Všeobecná diskusia
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
tento tyzden vo firme som namiesto zvycajneho golfa nafasoval korzicku 1.4 66 kw. hlavne je urcena po jazdu po areali podniku, ale kedze nic ine nebolo k dispozicii tak som na nom musel do prahy. musim povedat ze motor by bolo to posledne co by som na tom aute zmenil. cely cas som mal tempomat nastaveny na tachometrovych 150 a niekolkokrat som zbadal ze mam rucicky cez 160, spotreba podla palubaku okolo 7 litrov.
co vsak bola upla katastrofa je stabilita auta, vymole na dialnici mi normalne strhali volant z ruky, neviem ci to bolo celkovo autom alebo nejakym uzkym profilom pneu (nekontroloval som co tam bolo). ergonomia tiez katastrofalna, ze v opli nemozu nikoho poslat do predajne vw aby sa pozrel ako treba spravit poriadne ovladace pod volantom.
v celom aute ma ale najvac sralo toto:
to som mal sto chuti najst toho dizajnera a poriadne ho prefackat. mozu spravit akekolvek bezpecne auto, ale ked naseru sofera do nepricetna tak vlastne vytvorili kamikaze torpedo a nie auto
co vsak bola upla katastrofa je stabilita auta, vymole na dialnici mi normalne strhali volant z ruky, neviem ci to bolo celkovo autom alebo nejakym uzkym profilom pneu (nekontroloval som co tam bolo). ergonomia tiez katastrofalna, ze v opli nemozu nikoho poslat do predajne vw aby sa pozrel ako treba spravit poriadne ovladace pod volantom.
v celom aute ma ale najvac sralo toto:
to som mal sto chuti najst toho dizajnera a poriadne ho prefackat. mozu spravit akekolvek bezpecne auto, ale ked naseru sofera do nepricetna tak vlastne vytvorili kamikaze torpedo a nie auto
Spoiler: ukázať
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7933
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
co mi uslo na tej fotke?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Všeobecná diskusia
Tie cisla, ze su opacne
Re: Všeobecná diskusia
Tak ja pridam tiez moje dojmy z jazdy na "krásnom" novom BMW 320d.
Zacneme komfortom jazdy, tento model disponuje poloumelymi sedačkami z ťavej koze, takže pocas jazdy to cele smyka, smrdí a vŕzga jak keby ste si zabudli vytriet cokoventil. Nastavovanie sedačiek nie je realizovane elektrikou alebo kolieskom, ale packou, po ktorej zatiahnuti zaujmete poziciu jak keby vás jebla mŕtvica. V interieri vás caka hovnove oranžové osvetlenie alá moskvič, v kombinácii s ultra hyper digitalnou palickou na spotrebu, aby ste nikdy nevedeli koľko to prave žere, a keby ste aj náhodou dali dolu nohu z plynu, v noci vás oslepi krásne modre svetlo systemu efficientdynamics, ktoré vám hovorí ze prave dobijate bateriu (wtf?). Pokiaľ sa rozhodnete pustiť klímu v automatickom režme, caka vás prekvapenie v podobe okamžitého zmrznutia plešiny, po čase prejde klima na nohy, takže po dvoch minútach budete mat otlaky jak Hardy. Volant ktorého priemer venca ma hrubku asi jako palec Mekyho Žbirku (bez nechtu), vás prijemne prekvapí svojim usadenim, v bmw totiž asi nevedia skonštruovať vozidlo tak, aby ste sa na volant nepozerali jak Mojžiš na ľudí, neexistuje poloha priamo, proste nanho kukáte jak na jebuteho zhora, v tom chcete dat sedadlo nižšie, a vono hovno, vy ste už dole, nižšie sa ist neda lebo by ste si asi brusili kakac o kardan, dalsia vec je uchytenie volantu rukou, keď chcete ten krásny kus plastu držať oboma rukami, zistite ze v bmw akosi zabudli na výbežky pre pevne uchytenie, stáva sa aj v lepsich rodinach. Co sa týka šoférskych zdatnosti, zabudnite na otáčanie volantu dlanou, krásne bud trafíte tempomat, alebo vypeckujete hudbu na maximum, keby vás napadlo tu ruku si posunúť vyššie alebo nižšie, trafíte si vajcia (au). Co sa týka hudby, auto malo výbavu harman karton, akosi im vo fabrike dosli basaky, tak tam jebli stredobas, nevadí, vynajdeme sa, v retardovanom idrive volíme nastavenie audia, a dávame basy naplno, a s údivom sledujeme spatne zrkadlo prečo zacalo zemetrasenie, len aby ste zistili ze to neni zemetrasenie ale nedostatocne odtlmene zrkadla. Zlý vtip, keď uz akotak zaujmete polohu, zistite ze lakťová opierka nekonci ani na lakti, ani na predlaktí, ona je v kurvách vzadu a musíte byt našponovaný jak keby ste išli objímať Mojseja, uz viem čomu sa hovorí posed talianskeho umývača riadov. Odozvy automatickej prevodovky su jak keď geissenova vstáva do prace, a pri každom kickdowne to sťahuje z ECB aktuálny kurzový lístok a pomocou derivacii urci aký stupeň chcete asi zaradiť, cele to trvá nie menej nez 2 sekundy. Keď uz sa dostanete na ten výkonnostný vrchol, tak prevodovka ma taký **** zvyk udrziavat vás za každú cenu okolo 1500 otáčok, to sa netočí ani jedno z tých dvesto turb co tam ani nie sú, takže pružnosť je asi jak bager čo kuká na tvrdu hlinu. Radost z jazdy? Nemyslím si.
Zacneme komfortom jazdy, tento model disponuje poloumelymi sedačkami z ťavej koze, takže pocas jazdy to cele smyka, smrdí a vŕzga jak keby ste si zabudli vytriet cokoventil. Nastavovanie sedačiek nie je realizovane elektrikou alebo kolieskom, ale packou, po ktorej zatiahnuti zaujmete poziciu jak keby vás jebla mŕtvica. V interieri vás caka hovnove oranžové osvetlenie alá moskvič, v kombinácii s ultra hyper digitalnou palickou na spotrebu, aby ste nikdy nevedeli koľko to prave žere, a keby ste aj náhodou dali dolu nohu z plynu, v noci vás oslepi krásne modre svetlo systemu efficientdynamics, ktoré vám hovorí ze prave dobijate bateriu (wtf?). Pokiaľ sa rozhodnete pustiť klímu v automatickom režme, caka vás prekvapenie v podobe okamžitého zmrznutia plešiny, po čase prejde klima na nohy, takže po dvoch minútach budete mat otlaky jak Hardy. Volant ktorého priemer venca ma hrubku asi jako palec Mekyho Žbirku (bez nechtu), vás prijemne prekvapí svojim usadenim, v bmw totiž asi nevedia skonštruovať vozidlo tak, aby ste sa na volant nepozerali jak Mojžiš na ľudí, neexistuje poloha priamo, proste nanho kukáte jak na jebuteho zhora, v tom chcete dat sedadlo nižšie, a vono hovno, vy ste už dole, nižšie sa ist neda lebo by ste si asi brusili kakac o kardan, dalsia vec je uchytenie volantu rukou, keď chcete ten krásny kus plastu držať oboma rukami, zistite ze v bmw akosi zabudli na výbežky pre pevne uchytenie, stáva sa aj v lepsich rodinach. Co sa týka šoférskych zdatnosti, zabudnite na otáčanie volantu dlanou, krásne bud trafíte tempomat, alebo vypeckujete hudbu na maximum, keby vás napadlo tu ruku si posunúť vyššie alebo nižšie, trafíte si vajcia (au). Co sa týka hudby, auto malo výbavu harman karton, akosi im vo fabrike dosli basaky, tak tam jebli stredobas, nevadí, vynajdeme sa, v retardovanom idrive volíme nastavenie audia, a dávame basy naplno, a s údivom sledujeme spatne zrkadlo prečo zacalo zemetrasenie, len aby ste zistili ze to neni zemetrasenie ale nedostatocne odtlmene zrkadla. Zlý vtip, keď uz akotak zaujmete polohu, zistite ze lakťová opierka nekonci ani na lakti, ani na predlaktí, ona je v kurvách vzadu a musíte byt našponovaný jak keby ste išli objímať Mojseja, uz viem čomu sa hovorí posed talianskeho umývača riadov. Odozvy automatickej prevodovky su jak keď geissenova vstáva do prace, a pri každom kickdowne to sťahuje z ECB aktuálny kurzový lístok a pomocou derivacii urci aký stupeň chcete asi zaradiť, cele to trvá nie menej nez 2 sekundy. Keď uz sa dostanete na ten výkonnostný vrchol, tak prevodovka ma taký **** zvyk udrziavat vás za každú cenu okolo 1500 otáčok, to sa netočí ani jedno z tých dvesto turb co tam ani nie sú, takže pružnosť je asi jak bager čo kuká na tvrdu hlinu. Radost z jazdy? Nemyslím si.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
no konecne dobry prispevok.
>> Nakoniec to vyriešil fanatik do Volv kdesi pri Košicoch - zle namontovaný káblový zväzok v ľavom prednom blatníku
skutocny autoTEROrizovany servis by postupoval takto:
a) vymena commonrail cerpadla, 3.200,-eur
b) vymena vstrekovacov, 4x 740,-eur
c) vymena turbofúkadla, 2.900,-eur
d) vymena dpf, 1.900,-eur
e) vymena riadiacich jednotiek, aspon tak troch alebo styroch, s priemernou cenou 1.200,-eur kus
f) po roku a pol starosti a bohovania prizvanie automobilky na asistenciu
g) vymena alternatoru, starteru (prebijaju, posielaju cudzopasny signal do elektrickej sustavy vozu), 2x 900,-eur
h) krcenie ramenami
i) v zapale zufalosti vymena automatickej prevodovky pri ktorej roztrhnu kabelaz v... lavom prednom blatniku
j) vymena kabelaze za 1.500,-eur
ostatne uz viete.
Henten Rand Lover bol vymena... obrazok 11 a 12, ktora suciastka je tam duplovana ?
>> Nakoniec to vyriešil fanatik do Volv kdesi pri Košicoch - zle namontovaný káblový zväzok v ľavom prednom blatníku
skutocny autoTEROrizovany servis by postupoval takto:
a) vymena commonrail cerpadla, 3.200,-eur
b) vymena vstrekovacov, 4x 740,-eur
c) vymena turbofúkadla, 2.900,-eur
d) vymena dpf, 1.900,-eur
e) vymena riadiacich jednotiek, aspon tak troch alebo styroch, s priemernou cenou 1.200,-eur kus
f) po roku a pol starosti a bohovania prizvanie automobilky na asistenciu
g) vymena alternatoru, starteru (prebijaju, posielaju cudzopasny signal do elektrickej sustavy vozu), 2x 900,-eur
h) krcenie ramenami
i) v zapale zufalosti vymena automatickej prevodovky pri ktorej roztrhnu kabelaz v... lavom prednom blatniku
j) vymena kabelaze za 1.500,-eur
ostatne uz viete.
Henten Rand Lover bol vymena... obrazok 11 a 12, ktora suciastka je tam duplovana ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ty a fakt su tie BMV krapy
http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=27
http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=208
http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=112
http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=27
http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=208
http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=112
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
zabudol som dopisat najvacsi gol co som videl, fobia 1.2tsi s parkovacimi senzormi a clear view
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- _Mato_
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 2263
- Dátum registrácie: Ut 21. Mar, 2006, 02:00
- Bydlisko: Beckov
Re: Všeobecná diskusia
Asi mam zvlastny zmysel pre humor, ale nevidim na tom nic vtipne. To akoze kazde male auto musi byt maximalne vybavene "svihadlami", nelakovanymi naraznikmi a v idealnom pripade predpripravou na radio? Co je na zle na tom, ze si niekto dovoli pre niekoho "nepredstavitelne" doplnky vybavy?
When I was a young man, I had liberty, but I did not see it. I had time, but I did not know it. And I had love, but I did not feel it.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Fullesh napísal:clear view
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
predpokladam ze je to vyhrievane celne sklo. co je asi najvacsia zbytocnost v aute, na to ze to vyuzijes 2-3x do roka ked nahodou mrzne, tak budes slepnut vzdy ked ti po tme pojde nejake auto oproti. nehovoriac o tom ze co ked dostanes kamienok.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
clearview asi myslel túto srandu, ktorú ponúkajú skrachované modelky na super rodinnej televízii DOMA počas prestávky medzi šeherezáhradou a sultánom. (nie nepozerávam to !! )
MacBook Pro 13 (2016) + iPhone 12 mini
PS5 Slim
PS5 Slim
- sh4d0wko
- Používateľ
- Príspevky: 1354
- Dátum registrácie: Ut 08. Dec, 2009, 17:21
- Bydlisko: Košice- Darg. Hrdinov
Re: Všeobecná diskusia
vyhrievane celne mame na mondeu, ked sedis v aute a soferujes ani nevies ze v tom skle nieco je, vidno to az z blizka, teda predpokladam ze to si myslel ze budem slepnut vzdy ked pojde auto oproti, co sa tyka kamienkov, na cel. skle mame 2 diery asi 2 rok po sebe a nic tomu nie je (jedna je stale v normne, druha je uz nad limit mm no uz to pojde na vymenu)molnart napísal:predpokladam ze je to vyhrievane celne sklo. co je asi najvacsia zbytocnost v aute, na to ze to vyuzijes 2-3x do roka ked nahodou mrzne, tak budes slepnut vzdy ked ti po tme pojde nejake auto oproti. nehovoriac o tom ze co ked dostanes kamienok.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
ClearView - hej, presne hentú debilnosť som videl v jednom zaparkovanom aute...
To naozaj aj niečomu napomôže?
Aj keby áno - nechcel by som to. Mimochodom, tak mi napadá - je vôbec legálne používať to?
A vyhrievané čelné sklo alá Ford - za mňa bohovská vec. Taktiež som ho mal v Mondeu ktoré som mal asi ani nie mesiac a mal som to Mondeo zrovna v zime. Človek netuší, že v tom skle niečo je až kým sa nepozrie naozaj veľmi pozorne a veľmi, ale veľmi zblízka. Ako som písal, Mondeo som mal zrovna v zimnom období, takže vyhrievanie som využil veľa krát. Jedna z tých vynikajúcich vecí, čo mi z Mondea chýba...
To naozaj aj niečomu napomôže?
Aj keby áno - nechcel by som to. Mimochodom, tak mi napadá - je vôbec legálne používať to?
A vyhrievané čelné sklo alá Ford - za mňa bohovská vec. Taktiež som ho mal v Mondeu ktoré som mal asi ani nie mesiac a mal som to Mondeo zrovna v zime. Človek netuší, že v tom skle niečo je až kým sa nepozrie naozaj veľmi pozorne a veľmi, ale veľmi zblízka. Ako som písal, Mondeo som mal zrovna v zimnom období, takže vyhrievanie som využil veľa krát. Jedna z tých vynikajúcich vecí, čo mi z Mondea chýba...