Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Vento a Jetta je to iste, je to Golf MK3 s kufrom. Nazov sa lisil podla trhu EU/US, myslim ze rozdiely v nazve boli aj v ramci EU. Potom rozdiely v prislusenstve ako drziaky poharov, krytky popolnikov, laktove opierky a ine vybavenie interieru.
Bora bola odvodena az od Golfa MK4
Bora bola odvodena az od Golfa MK4
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Nemas celkom pravdu Papek.
Dovolim si ta opravit vid -----> wikipedia
Najprv boli dva generacie Jetta, tretia generacia bola Vento, stvrta Bora, a potom zase Jetta.
//edit:
resp aj anglicka wikipedia, tu je toho podstatne viac.
A Shajek ake rozdiely vlastne myslis lebo porovnavat Golf s Passatom je trochu divne kedze urcite mali inu platformu.
Ale ked myslis Golf vs. sedan ekvivalent (Jetta, Vento, Bora) tak myslim ze tam bude rozdiel akurat v maske a v tom ze ma natiahnuty zadok.
Dovolim si ta opravit vid -----> wikipedia
Najprv boli dva generacie Jetta, tretia generacia bola Vento, stvrta Bora, a potom zase Jetta.
//edit:
resp aj anglicka wikipedia, tu je toho podstatne viac.
A Shajek ake rozdiely vlastne myslis lebo porovnavat Golf s Passatom je trochu divne kedze urcite mali inu platformu.
Ale ked myslis Golf vs. sedan ekvivalent (Jetta, Vento, Bora) tak myslim ze tam bude rozdiel akurat v maske a v tom ze ma natiahnuty zadok.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
V podstate mas pravdu, ale u nas sa najde dost VW Jetta, ktore su dotiahnute z US a maju vela krat zaujimavu vybavu za nekrestanske prachy.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Ale mas pravdu v tom ze v Amerike ostal "Golf Sedan" s pomenovanim Jetta po cely cas.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
presne ste mi zodpovedali co som potreboval ... nie nie neporovnavam passat a golf ... iba prislusne plaformy ako bolo povedane vento -> golf mk3 , atd ... vdaka
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Ta som tu zaš! Dalsi diel serie Andera z Košicov. Po uvodnej vymene olejov som bol opatovne trosku oservisovat Komandíra a popri tom som sa dozvedel mnohe zaujimave skutocnosti. V prvom rade, to auto servisovali uplni patlalovia v Kosiciach a jeden z tych servisov je aj autorizovany Motor-Car.
Tak napriklad vzduchovy filter. Je uz cas na vymenu?
Ale hadam este nie, dame to nazad. Zakupil som teda to najlepsie, co bolo v danej chvili dostupne (Mann, 17,-€). Filter na Ochcavku II stoji 14,80€ -- tu jasne vidiet, ze tie velke auta s velkymi motormi su podstatne drahsie na prevadzku. Mámo, za to by byli dva lahváče.
Pomenil som vsetkych 16 sviecok. Boli normalne opotrebovane, ale posledne sviecky (pod prednym sklom) boli slabo zakrutene (horsi pristup). Nevytlacilo ich von ani nic, akurat do zavitu nafuklo bordel, tak isli tazsie von. Uplne slovensky servising.
Dalej sa mi cosi nezdalo na ziarovkach. Furt mi nesedeli cisla co mam namontovane vs co ma byt namontovane. Obcas byva rozdiel EU/US verzie, ale ja som to mal uplne zle. Nakoniec vysvitlo, ze mam prehodene ziarovky medzi dialkacom a hmlovkou, ale iba na jednej strane. Tj. v hmlovke bola dialkova ziarovka a opacne. Skoro ma ovalilo. Este si pamatam, ze tie ziarovky maju take 2 drazky, aby sa nedali inde zapojit. Pozriem do patice a ano... obe drazky vypilnikovane. Uplne ze what the actual fuck? Ked uz niekto nevie ani len ziarovky porobit dobre...
Potom som sa zacal venovat LPG, kedze to auto ma pomerne velku spotrebu. Namontovany system bol cely zly, nevyhovujuci, zastaraly, zle namontovany, atd. Povedal som si, ze to nejdem kdejako patlat a dam to cele prec z auta. Az tam som pochopil, aky odbornici to mali v rukach. Okrem teda pouzitia uplne zleho a poddimenzovaneho systemu sa pri demontazi nasli take veci ako:
• Zle otocena nadrz (ventil bol tesne nad istym ramenom a pri vacsom poskakovani v terene sa mohol urvat)
• Uz spomenute zle utiahnute sviecky
• Totalne odflaknuta robota, co sa tyka zapajania hadiciek k vstrekom. Hadicky boli nastoknute na ciciku, ale stahovacia paska na vacsine nebola stiahnuta, hadicky sa dali tocit dokola rukou. Totalne to vyzeralo, ako keby to montovali dvaja Patovia a Matovia, jeden uz chcel ist domov, tak povedal druhemu, nech to dokonci a ten sa na to rychlo vysral.
Uplne cele zle. Som rad, ze som to vymontoval von.
Nalavo demontaz z motora, napravo cely system out (kovove drubicky spopod auta nie su v zabere):
Auto je teraz lahsie o tento LPG system, tym padom mam mensiu spotrebu. Am I doing it right?
Kedze nejaky expert pri prihlasovani precvikal kabliky na oranzovych parkovackach, aby nesvietili vpredu, lebo v Europe je to velke nono, tak som sa jal urobit revert. K velkej nevoli slovenskych organov sa vsetko podarilo pekne spojazdnit. Auto teraz pekne svieti vpredu/vzadu na bokoch oranzovo/cerveno. Emeriken stajl. Smerovka je dvojvlaknova (blika slabsie/silnejsie), bocne oranzove svetlo sa pri smerovkovani uplne vypina a zapina. Z boku pekne vidno vpredu/vzadu parkovacky. Zuper.
Potom reku... radsej urobim aj tu geometriu a vyvazim kolesa. Predsa len ked vidim, ako sa o to auto starali a menil som spodne capy... Geometria bola trochu off, ale kolesa... kokos, kolesa mali zavazia zvonku, zvuntra, nalepene aj dvakrat na sebe a aj tak boli zle vyvazene. Cele sa to strhalo, vyvazilo dobre (zrazu stacila polovica zavazi) a auto teraz ide prisambohu ako vlak. Kam ho postavim, tam sa ruti. Ziadne vibracie okolo 120-130 na dialnici sa nekonaju. Uplne som si uzival cestu.
No ale popri tomto vsetkom som si uvedomil jednu vec. Ked vidim, ake servisy to auto prezilo v Kosicoch a k tomu tu dopatlanu montaz LPG... zacal som mat taky blby tusak. Pozrel som do profilu a ano, felipe byva v Kosiciach. No uz uplne rozumiem jeho chorobnej posadnutosti novym autom. Kebyze sa mi maju takito eksperti starat o ojazdene auto, asi si tiez kupim radsej nove. Ako neholdujem zabomysim vojnam BA vs KE, ale toto je vela aj na cirkev. Nastastie to je Jeep, takze toto vsetko prezil viacmenej bez ujmy a uz je teraz v dobrych rukach. Mam uplnu radost, ked sa nieco dobre porobi na aute a ono potom cele spokojne pradie.
Specialitka na zaver. Ochranny plech pod autom je solidne zelezo o hrubke 3 mm:
Pozrel som cennik Skody Yeti (coby usporny expedicny offroad Dakar-Himalaje a nazad na jednu nadrz). Ano, aj Skoda vam preda ako doplnkovu vybavu ochranny kryt motora a prevodovky. Palivovu nadrz uz netreba ochranovat. Ta je asi trosku vyssie posadena a nepocita sa, ze by Skoda-offroaderi isli do takeho extremu (dajme tomu 25 cm hrbol). Za skvelych 121,-€ s DPH dostanete plastove kryty na spodok . Inymi slovami, ta olejova vana je pevnejsia nez ten okrasny "ochranny" kryt. Keby to bolo prilis vela, za rovnych 120,-€ vam firma zbucha kovove kryty na Yetiho. Simply never. Howgh.
Tak napriklad vzduchovy filter. Je uz cas na vymenu?
Ale hadam este nie, dame to nazad. Zakupil som teda to najlepsie, co bolo v danej chvili dostupne (Mann, 17,-€). Filter na Ochcavku II stoji 14,80€ -- tu jasne vidiet, ze tie velke auta s velkymi motormi su podstatne drahsie na prevadzku. Mámo, za to by byli dva lahváče.
Pomenil som vsetkych 16 sviecok. Boli normalne opotrebovane, ale posledne sviecky (pod prednym sklom) boli slabo zakrutene (horsi pristup). Nevytlacilo ich von ani nic, akurat do zavitu nafuklo bordel, tak isli tazsie von. Uplne slovensky servising.
Dalej sa mi cosi nezdalo na ziarovkach. Furt mi nesedeli cisla co mam namontovane vs co ma byt namontovane. Obcas byva rozdiel EU/US verzie, ale ja som to mal uplne zle. Nakoniec vysvitlo, ze mam prehodene ziarovky medzi dialkacom a hmlovkou, ale iba na jednej strane. Tj. v hmlovke bola dialkova ziarovka a opacne. Skoro ma ovalilo. Este si pamatam, ze tie ziarovky maju take 2 drazky, aby sa nedali inde zapojit. Pozriem do patice a ano... obe drazky vypilnikovane. Uplne ze what the actual fuck? Ked uz niekto nevie ani len ziarovky porobit dobre...
Potom som sa zacal venovat LPG, kedze to auto ma pomerne velku spotrebu. Namontovany system bol cely zly, nevyhovujuci, zastaraly, zle namontovany, atd. Povedal som si, ze to nejdem kdejako patlat a dam to cele prec z auta. Az tam som pochopil, aky odbornici to mali v rukach. Okrem teda pouzitia uplne zleho a poddimenzovaneho systemu sa pri demontazi nasli take veci ako:
• Zle otocena nadrz (ventil bol tesne nad istym ramenom a pri vacsom poskakovani v terene sa mohol urvat)
• Uz spomenute zle utiahnute sviecky
• Totalne odflaknuta robota, co sa tyka zapajania hadiciek k vstrekom. Hadicky boli nastoknute na ciciku, ale stahovacia paska na vacsine nebola stiahnuta, hadicky sa dali tocit dokola rukou. Totalne to vyzeralo, ako keby to montovali dvaja Patovia a Matovia, jeden uz chcel ist domov, tak povedal druhemu, nech to dokonci a ten sa na to rychlo vysral.
Uplne cele zle. Som rad, ze som to vymontoval von.
Nalavo demontaz z motora, napravo cely system out (kovove drubicky spopod auta nie su v zabere):
Auto je teraz lahsie o tento LPG system, tym padom mam mensiu spotrebu. Am I doing it right?
Kedze nejaky expert pri prihlasovani precvikal kabliky na oranzovych parkovackach, aby nesvietili vpredu, lebo v Europe je to velke nono, tak som sa jal urobit revert. K velkej nevoli slovenskych organov sa vsetko podarilo pekne spojazdnit. Auto teraz pekne svieti vpredu/vzadu na bokoch oranzovo/cerveno. Emeriken stajl. Smerovka je dvojvlaknova (blika slabsie/silnejsie), bocne oranzove svetlo sa pri smerovkovani uplne vypina a zapina. Z boku pekne vidno vpredu/vzadu parkovacky. Zuper.
Potom reku... radsej urobim aj tu geometriu a vyvazim kolesa. Predsa len ked vidim, ako sa o to auto starali a menil som spodne capy... Geometria bola trochu off, ale kolesa... kokos, kolesa mali zavazia zvonku, zvuntra, nalepene aj dvakrat na sebe a aj tak boli zle vyvazene. Cele sa to strhalo, vyvazilo dobre (zrazu stacila polovica zavazi) a auto teraz ide prisambohu ako vlak. Kam ho postavim, tam sa ruti. Ziadne vibracie okolo 120-130 na dialnici sa nekonaju. Uplne som si uzival cestu.
No ale popri tomto vsetkom som si uvedomil jednu vec. Ked vidim, ake servisy to auto prezilo v Kosicoch a k tomu tu dopatlanu montaz LPG... zacal som mat taky blby tusak. Pozrel som do profilu a ano, felipe byva v Kosiciach. No uz uplne rozumiem jeho chorobnej posadnutosti novym autom. Kebyze sa mi maju takito eksperti starat o ojazdene auto, asi si tiez kupim radsej nove. Ako neholdujem zabomysim vojnam BA vs KE, ale toto je vela aj na cirkev. Nastastie to je Jeep, takze toto vsetko prezil viacmenej bez ujmy a uz je teraz v dobrych rukach. Mam uplnu radost, ked sa nieco dobre porobi na aute a ono potom cele spokojne pradie.
Specialitka na zaver. Ochranny plech pod autom je solidne zelezo o hrubke 3 mm:
Pozrel som cennik Skody Yeti (coby usporny expedicny offroad Dakar-Himalaje a nazad na jednu nadrz). Ano, aj Skoda vam preda ako doplnkovu vybavu ochranny kryt motora a prevodovky. Palivovu nadrz uz netreba ochranovat. Ta je asi trosku vyssie posadena a nepocita sa, ze by Skoda-offroaderi isli do takeho extremu (dajme tomu 25 cm hrbol). Za skvelych 121,-€ s DPH dostanete plastove kryty na spodok . Inymi slovami, ta olejova vana je pevnejsia nez ten okrasny "ochranny" kryt. Keby to bolo prilis vela, za rovnych 120,-€ vam firma zbucha kovove kryty na Yetiho. Simply never. Howgh.
Re: Všeobecná diskusia
preco mam pocit ze ten filter bol vtom aute opacne ?
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
fullesh:
Nebol, bordel je na spravnej strane.
Zoom:
Radost pozerat na prikladneho majitela, spravis z toho pekny cár.
A ku servisom, podobnych zmetkov najdes vsade vid aj krutibrkov priklad, len otazka je kde je vecia koncetracia podobnych "servisnych" sluzieb.
//edit:
opravene meno z fellipe na fullesh,
Nebol, bordel je na spravnej strane.
Zoom:
Radost pozerat na prikladneho majitela, spravis z toho pekny cár.
A ku servisom, podobnych zmetkov najdes vsade vid aj krutibrkov priklad, len otazka je kde je vecia koncetracia podobnych "servisnych" sluzieb.
//edit:
opravene meno z fellipe na fullesh,
Naposledy upravil/-a Heatman v So 04. Júl, 2015, 23:48, upravené celkom 1 krát.
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
to tu uz je kazdy felipe
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
Dlho sme nemali debatu na temu male auta tak jedna z parkingu, do mi to hovoril ze v petrzke nezaparkujem? a ze je tam zufalo malo miesta a budem trcat od travnika cez chodik az na druhy pruh? he?
.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Len sa mi to zdá, či sa to tvoje auto od predku smerom k zadku zužuje?
Re: Všeobecná diskusia
a preco ja mam v servisnej knizke zobrazene ze sa ma davat opacne ? Hoci minuly tyzden som menil na pezote a lamely smerovali tak, ze zachytavali vonkajsi vzduch.Heatman napísal:fullesh:
Nebol, bordel je na spravnej strane.
//edit:
opravene meno z fellipe na fullesh,
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
- killswitch
- VIP
- Príspevky: 4594
- Dátum registrácie: Pi 21. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA-Okolie
Re: Všeobecná diskusia
mne sa lubi ten cavo s bielym autom na krizi. si ho spravil jak na V3Sku, aby mu to neobuchali. nasrat, ze zuzil vedlajsi flek. esencia petrzalkySnake napísal:Dlho sme nemali debatu na temu male auta tak jedna z parkingu, do mi to hovoril ze v petrzke nezaparkujem? a ze je tam zufalo malo miesta a budem trcat od travnika cez chodik az na druhy pruh? he?
- icefire
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6233
- Dátum registrácie: So 01. Nov, 2008, 19:48
- Bydlisko: Vieden/Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Cezpolny su mimo cez vikendy a su prazdniny navyse. Inak by si nezaparkovalSnake napísal:Dlho sme nemali debatu na temu male auta tak jedna z parkingu, do mi to hovoril ze v petrzke nezaparkujem? a ze je tam zufalo malo miesta a budem trcat od travnika cez chodik az na druhy pruh? he?
Spoiler: ukázať