Všeobecná diskusia
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2284
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
Motor BMW 4,0 i M60 V8 ma pracovnu teplotu 105 stupnov, presne podla vyrobcu. Nie 90 ako u ostatnych aut. To bolo vnimane ako nevyhoda tychto motorov. Aj Novsi agregat 4,4i V8 s vanosom mal este tento problem.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
v US sa bezne robi, ze sa dava chladic oleja dopredu nieco ako na styl FMIC. Tym padom mozu pouzivat kvalitnejsie oleje
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
a co ich viedlo k tomu mat 105 miesto 90 ?
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
mp3 : reagujem na tvoj prispevok 2strany dozadu.
ze lobby VW tlaci na EU aby prijimala stale tvrdsie normy? ozaj, ty si normalny? VW si sam pod sebou bude kopat hrob?
Vies Ty, kolko milionov eur, alebo stoviek milionov eur ich stali rosypane motory v TSI v rokoch 2009-2011? Postavili motor, na ktory mali malo casu pre nejake otestovanie, a skoncilo to tak, ze im mozno vyroba v tych rokoch nezarobila nic, ak odratame vymeny komplet vnutra motorov, prevodoviek, alebo rovno celych motorov. Sam VW pojde tlacit do EU, abymusel robit motory, ktore vlastne ani nema vyvinute, a ani nevie, ci sa to cele neobrati proti nemu, ze? Lebo ak tlacil do EURO5, tak dostal spatny uder aky si zasluzil.
Never prosim Ta tomu, ze VW nema zaujem robit 1,8T motory a pod. Bohuzial ich nemoze robit, ale urcite by radsej robil overene motory, ktore robil dlhe roky, a ma ich muchy vychytane od A po Z.
K servisnemu intervalu: prirovnal by som to zvysovaniu Mpix vo fotakoch bez toho, aby zvacsili snimac. Kazdy jeden top vyrobca uvedie na trh 10Mpix, konkurencia uvedie 16Mpix. Opat, pride treti a uvedie 20Mpix. Zrazu kazdy vyraba 20Mpix, ale snimac je rovnaky, a produkuje to horsie fotky, ako moj 6Mpix 5rocny fotak co mam doma, lebo vsetky maju rovnaky snimac.
Proste tym cislom - Mpix si kupuju zakaznikov.
A teraz to otocme na aute: ktoremu autu prospeje 30 000km? podla mna ziadnemu. ani vw, ale ani ine znacky, ktore maju longlife. preco ho ale maju? lebo marketing, cislo ktore predava auto. ked pride prvy vyrobca, a povie: taak a dost, 30 000km je vela, a bohuzial musite chodit na vymenu oleja kazdych 10 000km lebo toto hento tamto ale auto bude elo nuno. Vy vidite,kolko ludi sa k nim bude hrnut, ked laik pojde aj tak inde, kde povedia, ze staci raz podla premenliveho ale za max.30 000km/max 2roky? Kazdy clovek v tom uvidi snahu zarobit a vykasle sa na predajcu s 10 000km intervalom.
Pricom, este nedavno a nieje to tak davno mal napr. Citroen C3 (mozno aj ine auta) povinnu vymenu prvonaplne oleja pri 5000km. Preco to zrusili? Lepsie motory? Hovno. Silna konkurencia, ktora nic take nema.
A zoberte si mechanika zo autorizaku, a opytajte sa ho v praci: ako casto treba menit olej? Napr vo VW vam povie: longlife interval 30 000km/2roky. Vytiahnite ho vonku z prace, vyzlecte ho z prac. odevu a opytajte sa ho to iste. Uz povie daco uplne ine.
Takze turbo, nadavas na intervaly, ale za tie moze konkurencia. Jeden dava 30, ta musi davat kazdy. Ak niekto prestane, Ty mozno pojdes k tomu co da 10t km, ale kolko Vas bude? Kolko ludi si v datarte kupi digitalny kompakt s 8mpix ked bude mat za tu cenu vedla 18mpix? 5% vs 95%? Ludia, najma laici nepremyslaju, vidia iba cisla.
Nemyslim si, ze cielom VW je zarabat na znicenych motoroch ktore pocas 60 000km absolvuju jedinu povinnu vymenu oleja /ten motor sa moze rosypat tak ci tak, aj pred tymi 60timi tisicmi/. Ja som sa pri mojom aute rozhodol inac, a pri 60 000km bude mat moje auto za sebou 5-6vymen oleja.
VW na znicenych motoroch koniec koncov nezarobi, lebo ak mal niekto nove auto od nich, a to sa rosype mesiac po zaruke, rok po zaruke, a oni mu povedia, ze oprava stoji 1/3 povodnej ceny auta, tak to auto preda na ND, a na znacku VW sa vykasle.
Netreba sa pozerat len na zarobi zarobia, pretoze ziadny zakaznik si taku znacku, ktora nevydrzi 100 000km nekupi. Myslim si, ze VW siu je toho dobre vedomy, a okrem skandalu s rosypanymi motormi 2009-2011 teraz neprodukuje smejdy, ktore nevydrzia 200 000km. Nemoze si to dovolit, lebo sa mu to v buducnosti pekne vrati naspat.
Vy ked mate fotak Canon, a zrazu vam vdaka chybovej hlaske prestane ist, kupite si opat Canon? Vacsina, vacsia vacsina si kupi Panasonic, Olympus a pod. ale Canon nie. A VW nieje zrovna firma, ktora si moze dovolit stratit 20-30% zakaznikov len preto, lebo sa uponahlal napr pri modifikacii motorov v 2011 a ludom tieto zacnu odchadzat v 2015-2016 lebo by sa im to sakramenstky vypomstilo.
ze lobby VW tlaci na EU aby prijimala stale tvrdsie normy? ozaj, ty si normalny? VW si sam pod sebou bude kopat hrob?
Vies Ty, kolko milionov eur, alebo stoviek milionov eur ich stali rosypane motory v TSI v rokoch 2009-2011? Postavili motor, na ktory mali malo casu pre nejake otestovanie, a skoncilo to tak, ze im mozno vyroba v tych rokoch nezarobila nic, ak odratame vymeny komplet vnutra motorov, prevodoviek, alebo rovno celych motorov. Sam VW pojde tlacit do EU, abymusel robit motory, ktore vlastne ani nema vyvinute, a ani nevie, ci sa to cele neobrati proti nemu, ze? Lebo ak tlacil do EURO5, tak dostal spatny uder aky si zasluzil.
Never prosim Ta tomu, ze VW nema zaujem robit 1,8T motory a pod. Bohuzial ich nemoze robit, ale urcite by radsej robil overene motory, ktore robil dlhe roky, a ma ich muchy vychytane od A po Z.
K servisnemu intervalu: prirovnal by som to zvysovaniu Mpix vo fotakoch bez toho, aby zvacsili snimac. Kazdy jeden top vyrobca uvedie na trh 10Mpix, konkurencia uvedie 16Mpix. Opat, pride treti a uvedie 20Mpix. Zrazu kazdy vyraba 20Mpix, ale snimac je rovnaky, a produkuje to horsie fotky, ako moj 6Mpix 5rocny fotak co mam doma, lebo vsetky maju rovnaky snimac.
Proste tym cislom - Mpix si kupuju zakaznikov.
A teraz to otocme na aute: ktoremu autu prospeje 30 000km? podla mna ziadnemu. ani vw, ale ani ine znacky, ktore maju longlife. preco ho ale maju? lebo marketing, cislo ktore predava auto. ked pride prvy vyrobca, a povie: taak a dost, 30 000km je vela, a bohuzial musite chodit na vymenu oleja kazdych 10 000km lebo toto hento tamto ale auto bude elo nuno. Vy vidite,kolko ludi sa k nim bude hrnut, ked laik pojde aj tak inde, kde povedia, ze staci raz podla premenliveho ale za max.30 000km/max 2roky? Kazdy clovek v tom uvidi snahu zarobit a vykasle sa na predajcu s 10 000km intervalom.
Pricom, este nedavno a nieje to tak davno mal napr. Citroen C3 (mozno aj ine auta) povinnu vymenu prvonaplne oleja pri 5000km. Preco to zrusili? Lepsie motory? Hovno. Silna konkurencia, ktora nic take nema.
A zoberte si mechanika zo autorizaku, a opytajte sa ho v praci: ako casto treba menit olej? Napr vo VW vam povie: longlife interval 30 000km/2roky. Vytiahnite ho vonku z prace, vyzlecte ho z prac. odevu a opytajte sa ho to iste. Uz povie daco uplne ine.
Takze turbo, nadavas na intervaly, ale za tie moze konkurencia. Jeden dava 30, ta musi davat kazdy. Ak niekto prestane, Ty mozno pojdes k tomu co da 10t km, ale kolko Vas bude? Kolko ludi si v datarte kupi digitalny kompakt s 8mpix ked bude mat za tu cenu vedla 18mpix? 5% vs 95%? Ludia, najma laici nepremyslaju, vidia iba cisla.
Nemyslim si, ze cielom VW je zarabat na znicenych motoroch ktore pocas 60 000km absolvuju jedinu povinnu vymenu oleja /ten motor sa moze rosypat tak ci tak, aj pred tymi 60timi tisicmi/. Ja som sa pri mojom aute rozhodol inac, a pri 60 000km bude mat moje auto za sebou 5-6vymen oleja.
VW na znicenych motoroch koniec koncov nezarobi, lebo ak mal niekto nove auto od nich, a to sa rosype mesiac po zaruke, rok po zaruke, a oni mu povedia, ze oprava stoji 1/3 povodnej ceny auta, tak to auto preda na ND, a na znacku VW sa vykasle.
Netreba sa pozerat len na zarobi zarobia, pretoze ziadny zakaznik si taku znacku, ktora nevydrzi 100 000km nekupi. Myslim si, ze VW siu je toho dobre vedomy, a okrem skandalu s rosypanymi motormi 2009-2011 teraz neprodukuje smejdy, ktore nevydrzia 200 000km. Nemoze si to dovolit, lebo sa mu to v buducnosti pekne vrati naspat.
Vy ked mate fotak Canon, a zrazu vam vdaka chybovej hlaske prestane ist, kupite si opat Canon? Vacsina, vacsia vacsina si kupi Panasonic, Olympus a pod. ale Canon nie. A VW nieje zrovna firma, ktora si moze dovolit stratit 20-30% zakaznikov len preto, lebo sa uponahlal napr pri modifikacii motorov v 2011 a ludom tieto zacnu odchadzat v 2015-2016 lebo by sa im to sakramenstky vypomstilo.
Spoiler: ukázať
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2284
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
Lebsie by som to napisat nevedel
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> mp3 : reagujem na tvoj prispevok 2strany dozadu.
>> ze lobby VW tlaci na EU aby prijimala stale tvrdsie normy? ozaj, ty si normalny?
presne toto som sa ta chcel opytat aj ja - si normalny ? Mas ZASE nejaky dojem ze ja som pisal ze VW ma nejaku lobby ktora tlaci na EU aby sprisnovala emisie ?
Chalan, na poslednych dvoch stranach som ta trikrat chytil pri nezmysloch.
1) najprv si povedal ze ja som povedal ze 1.6i ma mensie emisie ako 1.2tsi (NIKDY SOM NIC TAKE NENAPISAL A ZABUDOL SI NA MOJU PRIAMU VYZVU REAGOVAT)
2) potom si tvrdil ze ja som povedal ze emisie sa vyratavaju zo spotreby (NIKDY SOM NIC TAKE NENAPISAL A ZABUDOL SI NA MOJU PRIAMU VYZVU REAGOVAT)
3) teraz tvrdis ze ja som povedal ze VW ma lobby ktora manipuluje s EU aby boli prisnejsie limity. (NIKDY SOM NIC TAKE NENAPISAL A VYZYVAM TA ABY SI UKAZAL KDE SOM JA TOTO NAPISAL NA CO ZASE ZABUDNES REAGOVAT).
Nebolo by uz naozaj dost ? Nie je uz cas sa zamysliet nad sebou ?
Ozaj, mam tu istu otazku ako si polozil ty mne : SI TY NORMALNY ?
To co si napisal, s tym suhlasim - konkurencny boj, megapixle, intervaly na vymenu olejov, posramotena povest, to je vsetko v poriadku. Prosim ta len mi nevkladaj do papule veci ktore som nikdy nepovedal. Mas na mna nejaky prilis vyostreny nazor - ani sa necudujem, idem po tebe ako osa na med - ale zase musis rozlisovat medzi osobami. Nie ja som ten zly co tvrdi ze VW ma lobby.
Musis citat pozornejsie. Rozlisuj osoby, kto co povedal. Aby som ti zase nespravil hanbu pri dalsom prispevku. Aby sme ZASE nemuseli preberat kto je normalny a kto vychodnar.
>> ze lobby VW tlaci na EU aby prijimala stale tvrdsie normy? ozaj, ty si normalny?
presne toto som sa ta chcel opytat aj ja - si normalny ? Mas ZASE nejaky dojem ze ja som pisal ze VW ma nejaku lobby ktora tlaci na EU aby sprisnovala emisie ?
Chalan, na poslednych dvoch stranach som ta trikrat chytil pri nezmysloch.
1) najprv si povedal ze ja som povedal ze 1.6i ma mensie emisie ako 1.2tsi (NIKDY SOM NIC TAKE NENAPISAL A ZABUDOL SI NA MOJU PRIAMU VYZVU REAGOVAT)
2) potom si tvrdil ze ja som povedal ze emisie sa vyratavaju zo spotreby (NIKDY SOM NIC TAKE NENAPISAL A ZABUDOL SI NA MOJU PRIAMU VYZVU REAGOVAT)
3) teraz tvrdis ze ja som povedal ze VW ma lobby ktora manipuluje s EU aby boli prisnejsie limity. (NIKDY SOM NIC TAKE NENAPISAL A VYZYVAM TA ABY SI UKAZAL KDE SOM JA TOTO NAPISAL NA CO ZASE ZABUDNES REAGOVAT).
Nebolo by uz naozaj dost ? Nie je uz cas sa zamysliet nad sebou ?
Ozaj, mam tu istu otazku ako si polozil ty mne : SI TY NORMALNY ?
To co si napisal, s tym suhlasim - konkurencny boj, megapixle, intervaly na vymenu olejov, posramotena povest, to je vsetko v poriadku. Prosim ta len mi nevkladaj do papule veci ktore som nikdy nepovedal. Mas na mna nejaky prilis vyostreny nazor - ani sa necudujem, idem po tebe ako osa na med - ale zase musis rozlisovat medzi osobami. Nie ja som ten zly co tvrdi ze VW ma lobby.
Musis citat pozornejsie. Rozlisuj osoby, kto co povedal. Aby som ti zase nespravil hanbu pri dalsom prispevku. Aby sme ZASE nemuseli preberat kto je normalny a kto vychodnar.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ach jaj, uz su v sebe. Nemozete vy dvaja pisat kratsie, mp3 ty by si nebol robit mensie medzery medzi riadkami? A prosim netreba pisat velkymi pismenami, myslim, ze tu vsetci vidime dobre a chapeme, ze si v psychickom rozpolozeni.
Spoiler: ukázať
- Shatterhand
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3076
- Dátum registrácie: Št 26. Mar, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
To on stále, a ani nevie poriadne citovať
Nechajme to tak už, proste sú tu dva tábory, ktoré ten druhý o svojej pravde proste nepresvedčia.
Nechajme to tak už, proste sú tu dva tábory, ktoré ten druhý o svojej pravde proste nepresvedčia.
"Mind always fails first". "The darkest places in hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crises." "Tvrdiť, že vám nezáleží na práve na súkromie, lebo nemáte čo skrývať...je to isté...ako keď poviete, že vám nezáleží na slobode prejavu, lebo nemáte čo povedať."
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
toto nie je presviedcanie o pravde, toto je o tom ze on hovori ze ja som povedal nejake kraviny - ktore som proste nepovedal. Kto z nas ma aku pravdu je druhy topic. Fesaci nech si kupuju megausporne 5.5litrove 1.0i ktore na LPG nedaju, ja si kupim poriadnu masinu s krasnym zvukom a spotrebou 12 litrov ktoru na LPG dam a budem jazdit za rovnake prachy a budem sa strasne rehotat (a aj ti 1.0i sa budu strasne rehotat, to je v poriadku).
Ked sa chceme bavit, treba vediet čítať. Co si precitam, bolo by dobre pochopit. Nie je to uplne nutne, ale bolo by to fakt vhodne. Ked som proste raz nepovedal ze VW ma obrovsku radost zo sprisnovania emisii (lebo to naznacil / povedal iny clovek, ale rozhodne nie ja), tak som to proste nikdy nepovedal a ani Filip ani nikto iny mi taketo sprostosti nemoze vkladat do tlamy.
Mozno si nepochopil, ale v mojom hrubom pisme nejde o to kto ma pravdu a s akymi motormi. V mojom prispevku nad tebou ide o uplne inu vec. Uplne totalne inu.
Ide o to, ze sa zda ze Filip TROSKU NEPOCHOPIL co som ja napisal a este to navyse aj vcelku pretocil naruby. To uz je iny vysledocek ! A samozrejme nebude natolko silny chlap aby proste priznal ze doriti Turbo toto som posral, mas pravdu, tie tri veci ktore som napisal, som tresol uplnu kravinu.
Ako sa chces bavit ked absolutne nerozumies a nevies citat ? Napriklad aj mne je totiz velmi jasne ze ZIADNY vyrobca nema z prisnych emisii radost. A ze vsetky tie poondene trojhrnce mega1.0i objemy su len kvoli tomu a kvoli nicomu inemu, zrejme tam nemaju konstrukterov ktori si od radosti pohonievaju nad tymito "vyplodmi".
A ze neviem poriadne citovat - ja som citoval uz v dobach analogovych 2400bps modemov
Ked sa chceme bavit, treba vediet čítať. Co si precitam, bolo by dobre pochopit. Nie je to uplne nutne, ale bolo by to fakt vhodne. Ked som proste raz nepovedal ze VW ma obrovsku radost zo sprisnovania emisii (lebo to naznacil / povedal iny clovek, ale rozhodne nie ja), tak som to proste nikdy nepovedal a ani Filip ani nikto iny mi taketo sprostosti nemoze vkladat do tlamy.
Mozno si nepochopil, ale v mojom hrubom pisme nejde o to kto ma pravdu a s akymi motormi. V mojom prispevku nad tebou ide o uplne inu vec. Uplne totalne inu.
Ide o to, ze sa zda ze Filip TROSKU NEPOCHOPIL co som ja napisal a este to navyse aj vcelku pretocil naruby. To uz je iny vysledocek ! A samozrejme nebude natolko silny chlap aby proste priznal ze doriti Turbo toto som posral, mas pravdu, tie tri veci ktore som napisal, som tresol uplnu kravinu.
Ako sa chces bavit ked absolutne nerozumies a nevies citat ? Napriklad aj mne je totiz velmi jasne ze ZIADNY vyrobca nema z prisnych emisii radost. A ze vsetky tie poondene trojhrnce mega1.0i objemy su len kvoli tomu a kvoli nicomu inemu, zrejme tam nemaju konstrukterov ktori si od radosti pohonievaju nad tymito "vyplodmi".
A ze neviem poriadne citovat - ja som citoval uz v dobach analogovych 2400bps modemov
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
my s turbom nemame az tak vzdialene "nazory" a myslienky, viacmenej sa na mnohom zhodneme, len inym sposobom
turbo nemam chut chytat sa za kazde slovicka.
napisal si k bodu 1: ze je to papierovy udaj, teda tym akokeby si nepriamo povedal, ze vobec nieje pravda, ze take 1,2tsi ma nizsie emisie ako 1,6mpi. a ty vies, ze rovnaky sposob vypoctu aky je dnes sa pouzival aj 10r dozadu? uvazujes s tymto faktom, ktory sposobi, ze ano, mozno ma 1,2tsi v beznej premavke nie 114 papierovych ale 150g/km lenze to zaroven znamena, ze ten 1,6 mpi motor nema 160g/km ale ma 240g/km vbeznej premavke. Teda, stale ostavame pri rovnakom vysledku: 1,2tsi ma o viac ako 33% mensie emisie CO2 do ovzdusia. to je jedine, co som tym prikladom za ktory si ma chytil chcel povedat. ty si zacal drbat ze je to papierove, ano, ale tak ako je to papierova hodnota pri 1,2tsi, tak je aj pri 1,6mpi (alebo bola). a v konecnom dosledku, aj ked vyrobca klame, tiez sa nemize mylit o 80% pri jednom modeli a o 40% pri druhom, cize koniec koncov stale dostaneme vysledok, ze emisie novych aut dokopy su ovela nizsie nez boli predtym. a moze za to downsizing a pod.
2. no boze, sorry, hlboko sa ospravedlnujem, ze som tvoj citat: spotreba sa vyratava z emisii otocil na emisie sa vyratavaju zo spotreby. v podstate matematicky je to uplne jedno, ak vies vyratat spotrebu z emisii, vyratas aj emisie zo spotreby.
3. sorry, to povedal hellangel. lobby VW smer EU vo vztahu k nizsim emisiam je totalny nezmysel. VW by si prial, keby mohol tdalej robit pomaly neznicitelne motory ako 1,4 16V a pod. na ktorych sa po tolkoch rokoch produkcie nemalo co pokazit, kedze vsetky suciastky boli "dokonale" nahradene tymi naj...
nechapem, ako si moze niekto mysliet, ze VW si madli ruky nad downsizingom, ktory sa im v prych pripadoch TSIciek vobec nevydaril. myslite si, ze nestratili zakaznikov? stratili, a tisice. x ludi si uz auto znacky VW nekupi, ak mali problem. samozrejme, ak sa VW zachovalo tak, ze to zakaznika nestalo nic, tak je to o inom. lenze to nieje zadarmo, a VW sa nemoze tesit, ze kym vtedy malo na jeden typ motora 10r obdobie, kym ho montovalo, a na konci vdaka skusenostiam a avizam zo servisov vedelo presne, ake suciastky este treba vylepsit, aby sa auto nedrbalo, tak teraz ma take obdobie, ze ani sa nedocka fazy, kedy zacne zbierat udaje o zlych suciastkach a uz musi vytvorit prakticky uplne novy model motora.
turbo nemam chut chytat sa za kazde slovicka.
napisal si k bodu 1: ze je to papierovy udaj, teda tym akokeby si nepriamo povedal, ze vobec nieje pravda, ze take 1,2tsi ma nizsie emisie ako 1,6mpi. a ty vies, ze rovnaky sposob vypoctu aky je dnes sa pouzival aj 10r dozadu? uvazujes s tymto faktom, ktory sposobi, ze ano, mozno ma 1,2tsi v beznej premavke nie 114 papierovych ale 150g/km lenze to zaroven znamena, ze ten 1,6 mpi motor nema 160g/km ale ma 240g/km vbeznej premavke. Teda, stale ostavame pri rovnakom vysledku: 1,2tsi ma o viac ako 33% mensie emisie CO2 do ovzdusia. to je jedine, co som tym prikladom za ktory si ma chytil chcel povedat. ty si zacal drbat ze je to papierove, ano, ale tak ako je to papierova hodnota pri 1,2tsi, tak je aj pri 1,6mpi (alebo bola). a v konecnom dosledku, aj ked vyrobca klame, tiez sa nemize mylit o 80% pri jednom modeli a o 40% pri druhom, cize koniec koncov stale dostaneme vysledok, ze emisie novych aut dokopy su ovela nizsie nez boli predtym. a moze za to downsizing a pod.
2. no boze, sorry, hlboko sa ospravedlnujem, ze som tvoj citat: spotreba sa vyratava z emisii otocil na emisie sa vyratavaju zo spotreby. v podstate matematicky je to uplne jedno, ak vies vyratat spotrebu z emisii, vyratas aj emisie zo spotreby.
Opat, dolezite slovicko: nepriamo. Takze, ani ty nemas uplnu pravdu.citacie z inej stranky: Mestský cyklus
To nie je testovacia jazda mestom. Prebieha na valcovom dynamometri podľa presne stanoveného jazdného režimu, ktorý obsahuje studený štart, schému radenia prevodových stupňov, akceleráciu, presný počet brzdení, či beh motora na voľnobežné otáčky.
Pri studenom štarte motor a náplne majú teplotu adekvátnu vonkajšiemu prostrediu. Pritom teplotu vonkajšieho prostredia simuluje temperovanie auta po dobu minimálne šiestich hodín pri teplote 20 až 30 stupňov Celzia. V priebehu testu prebieha analýza emisií výfukových plynov – konkrétne CO (oxidu uhoľnatého), CO2 (oxidu uhličitého) a HC (uhľovodíkov) a až na základe týchto údajov sa nepriamo vypočíta priemerná spotreba paliva.
3. sorry, to povedal hellangel. lobby VW smer EU vo vztahu k nizsim emisiam je totalny nezmysel. VW by si prial, keby mohol tdalej robit pomaly neznicitelne motory ako 1,4 16V a pod. na ktorych sa po tolkoch rokoch produkcie nemalo co pokazit, kedze vsetky suciastky boli "dokonale" nahradene tymi naj...
nechapem, ako si moze niekto mysliet, ze VW si madli ruky nad downsizingom, ktory sa im v prych pripadoch TSIciek vobec nevydaril. myslite si, ze nestratili zakaznikov? stratili, a tisice. x ludi si uz auto znacky VW nekupi, ak mali problem. samozrejme, ak sa VW zachovalo tak, ze to zakaznika nestalo nic, tak je to o inom. lenze to nieje zadarmo, a VW sa nemoze tesit, ze kym vtedy malo na jeden typ motora 10r obdobie, kym ho montovalo, a na konci vdaka skusenostiam a avizam zo servisov vedelo presne, ake suciastky este treba vylepsit, aby sa auto nedrbalo, tak teraz ma take obdobie, ze ani sa nedocka fazy, kedy zacne zbierat udaje o zlych suciastkach a uz musi vytvorit prakticky uplne novy model motora.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> my s turbom nemame az tak vzdialene "nazory" a myslienky, viacmenej sa na mnohom zhodneme, len inym sposobom
presne tak ! Akurat sa zhodnime ze sa nezhodneme inym sposobom ale to len akoze sranda.
S kazdou jednou vecou co si napisal uplne suhlasim, tie zdovodnenia su velmi spravne. Vsetci vieme co gniavi vyrobcov a preco robia take hrozne kotrmelce ake robia. Im to tiez nerobi sialenu radost ! Napriklad moj foter v 2001 kupil Szkodu Ocktaviu 1.6i dost holu a samozrejme nie tu silnejsiu verziu 74kW, ani elektricke okna vzadu nemala, 619.000 korun vtedajsich. To su ake cisla v dnesnom ponimani... takmer 21.000 euro.
Kurnik sopa. Dnes mame ake auto za tie prachy. Dobre, "trosku cenovo a konstrukcne" zoptimalizovane, ale mame.
Vojnova sekera nateraz zakopana, ideme na piwo !
presne tak ! Akurat sa zhodnime ze sa nezhodneme inym sposobom ale to len akoze sranda.
S kazdou jednou vecou co si napisal uplne suhlasim, tie zdovodnenia su velmi spravne. Vsetci vieme co gniavi vyrobcov a preco robia take hrozne kotrmelce ake robia. Im to tiez nerobi sialenu radost ! Napriklad moj foter v 2001 kupil Szkodu Ocktaviu 1.6i dost holu a samozrejme nie tu silnejsiu verziu 74kW, ani elektricke okna vzadu nemala, 619.000 korun vtedajsich. To su ake cisla v dnesnom ponimani... takmer 21.000 euro.
Kurnik sopa. Dnes mame ake auto za tie prachy. Dobre, "trosku cenovo a konstrukcne" zoptimalizovane, ale mame.
Vojnova sekera nateraz zakopana, ideme na piwo !
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
hej, uz som to linkoval, aj toto si prehliadol aj som vyhlasil sutaz ze ktory vyrobca predbehne poctom turb pocet cohokolvek ineho
Filip velmi spravne naznacil ze nevieme aky je priebeh tvorby tych emisii. Moznoze ciastocne zatazene 1.2tsi vyprdi viac emisii ako ciastocne zatazene 1.6i. Cert vie. Priznam pravdu ze sa mi to nechce hladat.
Priznam uprimne ze ma vobec nezaujima ci 1.2tsi na 3000rpm pri 110km/h vytvori viac emisii alebo menej emisii ako 3.0i BMW na tej istej rychlosti a 1900rpm. Ja som taky hnusny environmentalny odlud, bohuzial. Mozno by to bolo zaujimave porovnanie, ale bohuzial, nemam na to.
Filip velmi spravne naznacil ze nevieme aky je priebeh tvorby tych emisii. Moznoze ciastocne zatazene 1.2tsi vyprdi viac emisii ako ciastocne zatazene 1.6i. Cert vie. Priznam pravdu ze sa mi to nechce hladat.
Priznam uprimne ze ma vobec nezaujima ci 1.2tsi na 3000rpm pri 110km/h vytvori viac emisii alebo menej emisii ako 3.0i BMW na tej istej rychlosti a 1900rpm. Ja som taky hnusny environmentalny odlud, bohuzial. Mozno by to bolo zaujimave porovnanie, ale bohuzial, nemam na to.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Moj kamos ma presne taku Octaviu, ktoru dostal od rodicov. Takisto, na boku nalepka: ambiente, a nema to ani elektricke okna, nieto manualnu klimu. Auto taha paradne, nerobi mu problem ist 140km/h po dialnici, ale huci to poriadne. Zasa ale verim, ze toho Co2 bude ovela viac ako v pripade 1,2Tsi. Ale dokazat to neviem.
Btw:
http://www.audi.sk/modely/tt/tt_coupe_1/motor/
Sportiak, k tomu diesel, ma menej CO2 nez 1,2TSI? - 110g/km???
Audi 2.0 TDI spĺňa emisnú normu Euro 6 a vďaka jeho vysokej účinnosti sa prezentuje prívlastkom "ultra".
Sice, cena toho auta je uplne inde.
Ale aj tak.
Btw:
http://www.audi.sk/modely/tt/tt_coupe_1/motor/
Sportiak, k tomu diesel, ma menej CO2 nez 1,2TSI? - 110g/km???
Audi 2.0 TDI spĺňa emisnú normu Euro 6 a vďaka jeho vysokej účinnosti sa prezentuje prívlastkom "ultra".
Sice, cena toho auta je uplne inde.
Ale aj tak.
Spoiler: ukázať