Counter Strike - Global Offensive
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Counter Strike - Globall Offensive
Ved ho nechajte, ja som sa dobre pobavil
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Counter Strike - Globall Offensive
urazat bez argumentov to je na slovensku typicke
skuste mi protiargumentovat teda..naozaj podla vas dokaze bezny 60Hz lcd zobrazit viac ako 60 snimkov ?
ja myslim,ze to nedokaze,kedze sa obraz 60Hz monitoru obnovi len 60x za sekundu ..darmo ti karta vytvara aj 500fps..
Lepsi pocit z toho,ze vam to ide lepsie s viac fps ale urcite pomoze v boji ..moralka a sebavedomie bolo v bitke vzdy dolezite
skuste mi protiargumentovat teda..naozaj podla vas dokaze bezny 60Hz lcd zobrazit viac ako 60 snimkov ?
ja myslim,ze to nedokaze,kedze sa obraz 60Hz monitoru obnovi len 60x za sekundu ..darmo ti karta vytvara aj 500fps..
Lepsi pocit z toho,ze vam to ide lepsie s viac fps ale urcite pomoze v boji ..moralka a sebavedomie bolo v bitke vzdy dolezite
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Counter Strike - Globall Offensive
na tuto temu je popisane daleko viac ,ale kedze si si nebol schopny vygooglit zakladne veci,pochybujem, ze toto najdes/pochopis v kazdom pripade hraj na com chces ,hlavne,ze ta hra baviii no nie ??
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Counter Strike - Globall Offensive
suhlasim..mne ide hlavne o to,ze uz mam v izbe dost teplo,nepotrebujem si este kurit kartou a hlavne naco ,moj monitor fakt nezobrazi viac ako 60fps..vas mozno ano
- filuS
- Používateľ
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: Ut 26. Aug, 2008, 13:14
- Bydlisko: Presov, Slovakia
Re: Counter Strike - Globall Offensive
Source engine zatazuje v drvivej vacsine procesor, ta grafika by musela byt bud stara alebo low-endova ak by si nou chcel hriat pri CSGO.
btw - subjektivny dovod, preco mam ja fps limitnute na 240 - sice moj monitor je 120Hz, tak pocitujem plynulejsiu gameplay s 240fps. Aj keby to malo byt len placebo, tak je mi to jedno - PC to zvlada a ak sa mi s tym hraje lepsie, tak preco nie
objektivny dovod mat fps na 120+ - ak sa nemylim, tak source engine dokaze poslat len jeden packet za frame. Valve servery funguju na 64 tick, cize ak mas len 60 fps, tak si tesne pod maximom, no big deal. Lenze ligove servery, popripade servery na FaceIT-e a ESEA idu na 128 tickoch (kazdy, kto skusal dobry 128 tick server tak vie, ze je to ku**a ine ako tie valve 64 tick servery). Takze ak mas 60 fps tak budes v obrovskej nevyhode oproti ludom na 128 tick serveroch, pretoze budes posielat o polovocu menej packetov ako ostatni hraci. Ak hras len MM a na Valve publicoch, tak to riesit nemusis.
btw - subjektivny dovod, preco mam ja fps limitnute na 240 - sice moj monitor je 120Hz, tak pocitujem plynulejsiu gameplay s 240fps. Aj keby to malo byt len placebo, tak je mi to jedno - PC to zvlada a ak sa mi s tym hraje lepsie, tak preco nie
objektivny dovod mat fps na 120+ - ak sa nemylim, tak source engine dokaze poslat len jeden packet za frame. Valve servery funguju na 64 tick, cize ak mas len 60 fps, tak si tesne pod maximom, no big deal. Lenze ligove servery, popripade servery na FaceIT-e a ESEA idu na 128 tickoch (kazdy, kto skusal dobry 128 tick server tak vie, ze je to ku**a ine ako tie valve 64 tick servery). Takze ak mas 60 fps tak budes v obrovskej nevyhode oproti ludom na 128 tick serveroch, pretoze budes posielat o polovocu menej packetov ako ostatni hraci. Ak hras len MM a na Valve publicoch, tak to riesit nemusis.
Desktop
Spoiler: ukázať
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Counter Strike - Globall Offensive
Nikto ta neuraza, to ze sme nedali argumenty je asi preto lebo tato tema je snad aj uplnemu laikovi jasna, ja hram cely zivot MP fpsky na 300fps, a uz som na tu plynulost zvyknuty tak ze ked nedavno som pocas hrania postrehol ze hra nejde tak ako by mala pozrem na fps a mal som len 100-150 bolo to tym ze grafika nezapinala 3d takty, cize ked hras na 300fps poznas rozdiel aj medzi 150 a 300 nie to este 60 a 300 to je obrovsky rozdiel. Pri viacej fps rychlejsie strielas robis vacsie skoky (pri cod2 napr ked si mal 333fps nebolo pocut tvoje kroky ked si bezal ale to bol skor bug hry) a pod. ved si nabinduj na jednu klavesu prikaz max 60fps a na druhu 300 prepinaj si a uvidis ten rozdielPer napísal:urazat bez argumentov to je na slovensku typicke
skuste mi protiargumentovat teda..naozaj podla vas dokaze bezny 60Hz lcd zobrazit viac ako 60 snimkov ?
ja myslim,ze to nedokaze,kedze sa obraz 60Hz monitoru obnovi len 60x za sekundu ..darmo ti karta vytvara aj 500fps..
Lepsi pocit z toho,ze vam to ide lepsie s viac fps ale urcite pomoze v boji ..moralka a sebavedomie bolo v bitke vzdy dolezite
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Counter Strike - Globall Offensive
k tej grafike,... vzhľadom nato, že CS:GO ide v pohode aj na integrovanej, tak aby si poriadne zaťažil tú svoju CSkom, to by musela bežať v rúre na 150 stupňov.
Re: Counter Strike - Globall Offensive
dajte to ktosi do hall of fame/shamePri viacej fps rychlejsie strielas robis vacsie skoky
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Counter Strike - Globall Offensive
to len počkať na freesync 1000hz monitory a potom budem jaky panko, ani skill mi nebude treba budem skákať od Ačka na Bčko jak nič
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Counter Strike - Globall Offensive
Posledný deň - dva sa mi stáva, že zrazu mi sekne celá hra - nereaguje, vydáva to hnusný zvuk a musím to cele reštartovať. Stáva sa to ešte niekomu? Ostatné hry mi idú v poho. Je možné, že to spôsobuje W10 ? Skúsil som aj najnovší driver na GK nahodiť, no nepomohlo.
- Monster1
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4484
- Dátum registrácie: Ut 20. Jan, 2009, 21:27
- Bydlisko: Považská Bystrica
Re: Counter Strike - Globall Offensive
V Cod2 si na niektore miesta vyskocil len so 125 alebo 250fps dokonca boli potom tvorene aj jump mapy ktore boli priamo na 250fps, v cod4 to bolo podobne strelba je rychlejsia, vidno ze mas <I> nahrateSangala napísal:dajte to ktosi do hall of fame/shamePri viacej fps rychlejsie strielas robis vacsie skoky
Krutibrko: nieco podobne sa stavalo aj mne hra sekla a zvuk siel stale dookola, nedavno som menil ovladace a odvtedy som to myslim nezaregistroval ale ci to bolo nimi neviem zarucit.
Ryzen 5900X @ 5,05 GHz + Asus Strix B550-A Gaming+ Team Group Vulcan 2x8 GB @ 3200 MHz CL16 + Asus TUF RTX 3080 OC @1845/19800MHz 0,85V + Samsung 970 EVO 500GB + Crucial MX200 512 GB + Enermax Platimax D.F. 600W + Fractal Define R4 + 2xPhobya Noisebuster insulating mats + Noctua NH-D15 Chromax Black + 3x Noiseblocker Eloop B14-ps
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
Master of Hertz
Samsung Odyssey G7 27'' 240
- Zoltan Balaton
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13796
- Dátum registrácie: Pi 13. Jún, 2008, 20:01
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Counter Strike - Globall Offensive
kazdopadne herny vikend ako svina..po dlhej dobe som si kupil 2 hry..jedna mi pada a druha sa nevie spojt so serverom
Re: Counter Strike - Globall Offensive
Per: Len skús hrať napr- 2 hodiny na 60fps a potom si to pusti na 300 a len sa rýchlo otoč na jednu stranu alebo zabi enemy na DM a nehovor mi že nepoznáš rozdiel
Sangala: tu je thread o tom ako v Black Ops 2 pomáha vyššie FPS https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =149828865
Sangala: tu je thread o tom ako v Black Ops 2 pomáha vyššie FPS https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =149828865
Cpu:Intel Core i7 2600k @ 4.5Ghz 1.38v
Mb:Asus P8P67 Pro Rev.1
Cpu Cooler:Colink Corator Ds
Gpu:MSI Nvidia Geforce Gtx 670 PE
Ram:Corsair Vegeance 2x4gb
Psu:Aurum Series AU700
Mb:Asus P8P67 Pro Rev.1
Cpu Cooler:Colink Corator Ds
Gpu:MSI Nvidia Geforce Gtx 670 PE
Ram:Corsair Vegeance 2x4gb
Psu:Aurum Series AU700
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Counter Strike - Globall Offensive
tak asi to nebude problem samotnych hier ale niekde na tvojej strane...
co sa tyka fps a skokov, to iste bolo na Q3, ak to tu vobec niekto hraval... s istymi fps si proste nedoskocil, na akom principe to bolo mudrovat nebudem,proste to tak bolo.
za chvilku skoncime pri debate,ze clovek nevidi ani viac ako 30hz resp 30fps v plynulosti a rovno by som takych slepych ludi utratil.
co sa tyka fps a skokov, to iste bolo na Q3, ak to tu vobec niekto hraval... s istymi fps si proste nedoskocil, na akom principe to bolo mudrovat nebudem,proste to tak bolo.
za chvilku skoncime pri debate,ze clovek nevidi ani viac ako 30hz resp 30fps v plynulosti a rovno by som takych slepych ludi utratil.
- filuS
- Používateľ
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: Ut 26. Aug, 2008, 13:14
- Bydlisko: Presov, Slovakia
Re: Counter Strike - Globall Offensive
Ja som dlhe roky hraval ET, online team-based hra zalozena na Q3 engine (z mojho pohladu najlepsia teamova kompetitivna fps hra aku som mal moznost vidiet a hrat, na duely zas Q3/QL). Kopec veci, fyzika okrem ineho takisto, bola silne spojena s fps. Niektore tieto veci zjednotil promod, ktory forcol fyziku tak, aby sa stale spravala ako pri 125fps, cize bolo jedno, ci ma clovek 30 alebo 125. Na druhej strane recoil pri niektorych zbraniach bol stale zavisly na fps - pistole a sniperka mali citelne mensi recoil pri 71/76 fps napriklad.
Neviem ako je s touto zavislostou na fps CSGO, ze ci aj source engine trpi podobnymi neduhmi, no nic take nepocitujem. Prvy mesiac som hraval na 60fps, potom som kupil desktop a nebadal som rozdiel vo fyzike. Hra je ovela plynulejsia, to ano, ale nezda sa mi, ze by som mal skakat vyssie alebo dalej. V CS som vyssie fps riesil len kvoli plnulosti, kedze to ja pokladam za extremne dolezite.
Neviem ako je s touto zavislostou na fps CSGO, ze ci aj source engine trpi podobnymi neduhmi, no nic take nepocitujem. Prvy mesiac som hraval na 60fps, potom som kupil desktop a nebadal som rozdiel vo fyzike. Hra je ovela plynulejsia, to ano, ale nezda sa mi, ze by som mal skakat vyssie alebo dalej. V CS som vyssie fps riesil len kvoli plnulosti, kedze to ja pokladam za extremne dolezite.
Desktop
Spoiler: ukázať