jasneze je to blbost a placebo, co si myslis ze ti to stisi autiak o polovicu aby si nieco zmyslami objektivne mohol zaregistrovat ?
alebo ze prida 10kW vykonu ? Ved to by potom vyrobcovia museli uvadzat v technicakoch "60kW s benzinom 95 oktanovym ; 65kW s benzinom 100 oktanovym". Preco to nikto takto nerobi ? No preto lebo to tak proste nie je.
toto su take nekonecne talafatky, tak napriklad pozeraj na vedecky experiment par rokov dozadu :
http://forum.autobazar.eu/na-margo-kval ... 29067.html
este ti poviem jednu vec ktoru bude tazke vyvratit : dojdes na pumpu s minimom paliva. Povedzme za mas posledny liter alebo dva v nadrzi. Nasypes tam 100 litrov SUPERBENZINU ktora sa este aj diamantovo ligoce. Nastartujes auto, vyrazis, okamzite citis tichsi motor, lepsi tah, prevody padaju samy, este aj tlmice funguju lepsie.
Az na to... ze... od nadrze do motora ti vedie trubka. V ktorej zostalo stare palivo. Potom mas palivovy filter, potom, potom, potom, v tom retazci mas veselo cez pol litra, kludne aj liter paliva. Takze ako je mozne ze na STARE PALIVO - KEDZE NOVE SUPERPALIVO DO MOTORA ESTE NEPRISLO - je zrazu motor okamzite tichsi, vykonnejsi a toci bez problemu 14.000rpm co sa predtym nedalo ?
No jedine tak, ze si sa nechal oyebat vlastnymi zmyslami. Jednoduche ako Doktor Robert a statne zakazky.
Na stare hnusne palivo este prejdes radovo 10 az 20 kilometrov, podla toho ake mas auto a spotrebu. To je parada, co ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.