Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
pozicovnove auto sa nesetri, keby neslo o zivot dokazal by si s prehladom 15
>> Lancer: No ja som skor cital, ze to v meste zerie uplne v pohode 10-11l
tomuto neverim, takuto spotrebu nemali dvojlitre mazdy 626 z roku 1996 v Bratislave. Ani zdaleka. Uplne pohode moze zrat 11 akurat ked ma blbeho majitela alebo blbe lambdy. Zla lambda je zlodej benzinu, dva-tri litre fiknu navyse len tak zahuci.
>> Lancer: No ja som skor cital, ze to v meste zerie uplne v pohode 10-11l
tomuto neverim, takuto spotrebu nemali dvojlitre mazdy 626 z roku 1996 v Bratislave. Ani zdaleka. Uplne pohode moze zrat 11 akurat ked ma blbeho majitela alebo blbe lambdy. Zla lambda je zlodej benzinu, dva-tri litre fiknu navyse len tak zahuci.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
No takto, na accorde 2.4 140kw jazdim mesto za 11-11,5 a mimo dialnica za 8.... to predbieham v 3 po redline. Takze cakam ze nejaka 1.8 bude jazdit mesto za 9 a mimo za 7 ... krabica s trojvalcom je pre mna nepouzitelna... minimum je oktavka, civic, auris, impreza, a3, a4.
S turbobenzinom problem nemam ani s vykonom 150kw ale asi by som neprezil ak by som musel riesit vstreky na benzine alebo zaklepany benzinovy motor co ma menej ako 400tis km. Turbo, retazove rozvody nie je problem vymenit pokial to nebude kazdych 70tis km. Nemam velke oci, len by som som rad kupil novsie auto ako mam - 2003, lebo zub casu sa po 12 rokoch uz je vidiet aj na honde, i ked motor stale slape ako hodiny s 330tis.
S turbobenzinom problem nemam ani s vykonom 150kw ale asi by som neprezil ak by som musel riesit vstreky na benzine alebo zaklepany benzinovy motor co ma menej ako 400tis km. Turbo, retazove rozvody nie je problem vymenit pokial to nebude kazdych 70tis km. Nemam velke oci, len by som som rad kupil novsie auto ako mam - 2003, lebo zub casu sa po 12 rokoch uz je vidiet aj na honde, i ked motor stale slape ako hodiny s 330tis.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tak potom pozri na mazdu 3 hatch s 1.5 skyactive:
http://mazda-3.autobazar.eu/15-skyactiv ... 57096.html
http://mazda-3.autobazar.eu/15-skyactiv ... 57096.html
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Lancer 1.6 za 12tis nieco novy, jazdeny za 7-9k
Spotreba do 7l nech robis co chces ale vykon menej ako co mas
Spotreba do 7l nech robis co chces ale vykon menej ako co mas
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
Preco malokto vyuziva na zistenie spotreby spritmonitor.de? Tam sa da celkom pekne zistit priemerna spotreba.
Napr. tu spominany lancer: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=105
Napr. tu spominany lancer: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... ower_e=105
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
prave pozeram ze dost ludi ma na mojom aute spotrebu 5,6 a ja som stastny jak blcha za 6,1 Cil aby som vymyslal blbosti kde je este pes zakopany, GO cerpadla a strekovacov som zrazil 0,8l dole
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
Pozri, ja by som zobral accorda 2 liter, smahol tam plyn a pokoj. Lancer ani mazda 3, oktavka sa nebude konfortnostou na accorda chytat. Alebo neries a kup lancera 1,6
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
Ja by som tiez vzal accorda 2.0. Ale honda ma celkom nepresvedcila, co sa antikoroznej ochrany tyka a zaroven ceny su 10 000+
S vykonom nechcem ist velmi pod 100kW, to uz radsej nech to zere. Takze ako s tymi turbo benzinakmi od VW? FSI vyzera na mrdku. TFSI bude mat asi rovnaky zaklad ze? Mam si skrtat A3, A4, golfa, octaviu, leon zo zoznamu?
S vykonom nechcem ist velmi pod 100kW, to uz radsej nech to zere. Takze ako s tymi turbo benzinakmi od VW? FSI vyzera na mrdku. TFSI bude mat asi rovnaky zaklad ze? Mam si skrtat A3, A4, golfa, octaviu, leon zo zoznamu?
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
starsie hodny mali svoje korozne problemy, pri tychto novsich to uz zrejme neplati. ale ak mas problem ze ti hrdzavie honda, pozri si podvozky nocych 3-4 rocnych aut . budes rad ze mas staru hondu
vykasli sa na vsetko co ma FSI v nazve.
AK chces oktavku, tak si zozen atmosfericku 1.6. Je to lenive ale este patri k tym spolahlivejsim
vykasli sa na vsetko co ma FSI v nazve.
AK chces oktavku, tak si zozen atmosfericku 1.6. Je to lenive ale este patri k tym spolahlivejsim
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
pozri, vraj existuju ludia co s FSTSFSFI otocili stastne a s usmevom 250k km, a su ludia ktorym auto stoji na vymenu vstrekovacov [ano, benzinovych, dobre vidis] pred 80k km. Zakarbonovana polovicka ventilov tu uz bola lahko spomenuta (zrejme suvisi s priamovstrekom a nie s konkretnym motorom), o roztrhanych rozvodoch a Y verziach napinakov si este urcite nikdy nepocul takze...
fcul si vyber slobodne a zodpovedne. Preco sa tak silou-mocou drzis WW ? Maju nejaku extremne vyhodnejsiu cenovku ako japonci ? Su krajsi lebo si na ten design zvyknuty (to nie je nic ine) ? Ked teraz zaplatis za japonca kusok viac, v buducnosti si to vyberies naspak. Mazda6 napriklad. Zase az tak moc drahsia nie je.
Jednoduchsi, spolahlivejsi a na udrzbu lacnejsi tragacik ako 1.6MPi Ocktavia uz nezozenies. Tie casy skoncili. Akurat ze nema 100kW ako si si zaumienil.
fcul si vyber slobodne a zodpovedne. Preco sa tak silou-mocou drzis WW ? Maju nejaku extremne vyhodnejsiu cenovku ako japonci ? Su krajsi lebo si na ten design zvyknuty (to nie je nic ine) ? Ked teraz zaplatis za japonca kusok viac, v buducnosti si to vyberies naspak. Mazda6 napriklad. Zase az tak moc drahsia nie je.
Jednoduchsi, spolahlivejsi a na udrzbu lacnejsi tragacik ako 1.6MPi Ocktavia uz nezozenies. Tie casy skoncili. Akurat ze nema 100kW ako si si zaumienil.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
riesite uz naozaj blbosti, ano, korejce japonce, hovno antikorozna ochrana, zinok ani nepoznaju, prahy 3-4 rocnych nemeckych vozidiel su ako nove, korejcom po roku a pol hrdzavie kufor a medzidverny priestor.
co sa TFSI/FSI tyka, co si dosrany? z coho? Proste si vyber auto, pozri v akom je stave a hotovo, problem s retazami mali TSI verzie, ci si myslis ze ked kupis atmosferu 1.6 tak sa ti nevysere nic? Osobne som robil uz dva dvojlitre TFSI, lambdy, emisny system, rozvod, blbosti za par sto euro ked si vezmem ze tie auta mali nalietane 200k, boli to tie 147kw verzie.
Toto milujem, clovek si vytipuje JEDEN motor, a hlada nanho kasnu, ze to moze byt zabity vrak a kompresie mu lietaju jak EKG vacvalovej, to ho uz nezaujima, ma dobru povest, to mu staci.
Ano, a urcite zhanaj 1.6 atmosferu v ochcavke II pred fejsliftom, tam si ta mozno nepocka motor, ale naprava a kabelaz, brutal vyber, jak z hovna do lajna naozaj...
V jednotkovej ochcavke pre zmenu budes riesit prepalene vyfukove potrubia, lambdy, cely vyfuk (koncovky musia byt), a interier bude vyzerat jak po druhej svetovej, to ze si dodrbes chrbticu od vysedenych ultraluxusnych skoda sedaciek ani nevravim, hlavne ze motor mas, obcas ti spadne rychlomer, otackomer, tak budes hladat niekoho kto ti to prepajkuje, pripadne druhe budiky, komfortku zatopis tak raz za dva roky, ak ti nevykradnu auto to je plus, a ak si ho najdes na druhy den na parkovisku tak dve pluska...
fak toto rozmyslanie naozaj...
//edit - len aby bolo jasne, stoji auto na vymenu vstrekovacov? fuu, tak ti ludia musia byt v dobrych srackach, ked nemaju posratych 75€ na vstrekovac, klik - http://www.skoda-diely.sk/eshop/06f9060 ... 147kw.html
A ked su na tom naozaj tak kua zle, existuje opravna sada, kde sa meni spicka, stoji brutalnych 20e, a keby im odisla pumpa, ta stoji, moment, pozrem fakturu, 127e, ano, ta vysokotlakova, fuuu strasne palky, jak jedna moja plna nadrz + dve buritos k tomu
co sa TFSI/FSI tyka, co si dosrany? z coho? Proste si vyber auto, pozri v akom je stave a hotovo, problem s retazami mali TSI verzie, ci si myslis ze ked kupis atmosferu 1.6 tak sa ti nevysere nic? Osobne som robil uz dva dvojlitre TFSI, lambdy, emisny system, rozvod, blbosti za par sto euro ked si vezmem ze tie auta mali nalietane 200k, boli to tie 147kw verzie.
Toto milujem, clovek si vytipuje JEDEN motor, a hlada nanho kasnu, ze to moze byt zabity vrak a kompresie mu lietaju jak EKG vacvalovej, to ho uz nezaujima, ma dobru povest, to mu staci.
Ano, a urcite zhanaj 1.6 atmosferu v ochcavke II pred fejsliftom, tam si ta mozno nepocka motor, ale naprava a kabelaz, brutal vyber, jak z hovna do lajna naozaj...
V jednotkovej ochcavke pre zmenu budes riesit prepalene vyfukove potrubia, lambdy, cely vyfuk (koncovky musia byt), a interier bude vyzerat jak po druhej svetovej, to ze si dodrbes chrbticu od vysedenych ultraluxusnych skoda sedaciek ani nevravim, hlavne ze motor mas, obcas ti spadne rychlomer, otackomer, tak budes hladat niekoho kto ti to prepajkuje, pripadne druhe budiky, komfortku zatopis tak raz za dva roky, ak ti nevykradnu auto to je plus, a ak si ho najdes na druhy den na parkovisku tak dve pluska...
fak toto rozmyslanie naozaj...
//edit - len aby bolo jasne, stoji auto na vymenu vstrekovacov? fuu, tak ti ludia musia byt v dobrych srackach, ked nemaju posratych 75€ na vstrekovac, klik - http://www.skoda-diely.sk/eshop/06f9060 ... 147kw.html
A ked su na tom naozaj tak kua zle, existuje opravna sada, kde sa meni spicka, stoji brutalnych 20e, a keby im odisla pumpa, ta stoji, moment, pozrem fakturu, 127e, ano, ta vysokotlakova, fuuu strasne palky, jak jedna moja plna nadrz + dve buritos k tomu
.
Re: Všeobecná diskusia
kam chodis na burritos?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4772
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
S tymto suhlasim, celkom slusne sa drzi toyota ale honda a mazda su len priemer. Nove civic 8/9g na niektorych miestach hrdza po 3 rokoch rokoch a to sa nebavim o podvozku. Celkovo tenky makky lak. Na passate ma kamarat doslova odlupnuty lak az do plechu uz 3 roky na hrane strechy nad celnym sklom od kamienkov ale ani stipku hrdze. Tomu hovorim antikorozna ochrana.Snake napísal:riesite uz naozaj blbosti, ano, korejce japonce, hovno antikorozna ochrana, zinok ani nepoznaju, prahy 3-4 rocnych nemeckych vozidiel su ako nove, korejcom po roku a pol hrdzavie kufor a medzidverny priestor.
Na 2.0TFSI sa pytam preto lebo je vo vela autach, ktore ma niecim zaujali od audi TT po oktavku. Zaroven google vyplul aj zopar problemov s tymto motorom a presne to, co Snake napisal ma zaujimalo. Ak sa vyserie vstrekovac a novy stoji 75E, tak to urcite nie je take kriticke ako ked mam dat za 4 kusy 1600E. Na druhu stranu automobilky su schopne uplne bez hanby pustit do obehu motory, ktore sa doslova seru jeden za druhym. Spomeniem len vsetky alfacke JTS v brere, toyotu 1.8 vvti... Dozit sa toho, ze mi novy atmosfericky motor zerie liter oleja na 1000km a oprava stoji 2000E by som sa dozit nechcel...
A s tou oktavkou 1.6 MPI ste si dufam robili srandu, lebo do takeho auta zo 140kw accorda vo vyssej vybave urcite neplanujem presadnut
Mal som 3 japoncov po sebe. Koncernove motory som nesledoval. Registorval som nejake problemy s 1.4 tsi, chcel som vediet na kolko to je aktualne a ci to plati pre vsetky motory. Napriklad som dostal radu, ze najspolahlivejsie su 1.8TSI, tych je ale ako safranu.
A preco to vobec riesit? Lebo ako som nikdy nechapal preco si ludia kupuju skarede auta, tak nechapem preco si ludia kupia auto s mrdkou pod kapotou ked je moznost vyberu. Celkovy stav kupovaneho auta viem posudit az pri konkretnom kuse. Ci ma motor dobru koncepciu a spolahlivost pripadne lacny servis sa ale da zistit ovela skor.
Nevidim nic zle na tom vybrat si najprv motor az potom auto, tak som to spravil aj naposledy a spravil som dobre.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
ides zo 140kw do TSI 1,4 neblazni. To po chvili predas
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Re: Všeobecná diskusia
Ono zavisi v com to je. Golf 1,4TSI so 125kW isiel velmi slusne.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať