Všeobecná diskusia
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12542
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
lol to bol priklad aale ano obcas sa to stane, hlavne ked vychadzam z krizovatky a bola napriklad stopka, tak som auto musel zastavit a rozbiehat sa. Vtedy ak je predomnou vyklista, tak pridavam. Alebo ... to radsej nejdem pisat, bol by som odsudeny za nemoralny cin
tak lepsi priklad bude traktor, ako cyklista
tak lepsi priklad bude traktor, ako cyklista
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7938
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
juuj si odpisal a ja som to zmazal, bo mi to prislo barz jak wtf
original post: "ty musis pridavat ked obiehas cyklistu?, to co jazdis okolo tour de france? "
original post: "ty musis pridavat ked obiehas cyklistu?, to co jazdis okolo tour de france? "
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> seat -> stvrtinky -> ziadne extra poplatky okrem havarijky, ktora stala standartne 500 ci 600e/rok
ja len ze ci sa ta havarijka nedala vybavit za 350,- na rok, cize ci si nemal napriklad "skryte" tie poplatky. 600e na rok mi pride vcelku dost draha havarijka, samozrejme pokial si nahodou nekupoval Sejat za 49.870eur co si teda nekupoval ani nahodou. Mne totiz poistovna vyratala 590,-eur poistenie na tragacik s novou hodnotou 45.000eur tak preto hovorim ze moznoze havarijna poistka na Sejat v cenovke 14.500eur stoji normalne 300,-eur [zvlast ked to kupuje automobilka/leasingovka/hocikto v radoch stoviek az tisicov] a vsetko do tych seststo si chlapci zobrali ako skryty mark up. Cize to by bolo priblizne 4x ~300eur co radovo zodpoveda.
>> ale inak novy superB sa im podaril, som zvedavy ako sa bude drzat po rokoch pouzivania
uvidime. Tie jedna-sestky budu semtam skapinat na pretazenie ale to je chyba pilota a zneuzivanie technologie (pri rovnakom pouzivani by stvorliter drzal ako hluchy dvere samozrejme). Jedine zeby v Mladom Boleslawowi dostali zas nejaky fasa napad ako usetrit, napriklad na napinakoch rozvodov s ktorymi nikdy historicky problem nemali.
ja len ze ci sa ta havarijka nedala vybavit za 350,- na rok, cize ci si nemal napriklad "skryte" tie poplatky. 600e na rok mi pride vcelku dost draha havarijka, samozrejme pokial si nahodou nekupoval Sejat za 49.870eur co si teda nekupoval ani nahodou. Mne totiz poistovna vyratala 590,-eur poistenie na tragacik s novou hodnotou 45.000eur tak preto hovorim ze moznoze havarijna poistka na Sejat v cenovke 14.500eur stoji normalne 300,-eur [zvlast ked to kupuje automobilka/leasingovka/hocikto v radoch stoviek az tisicov] a vsetko do tych seststo si chlapci zobrali ako skryty mark up. Cize to by bolo priblizne 4x ~300eur co radovo zodpoveda.
>> ale inak novy superB sa im podaril, som zvedavy ako sa bude drzat po rokoch pouzivania
uvidime. Tie jedna-sestky budu semtam skapinat na pretazenie ale to je chyba pilota a zneuzivanie technologie (pri rovnakom pouzivani by stvorliter drzal ako hluchy dvere samozrejme). Jedine zeby v Mladom Boleslawowi dostali zas nejaky fasa napad ako usetrit, napriklad na napinakoch rozvodov s ktorymi nikdy historicky problem nemali.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12542
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
podla mna ten suberb uz nieje bohvie co. Hlavne mi vadia materaly dniv aute, nedavno som si sadol do jedneho (nevozil som sa na nom) a mal som dost pocit ako v octe. Materialy tie iste, taky vrubkovany plast, radio to iste, vela prvkov bolo spolocnych ako okta. Jasne ze dizajnovo je iny, ale proste kde som sa pozrel, tam som videl oktavku.
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2285
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
Alebo novinka, ktoru chcu zaviest vsetky automobilky, plastove prevodovky, aby sa samozrejme vyhovelo EU a znizila sa hnotnost vozidla. To ze uz su plastove cerpadla v dadrziach radsej pomlcim. Tu je odhadovana zivotnost 100000, co by mohlo byt OK, ale pri kvalite nasej nafty a benzinu no neviem neviem.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
každý nový motor treba zabehnúť a nesmie sa vytáčať... to je jedno či motor v aute alebo na traktorčeku z monfíldu...Jednoduska napísal:Vsetko super neriesme auto ale ked mi povedal ze nejde viac ako cez 3000 rpm lebo tak mu v skode povedali ze prve mesiace treba jazdit, neviem. nechcel som ho presvedicat kedze som laik ale ako motor zabehnes tak pojde cely zivot, ci? "neudusi" sa trochu?
Je mi to suma fuk nie je to moje auto len ma to zaujima vseobecne...
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12542
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ale par mesiacov? to je co za udaj? tak poviem, prvych 1000km, alebo nieco podobne
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
mozno sa dalo za 400e/rok, ale za 3 roky usetrene 100e vs 3 roky s leasingom s 15% p.a. vs 3 roky s uverom v banke s 9-10% p.a. ==> mi pride stale good deal, ak si clovek vypocita % zo sumy 17k.mp3turbo napísal:>> seat -> stvrtinky -> ziadne extra poplatky okrem havarijky, ktora stala standartne 500 ci 600e/rok
ja len ze ci sa ta havarijka nedala vybavit za 350,- na rok, cize ci si nemal napriklad "skryte" tie poplatky. 600e na rok mi pride vcelku dost draha havarijka, samozrejme pokial si nahodou nekupoval Sejat za 49.870eur co si teda nekupoval ani nahodou. Mne totiz poistovna vyratala 590,-eur poistenie na tragacik s novou hodnotou 45.000eur tak preto hovorim ze moznoze havarijna poistka na Sejat v cenovke 14.500eur stoji normalne 300,-eur [zvlast ked to kupuje automobilka/leasingovka/hocikto v radoch stoviek az tisicov] a vsetko do tych seststo si chlapci zobrali ako skryty mark up. Cize to by bolo priblizne 4x ~300eur co radovo zodpoveda.
napr. mne teta v kooperative vypocitala havarijku za 720 ci 730e s poistenim kradeze, alebo bez kradeze za 550e na moju Hondu, holt neni funglovica.
mne sa pozdaval ten 2.0 TDI CR 150PS, vsade v recenziach chvalia, ale kto vie ci realne ta ich MBQ platforma nebude kasa.mp3turbo napísal:>> ale inak novy superB sa im podaril, som zvedavy ako sa bude drzat po rokoch pouzivania
uvidime. Tie jedna-sestky budu semtam skapinat na pretazenie ale to je chyba pilota a zneuzivanie technologie (pri rovnakom pouzivani by stvorliter drzal ako hluchy dvere samozrejme). Jedine zeby v Mladom Boleslawowi dostali zas nejaky fasa napad ako usetrit, napriklad na napinakoch rozvodov s ktorymi nikdy historicky problem nemali.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
Tu dieslovu 1.6 som jazdil v Passate a tam to bolo strasne slabe. Na udrzanie cestovnej rychlosti OK, ale na odpichy a pripajacie pruhy to trebalo vytacat na nizsom prevode, aby som sa vedel plynulo zaradit medzi ostatnych. Pri plne obsadenom aute sa to trapilo aj na dialnici.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12542
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
take motory nepatria do takych aut, a este aj tam strkaju 1.4rky, to je des velebnosti
v tomto na na*rala aj honda, do CRVciek napchali 1.6 turbo diesel. TEn motor sa tam musi trapit
v tomto na na*rala aj honda, do CRVciek napchali 1.6 turbo diesel. TEn motor sa tam musi trapit
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Hellangel, ten novy 1.6 i-DTEC co popisujes je uz biturbo a taha od 1500-4500 ot linearne a ma tolko krutaku ako stary.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12542
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
to vsetko beriem, ale je to len 1.6, mne sa to do toho auta nehodi, nech tam je aj 1l s turabami. podla mna ta 2.2 je idealny motor pre to auto. SOm zvedavy ako na tom bude 1.6 so spolahlivostou a zivotnostou v tomto aute, + by som bol zvedavy ked ho nalozis 4 ludia + batozina. Proste mne sa to nepaci, nehodi sa mi to tam a bodka. Nech mam akokolvek hodnu rad, tak toto nepovazujem za krok dopredu.
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper
- Tomasjerry
- Používateľ
- Príspevky: 2285
- Dátum registrácie: St 12. Jan, 2005, 20:00
- Bydlisko: BA (work) Velke Levare (home)
Re: Všeobecná diskusia
Plne suhlasim, zachvilku tam bude super nadupany 0,8 l oktoturbo s vykonaom 85 Kw zivotnostou 50 000 km, servisnym intervalom 30 000 km, lebo longlive a spotrebou 12 l na 100 nakolko ak s budete chcie fungovat normalne tak pod 4000 to nebude mat vyznam ani na 2. Takze ho bude treba drzat stale v otackach = znizujeme zivotnost este viac. Kam to speje ? Som teraz sa bol povozit v pasate total soc vybava (zakladka), vsade strasny platovy smad. Naschval ma zavolal kamos, aby sme sedeli v aute full aj sdealerom cize 5 ludi
1,4 TSI 92 kW. Des a hroza, tocit musi, inak mas smolu. Ak sme chceli ist normalne a obcas predbehnut tak naozaj pod 4000 neslo, pomaly tocil do cerveneho, ked sme sa trieskali do kobca na kramaroch na 2 tak sme plakali. Dialnica je vysmech, lenive pri protivetre sme sa nestihli cudovat. Necakal som, ze pri aute za cez 20000 ecok, je to na plac. Spotreba ??? 8,6 nam to ukazovalo, najazdili sme cca 25 km. Hroza des a chce sa mi plakat VW uz nikdy.
1,4 TSI 92 kW. Des a hroza, tocit musi, inak mas smolu. Ak sme chceli ist normalne a obcas predbehnut tak naozaj pod 4000 neslo, pomaly tocil do cerveneho, ked sme sa trieskali do kobca na kramaroch na 2 tak sme plakali. Dialnica je vysmech, lenive pri protivetre sme sa nestihli cudovat. Necakal som, ze pri aute za cez 20000 ecok, je to na plac. Spotreba ??? 8,6 nam to ukazovalo, najazdili sme cca 25 km. Hroza des a chce sa mi plakat VW uz nikdy.
AMD Ryzen™ 7 3700X, ASROCK X470 Taichi, 16 GB RAM 3200 MHz, ASUS 2080Ti, Samsung SSD 256GB + Samsung Evo SSD 256GB + 2TB HDD,LG DVD +/-rw, Frakcial 600 W Newton R3
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
To vsetko v LIAN LI PC-X1000 :)
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
2.2 mam teraz a tiez ma zaujima zivotnost,no chcel som ist na skusobnu jazdu, kedze to vsetci chvalia. Ale este nemali s novym 9 stupnovym ZF automatom. Ale dobre, ze si pripomenul, musim ist vyskusat.HellAngel napísal:to vsetko beriem, ale je to len 1.6, mne sa to do toho auta nehodi, nech tam je aj 1l s turabami. podla mna ta 2.2 je idealny motor pre to auto. SOm zvedavy ako na tom bude 1.6 so spolahlivostou a zivotnostou v tomto aute, + by som bol zvedavy ked ho nalozis 4 ludia + batozina. Proste mne sa to nepaci, nehodi sa mi to tam a bodka. Nech mam akokolvek hodnu rad, tak toto nepovazujem za krok dopredu.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12542
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
verim tomu ze to dokaze mat tah, najebkali tam turba hotovo. Mam kamarat co kazde 2 roky meni civica vzdy za novsieho a na 1.6 povedal ze moze byt, ma tiez 2.2. Povedal ze hned bola citit mensia vaha na predku (auto bolo agilnejsie), odpich to malo. Jedine minus mi hned povedal ze nemal pocit pri stlaceni plynu ako na tej 2.2
Ale ako som napisal, na tom civicu to beriem, ked zoberiem pohotovostnu hmotnost tourera 1.3 tony vs crv 1.6t, tak je tam 300kg rozdiel, to je v podstate plnenalozene auto s cestujucimi. Nepaci sa mi ten motor v crv, nech je akokolvek super.
Ale ako som napisal, na tom civicu to beriem, ked zoberiem pohotovostnu hmotnost tourera 1.3 tony vs crv 1.6t, tak je tam 300kg rozdiel, to je v podstate plnenalozene auto s cestujucimi. Nepaci sa mi ten motor v crv, nech je akokolvek super.
NB: Asus ROG Strix G16 G614 + G Helper