Všeobecná diskusia
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
Ja ti nevim, ale podľa mňa do auta ako mustang proste nepatrí lpg... Je to tak trochu zverstvo...amici by za to hádam lyncovali
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
tak isto tam podla vas nepatri EB a ten sa predava aj v US
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
zverstvo je to do ferarri ... mustang tak nejako potichu akceptujem .... ak to bude znamenat pre mna moznost mat to auto, s takym nadhernym motorm a budem moct s tym najazdit co s feliciou (za posledny mesiach 3000km) tak sem s tym !
ved dobre, ale skus to enjako rozumne obhajit ? co podla teba dlhsie vydrzi ? technologicky na hrane motor kde je vsetko LTT a namahane ? alebo motor ktory je dlhymi rokmi odskusany, kde sa ani moc nesetri a je to proste V8 ?
ved dobre, ale skus to enjako rozumne obhajit ? co podla teba dlhsie vydrzi ? technologicky na hrane motor kde je vsetko LTT a namahane ? alebo motor ktory je dlhymi rokmi odskusany, kde sa ani moc nesetri a je to proste V8 ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
neviem, ale nepride mi to az tak LTT, ved tie nove 2litrove 4valce co teraz dava mercedes, VW a tak maju pomaly 400koni a pritom tento 2.3l oturbeny ich ma 'len' 310
Tak ako velmi LTT su tie "400" konove motory?
Tak ako velmi LTT su tie "400" konove motory?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
Amici majú trochu iné ceny paliva a platylandrower napísal:Ja ti nevim, ale podľa mňa do auta ako mustang proste nepatrí lpg... Je to tak trochu zverstvo...amici by za to hádam lyncovali
MacBook Pro 13 (2016) + iPhone 12 mini
PS5 Slim
PS5 Slim
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
a? co to ma s tym ze tlacit do mustangu lpg je zverstvo?
ked si niekto kupuje mustag hlavne u nas, aj tak pochybujem ze pozera na prevadzkove naklady...
ked si niekto kupuje mustag hlavne u nas, aj tak pochybujem ze pozera na prevadzkove naklady...
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
furt zabudame na dojazd
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
nie je to žiadne zverstvo, mustang je obyčajné auto.landrower napísal:a? co to ma s tym ze tlacit do mustangu lpg je zverstvo?
ked si niekto kupuje mustag hlavne u nas, aj tak pochybujem ze pozera na prevadzkove naklady...
a prečo nepozerať na prevádzkové náklady ? povedzme si 35 - 40 tisic, nie je taká brutálna cena za auto - prípadne za dva tri roky jazdené za 20 - 25 tisíc, a keď to chce niekto používať ako každodenné auto, prípadne aj dlhé trasy, tak naklady na ten benzín by boli veľké aj pre toho kto na to má auto.
ale tak to je môj názor, nemusíte súhlasiť
MacBook Pro 13 (2016) + iPhone 12 mini
PS5 Slim
PS5 Slim
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Nezabúdame. Ja som za LPG systémy, ale ako ich jediné dve nevýhody vidím nemožnosť zaparkovať v podzemných garážach v globálnom merítku [(zákon), nie ako v ČR že zákon to nezakazuje, t.j. zakázané je to len tam kde je značka] a znížený dojazd na 1 natankovanie (aj pri pomerne veľkej 80 litrovej nádrži sa dostávame na hádam absolútne maximálnych 500km). Kvôli podzemkám sa mi viac pozdáva CNG, ale prestavba je drahšia, servis málokde a čerpačky už skoro vôbec nikde. Každopádne, ak by som mal možnosť a záujem kúpiť V8, rozhodne by som sa LPG nebránil.LordKJ napísal:furt zabudame na dojazd
(Koniec koncov, soused parkujúci mi zrovna pod balkónom má LPG aj v Škode Fabii Junior 1.0 )
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
CNG je uz uplne o hovne, LPG ma sice svoju zbierku administrativnych prieserov ale na rozdiel od CNG je to zivotaschopna alternativa (bavime sa o prevadzkovych nakladoch, nie o hustote cerpacich stanic ktorych na CNG je zhruba 7 na celom Slovensku).
S LPGckom mozes cestovat viacmenej po celej Europe. Ak NAHODOU vyjdes z plynu u uberzelenych keketov a'la Rakusko a Svajciarsko, tak proste tych 300-400km prejdes s tym co mas, 200km na benzin a uz si zase v civilizovanej Europe kde LPGcko zozenies. Mimochodom teraz sedim volakde v Talánsku, LPG na barsktorej pumpe PRI DIALNICI takze sakradrahe za 0.58e.
Mozu ma bozat vsetci s celym CNG a Ekubuustom. Ekubuust si nechajte do Fokusu, Picanta, vasho rodinneho Kija Venga a takychto kotrmelcovych bačkor. Do mustanga stvorvalec nepatri, robia ho len kvoli PAPIEROVYM emisiam, vsetci vieme ako to dnes vyzera, a kvoli portfoliu znacky (znizovanie priemernych emisii, zase diktovane zakonmi). Cele to klincuje jasna sprava, ekubuust je len o dvacku lacnejsi ako poctive zelezo v podobe V8.
hotovo, vyriesene. Zachvilu tam daju aj trojvalec, a viete co ? Nemate zaujem. Fakt nemate. Aj ked bude mat z jeden a pol litroveho objemu 600 koni, nemate zaujem. To ze Mercedes vytlacil z dvojlitra 400 koni a ze tu zmrdovinu veselo nazyva a450AMG, to este nic neznamena. Ze sa ten motor rozlozi na atomy ked tomu budes prikladat je viac ako jasne. Mozes mat materialove inzinierstvo ake chces, ale ked raz proste vyberies 400 koni UZITOCNEHO vykonu zo styroch pollitrakov - postav si na stolik styri krčiažky s pifkom - tak sa to proste roztopi. Roztopi, roztopi, roztopi, tam nemas co riesit. Materialove inzinierstvo len odtial potial.
Preco ma formula jeden a pol litrovy motor ktory dava 800 koni alebo ja neviem kolko avsak vydrzi len 60 motohodin teda tri preteky ? No preto lebo je to 1.5 liter. A to nechces vediet cenovku toho motora samozrejme. Ano ja viem ze je to ine, chcem len ilustrovat ze formula neformula, obrovske kvanta penazi neobrovske kvanta penazi, z malickeho motora proste nemozes donekonecna vyberat vacsi a vacsi vykon bez sialeneho skratenia zivotnosti.
Cele.
S LPGckom mozes cestovat viacmenej po celej Europe. Ak NAHODOU vyjdes z plynu u uberzelenych keketov a'la Rakusko a Svajciarsko, tak proste tych 300-400km prejdes s tym co mas, 200km na benzin a uz si zase v civilizovanej Europe kde LPGcko zozenies. Mimochodom teraz sedim volakde v Talánsku, LPG na barsktorej pumpe PRI DIALNICI takze sakradrahe za 0.58e.
Mozu ma bozat vsetci s celym CNG a Ekubuustom. Ekubuust si nechajte do Fokusu, Picanta, vasho rodinneho Kija Venga a takychto kotrmelcovych bačkor. Do mustanga stvorvalec nepatri, robia ho len kvoli PAPIEROVYM emisiam, vsetci vieme ako to dnes vyzera, a kvoli portfoliu znacky (znizovanie priemernych emisii, zase diktovane zakonmi). Cele to klincuje jasna sprava, ekubuust je len o dvacku lacnejsi ako poctive zelezo v podobe V8.
hotovo, vyriesene. Zachvilu tam daju aj trojvalec, a viete co ? Nemate zaujem. Fakt nemate. Aj ked bude mat z jeden a pol litroveho objemu 600 koni, nemate zaujem. To ze Mercedes vytlacil z dvojlitra 400 koni a ze tu zmrdovinu veselo nazyva a450AMG, to este nic neznamena. Ze sa ten motor rozlozi na atomy ked tomu budes prikladat je viac ako jasne. Mozes mat materialove inzinierstvo ake chces, ale ked raz proste vyberies 400 koni UZITOCNEHO vykonu zo styroch pollitrakov - postav si na stolik styri krčiažky s pifkom - tak sa to proste roztopi. Roztopi, roztopi, roztopi, tam nemas co riesit. Materialove inzinierstvo len odtial potial.
Preco ma formula jeden a pol litrovy motor ktory dava 800 koni alebo ja neviem kolko avsak vydrzi len 60 motohodin teda tri preteky ? No preto lebo je to 1.5 liter. A to nechces vediet cenovku toho motora samozrejme. Ano ja viem ze je to ine, chcem len ilustrovat ze formula neformula, obrovske kvanta penazi neobrovske kvanta penazi, z malickeho motora proste nemozes donekonecna vyberat vacsi a vacsi vykon bez sialeneho skratenia zivotnosti.
Cele.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
"no nechcel by som si nabrnknut taku susku ktora zvlhne z toho aku ma moj mustang spotrebu "
dovolim si citát tohoto roka, zo sukromnych sprav. You made my day, buddy, you know who you are. Nobody can say it better.
Quote of the year. Bulletproof. There is only one winner. That's it.
este raz si pustite ten linkovany HISTERICKY jakot styroch valcov, ved to je jak mrdnuta bratislavska pipinka s civavou na rukach v Poluse. Shelby GT500 Ekubuust s objemom 2.4 litra, anyone ? Ved ked ma mercedes z dvojlitra 400 koni, z 2.4litra musi ist 500 uplne polahky, ne ?
dovolim si citát tohoto roka, zo sukromnych sprav. You made my day, buddy, you know who you are. Nobody can say it better.
Quote of the year. Bulletproof. There is only one winner. That's it.
este raz si pustite ten linkovany HISTERICKY jakot styroch valcov, ved to je jak mrdnuta bratislavska pipinka s civavou na rukach v Poluse. Shelby GT500 Ekubuust s objemom 2.4 litra, anyone ? Ved ked ma mercedes z dvojlitra 400 koni, z 2.4litra musi ist 500 uplne polahky, ne ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
nejde vzdy len o kone, mozes mat aj 1000 koni, ked to auto nebude vediet co stym.
cely EB je vymysel nie automobiliek, ale birokratov a tie individua nikdy nebudu vediet co je to poriadny motor.
cely EB je vymysel nie automobiliek, ale birokratov a tie individua nikdy nebudu vediet co je to poriadny motor.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
poriadny motor je Tesla S
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tesla s je nova generacia, buducnost. ale estepotrva kym sa toto dostane k smrtelnikom. kym je ropa , tak elektricke auto sa nepresadi do bezneho segmentu
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)