Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
teraz si benzinaci uzivaju ceny ake sme my mali uz od zaciatku roka
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Veď preto som písal, či poznáš, lebo viem že obaja ste ACIS positive.Snake napísal:Hej, stretol som sa s nim na umyvani v TN, je aj clen ACIS, myslim ze vtedy mal aj naraznik inej farby, a trcala mu von smerovka. . Len chcem vedet ci to neni ta prostitutka ktoru si pohadzuju kazdy mesiac inam na slovensku, lebo viem o jednej co mal kamos, ta mala lak pekny, motor/prevodovku v obstojnom stave.undertaker007 napísal:Poznáš, myslím si...Snake napísal:Ktora S6?undertaker007 napísal:Kamarát dnes opustil svet nafty v svojej Audi A6 Avant 2.5TDi a vstúpil do sveta benzínu s Audi S6 Avant 4.2V8
FunFactor vysoký, krásne to šteklí uši...
Trošku ma stislo pri srdci, lebo ako svoje ďaľšie auto by som rád Cadillac s V8 motorom, ale môj finančný plán je nastavený na neskôr...
S6 Avant 4.2 V8 r.v. 2002 zo Stráňav pri Žiline.
Kúpil ju Mário L. z Kysuckého Nového Mesta, doteraz mal tú A6 Avant 2.5TDi, posledný rok vo fialovej matnej farbe. Z vnútra ju mal vymenenú hádam úplne celú, čierny strop, biele celokoženné, celoelektrické sedadlá atď....
Úprimne, ja by som si konkrétne tú S6 nekúpil, je tam kopa vecí čo by ma odradilo...
Z vnútra vyzerá fajn, z vonku sem-tam chybička, motor s prevodovkou boli vraj menené, ďaľší motor s prevodovkou v cene k autu a okrem toho neskutočne veľa iných dielov. Podvozok klepe, akési je to nestabilné, včera o polnoci sme mu prezúvali kolesá, pretože pneumatiky boli na zabitie. Vraj bola aj búraná, zpredu.
Kupujúci to ale chcel kvôli tomu motoru, ktorý sa mu aj s prevodovkou pozdával. Ostatné ho akosi netrápi, zasa to celé aj tak vymení...
Znáš
Tá S6 čo kúpil je taká niečo medzi striebornou a sivou, v predu okolo masky je modrý rámček; strecha a stĺpiky čierne. Disky mala modré (asi dosť tmavo modré) - už nemá a zvnútra je čierna.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
vacsie citacie sa nedaju?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
To aby ste mali z coho nasetrit na DPFkaFullesh napísal:teraz si benzinaci uzivaju ceny ake sme my mali uz od zaciatku roka
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
no šak ja mam za 54ojro polnu nádrž
___
EDIT:
___
EDIT:
Teraz pozeram že PD boli asi len 1,4ky... takže to typnem na novši spodok z motora commonrail 1,6tdi alebo 1,2tdi a hlava z PD.... už to niekto robil so 4 valcovým 2.0tdiundertaker007 napísal:trojvalce TDička boli jednaštvorky, či sa mýlim?
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Ja som naposledy tankoval za 1.119€/l (18.08.2015)
Včera večer na rovnakej pumpe stála nafta 1.064 (Shell Žilina ul. Vysokoškolákov (pri Nemocnici)).
Včera večer na rovnakej pumpe stála nafta 1.064 (Shell Žilina ul. Vysokoškolákov (pri Nemocnici)).
Re: Všeobecná diskusia
a co ked nemam dpf alebo ho nezapcham po 10k km lebo si nekupujem diesel na 2km trasy ?scream napísal:To aby ste mali z coho nasetrit na DPFkaFullesh napísal:teraz si benzinaci uzivaju ceny ake sme my mali uz od zaciatku roka
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Všeobecná diskusia
Vieš ho zničiť aj na dlhých trasách, známemu na Subaru odišlo po necelom roku. Jazdi prevažne len dlhé trasy.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Tak sa ti rozpadne o trochu neskorFullesh napísal:a co ked nemam dpf alebo ho nezapcham po 10k km lebo si nekupujem diesel na 2km trasy ?scream napísal:To aby ste mali z coho nasetrit na DPFkaFullesh napísal:teraz si benzinaci uzivaju ceny ake sme my mali uz od zaciatku roka
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia
Skusenosti s VW group su kategoria sama o sebe a podla nich sa neposudzuju ine znacky, uz to pochopte
znami hento, znami toto, firemne ale setrne jazdene, chodte stym niekam. Mali sme doma 5 dieslov, setky odkrutili 250+ niektore 300+ turbo sa nemenilo nikde ani ziadne jedna babka povedala ze sa to pokazi sa nestalo.
znami hento, znami toto, firemne ale setrne jazdene, chodte stym niekam. Mali sme doma 5 dieslov, setky odkrutili 250+ niektore 300+ turbo sa nemenilo nikde ani ziadne jedna babka povedala ze sa to pokazi sa nestalo.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
.
.
doriti chalani necitujte prispevky nad vami ked na ne reagujete, je to uplne zbytocne... pol strany balastu, potom dve nove vety.
Fuleš, nejde o to ze ste mali doma 5 dýzlikov, ide o to AKYCH. Predpokladam ze ste nemali zrovna pat kusov vozov naraz a ze to zrovna neboli trojturbove bmvé iks6... treba si povedat ze diesel z roku 2001 (ocktavia 1.9tdi 81kW) je nieco uplne ine ako diesel z roku 2014 (1.4tdi 85kW dve turba, vstrekovace napnute na prasknutie, turbo co tlaci dvojnasobny tlak a toci trojnasobne otacky...)
Seriozne. Ta moja 85kW 1.9tdi 2001cka ma turbiatko ktore tlaci 1.2 baru pretlak pri 169.000rpm. Mam dojem ze 66kW Ocktavie tlacili okolo 1.05baru, nepamatam si to presne lebo taketo spolahlive auticka na servis s motorom nechodia.
Pred siestimi rokmi vyliezli 1.6hditdci ktore maju turbo o tretinu mensie (isteze, lebo velike turbo male vyfukove plyny z prdackeho motoru neroztocia a skus dnes predat auto ktoremu "sa zapina turbo pri 2900rpm"), tlaci 1.6 baru a toci 270.000rpm. Nezabudni k tomu zaratat predpisane intervaly vymeny oleja : 15k km v mojom pripade versus 50.000km v novodobom Superbe. Mozes sa silno tesit kolko si usetril na servisnych nakladoch lebo nemusis "tak casto vymienat olej".
Pre srandovne porovnanie, 2.5crd Vojajazer ma turbo dvojnasobne velke ako pasatty a tlaci 0.95baru v spickach 2.0tdi 103kW pasatt tlaci 1.4 baru, 125kW verzia tlaci cez 1.6 baru. Netrufam si odhadnut kolko tlaci dnesna 140kW varianta, keby som mal povedat cislo tak to bude 2.0baru. Ach ozaj, pretekarske Porše GT3 - nie obycajna cestna verzia, ale GT3ka dobre ? - tlaci hadaj kolko. Dva bary rovne. Sranda co mas pod kapotou v civilnom tragaci dnes, ze ?
Chces si tipnut ktore sa dozije dlhsie ? Ani ti nemusim povedat ze Vojazerove turbo nema vnutorne lopatky a regulaciu ktora sa zanasa.
Takze aj preto nemozes porovnat 5 dieslov co mal moj dedko a 5 dieslov ktore si kupi moj syn. A ked neni dost, prirataj k tomu najtvrdsi tlak na cenovu optimalizaciu ktory si len dokazes predstavit. Chyt do ruky dvojhmotu z roku 2001 a skus chytit dvojhmotu z novodobych 1.6tdi motorcekov... to budes kukat ze ta nova ma o polovicu mensiu hmotnost (a nielen to). Stvorvalec ktory stretnes dnes vo fabrike ma ukrutne tensie steny medzi valcami ako stvorvalec spred 10rokov, aby sa usetrilo na materiali - ach ano, priekopnikom masovo praskajucich hlav bol samozrejme WW Pasatt 2.0tédéí. Pridaj k tomu elektricke olejove cerpadla ktore dokazu regulovat mazanie "ked ho tolko netreba" v zaujme znizenia spotreby o 0.0000036l / 12000km. Seriozne vazne, toto je jedna z najvacsich designovych vyhod motorov ekobuust, v dosledku coho mu bola udelena ta plaketa "motor roka ktoremu my novinari ani hovno nerozumieme".
A mohli by sme este dlho predlho, ale myslim ze na ilustraciu stacilo.
.
doriti chalani necitujte prispevky nad vami ked na ne reagujete, je to uplne zbytocne... pol strany balastu, potom dve nove vety.
Fuleš, nejde o to ze ste mali doma 5 dýzlikov, ide o to AKYCH. Predpokladam ze ste nemali zrovna pat kusov vozov naraz a ze to zrovna neboli trojturbove bmvé iks6... treba si povedat ze diesel z roku 2001 (ocktavia 1.9tdi 81kW) je nieco uplne ine ako diesel z roku 2014 (1.4tdi 85kW dve turba, vstrekovace napnute na prasknutie, turbo co tlaci dvojnasobny tlak a toci trojnasobne otacky...)
Seriozne. Ta moja 85kW 1.9tdi 2001cka ma turbiatko ktore tlaci 1.2 baru pretlak pri 169.000rpm. Mam dojem ze 66kW Ocktavie tlacili okolo 1.05baru, nepamatam si to presne lebo taketo spolahlive auticka na servis s motorom nechodia.
Pred siestimi rokmi vyliezli 1.6hditdci ktore maju turbo o tretinu mensie (isteze, lebo velike turbo male vyfukove plyny z prdackeho motoru neroztocia a skus dnes predat auto ktoremu "sa zapina turbo pri 2900rpm"), tlaci 1.6 baru a toci 270.000rpm. Nezabudni k tomu zaratat predpisane intervaly vymeny oleja : 15k km v mojom pripade versus 50.000km v novodobom Superbe. Mozes sa silno tesit kolko si usetril na servisnych nakladoch lebo nemusis "tak casto vymienat olej".
Pre srandovne porovnanie, 2.5crd Vojajazer ma turbo dvojnasobne velke ako pasatty a tlaci 0.95baru v spickach 2.0tdi 103kW pasatt tlaci 1.4 baru, 125kW verzia tlaci cez 1.6 baru. Netrufam si odhadnut kolko tlaci dnesna 140kW varianta, keby som mal povedat cislo tak to bude 2.0baru. Ach ozaj, pretekarske Porše GT3 - nie obycajna cestna verzia, ale GT3ka dobre ? - tlaci hadaj kolko. Dva bary rovne. Sranda co mas pod kapotou v civilnom tragaci dnes, ze ?
Chces si tipnut ktore sa dozije dlhsie ? Ani ti nemusim povedat ze Vojazerove turbo nema vnutorne lopatky a regulaciu ktora sa zanasa.
Takze aj preto nemozes porovnat 5 dieslov co mal moj dedko a 5 dieslov ktore si kupi moj syn. A ked neni dost, prirataj k tomu najtvrdsi tlak na cenovu optimalizaciu ktory si len dokazes predstavit. Chyt do ruky dvojhmotu z roku 2001 a skus chytit dvojhmotu z novodobych 1.6tdi motorcekov... to budes kukat ze ta nova ma o polovicu mensiu hmotnost (a nielen to). Stvorvalec ktory stretnes dnes vo fabrike ma ukrutne tensie steny medzi valcami ako stvorvalec spred 10rokov, aby sa usetrilo na materiali - ach ano, priekopnikom masovo praskajucich hlav bol samozrejme WW Pasatt 2.0tédéí. Pridaj k tomu elektricke olejove cerpadla ktore dokazu regulovat mazanie "ked ho tolko netreba" v zaujme znizenia spotreby o 0.0000036l / 12000km. Seriozne vazne, toto je jedna z najvacsich designovych vyhod motorov ekobuust, v dosledku coho mu bola udelena ta plaketa "motor roka ktoremu my novinari ani hovno nerozumieme".
A mohli by sme este dlho predlho, ale myslim ze na ilustraciu stacilo.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
jaj zabudol som ze vy kupuje iba nove auta s najmensimi objemmy na svete a s najlepsim splatkovym kalendarom
Najnovsi mame 1,3mjt 77kW 2010 s dpf aj miniturbom, retazou tak som zvedavy. Ma uz 170k a opel minule volal ze je potreba servisna prehliadka, odmietol som
Najnovsi mame 1,3mjt 77kW 2010 s dpf aj miniturbom, retazou tak som zvedavy. Ma uz 170k a opel minule volal ze je potreba servisna prehliadka, odmietol som
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1950
- Dátum registrácie: So 31. Jan, 2009, 00:41
- Bydlisko: Kittsee, Rakusko
Re: Všeobecná diskusia
Turbo, prosim aspon nekecaj. Seriozne rozmyslam o novom Superbe a servisny interval je 15000 km/rok alebo LL 30000 km / 2 roky. A nakolko je v cene aj servis na 120 000 km (4x LL, resp. 4x servis za 120 000 km), tak rozmyslam, aky interval budem vyuzivat.mp3turbo napísal:.
... 15k km v mojom pripade versus 50.000km v novodobom Superbe. ...
FVE 12.45 kWp V/Z