedy ma nezdravi.
Neviem preco.
Poprosim KAZDEHO MAJITELA GOLFU 1.0TSI, KTOREMU TO BUDE ZRAT VIAC AKO 3.5 LITRA V LINKOVANOM TESTE, ABY TO ISIEL REKLAMOVAT predajcovi. A dovtedy mu to odrbavajte o makovicu az dokial vam to nevyreklamuju. Uplne posledna vec je, ze ti pocitac napise 3.5l/100km na displejicku a pritom chuj vymrdany velmi dobre vie, ze to bolo 3.9l/100km... na 49 litrovej nadrzi tie tri-styri desatinky o ktore ta BOHAPUSTO oyebe, nemam iny vyraz, spravia dohromady tak liter az liter a pol, takze to si nikto nevsimne. Neveris ze toto vyrobcovia robia ? A vobec, co je to 49 litrova nadrz ? Taka do ktorej sa zmesti 52 len tak fikne lebo nalievacie hrdlo a vsetko ostatne ? Chcem tym naznacit ze ani tieto veci NEMAS SANCU ustrazit, takze ta pocitacik moze veselo preveselo oyebavat a oyebavat a VSETCI VIEME ZE TO ROBI. Kto si to neprizna, okrada svoju socialisticku vlast.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
opajcnute z http://www.topspeed.sk/nove-bmw-radu-7- ... -2015/8799
nove béemvé 730d : "radový 6-valcový nafťák s novým vstrekovacím systémom s pretlakom vstrekovania až 2500 atmosfér. BMW tvrdí že kombinovaná spotreba je 4,6 litra."
oj to zas bude radosti. Komonrajly sa nam masovo seru uz od 1600 bar, tak pome na dva a pol tisica ved inak sa vykon motora zvysit neda v dnesnej dobe. Spotrebu treba okomentovat ? Neverim tomu ze je to radovy motor, parada, tu maju u mna bezvyznamny bodik plus. Aj dva.
"Benzínový turbo motor rovnakého objemu bude poháňať verzie 740i. Má 325 k a 450 Nm. Jeho kombinovaná spotreba je podľa BMW 6,7 l."
"V prvej polovici r2016 príde aj plug-in hybrid s benzínovým a elektrickým pohonom 740e. Kombo výkon je 325 koní, Kombinovaná spotreba pri tom má byť len 2,1 litra."
nechajte si srat na hlavu aj dalej, mne to vobec nevadi. Nezabudnite sa pritom usmievat. Pokrok nezastavis, ja viem. Pripadne "ked ma niekto prachy na G11/G12, neriesi turbove mudre reci". Ano, spravne.
nove béemvé 730d : "radový 6-valcový nafťák s novým vstrekovacím systémom s pretlakom vstrekovania až 2500 atmosfér. BMW tvrdí že kombinovaná spotreba je 4,6 litra."
oj to zas bude radosti. Komonrajly sa nam masovo seru uz od 1600 bar, tak pome na dva a pol tisica ved inak sa vykon motora zvysit neda v dnesnej dobe. Spotrebu treba okomentovat ? Neverim tomu ze je to radovy motor, parada, tu maju u mna bezvyznamny bodik plus. Aj dva.
"Benzínový turbo motor rovnakého objemu bude poháňať verzie 740i. Má 325 k a 450 Nm. Jeho kombinovaná spotreba je podľa BMW 6,7 l."
"V prvej polovici r2016 príde aj plug-in hybrid s benzínovým a elektrickým pohonom 740e. Kombo výkon je 325 koní, Kombinovaná spotreba pri tom má byť len 2,1 litra."
nechajte si srat na hlavu aj dalej, mne to vobec nevadi. Nezabudnite sa pritom usmievat. Pokrok nezastavis, ja viem. Pripadne "ked ma niekto prachy na G11/G12, neriesi turbove mudre reci". Ano, spravne.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Ak dobre zarabas, urcite. Priemerny Slovak isto nove auto nekupuje na 3 - 5 rokov. Respektive - aspon tomu veri, ze ho na tu dobu nekupuje. Dovolit si to moze clovek, ktory si auto moze dat do nakladov - zivnostnik, podnikatel. Slovak, ako sukromna osoba urcite nie. A to si nepripadam, ako socka. Keby mame nemecke platy, tak vobec nemusis cokolvek riesit. Kazdych 5 rokov si kupis nove auto so zarukou a hotovo.molnart napísal:(nove auto predsa kupuje na 3-5 rokov)
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
Tak to že na SVK ľudia kupujú autá na 3-5 rokov počujem prvý krát. To skôr ojazdené 20 ročné vehikle kupujú na tú dobu, lebo potom už nemajú na opravy.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Re: Všeobecná diskusia
Pytal som sa preto, lebo Ford je skladacka a original veci sa zvacsa daju lahko dorobit, co sa tyka aj alarmu (obvodovy a aj objemovy).Odar napísal:Kvoli financiam. V autorizaku by som sa nedoplatil. Nie je to nove auto. Beriem to tak, ze ho budem drat so stastim maximalne 7 rokov. Neverim, ze to dlhsie vydrzi (rocnik 2009). Keby neparkujem v meste, tak to tam ani dorabat nedam, ale uz sa mi to na predchadzajucom aute vypomstilo, ked som po kupe cakal na "doplnenie fondov" a medzitym mi ujebali elektrony s pneumatikami. Auto drbnute na podvozok . . . neprajem nikomu.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
kto kupuje nove auto na 3-5 rokov? jedine konatelia firiem a vyssi od nich, tak ako aj moj sefik po 5 rokoch da dalsie....
ja na 3-5 rokov kupujem jazdenku 15rocnu, dufajuc ze mozno aj dlhsie potiahne /celkom sa o auto staram, tak verim ze hej/
otec sice zasadne kupuje auta nove, ale kupuje ich na 10-15 rokov, aj feliciu jazdil nejakych 12-13r kym ju posunul mne... ale on sa drzi zasady kupovat vybehove modely - jednak lepsie ceny o trochu, a jednak uz vacsinou vyrobca vychyta vacsinu beznych zavad - tak kupoval aj Hckovu astru, s 1.4 motorom. pochopitelne si nekupi nic s turbom, a ani dizel, kedze jazdi mesto a ze vyhradne mesto okrem 2-3x do roka na dovolenku....
kazdopadne, drbu nam tu emisne normy, ale to za aky sajrajt je zodpovedna vyroba sa neriesi... verim ze by bolo ekologickejsie jazdit na aute 15r ako zatial 3 vystriedat, aj ked kazde bude mat o pol litra, aspon na papieri, mensiu spotrebu...
ale co narobime, chceli sme uniu, mame uniu, kto chce jazdit na poriadnych strojoch asi musi vypadnut do usa, alebo mozno aspon australie..
ja na 3-5 rokov kupujem jazdenku 15rocnu, dufajuc ze mozno aj dlhsie potiahne /celkom sa o auto staram, tak verim ze hej/
otec sice zasadne kupuje auta nove, ale kupuje ich na 10-15 rokov, aj feliciu jazdil nejakych 12-13r kym ju posunul mne... ale on sa drzi zasady kupovat vybehove modely - jednak lepsie ceny o trochu, a jednak uz vacsinou vyrobca vychyta vacsinu beznych zavad - tak kupoval aj Hckovu astru, s 1.4 motorom. pochopitelne si nekupi nic s turbom, a ani dizel, kedze jazdi mesto a ze vyhradne mesto okrem 2-3x do roka na dovolenku....
kazdopadne, drbu nam tu emisne normy, ale to za aky sajrajt je zodpovedna vyroba sa neriesi... verim ze by bolo ekologickejsie jazdit na aute 15r ako zatial 3 vystriedat, aj ked kazde bude mat o pol litra, aspon na papieri, mensiu spotrebu...
ale co narobime, chceli sme uniu, mame uniu, kto chce jazdit na poriadnych strojoch asi musi vypadnut do usa, alebo mozno aspon australie..
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Blackhawk -->
Situacia bola taka, ze v servise na 1 mieste mi robili vsetko po kupe jazdenky (kontrola, olej, filtre, blbosti . . . ). Ja som sa spytal, ci mi vedia dorobit alarm, pretoze tam nebol. Vedeli. Ponukli mi META, nakolko s tym maju dobre skusenosti, tak som viac neriesil. Jedinou podmienkou pre mna bolo naklonove cidlo po mojich uzasnych skusenostiach. To META (okrem ineho) vie, takze nebolo nad cim meditovat.
Do tychto veci sa nevyznam, ale mam servis, kde mam doveru voci cloveku, ktory ho vlastni, tak si radsej necham poradit. Tym padom to bolo pre mna jednoduchsie, bez spekulacii. Uz som len potom prisiel "na hotove" s novymi tabulami. Tie mi nahodili a jazdim. V tomto nemam chut a ani cas spekulovat, ci taky, alebo onaky alarm.
Situacia bola taka, ze v servise na 1 mieste mi robili vsetko po kupe jazdenky (kontrola, olej, filtre, blbosti . . . ). Ja som sa spytal, ci mi vedia dorobit alarm, pretoze tam nebol. Vedeli. Ponukli mi META, nakolko s tym maju dobre skusenosti, tak som viac neriesil. Jedinou podmienkou pre mna bolo naklonove cidlo po mojich uzasnych skusenostiach. To META (okrem ineho) vie, takze nebolo nad cim meditovat.
Do tychto veci sa nevyznam, ale mam servis, kde mam doveru voci cloveku, ktory ho vlastni, tak si radsej necham poradit. Tym padom to bolo pre mna jednoduchsie, bez spekulacii. Uz som len potom prisiel "na hotove" s novymi tabulami. Tie mi nahodili a jazdim. V tomto nemam chut a ani cas spekulovat, ci taky, alebo onaky alarm.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
ved povedz kde ti to spravili ? u nas v PD alebo inde ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
mne sa lubi jedna vec a jedna sa mi nelubi :
+ ze nikto nenamieta voci mojim vylevom ze v meste sa da s trojlitrom jazdit za 12 litrov. Da sa. Ide to aj pod desat ked su dobre okolnosti. Takze tu debata nie je a ani nemoze byt. Uz malokto si pripusti ze jazdi rovnako draho so sprostym 1.0i / 1.2tsi ako niekto iny jazdi na kraaaaasnom urevanom urvanom spolahlivom trojlitriku. Holt jo, predsa nepoviem ze som si kupil kokokravinu a ze som blby. To by uz bola jaka revolucia, co ?
- preco tie vymrdane automobilky, aspon jedna jedina alebo nedajboze dve z nich, nerobia normalne MOTORY na LPG. Original fabricky. Naco sa seru s tymito jedna nula vecami co ajtak nevedie k nejakemu superuspechu - mali spravit jedna sestky s plynom, bralo by to sest litrov LPGcka [optimalizacia prevodoviek, vnutornych strat pouzitim olejov 0w-16 namiesto 10w-40, pneu, aerodynamika, odhlahcenie proste vsetko to co robia dnes s tymito malymi kotrmelcami...] a to su rovnake prachy ako tri litre benzinu a hotovo.
Pchali sa do CNG vetvy, cele mrtve. Na keru marju ?! To im treba napisat kolkovanu ziadost ze halo megakreteni existuje LPG ??? Ze sa s tym neda parkovat v podzemke ? No a co, su ludia ktori si kupia dodavku, su ludia ktori si kupia kabriolet (mne je napriklad nahouno), tak su ludia ktori nepotrebuju parkovat v podzemke a urcite by si kupili original Skodu Fabiu 1.6T LPG alebo 1.4T LPG, hlavne STVORvalec bez tych trojvalcovych sprostosti a nespolahlivosti (ved to vychytavaju uz slabych 10 rokov). A takych ludi je velaprevela.
Co bolo take strasne zle na motoroch 1.8T 110kW spred takmer dvoch dekad ? Ved tie motory maju 17 rokov prepana, masovo sa robili od 1998 alebo 1997 to je jedno, v kazdom pripade je to megaspolahliva technika, na LPGcko to ide v pohode... v Oktaviach [!] to jazdilo mimo mesta kludne za sedem, v meste pod devat, prdneme do toho LPG a mame prepocet na REALNYCH DOSIAHNUTELNYCH 3.5 litra mimo / 4.5 litra v meste.
Co tam je doriti aka chyba ?!?!?! Zmensit benzinovu nadrz na 10-12 litrov (=120 az 220km nudzovy dojazd na najblizsiu pumpu a na zimne startovania), naklepat tam LPGcko 55 az 60 litrov cize vo velkosti povodnej benzinovej nadrze, samozrejme zachovat kufor. Bum zazrak. Ani trochu nam netreba 1.0tsi. So vsetkymi tymi optimalizaciami co vyrobcovia za takmer 20 rokov spravili by toto povodne 1.8T chodilo priblizne za 5 litrov mimo mesta / sedem v meste. Tak si to preratajte na peniaze a litre benzinu.
Cele, vyriesene. Kurwa som sa zase samonasral. Na toto mi niekto nieco povedzte, vas roztrham v zuboch.
NEKUPUJTE IM TIE SPROSTE 1.2 / 1.0 SRACKY. KVOLI KAZDEMU Z VAS CO SI TAKUTO PITCHOVINU KUPI TU NEMAME AMERIKU.
KAZDY JEDEN Z VAS TO TU ZABIJA.
ODKAZTE DALSIM TAKYM AKO STE VY.
A NEZABUDNITE DODAT ZE ZDANENIE UHLOVODIKOVYCH SRACIEK MAME JEDNO Z NAJVYSSICH NA SVETE.
+ ze nikto nenamieta voci mojim vylevom ze v meste sa da s trojlitrom jazdit za 12 litrov. Da sa. Ide to aj pod desat ked su dobre okolnosti. Takze tu debata nie je a ani nemoze byt. Uz malokto si pripusti ze jazdi rovnako draho so sprostym 1.0i / 1.2tsi ako niekto iny jazdi na kraaaaasnom urevanom urvanom spolahlivom trojlitriku. Holt jo, predsa nepoviem ze som si kupil kokokravinu a ze som blby. To by uz bola jaka revolucia, co ?
- preco tie vymrdane automobilky, aspon jedna jedina alebo nedajboze dve z nich, nerobia normalne MOTORY na LPG. Original fabricky. Naco sa seru s tymito jedna nula vecami co ajtak nevedie k nejakemu superuspechu - mali spravit jedna sestky s plynom, bralo by to sest litrov LPGcka [optimalizacia prevodoviek, vnutornych strat pouzitim olejov 0w-16 namiesto 10w-40, pneu, aerodynamika, odhlahcenie proste vsetko to co robia dnes s tymito malymi kotrmelcami...] a to su rovnake prachy ako tri litre benzinu a hotovo.
Pchali sa do CNG vetvy, cele mrtve. Na keru marju ?! To im treba napisat kolkovanu ziadost ze halo megakreteni existuje LPG ??? Ze sa s tym neda parkovat v podzemke ? No a co, su ludia ktori si kupia dodavku, su ludia ktori si kupia kabriolet (mne je napriklad nahouno), tak su ludia ktori nepotrebuju parkovat v podzemke a urcite by si kupili original Skodu Fabiu 1.6T LPG alebo 1.4T LPG, hlavne STVORvalec bez tych trojvalcovych sprostosti a nespolahlivosti (ved to vychytavaju uz slabych 10 rokov). A takych ludi je velaprevela.
Co bolo take strasne zle na motoroch 1.8T 110kW spred takmer dvoch dekad ? Ved tie motory maju 17 rokov prepana, masovo sa robili od 1998 alebo 1997 to je jedno, v kazdom pripade je to megaspolahliva technika, na LPGcko to ide v pohode... v Oktaviach [!] to jazdilo mimo mesta kludne za sedem, v meste pod devat, prdneme do toho LPG a mame prepocet na REALNYCH DOSIAHNUTELNYCH 3.5 litra mimo / 4.5 litra v meste.
Co tam je doriti aka chyba ?!?!?! Zmensit benzinovu nadrz na 10-12 litrov (=120 az 220km nudzovy dojazd na najblizsiu pumpu a na zimne startovania), naklepat tam LPGcko 55 az 60 litrov cize vo velkosti povodnej benzinovej nadrze, samozrejme zachovat kufor. Bum zazrak. Ani trochu nam netreba 1.0tsi. So vsetkymi tymi optimalizaciami co vyrobcovia za takmer 20 rokov spravili by toto povodne 1.8T chodilo priblizne za 5 litrov mimo mesta / sedem v meste. Tak si to preratajte na peniaze a litre benzinu.
Cele, vyriesene. Kurwa som sa zase samonasral. Na toto mi niekto nieco povedzte, vas roztrham v zuboch.
NEKUPUJTE IM TIE SPROSTE 1.2 / 1.0 SRACKY. KVOLI KAZDEMU Z VAS CO SI TAKUTO PITCHOVINU KUPI TU NEMAME AMERIKU.
KAZDY JEDEN Z VAS TO TU ZABIJA.
ODKAZTE DALSIM TAKYM AKO STE VY.
A NEZABUDNITE DODAT ZE ZDANENIE UHLOVODIKOVYCH SRACIEK MAME JEDNO Z NAJVYSSICH NA SVETE.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.