Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Bezne sa opravuju karoserie a laky aj teraz, takže si nefandi, chlapci co robí pdr by ti po odstrojeni prekne vedeli povedať kde máš opravenu kasňu na tom tvojom presuvadle.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
s tymi poistkami to Filipovi uz bolo vysvetlene (rovnako si Pavarotti moze nechat poistit hlas - ked dostane chripku a nemoze odvrieskat nejaky koncert, poistovna zaplati nieco podla nejakych podmienok ktore nepoznam lebo uz som s tučkom dlho nebol na piwe ; rovnako si nejaky curak pardon rapper nechal poistit usi, i ked nechapem naco lebo jbmnt vypravat trnafsky enem v jednej tóňyňe vým aj včulek sfleku bez prýpravy akurát my treba ňejaký vy.jebaný podmaz za tri evrá ko.kot né?)
naspak k autam : nikto nehovori ze sa linka zastavi, jasneze ne. WV v Devinskej ma minutove taktovky, tam sa nezastavi nic dokial nestrieka krv alebo neprastia kosti. Nikto s linkou manipulovat nebude a nemoze, vadne kusy podla toho co je vadne sa riesia bokom. Nejdu vsetky na zosrotovanie, to si tiez nikto nemoze dovolit. Papek dobre hovori, opravovana moze znamenat sto rozlicnych veci. A samozrejme ze priebezne kontroly na tych linkach su, nikto neposklada auto na kompletku aby ho potom vyfajcil na dvore pri vystupnej kontrole. To je zahadzovanie prachov a zaroven aj casu, nakompletku hotove zabalene auto NEMOZES technicky skontrolovat tak ako ked mas pred sebou holu kasnu, atd.
Okrem toho clanku co si mal o Pasattoch su aj ine situacie, napriklad boli zaplavene auta na dvoroch tovarni, tusim Peuzoeut, ktore normalne fabricky "zachranili" a s vedomim zakaznikov potom predavali za znizene ceny. Rozhodne lepsie ako vsetko do lisu a mat s tym este dalsie naklady na ekologisticke znicenie.
Kupa noveho auta rozhodne nema byt o stasti, ale o preciznosti a profesionalite automobilky (samozrejme o peniazoch, trhovom segmente a podobnych srackach). Prave preto si dofrasa kupujes nove auto aby nepukalo a nevzdychalo po nejakej strasnej havarke, ci ?
Som vnutorne presvedceny ze keby Filipove pukajuce Punto ZACHYTILI vystupnou kontrolou, ze by ho riesili a ze by taketo vozitko do obehu nedali.
naspak k autam : nikto nehovori ze sa linka zastavi, jasneze ne. WV v Devinskej ma minutove taktovky, tam sa nezastavi nic dokial nestrieka krv alebo neprastia kosti. Nikto s linkou manipulovat nebude a nemoze, vadne kusy podla toho co je vadne sa riesia bokom. Nejdu vsetky na zosrotovanie, to si tiez nikto nemoze dovolit. Papek dobre hovori, opravovana moze znamenat sto rozlicnych veci. A samozrejme ze priebezne kontroly na tych linkach su, nikto neposklada auto na kompletku aby ho potom vyfajcil na dvore pri vystupnej kontrole. To je zahadzovanie prachov a zaroven aj casu, nakompletku hotove zabalene auto NEMOZES technicky skontrolovat tak ako ked mas pred sebou holu kasnu, atd.
Okrem toho clanku co si mal o Pasattoch su aj ine situacie, napriklad boli zaplavene auta na dvoroch tovarni, tusim Peuzoeut, ktore normalne fabricky "zachranili" a s vedomim zakaznikov potom predavali za znizene ceny. Rozhodne lepsie ako vsetko do lisu a mat s tym este dalsie naklady na ekologisticke znicenie.
Kupa noveho auta rozhodne nema byt o stasti, ale o preciznosti a profesionalite automobilky (samozrejme o peniazoch, trhovom segmente a podobnych srackach). Prave preto si dofrasa kupujes nove auto aby nepukalo a nevzdychalo po nejakej strasnej havarke, ci ?
Som vnutorne presvedceny ze keby Filipove pukajuce Punto ZACHYTILI vystupnou kontrolou, ze by ho riesili a ze by taketo vozitko do obehu nedali.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
No, len ci tie vady a problemy neboli sposobene tym, ze auto ktore som bral bolo lacnejsie o 4000e ako ten isty model rok dozadu /a to som mal viac vybavy/.
Btw, ak predajca neklamal, tak moje auto bolo vyrabane na linke ktora dany den produkovala auta iba pre SVK trh. Bolo mi povedane ze akcia je obmedzena na 300ks na cele SVK a uz su vsetky rezervovane na mena..., a ked som pisal e-maily dalsim predajcom, ci nahodou nemaju volne Pola Family plus tak mi chodila rovnaka odpoved: nemaju a kvoty su vycerpane.
Takze bohvie, ci linka ktora robila dany den pre SVK trh nemala nejak "zvolnene" parametre, ktore dovolovali viac tolerancie pri vystupnej kontrole.
Aj ked neviem ci toto je mozne, viem o pripadoch, kedy sa auta urcene pre nemecky trh "presunuli" na slovensky. Ktovie, ci na slovensko nemaju vyrobcovia v plane dovazat horsie kusy. Ved vieme ako funguju reklamacie a tu a pod. Snazia sa len zamietat a zamietat, v takom Nemecku by si to nedovolili.
Viem o 4och polach, 2 z roku 2007 a 2 z roku 2008 (s obrovskou zlavou). Vtedy sa nejaka limo alebo sedan s 500l kufrom za 400 000sk nedal kupit ani vo sne, najlacnejsie auta s akym takym motorom a vybavou zacinali na 350 000sk.
Kym na tych 2och polach rv2007 odchadzaju bezne veci alebo skor - nic nepredvidane sa neopravovalo, tak tie dalsie 2 rv 2008 - moje a este jedno malo x problemov - trasuca sa prevodovka, pukanie v pal. doske, pukanie v konstrukcii prahu zadne dvere, x cidiel zlych /auto nestartovalo v lete/, nadobka s akt. uhlim, snimac teploty a neviem kolko veci odislo od 50 - 80 000km. ...
Ano, vzorka 4kusov je mala. Ale potvrdzuje sa, ze akonahle po krize isli automobilky s cenami dole, tak isla dole aj kvalita dielov z ktorych tie auta robia.
Btw, ak predajca neklamal, tak moje auto bolo vyrabane na linke ktora dany den produkovala auta iba pre SVK trh. Bolo mi povedane ze akcia je obmedzena na 300ks na cele SVK a uz su vsetky rezervovane na mena..., a ked som pisal e-maily dalsim predajcom, ci nahodou nemaju volne Pola Family plus tak mi chodila rovnaka odpoved: nemaju a kvoty su vycerpane.
Takze bohvie, ci linka ktora robila dany den pre SVK trh nemala nejak "zvolnene" parametre, ktore dovolovali viac tolerancie pri vystupnej kontrole.
Aj ked neviem ci toto je mozne, viem o pripadoch, kedy sa auta urcene pre nemecky trh "presunuli" na slovensky. Ktovie, ci na slovensko nemaju vyrobcovia v plane dovazat horsie kusy. Ved vieme ako funguju reklamacie a tu a pod. Snazia sa len zamietat a zamietat, v takom Nemecku by si to nedovolili.
Viem o 4och polach, 2 z roku 2007 a 2 z roku 2008 (s obrovskou zlavou). Vtedy sa nejaka limo alebo sedan s 500l kufrom za 400 000sk nedal kupit ani vo sne, najlacnejsie auta s akym takym motorom a vybavou zacinali na 350 000sk.
Kym na tych 2och polach rv2007 odchadzaju bezne veci alebo skor - nic nepredvidane sa neopravovalo, tak tie dalsie 2 rv 2008 - moje a este jedno malo x problemov - trasuca sa prevodovka, pukanie v pal. doske, pukanie v konstrukcii prahu zadne dvere, x cidiel zlych /auto nestartovalo v lete/, nadobka s akt. uhlim, snimac teploty a neviem kolko veci odislo od 50 - 80 000km. ...
Ano, vzorka 4kusov je mala. Ale potvrdzuje sa, ze akonahle po krize isli automobilky s cenami dole, tak isla dole aj kvalita dielov z ktorych tie auta robia.
Spoiler: ukázať
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
jedine v com mas pravdu je ze vzroka 4 kusov je mala. pri tom kolko aut sa preda to trt povie. aj ked suhlasim, ze cim dalej su auta menej kvalitne, ale fakt so 4mi kusmi nemoze robit ziadne zavery.... rozni ludia, rozna starostlivost, rozne jazdenie, a kopec inych faktorov
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
browsujem si browsujem .. co vravite na toto ?
http://www.nanodrive.sk/
http://www.nanodrive.sk/
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
toto ked som precital ta som hned zacal pochybovat o celej technologii, neviem precoV civilnom použití je najväčším prínosom zníženie spotreby paliva, menšia produkcia splodín
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
jj aj ja ... aj ked citam longlife .... ale predsa .... ono treba to postudovat aj z original millers angl. stranky .... neviem co si mam mysliet o tom
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Vo fiftgear testovali s racelogicom zmenu zrychlenia so starym 5000mil olejom a novym na golf 4 r32. Na 1/2 mile kvoli long run to bolo pol sekundy rozdiel. Na 1/4 tusim 0,3sek pri tom istom oleji, cize
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Btw, ak predajca neklamal, tak moje auto bolo vyrabane na linke ktora dany den produkovala auta iba pre SVK trh.
to su take drysty... mozno ano, mozno nie, cloveku co kupuje nove vonave auto mozes natrepat akukolvek sracku lebo ten je presvedceno-zaslepeny.
Nanocokolvek : super, ked som si dal otvorit hentie dve linky - v principe naraz, klik klik, tam na mna zacal hulakat ESET ze trojan výrus debyl kam to lezeš keket.
Tak si dajte vsetci pozor na to, aby ste si zbytocne neprilepsili nielen superolejmi, ale aj nejakou havedou. Zhruba takyto mam aj nazor na vsetky tie nanokekeciny, je to totalne zbytocne. Namiesto Kastrol olejov si doprajte uberdrahy - o sest eur drahsi - Mobil1, ktory ma spickove parametre. Hlavne nedrzte ZIADNY OLEJ, ZA ZIADNYCH OKOLNOSTI viac ako 15.000km alebo jeden rok, uplne idealne mente ten olej pred zimou ked teplota padne dole ABY STE NA ZIMU, KTORE JE NAJNAROCNEJSIE OBDOBIE, MALI TEN OLEJ CERSTVY A NOVY pretoze v zime su naroky na mazanie a kvalitu oleja najvyssie (vymenit olej na jar, cely rok s tym jazdit a potom dorazat autiak v zime s "pouzitym prepecenym znehodnotenym" olejom neznie ako najlepsi napad, ze ?)
Cele. Jednoduche. Na cele nano-antigravitacne castice sa vyserte.
to su take drysty... mozno ano, mozno nie, cloveku co kupuje nove vonave auto mozes natrepat akukolvek sracku lebo ten je presvedceno-zaslepeny.
Nanocokolvek : super, ked som si dal otvorit hentie dve linky - v principe naraz, klik klik, tam na mna zacal hulakat ESET ze trojan výrus debyl kam to lezeš keket.
Tak si dajte vsetci pozor na to, aby ste si zbytocne neprilepsili nielen superolejmi, ale aj nejakou havedou. Zhruba takyto mam aj nazor na vsetky tie nanokekeciny, je to totalne zbytocne. Namiesto Kastrol olejov si doprajte uberdrahy - o sest eur drahsi - Mobil1, ktory ma spickove parametre. Hlavne nedrzte ZIADNY OLEJ, ZA ZIADNYCH OKOLNOSTI viac ako 15.000km alebo jeden rok, uplne idealne mente ten olej pred zimou ked teplota padne dole ABY STE NA ZIMU, KTORE JE NAJNAROCNEJSIE OBDOBIE, MALI TEN OLEJ CERSTVY A NOVY pretoze v zime su naroky na mazanie a kvalitu oleja najvyssie (vymenit olej na jar, cely rok s tym jazdit a potom dorazat autiak v zime s "pouzitym prepecenym znehodnotenym" olejom neznie ako najlepsi napad, ze ?)
Cele. Jednoduche. Na cele nano-antigravitacne castice sa vyserte.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7934
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
https://www.virustotal.com/sk/url/ed521 ... 434779480/Nanocokolvek : super, ked som si dal otvorit hentie dve linky - v principe naraz, klik klik, tam na mna zacal hulakat ESET ze trojan výrus debyl kam to lezeš keket
https://www.virustotal.com/sk/url/b0594 ... 434779507/
Ta co ja neviem co ti tam eset hulakal no
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
mozno nejaka reklama co sa zobrazila, neviem.
jezisi to by nebol ten kreten Turbo aby do niecoho nevrtal. Je mi jasne ze podla tabulkovych hodnot sa nedaju porovnat ani frajerky, ani oleje, ale :
http://www.nanodrive.sk/category/7/civilne
tak napriklad http://www.nanodrive.sk/product/6118165 ... fe-5w30-5l
Charakteristika:
SAE viskozita: 5w30
Hustota pri 15°C: 0.856
Kinematická viskozita pri 100°C: 12.4cSt
Kinematická viskozita pri 40°C: 71.9cSt
Viskozitný index: 172
Bod skápnutia: < -30 °C
Bod vzplanutia: > 200 °C
Viskozita pri studenom štarte -30°C (CCS): 6, 600cP max
TBN: 6.66 mg KOH/gm
TBNko sa mi tam zda sialene sialene male, ja capujem Mobil1 oleje ktore maju TBN 11.8 a poskulujem po 13.4 olejoch, aby im tato alkalicka zasoba vydrzala - na mojich sialenych 9.000km co najazdim s tragacom v meste za rok a potom olej ide von. Vy si kludne kupujte superoleje s TBN 6, mne je to jedno, ale moje motory este nikdy neskapali na kilometre - skoro cely zivot som mal masiny cez tretinu miliona kilometrov, teraz napriklad deriem rekordmana a on nie a nie umriet.
Ostatne parametre su uplne bezne, bod vzplanutia maju oleje castokrat okolo 230 stupnov, pour point okolo -54 takze uvedeny parameter "pod -30" ma zase neposadil na zadok, hustota pri 15 stupnoch a viskozita pri 40 nikoho nezaujimaju lebo nemaju preco a ajtak ich maju skoro vsetky Mobil1 oleje lepsie.
Zhrniem to tak : nevidim nic co by ma presvedcilo na neznamu vec, SUPERDRAHU. S klasickymi olejmi motory funguju tak dlho ze takmer nikto ich neutaha a nepochova - znovu zdoraznujem KVOLI OLEJOM, nie kvoli rozstrelenym rozvodom alebo skapatym vstrekovacom. Naco do motora sypat uberdrahy Mylers, ktory mi v priebehu par rokov prevysi celu opravu motora ?
tie drysty o vyrazne vyssom vykone, tocivom momente, "Vďaka "mid-SAPS" formulacií kompatibilný s modernými katalizátormi a filtrami pevných častíc (DPF)" to uz ani nemozem vydrzat. O cenovke 72eur za krabicku oleja uz vobec nehovorim.
jezisi to by nebol ten kreten Turbo aby do niecoho nevrtal. Je mi jasne ze podla tabulkovych hodnot sa nedaju porovnat ani frajerky, ani oleje, ale :
http://www.nanodrive.sk/category/7/civilne
tak napriklad http://www.nanodrive.sk/product/6118165 ... fe-5w30-5l
Charakteristika:
SAE viskozita: 5w30
Hustota pri 15°C: 0.856
Kinematická viskozita pri 100°C: 12.4cSt
Kinematická viskozita pri 40°C: 71.9cSt
Viskozitný index: 172
Bod skápnutia: < -30 °C
Bod vzplanutia: > 200 °C
Viskozita pri studenom štarte -30°C (CCS): 6, 600cP max
TBN: 6.66 mg KOH/gm
TBNko sa mi tam zda sialene sialene male, ja capujem Mobil1 oleje ktore maju TBN 11.8 a poskulujem po 13.4 olejoch, aby im tato alkalicka zasoba vydrzala - na mojich sialenych 9.000km co najazdim s tragacom v meste za rok a potom olej ide von. Vy si kludne kupujte superoleje s TBN 6, mne je to jedno, ale moje motory este nikdy neskapali na kilometre - skoro cely zivot som mal masiny cez tretinu miliona kilometrov, teraz napriklad deriem rekordmana a on nie a nie umriet.
Ostatne parametre su uplne bezne, bod vzplanutia maju oleje castokrat okolo 230 stupnov, pour point okolo -54 takze uvedeny parameter "pod -30" ma zase neposadil na zadok, hustota pri 15 stupnoch a viskozita pri 40 nikoho nezaujimaju lebo nemaju preco a ajtak ich maju skoro vsetky Mobil1 oleje lepsie.
Zhrniem to tak : nevidim nic co by ma presvedcilo na neznamu vec, SUPERDRAHU. S klasickymi olejmi motory funguju tak dlho ze takmer nikto ich neutaha a nepochova - znovu zdoraznujem KVOLI OLEJOM, nie kvoli rozstrelenym rozvodom alebo skapatym vstrekovacom. Naco do motora sypat uberdrahy Mylers, ktory mi v priebehu par rokov prevysi celu opravu motora ?
tie drysty o vyrazne vyssom vykone, tocivom momente, "Vďaka "mid-SAPS" formulacií kompatibilný s modernými katalizátormi a filtrami pevných častíc (DPF)" to uz ani nemozem vydrzat. O cenovke 72eur za krabicku oleja uz vobec nehovorim.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
nech sa paci, hodina, minuta, stranka, vsetko, kludne si kupujte nanocastice
Este jedna vec mi fakt neda, svrbi ma prostata : "Viem o 4och polach, 2 z roku 2007 a 2 z roku 2008 (s obrovskou zlavou). Vtedy sa nejaka limo alebo sedan s 500l kufrom za 400 000sk nedal kupit ani vo sne"
zostanem ja peknekrasne pri moje Galaxii s nezavislym kurenim za 165.000 korun ktoru som ojazdenu kupil zrovna v roku 2007 kedy sa nejaka limo za 400k nedala kupit ani v sne... ked si zratam kolko som stratil na hodnote ja (165k nakup, dnes PO SIEDMYCH ROKOCH predam za 60k uplne pesimisticka cena, skor tak 80k realne ale dobre), a kolko stratil na hodnote Pólo Femili plus (asi tak TRISTO litrov), mozem ten moj tragac servisovat az do piatej svetovej vojny a este mozem aj celej dedine zaplatit nove pneumatiky.
Och nie, nove auta nie su pre mna. Ani nechcem pocitat kolko som usetril teda vlastne nevyhodil na autach keby som ich kupoval nove... to by uz vydalo na barak v Bratislave. Ved vlastne len teraz tragace co mam, by nove stali... tradadaaaam cez 8 milionov korun.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
to je sice pekne, ale nove auto je nove auto.
ine ako nove auto nechcem.
jazdenku by som nekupil. mozno od rodicov, kde presne viem, co autu bolo, co sa na nom robilo. ale, kedze rodicia maju mensie a ovela slabsie auto ako ja, ani to sa nestane.
ja viem, ze nove auto straca hodnota, ale su to moje peniaze. aspon mam jednu istotu, ze ked to auto kupim tak 4r mam istotu, ze do toho auta nemusim dat ani cent, ked ma na dovolenke necha v stychu, nebude ma to nic stat. zatial co ked clovek kupi jazdenku, vacsinou pre pokoj na dusi vymeni vsetky kvapaliny, filtre, a casto krat aj brzdy a pod., lebo malokto preda auto po total servise.
a po druhe, na jazdenku treba cash. na nove auto staci tretina, a dalsia o rok. to je poriadny rozdiel. clovek pritom fakt nepreplati nic /ak neratam 200e rocne za poistku/. ked si vezmem pozicku na jazdenku, kolko preplatim? 1000-2000eur? takze to treba brat tak, ze kym cash, aj jazdenka za 8000e je dobra volba, ale ten ma malokto. a automobilky doslova svojimi ponukami novych aut bez navysenia ostanu jedina moznost pre vacsinu ludi ktori hotovost na auto jednoducho nemaju.
ine ako nove auto nechcem.
jazdenku by som nekupil. mozno od rodicov, kde presne viem, co autu bolo, co sa na nom robilo. ale, kedze rodicia maju mensie a ovela slabsie auto ako ja, ani to sa nestane.
ja viem, ze nove auto straca hodnota, ale su to moje peniaze. aspon mam jednu istotu, ze ked to auto kupim tak 4r mam istotu, ze do toho auta nemusim dat ani cent, ked ma na dovolenke necha v stychu, nebude ma to nic stat. zatial co ked clovek kupi jazdenku, vacsinou pre pokoj na dusi vymeni vsetky kvapaliny, filtre, a casto krat aj brzdy a pod., lebo malokto preda auto po total servise.
a po druhe, na jazdenku treba cash. na nove auto staci tretina, a dalsia o rok. to je poriadny rozdiel. clovek pritom fakt nepreplati nic /ak neratam 200e rocne za poistku/. ked si vezmem pozicku na jazdenku, kolko preplatim? 1000-2000eur? takze to treba brat tak, ze kym cash, aj jazdenka za 8000e je dobra volba, ale ten ma malokto. a automobilky doslova svojimi ponukami novych aut bez navysenia ostanu jedina moznost pre vacsinu ludi ktori hotovost na auto jednoducho nemaju.
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Pozicku si mozes zobrat na cokolvek. A ci si vezmes spotrebak, alebo lizujes, je v principe uplne jedno. Aj ked ja tvrdim, ze brat auto na leasing pri tej strate hodnoty je na zamyslenie. Pri firme je to inak. Kazdy samozrejme zmysla rozdielne. Asi som moc konzervativny na to, aby som si kupoval cosi, na co vlastne nemam.