Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Vo fabrike v PSA v Trnave, ked sa na konci linky vyhodnotilo, ze auto je chybne (P 207), islo do srotu v ramci fabriky.
>> Skoda za jedno auto bola cca 3.400 - 4.000€.
inak toto mi volakto vysvetlite : ako moze byt auto chybne tak strasne ze sa musi CELE znicit ? To co je za kravinu ? Ked sa zisti ze je chybny motor, vymenim za iny - skoda musi byt daleko mensia ako cele auto dohajzla aj s chybnym motorom.
Ked sa zisti ze je dosrata nejaka infrastrukturna vec ktora sa neda opravit, napriklad karoseria, tak je potom niekde chyba lebo toto sa malo zistit POCAS vyrobneho procesu a nie na konci ked uz je tragac cely zmontovany a osadeny elektronikou, motorom, prevodovkou, spojkou, napravami atd.
>> Skoda za jedno auto bola cca 3.400 - 4.000€.
inak toto mi volakto vysvetlite : ako moze byt auto chybne tak strasne ze sa musi CELE znicit ? To co je za kravinu ? Ked sa zisti ze je chybny motor, vymenim za iny - skoda musi byt daleko mensia ako cele auto dohajzla aj s chybnym motorom.
Ked sa zisti ze je dosrata nejaka infrastrukturna vec ktora sa neda opravit, napriklad karoseria, tak je potom niekde chyba lebo toto sa malo zistit POCAS vyrobneho procesu a nie na konci ked uz je tragac cely zmontovany a osadeny elektronikou, motorom, prevodovkou, spojkou, napravami atd.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
hladanie chyb je len nastavenie kontrolovania. Srotacia vadnych kusov je celkom bezna vec vo velkych firmach, mozno par kusov pojde hasicom na vycvik a podobne, ale verim tomu ze inac ide na srot. Isto par veci vymontuju, ak je vadna karoseria, tak motor, prevodovka a pod.
Napriklad ja som robil na ciscu, ked sa spustala nova linka, tak nam vzdy prisli testovacie kusy, takzvane Golden units. Kusy plne funkcne, vzdy sa rozmontovali, pustili sa cez linku kde sa znova zmontvali, odstestovali.
Ked sa testovanie linky ukoncilo, tak testovacie kusy sa hadzali do elektroodpadu!!!! A tu sa bavime aj o Cisco catalyst 3xxx rade, ktorej predajna cena je aj niekolko desattisic EUR. To iste switche a podobne. A ot len z dovodu, aby sa z toho neurobil cierny obchod.
To iste mate napriklad aj s Nike, adidas a podobne.
Napriklad ja som robil na ciscu, ked sa spustala nova linka, tak nam vzdy prisli testovacie kusy, takzvane Golden units. Kusy plne funkcne, vzdy sa rozmontovali, pustili sa cez linku kde sa znova zmontvali, odstestovali.
Ked sa testovanie linky ukoncilo, tak testovacie kusy sa hadzali do elektroodpadu!!!! A tu sa bavime aj o Cisco catalyst 3xxx rade, ktorej predajna cena je aj niekolko desattisic EUR. To iste switche a podobne. A ot len z dovodu, aby sa z toho neurobil cierny obchod.
To iste mate napriklad aj s Nike, adidas a podobne.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
wooooow to musela byt paradna robota, dakedy by som urcite isiel ... keby bola ta moznost. V kazdom pripade spominana P207 nema tie iste atributy ako testovacie serie Cisco switchov co spominas. O cenovke desiatok tisic eur za trojtisicovu radu Catalystu tiez nechcem prilis nahlas pochybovat
a uz vobec nespekulujem preco firma nepreda taketo testovacie verzie za cojaviem polovicnu cenu s plnym vedomim koncoveho zakaznika ; pripadne to moze veselo umiestnovat KED AJ ZADARMO svojim partnerom napriklad na labove pouzitie, a podobne... ALEBO TO MOZE DAROVAT SKOLAM - FEI STU BY SKAKALA OD RADOSTI KEBY IM TAM LADOVALI CISCO ZARIADENIA, KLUDNE AJ S BETA VERZIAMI IOSov !!!! Akoze znicit tie vyrobky je pekna blbost podla mna, i ked viem ze Ciscu na nejakom tom milione alebo dvoch nezalezi. Lenze ked si zoberies ze tu sa bavime o viacerych milionoch, pretoze znicia routre, switche, UCSkove blejdy, tuto hento tamto, to nie je milion ani dva. Jaaaaaaaj dofrasa.
A cerstve rovno z truby :
http://autobild.cas.sk/clanok/202000/ak ... ive-motory#
Wolcgagen a Ojdi na konci rebrika, hmmmm. Fakt necakane. Kedy si uz zacnete kupovat Krajzlery a Wolwa, kedze na Mercededésy nemate ?
Trosku ma prekvapila pozicia Kije pod stredom tabulky, tipoval by som ze dopadnu lepsie. Konstrukcne na to rozhodne maju.
Renó a Hjundaj vpredu, pre mna osobne ziadne prekvapenie. Bez najmensej srandy. Ked odhliadneme od tych najmensich kotrmelcov 1.5dci lebo to nie su motory, ale napimpovane cerpadielka na vodu...
a uz vobec nespekulujem preco firma nepreda taketo testovacie verzie za cojaviem polovicnu cenu s plnym vedomim koncoveho zakaznika ; pripadne to moze veselo umiestnovat KED AJ ZADARMO svojim partnerom napriklad na labove pouzitie, a podobne... ALEBO TO MOZE DAROVAT SKOLAM - FEI STU BY SKAKALA OD RADOSTI KEBY IM TAM LADOVALI CISCO ZARIADENIA, KLUDNE AJ S BETA VERZIAMI IOSov !!!! Akoze znicit tie vyrobky je pekna blbost podla mna, i ked viem ze Ciscu na nejakom tom milione alebo dvoch nezalezi. Lenze ked si zoberies ze tu sa bavime o viacerych milionoch, pretoze znicia routre, switche, UCSkove blejdy, tuto hento tamto, to nie je milion ani dva. Jaaaaaaaj dofrasa.
A cerstve rovno z truby :
http://autobild.cas.sk/clanok/202000/ak ... ive-motory#
Wolcgagen a Ojdi na konci rebrika, hmmmm. Fakt necakane. Kedy si uz zacnete kupovat Krajzlery a Wolwa, kedze na Mercededésy nemate ?
Trosku ma prekvapila pozicia Kije pod stredom tabulky, tipoval by som ze dopadnu lepsie. Konstrukcne na to rozhodne maju.
Renó a Hjundaj vpredu, pre mna osobne ziadne prekvapenie. Bez najmensej srandy. Ked odhliadneme od tych najmensich kotrmelcov 1.5dci lebo to nie su motory, ale napimpovane cerpadielka na vodu...
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Pi 19. Jún, 2015, 09:55, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Spoiler: ukázať
v tej tabulke mi pride velmi dovne ze taky SSang young je na 13 mieste, co viem tak na tych autach sa snad sere vsetko hadam uz aj na vyrobnej linke
Prekvapilo ma ale take porche, to pokial viem preveze vyhravalo testy spolahlivosti. tak isto mitsubishi je celkom dost nizko
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
musis rozumiet spolahlivosti a spolahlivosti.
Ked sa bavime o tabulke spolahlivosti MOTOROV (vyssie), tam je to velmi jednoduche. Vybuchol ti motor alebo nevybuchol, roztiekol sa na atomy alebo neroztiekol, my poistovna to budeme platit alebo nebudeme. Cele.
Co sa tyka "REBRICKOV SPOLAHLIVOSTI AUT" ktore si urcite myslel, tam je velmi dolezita vec:
a) nikdy v zivote nevies, kolko penazi stal majitela Renolt Espejs 3.0dci aby na tu nemecku STK dosiel. Moze tam byt treti motor, stvrte commonrail cerpadlo, piata prevodovka, to vsetko za pol miliona korun, a potom ti na STK vytknu ze "nesvieti ti prave zadne hmlove svetlo". No pitchi jak som to mal vediet a bohovsky ma to vzrusuje pri tych vybuchnutych Nobaciloch v motore (nastuduj co je nikasilova vlozka a preco bol problem v motoroch 3.0d aj opla aj saabu aj renoltu). Rozdiel v cenovke motora a ziarovky asi chapes. Bajdwej, EGRko na tento motor stalo, chyt sa silnejsie stolika a druhou rukou pridrz baretku aby neodstrelila... tadadadaaaam 140.000 korun. Skusim znovu : EGR za 140 tisic korun.
b) v tych tabulkach boli miesana auta imrvere linksrechts. Ako chces kurwa porovnat Porše 911 ktore ma 4rocne najazdenych 013.826km a nikdy v zivote nevidelo sneh zato vyhrievanu garaz v baraku furt, s takym WW Šaranom ktory za 4 roky najazdi typicky 190.275km ci je +35 alebo -28 a pol metra snehu ? Ano, v poslednych rokoch (dvoch?) uz tam keketi pridali aj PRIEMERNE kilometre, hura, ale aj to je katastrofa lebo priemer je priemer, zase neprilis vela hovoriaca vec ale lepsie ako nic. Chapes ?
c) riesili kokokraviny, nesvieti ti parkovacka, buuuuuum strasny problem. Ale to ze na WW 2.0tdi skapinali vstrekovace za slabych 3.200eur (4x 800eur autoterorizovany servis) a praskali hlavy to oni v zivote na tej kontrole NEMOZU ZOHLADNIT, pretoze auto tam pride a pokial mu ta hlava zrovna vtedy nepraskne, tak cez kontrolu prejde. Ale zato fuj fuj žižinka ti nesvieti, ty nebezpecny hulvat ciest.
Este by som ti pridal dalsich asi sedem bodov ale fakt ma bolia prsty od pisania.
Chapes ?
Cele tie statistiky spolahlivosti AUT su dost nahouno a vobec vobec vobec vobec nic nehovoria o SERVISNYCH NAKLADOCH NA AUTO PRIPADNE O SPOLAHLIVOSTI AUTA AKO JU VNIMA ZAKAZNIK/MAJITEL, teda ty a ja. A to je to co nas zaujima a to je dovod preco si tie rebricky pozeral. Vobec nie design, vobec nie kozene sedacky alebo velkost kufra. Len mnozstvo penazi ktore ta "spolahlivost" toho konkretneho vozu bude potencialne kostovat.
Tak.
Stale trvam na tom ze je kravina nieco z auta vyberat na konci haly aby to ostatne pokazene islo do srotu - do takeho vozu sa nieco nema montovat a ma ist do srotu V PRIEBEHU vyrobneho procesu, nie po jeho ukonceni. Lebo je to neporovnatelne drahsie. Samozrejme ze z toho pokazeneho vozu nevyberies vsetko co sa vybrat da, len nieco. Takze nezvladnuty vyrobny proces, zle priebezne kontroly.
Ked sa bavime o tabulke spolahlivosti MOTOROV (vyssie), tam je to velmi jednoduche. Vybuchol ti motor alebo nevybuchol, roztiekol sa na atomy alebo neroztiekol, my poistovna to budeme platit alebo nebudeme. Cele.
Co sa tyka "REBRICKOV SPOLAHLIVOSTI AUT" ktore si urcite myslel, tam je velmi dolezita vec:
a) nikdy v zivote nevies, kolko penazi stal majitela Renolt Espejs 3.0dci aby na tu nemecku STK dosiel. Moze tam byt treti motor, stvrte commonrail cerpadlo, piata prevodovka, to vsetko za pol miliona korun, a potom ti na STK vytknu ze "nesvieti ti prave zadne hmlove svetlo". No pitchi jak som to mal vediet a bohovsky ma to vzrusuje pri tych vybuchnutych Nobaciloch v motore (nastuduj co je nikasilova vlozka a preco bol problem v motoroch 3.0d aj opla aj saabu aj renoltu). Rozdiel v cenovke motora a ziarovky asi chapes. Bajdwej, EGRko na tento motor stalo, chyt sa silnejsie stolika a druhou rukou pridrz baretku aby neodstrelila... tadadadaaaam 140.000 korun. Skusim znovu : EGR za 140 tisic korun.
b) v tych tabulkach boli miesana auta imrvere linksrechts. Ako chces kurwa porovnat Porše 911 ktore ma 4rocne najazdenych 013.826km a nikdy v zivote nevidelo sneh zato vyhrievanu garaz v baraku furt, s takym WW Šaranom ktory za 4 roky najazdi typicky 190.275km ci je +35 alebo -28 a pol metra snehu ? Ano, v poslednych rokoch (dvoch?) uz tam keketi pridali aj PRIEMERNE kilometre, hura, ale aj to je katastrofa lebo priemer je priemer, zase neprilis vela hovoriaca vec ale lepsie ako nic. Chapes ?
c) riesili kokokraviny, nesvieti ti parkovacka, buuuuuum strasny problem. Ale to ze na WW 2.0tdi skapinali vstrekovace za slabych 3.200eur (4x 800eur autoterorizovany servis) a praskali hlavy to oni v zivote na tej kontrole NEMOZU ZOHLADNIT, pretoze auto tam pride a pokial mu ta hlava zrovna vtedy nepraskne, tak cez kontrolu prejde. Ale zato fuj fuj žižinka ti nesvieti, ty nebezpecny hulvat ciest.
Este by som ti pridal dalsich asi sedem bodov ale fakt ma bolia prsty od pisania.
Chapes ?
Cele tie statistiky spolahlivosti AUT su dost nahouno a vobec vobec vobec vobec nic nehovoria o SERVISNYCH NAKLADOCH NA AUTO PRIPADNE O SPOLAHLIVOSTI AUTA AKO JU VNIMA ZAKAZNIK/MAJITEL, teda ty a ja. A to je to co nas zaujima a to je dovod preco si tie rebricky pozeral. Vobec nie design, vobec nie kozene sedacky alebo velkost kufra. Len mnozstvo penazi ktore ta "spolahlivost" toho konkretneho vozu bude potencialne kostovat.
Tak.
Stale trvam na tom ze je kravina nieco z auta vyberat na konci haly aby to ostatne pokazene islo do srotu - do takeho vozu sa nieco nema montovat a ma ist do srotu V PRIEBEHU vyrobneho procesu, nie po jeho ukonceni. Lebo je to neporovnatelne drahsie. Samozrejme ze z toho pokazeneho vozu nevyberies vsetko co sa vybrat da, len nieco. Takze nezvladnuty vyrobny proces, zle priebezne kontroly.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
To je vzdy zarucene na flame . Vo fabrike vypadne nove auto kazdych cojaviem 5 minut (zalezi na vela veciach). Oni maju velmi dobre spocitane, ze keby postavili novu linku na diagnostikovanie zavad, demontaz jednotlivych komponentov a podobne srandy, bolo by to omnoho casovo narocnejsie a v konecnom dosledku drahsie, ako to auto vyhodit. Tam sa ukrutne zameriavaju na prevenciu chyb, cize sa bavime o chybe 1 z 1000ks. A ak je to chyba napriklad dodavatela, ze spravi zlu varku kabelaze, a vyhodi im 20 aut za den, tak to samozrejme zistia a radi mu to cele prefakturuju.mp3turbo napísal:>> Vo fabrike v PSA v Trnave, ked sa na konci linky vyhodnotilo, ze auto je chybne (P 207), islo do srotu v ramci fabriky.
>> Skoda za jedno auto bola cca 3.400 - 4.000€.
inak toto mi volakto vysvetlite : ako moze byt auto chybne tak strasne ze sa musi CELE znicit ? To co je za kravinu ? Ked sa zisti ze je chybny motor, vymenim za iny - skoda musi byt daleko mensia ako cele auto dohajzla aj s chybnym motorom.
Cize ano, ak zide auto z linky a napriklad nenastartuje, alebo mu v kuse blikaju blinkre, tak ho odtiahnu do lisu a so vsetkym proste zosrotuju. Neni dovolene z neho ani nic odmontovat, lebo nevedia co je zle a chapu to ako mozne poskodzovanie znacky, ked sa dostane zla suciastka von z fabriky s logom vyrobcu.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
autorizak:
http://vas.cas.sk/clanok/11777/neuverit ... dovat.html
a riesenie je vskutku zaujimave
"„Zakázal som našim technikom, aby opravovali a skúšali vozidlo, ak je v ňom namontovaná kamera. Je to pre nás poučenie,“ dodal Šimkovič"
tak ja mu odpoviem, ze do takeho servisu auto v zivote nepojde, kde nemoze byt kamera.
http://vas.cas.sk/clanok/11777/neuverit ... dovat.html
a riesenie je vskutku zaujimave
"„Zakázal som našim technikom, aby opravovali a skúšali vozidlo, ak je v ňom namontovaná kamera. Je to pre nás poučenie,“ dodal Šimkovič"
tak ja mu odpoviem, ze do takeho servisu auto v zivote nepojde, kde nemoze byt kamera.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
turbo, jedno mi vysvetli:
"Vybuchol ti motor alebo nevybuchol, roztiekol sa na atomy alebo neroztiekol, my poistovna to budeme platit alebo nebudeme. Cele."
aj clanok ktory riesil to, ze poistovne odmietli riesit VW motory /asi vies ktory/
ako moze poistovna platit buchnuty motor??? poistovna??? bez buracky? ved to je nejaky nezmysel nie? auto nieje poistene na to, ze nepojde, ale na buracku, nehodu a pod. aspon u nas.
tak kto stale riesi poistovne v suvislosti s rozypanymi motormi? nechapem to.
ano, vyrobca uzna zaruku na motor a opravi ho free, ale aka poistovna?
A k tej cene F40 vs FF - myslis to opat tak, ze kvalita isla dole? Nemyslim si to, skor konkurencia je silna a kym dakedy mat ferrari f40 bolo nieco luxusne, dnes si clovek 2x premysli ci si radsej nekupi bezpecnejsie mohutne SUV vo fullke za 150 - 200k €, ako napr. FF. Podla mna cena klesla ale skor kvoli konkurencieschopnosti. Tie auta sa stale robia kvalitne, manualne a pod. Zasa tolko ich az neurobia aby boli vadne ako ked ich niekto produkuje stovky na pase..
"Vybuchol ti motor alebo nevybuchol, roztiekol sa na atomy alebo neroztiekol, my poistovna to budeme platit alebo nebudeme. Cele."
aj clanok ktory riesil to, ze poistovne odmietli riesit VW motory /asi vies ktory/
ako moze poistovna platit buchnuty motor??? poistovna??? bez buracky? ved to je nejaky nezmysel nie? auto nieje poistene na to, ze nepojde, ale na buracku, nehodu a pod. aspon u nas.
tak kto stale riesi poistovne v suvislosti s rozypanymi motormi? nechapem to.
ano, vyrobca uzna zaruku na motor a opravi ho free, ale aka poistovna?
A k tej cene F40 vs FF - myslis to opat tak, ze kvalita isla dole? Nemyslim si to, skor konkurencia je silna a kym dakedy mat ferrari f40 bolo nieco luxusne, dnes si clovek 2x premysli ci si radsej nekupi bezpecnejsie mohutne SUV vo fullke za 150 - 200k €, ako napr. FF. Podla mna cena klesla ale skor kvoli konkurencieschopnosti. Tie auta sa stale robia kvalitne, manualne a pod. Zasa tolko ich az neurobia aby boli vadne ako ked ich niekto produkuje stovky na pase..
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
v zahranici v civilizovanych krajoch sa da auto poistit aj na mechanicku zavadu, vies?
inak povedane, spravna poistvona ta vie poistit na cokolvek ale vypyta si za to primeranu sumu na zaklade vypoctov rizik
inak povedane, spravna poistvona ta vie poistit na cokolvek ale vypyta si za to primeranu sumu na zaklade vypoctov rizik
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
- M1ch4l
- VIP
- Príspevky: 6679
- Dátum registrácie: Št 21. Feb, 2008, 14:00
- Bydlisko: Kysucký Lieskovec / Praha
Re: Všeobecná diskusia
Ano, existuje. Su to vozidla uplne inej kategorie. F40 musis porovnavat s F50, Enzo a LaFerrari.mp3turbo napísal:
Musi existovat nejaky dovod preco Ferarry nacenilo F40tku pred 20 rokmi ukrutne vyssie ako nacenili dnes FFko. Verte tomu ze oni vedia co robia. Neriesme teraz cenu a hodnotu, kto je co ochotny zaplatit a podobne veci, proste automobilka tie ceny nehadze len tak z roztopase.
Vzhladom na vysoko automatizovany vyrobny proces a sekvencnu linku, ktora fakt pluje jedno auto za druhym (pozri si na youtube videa z fabrik) to dava perfektny zmysel. Akakolvek odchylka od standardneho procesu stoji prachy. Akakolvek manipulacia s linkou stoji prachy. Teda je celkom urcite lacnejsie to auto zlikvidovat a vyrobit miesto neho nove ako ho opravovat. Oprava toho jedneho kusu by mohla trvat niekolko hodin no a ked ti za hodinu z linky zide 5 - 10 novych aut...tak sa proste neoplati nad tou opravou ani premyslat. Plus by si potreboval na to tim ludi, ktori by cakali na chybne auto. Ked by chybne auto nebolo, tak by cakali zbytocne a musel by si im platit. To nejde. Tam je presne tolko ludi, kolko ich tam ma byt a maju casovy limit, v ktorom musia svoju pracu na aute stihnut.mp3turbo napísal:
inak toto mi volakto vysvetlite : ako moze byt auto chybne tak strasne ze sa musi CELE znicit ? To co je za kravinu ? Ked sa zisti ze je chybny motor, vymenim za iny - skoda musi byt daleko mensia ako cele auto dohajzla aj s chybnym motorom.
Music: AKG K240 MK II / Beyerdynamic DT 770 Pro 80 Ohm @ Topping DX7 Pro
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Bike: 2022 Canyon Neuron CF 8; Coffee: Chemex 6-cup
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
To musi byt podla mna riadna chyba, ktora sa prejavi na x kusoch aut, nie na jednom.
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/33 ... i-robotom/
Ale zo srandy sa opytam cloveka z inej automobilky, ci o takom dacom pocul. Tiez si myslim, ze take auta sa daju pouzit na ine veci aj ked na crashtesty to nedaju ak to ma chybnu karoseriu a pod. Ale skolam na vyuku /vymena oleja, brzd/ a pod. blbiny by sa to isto oplatilo.
Ale, pri tych ziskoch co maju na aute sa s tym asi nechcu drbat.
Btw aj clanok pise, ze 700 karoserii zosrotoval - karoserii! a 100 opravil! Chceli by ste kupit passata s opravenou kasnou? Cize neslo o cele auto s komplet elektrickou vybavou a pod.
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/33 ... i-robotom/
Ale zo srandy sa opytam cloveka z inej automobilky, ci o takom dacom pocul. Tiez si myslim, ze take auta sa daju pouzit na ine veci aj ked na crashtesty to nedaju ak to ma chybnu karoseriu a pod. Ale skolam na vyuku /vymena oleja, brzd/ a pod. blbiny by sa to isto oplatilo.
Ale, pri tych ziskoch co maju na aute sa s tym asi nechcu drbat.
Btw aj clanok pise, ze 700 karoserii zosrotoval - karoserii! a 100 opravil! Chceli by ste kupit passata s opravenou kasnou? Cize neslo o cele auto s komplet elektrickou vybavou a pod.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Opravovana moze znamenat, ze iba dokoncili nieco co robot zacal a z nejakeho dovodu nedokoncil.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Neviem, mne pride akakolvek chyba v karoserii vazna.
Mne na Pole pukalo nieco v prahu, a kedze som v tom case riesil nieco so sudnym znalcom, zrovna zacalo robit toto, tak som sa ho na to pytal, a po vypocuti mi povedal, ze auto bolo zle vyzvarane, a to nikto natrvalo neopravi. Servis to sice vyplnil pocas zaruky viacnasobnym voskovanim (trvalo im to 30dni, lebo si s tym nevedeli rady), ale v lete po 2r od toho som to parkrat pocul opat. preto by som ja osobne take auto nechcel, ktovie co tam bolo zle. samozrejme, tie auto pojdu na trh SR a pod., isto nie do nemecka a zakaznik nebude mat sajnu ze sa opravovali.
alebo budeme verit VW ze tie auta nedal vobec do predaja ale na ine ucely?
Preto je aj kupa noveho auta viacmenej o stasti, tieto pripady o zlych kusoch, alebo nedorobenych na "linke" su toho dokazom. Nemusi sa stat nic, ale moze.
Mne na Pole pukalo nieco v prahu, a kedze som v tom case riesil nieco so sudnym znalcom, zrovna zacalo robit toto, tak som sa ho na to pytal, a po vypocuti mi povedal, ze auto bolo zle vyzvarane, a to nikto natrvalo neopravi. Servis to sice vyplnil pocas zaruky viacnasobnym voskovanim (trvalo im to 30dni, lebo si s tym nevedeli rady), ale v lete po 2r od toho som to parkrat pocul opat. preto by som ja osobne take auto nechcel, ktovie co tam bolo zle. samozrejme, tie auto pojdu na trh SR a pod., isto nie do nemecka a zakaznik nebude mat sajnu ze sa opravovali.
alebo budeme verit VW ze tie auta nedal vobec do predaja ale na ine ucely?
Preto je aj kupa noveho auta viacmenej o stasti, tieto pripady o zlych kusoch, alebo nedorobenych na "linke" su toho dokazom. Nemusi sa stat nic, ale moze.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
nedokoncene != chybne
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2