Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5203
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Fullesh »

Vymenit olej v posilovaci ak smrdi ako stara V3S co ide predvami ? :D
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

samozrejme. Kto nevymiena olej v posilovaci, bude mat nove servo, ved to je hydraulika ako kazda ina.

Ale ved kto uz by menil olej v serve, ze ? Ved tam ide skoro aj pol litra co stoji styri eura a treba to kazdych 100.000km (takze u mna hned po kupe auta a potom kazde tri-styri roky, cize po 30.000km). Jooooj take prachy rozhadzujem :)

takisto 99% ludi nemeni oleje v diferakoch ak su oddelene naplne od automatickej prevodovky a potom sa tiez cuduju... no ved sa cudujte.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5203
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Fullesh »

Ja som menil teraz cele servoriadenie kvoli uplneniecomu inemu a jak som ho vypustal tak nehorazny smrad :D
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

mp3turbo napísal:A mozno ho tam nedali 14 litrov, len mu to povedali - mozno islo sedem... do ziadnej beznej prevodovky sa 14 nezmesti.
Naschvál som napísal
undertaker007 napísal:"minulo sa" 14 litrov oleja
a nie, že "dali", lebo ten rozdiel medzi ôsmimi ktoré tam zostali a tými štrnástimi, ktoré minuli bol použitý na preplach... (aspoň to mu povedali)


Inak :)
undertaker007 napísal:Páni (príp. dámy), mám otázku:
Odkedy vlastním akúkoľvek vec spaľujúcu benzín/naftu, tankujem iba na Shellke a ak sa jedná o auto, tak pri každom tankovaní prilievam aditívum VIF. Prečo to takto robím, prosím, neriešte...
Len sa chcem opýtať - z nejakého neracionálneho dôvodu by som pri najbližšom tankovaní chcel vyskúšať prémiový diesel. Mám si pri tankovaní prémiového diesla odpustiť VIFko, či dať ho aj tam? :-)
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5216
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

ved napln ma cca 7-8litrov, ale 14 litrov sa dava kvoli preplachu. Pri tej cene bohvie ci robili.

Kamosovi na Vulve XC90 , 2009rocnik D5 A/T menili v neautorizovanom servise a za 450e cca. Origo Vulva BA, vraj nemenit! :D

Cize 230e , mi pride fakt divne v OEM Vulve Zlin. :-)
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

Ja bezne dávam maxxmotion + vif :)





.
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Snake napísal:Ja bezne dávam maxxmotion + vif :)
O.K., dík :good:
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ale ved ja viem ze to bolo aj na preplach, ale aj tak ich mozno nebolo 14... cim viac pasikov, tym viac adiddas. Povedat mu to mozu ze 14.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

No, každopádne, výsledok naozaj stojí za to, radí to úplne presne a nenápadne.

if (nickname = felipe25)
{
}
else
{Jediné čo by sa tomu teraz dalo vytknúť je to, že sme v rámci testovacej jazdy na Slovensku na diaľnici mali čo robiť, aby sme unaháňali staršiu Audi A6 v rýchlosti okolo 240km/k a tá mala na kufri nápis 1.9TDi.
Čo to ako dokelu má znamenať? :?
}
Používateľov profilový obrázok
zoom
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2241
Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
Bydlisko: Bratislava (40)

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa zoom »

To znamena, ze ste dobehli rozgulanu audinku s poddimenzovanym motorom. 1.9TDI je v tom aute ako jeden jazvecik v psich zaprahoch. To auto od stovky vyssie neakceleruje, vid tu alebo tu a do 240 km/h sa to uz len dosuchce [tu]. Hocjako slaby motor vie rozbehnut auto, ak bu das dostatok casu, vid solarna plachetnica.

Alebo druhe mozne vysvetlenie: Typek mal nejaku mordu pod kapotou a dozadu si nalepil 1.9TDI ako trolling. Mohol by som si dozadu nad HEMI stitok nalepit 1.2TSI, bolo by to podobne. Teraz nad tym normalne rozmyslam :-). Chcelo by to este nieco k Hello Kitty nalepke.

A k tej prevodovke: Odkedy som mal ZF prevodovku, som nauceny menit olej kazdych 60 000 km. Ziadne long life a life long naplne. Terajsi Jeep ma 112 000 km a celkom urcite tam nikto nic take nerobil, takze najvyssi cas, ze som vymenil ja. Prevodovka tiez obcas trochu kope pri prehadzovani P <-> D. Uvidim, ako sa to bude spravat dalej.
undertaker007
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1184
Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
Bydlisko: Žilina - Vlčince II

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Osobne skôr tipujem trolling, totižto my sme išli ustálených tempomatových 170 km/h. Pred nami tá Audi. Tak blinker, ľavý pruh, začíname obiehať a Audi zrazu začalo pridávať. Tak kamarát s komentárom "to čo je za k*k*t" dupol podlahu a veru že do tých +/- 220km/h to bolo tak max. o dve dĺžky auta. Potom buď ubral, alebo už nestačil. Tak sme z toho boli zmätení že WTF, že toto asi žažko bola 1.9TDi v A6...
Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5203
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Fullesh »

undertaker007 napísal:No, každopádne, výsledok naozaj stojí za to, radí to úplne presne a nenápadne.

if (nickname = felipe25)
{
}
else
{Jediné čo by sa tomu teraz dalo vytknúť je to, že sme v rámci testovacej jazdy na Slovensku na diaľnici mali čo robiť, aby sme unaháňali staršiu Audi A6 v rýchlosti okolo 240km/k a tá mala na kufri nápis 1.9TDi.
Čo to ako dokelu má znamenať? :?
}
poznam par tipkov co si dozadu davaju znaky slabsej motorizacie aku skutocnosti maju ;)
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
Používateľov profilový obrázok
Diablo1st
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 3350
Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: MY

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Diablo1st »

M1ch4l napísal:nj, to asi jo...no som si myslel, ze som to napisal dost jasne. Skusim zopakovat. Aby zacala regeneracia, potrebujes nejaku minimalnu teplotu, a teda minimalnu rychlost. Lepsie?
Celá tá regenerácia je veľmi zvláštna vec a žije si občas svojím životom. Mne sa už spustila regenerácia aj pri "studenom" motore, ale saturácia bola 112%!!! Bez problémov DPF vypáli aj na voľnobehu len to dlhšie trvá a saturácia bude vyššia ako pri vyššej rýchlosti.
Všetko vyhodnocuje RJ a evidentne sa nedrží striktne všetkých pravidiel: zahriaty motor, rýchlosť resp. otáčky atď.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.

FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13677
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

pri volnobehu DPF nevypalis ani keby si sa rozkrajal, EGT nie je dostatocne, dokonca ani s SCR by si to nedal, vyfukovy system musi byt rozzeraveny, doslova.





.
Používateľov profilový obrázok
Diablo1st
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 3350
Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: MY

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Diablo1st »

Čo znamenajú tie skratky???

Čo sa týka toho voľnobehu, už sa mi parkrát podarilo, že sa regenerácia pustila v dosť nevhodnú dobu a musel som ju dokončovať na voľnobehu. Trvalo to ďaleko dlhšie a výsledná saturácia bola okolo 35% (nepamätám si presne).
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.

FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"