Všeobecná diskusia
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Zdravím pánové!
Chcel by som kúpiť do Omegy novú batériu. Tá čo je tam teraz je smiešna a nechápem že to s ňou štartuje, ale keďže skôr či neskôr zima príde, nechcem zostať prekvapený... (teraz tam mám bohviekoľkoročnú 44Ah batériu, ktorá už asi 6 hodín po vypnutí motora má na svorkách pri vypnutom zapaľovaní 11.8V. A ono to chytí na šupu. ).
"Problém" vidím len v tom, že neviem, akú tam dať.
Online katalóg náhradných dielov má vypísané len možnosti batérii (44Ah, 55Ah, 66Ah, 70Ah, 85Ah), ale nie je určené, pre aký motor a akú výbavu ktorú batériu zvoliť. Príručka od môjho auta má opäť len vypísané kapacity autobatérii bez určenia motora/výbavy (tu oproti online katalógu chýba 70Ah).
Napr. taký Unix mi ponúka pre moje auto a motor 63Ah, 68Ah, 70Ah, 71Ah, 72Ah, 75Ah, 80Ah, 85Ah, 90Ah, 95Ah.
Na jednej anglickej stránke som si našiel odporúčanú batériu 90Ah so štartovacím prúdom za studena medzi 760A a 840A.
A teraz teda tá otázka: akú batériu kúpiť? Čo sa týka kapacity, existuje nejaký strop? Čo sa týka prúdu - čím vyšší, tým lepší, alebo sa mýlim? Čo sa týka značky - som úplne mimo. Čo sa týka technológie - "mokrú", gélovú, môže byť štart-stop?
Chcel by som kúpiť do Omegy novú batériu. Tá čo je tam teraz je smiešna a nechápem že to s ňou štartuje, ale keďže skôr či neskôr zima príde, nechcem zostať prekvapený... (teraz tam mám bohviekoľkoročnú 44Ah batériu, ktorá už asi 6 hodín po vypnutí motora má na svorkách pri vypnutom zapaľovaní 11.8V. A ono to chytí na šupu. ).
"Problém" vidím len v tom, že neviem, akú tam dať.
Online katalóg náhradných dielov má vypísané len možnosti batérii (44Ah, 55Ah, 66Ah, 70Ah, 85Ah), ale nie je určené, pre aký motor a akú výbavu ktorú batériu zvoliť. Príručka od môjho auta má opäť len vypísané kapacity autobatérii bez určenia motora/výbavy (tu oproti online katalógu chýba 70Ah).
Napr. taký Unix mi ponúka pre moje auto a motor 63Ah, 68Ah, 70Ah, 71Ah, 72Ah, 75Ah, 80Ah, 85Ah, 90Ah, 95Ah.
Na jednej anglickej stránke som si našiel odporúčanú batériu 90Ah so štartovacím prúdom za studena medzi 760A a 840A.
A teraz teda tá otázka: akú batériu kúpiť? Čo sa týka kapacity, existuje nejaký strop? Čo sa týka prúdu - čím vyšší, tým lepší, alebo sa mýlim? Čo sa týka značky - som úplne mimo. Čo sa týka technológie - "mokrú", gélovú, môže byť štart-stop?
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
ved to neni ziadne verejne tajomstvo, tu je to
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2113259
http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2113259
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
1) kup si mazadlo HHS2000, tiez od wurthu, nadosmrt budes mat pokojzoom napísal:...
2) tie lacaky nebrat, vacsinou to bolo ci uz nizsie koncentrovane, alebo len nejaky sajrajt co nic nerobil.
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
mne sa na tdso zmesti maximalne 100vka .. mam tam teraz nejaku 92 ci kolko ... aj take sa original davali do tds ... takze by si sa mal asi motat niekde tamundertaker007 napísal:..........
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
undertaker : bateriu tam daj akukolvek chces, NAJVACSIU aku si mozes dovolit. Nemusis sa bat ze to nebude dobijat, ze blablabla milion dovodov, proste tam daj najvacsiu kapacitu na aku si peniazmi trufas (a ktora sa tam zmesti samozrejme). Veselo tam mozes capnut 100Ah. Navyse, cim vyssiu kapacitu tam natrtkas, tym by mala dlhsie vydrzat pretoze sa "menej namaha". Ked ma 44Ah baterka vyplut 200A startovacieho prudu tak ju vzduje na hranicu moznosti kdezto ked 100vka ma prdnut tych istych 200A tak ide na stvrtinu svojich moznosti. Samozrejme ze 100vka ma hrubsie dosky vnutri atd,atd. a HLAVNE V ZIME ked ti poklesne odobratelny prud oproti letu sa hodi kazdy amper a kazda amperhodina.
V principe co Ah, to euro cenovky. 72Ah baterky zozenies niekde okolo 70Ah, ja som kupoval v Cechach tie 100vky Yuasy co pouzivam teraz uz vsade za 1800,-Kc lebo bez DPH (http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/in ... ts_id=6466) a doniesol mi ich cesky kolega. To je taka nepriestrelna cena ze nebolo o com. Navyse YUASA. Jedina skoda ze je bezudrzbova, radsej by som klasicke stuplikove.
Pod 72Ah by som nesiel v ziadnom pripade. Na katalogy sa vobec nepozeraj, to je sprostost.
V principe co Ah, to euro cenovky. 72Ah baterky zozenies niekde okolo 70Ah, ja som kupoval v Cechach tie 100vky Yuasy co pouzivam teraz uz vsade za 1800,-Kc lebo bez DPH (http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/in ... ts_id=6466) a doniesol mi ich cesky kolega. To je taka nepriestrelna cena ze nebolo o com. Navyse YUASA. Jedina skoda ze je bezudrzbova, radsej by som klasicke stuplikove.
Pod 72Ah by som nesiel v ziadnom pripade. Na katalogy sa vobec nepozeraj, to je sprostost.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
netušíte, ako je to s paketmi pre Auris? na stránke výrobcu ked si dám motor 1.6 Valvematic, tak sa mi potom tie pakety nedajú pridať k autu
príklad: idem do "zostavte si toyotu", vyberiem auris, automaticky je vybraný motor 1.3 Dual VVT-i a na výber mám výbavu Live a Active... ked kliknem na jednu z vybav, tak ma presunie na výber farby, diskov a spomínaných paketov... ked si však stranu predtým vyberiem motor 1.6, tak tu mám už iba na výber farbu a disky a pakety zmiznú
príklad: idem do "zostavte si toyotu", vyberiem auris, automaticky je vybraný motor 1.3 Dual VVT-i a na výber mám výbavu Live a Active... ked kliknem na jednu z vybav, tak ma presunie na výber farby, diskov a spomínaných paketov... ked si však stranu predtým vyberiem motor 1.6, tak tu mám už iba na výber farbu a disky a pakety zmiznú
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
pozerám všetko možné v cene okolo 14-15 tisíc a je toho dosť na výber... rozhodnutý som pre Lancer-a, no zvažujem aj iné možnosti ako spomínaný Auris, potom som pozeral aj ceed a ešte elantru... musím tie autá riadne preštudovať, lebo fungláč sa nekupuje často...
našiel som cenník a vyzerá to, že k výbave Active s motorom 1.6 by mal ísť v pohode paket Trand+
našiel som cenník a vyzerá to, že k výbave Active s motorom 1.6 by mal ísť v pohode paket Trand+
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
kamarat kupil predvadzacku s 5.000km, zarucene nehavarovanu nevytopenu atd, so zlavou takmer 8.000 eur oproti novemu. Malo to 3/4roka. Podla mna sa oplati, mozno nieco podobne najdes.
oprava hore "72Ah baterky zozenies niekde okolo 70Ah" samozrejme malo byt "72Ah baterky zozenies niekde okolo 70EUR"
oprava hore "72Ah baterky zozenies niekde okolo 70Ah" samozrejme malo byt "72Ah baterky zozenies niekde okolo 70EUR"
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
tak s clay blockom sa pracuje aspon mne ovela lepsie jak s obyc clayom. Mam pocit ze to cisti kapanek menej ako klasicky clay (mozno som nemal lak az tak spinavy) ale overal vysledok hodne dobry
2x umyvanie, clay, oplach, susenie, polish, 2x vosk
https://drive.google.com/file/d/0B37lu9 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B37lu9 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B37lu9 ... sp=sharing
2x umyvanie, clay, oplach, susenie, polish, 2x vosk
https://drive.google.com/file/d/0B37lu9 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B37lu9 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B37lu9 ... sp=sharing
Spoiler: ukázať
- scream
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4775
- Dátum registrácie: Ut 04. Okt, 2005, 20:00
- Bydlisko: Kosice
Re: Všeobecná diskusia
vzal som presne ten z bazosu, mne to pomohlo, takze nemozem suhlasit so snakeom. Potlac bola v ceskom alebo slovenskom jazyku.zoom napísal:
2) Dalej by som chcel vydezinfikovat vyparnik. Niekolko stran dozadu sa tu spominal Wurth sprej, co sa mi celkom paci, lebo Nemecko. Rozne po internete som to nasiel za ~30,- €, ale na Bazosi to niekto predava za 8,- €. Je v tom nejaky hacik? Pripadne da sa to za podobnu cenu zohnat aj v BA? Za taku cenu radsej vezmem tri kusy a vydezinfikujem tri auta.
Ryzen5 7600, 32GB DDR5 6000 Corsair, MSI PRO B650-P WIFI, Fortis 5, XFX RX 6700 10g, 2x2TB samsung 980 pro, 2TB SATA, EVGA SuperNOVA 550 GT @ 31,5" iiyama G-Master GB3271QSU-B1
XBOX series X
XBOX series X
Re: Všeobecná diskusia
prosim vas to co je dnes vonku??? ludom nacisto drbe, uplne ze najviac... Motaci v meste, ani jeden nejde cez 40, roztahani v 50m rozostupoch a idu si veselo dvaja vedla seba. V mlynskej pri ZOO je 70-tka a nesli sme ani 50, lebo nejaky chumaj proste viac nepojde a ten vo vedlajsom pruhu isiel este pomalsie.
Ceresnicka na torte, ked mi vysla pri danubii puca z parkoviska. Nepichla sa mi sice rovno pred auto, ale tak ked uz niekomu leziem do cesty, tak aspon pridam ze? Ja som si najprv myslel, ze jej to skapalo, ale ono neee. Ona si proste pojde svojich 30, v zakrute pribrzdi na 25 a ked sme konecne dobehli cyklistu pred mostom, tak sa ho bala predbehnut. Alebo mu kukala na zadok.. Tak som si siel do kopceka na jednotke asi 15, lebo chudakovi na bicykli fukalo oproti a viac nevytiahol.
Ceresnicka na torte, ked mi vysla pri danubii puca z parkoviska. Nepichla sa mi sice rovno pred auto, ale tak ked uz niekomu leziem do cesty, tak aspon pridam ze? Ja som si najprv myslel, ze jej to skapalo, ale ono neee. Ona si proste pojde svojich 30, v zakrute pribrzdi na 25 a ked sme konecne dobehli cyklistu pred mostom, tak sa ho bala predbehnut. Alebo mu kukala na zadok.. Tak som si siel do kopceka na jednotke asi 15, lebo chudakovi na bicykli fukalo oproti a viac nevytiahol.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Krutibrko
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3694
- Dátum registrácie: Ne 02. Mar, 2008, 14:00
- Bydlisko: Poprad, Brno
Re: Všeobecná diskusia
Ja občas niečo podobné zažívam v Brne cestou do práce, bohužial mi toto vie natiahnúť cestu o 20 minút ...
Hlavne nechápem jednu vec, prečo berie autoškola človeka, ktorý má problém ešte s riadením do hlavnej premávky a brzdí to celé? Aký to má význam?
Hlavne nechápem jednu vec, prečo berie autoškola človeka, ktorý má problém ešte s riadením do hlavnej premávky a brzdí to celé? Aký to má význam?
Re: Všeobecná diskusia
Mne to natiahlo cestu, ktoru davam za 10 minut na rovnych 20 a to neboli zapchy.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2318
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Všeobecná diskusia
Chris: Takym tableto-modom sa chcem radsej vyhnut. Cele to riesenie sa mi nepaci. V aute treba mat aspon nejake fyzicke ovladacie prvky (nepocitam tie na volante) a nie len dotykovy displej. End-user tablety su krehke zariadenia, co nie su vhodne do automotive priemyslu (teplotne vykyvy, teplotne rozsahy, vibracie, odolnost, atd). Sam ten typek o par postov nizsie pise, ze mal problem s bateriou v tablete pri nizkych teplotach a vymlatilo mu to aj akumulator v aute. S mojou zrucnostou by to dopadlo asi takto nejako a tomu sa chcem vyhnut. Hoci dopatlanie 2-DIN radia bude tiez vyzerat na hovno, aspon trosku sa to bude podobat na tovarensky produkt. Aj ked su bezne autoradia predrazene, aspon je to stavane do tych podmienok a vymena su jednoduche dielce (vybrat OEM navi, supnut ramcek na 2-DIN, popripajat rozne redukcie, zasunut radio). Uz som z Amazonu objednal vsakovake redukcie, ramceky a konektory, tak snad to bude fungovat korektne.
Jedine, co budem riesit rezanim kablikov, je pripojenie cuvacej kamerky do noveho radia. To este neviem, ako presne spravim. Originalny konektor do navi vyzera takto. Aftermarket radia maju vacsinou cinch (RCA) pre cuvaciu kamerku. Z toho origo konektora viem ukradnut Signal a Shield (to bude asi stred a kraj cinchu), len mi zostava Return vodic. To bude asi zapnutie kamery v pripade cuvania. Neviem este, ako ho pouzijem. Tu je vacsi rozpis tych signalov.
Snake a scream: Neviem teda, ako to je, ale asi radsej nejdem nic riskovat. Chcel som dnes okrem ineho vybavit aj toto, ale snivali sa mi pekne snicky, tak som sa len prevaloval cely den v posteli. Zajtra rano naklusam do podnikovej predajne Wurthu a zoberiem ten klima sprej aj HHS2000. Uvidim, aka tam bude cena, ale snad to aspon bude to najoriginalnejsie, co moze byt.
undertaker007: Ako bolo povedane, akumulator kupuj tak, ze si pozries rozmery tvojho terajsieho a podla nich kupis najvacsi (nie rozmerovo) akumulator. Ked najdes nejaky, co je o 2 cm dlhsi, tak pojdes pozriet pod kapotu, ci sa zmesti a budes davat pozor na to, ci sa naozaj zmesti. Niekedy byvaju akumulatory v takej vanicke, cize miesto moze dookola, ale vanicka urcuje max. rozmery. Pripadne v autach, kde sa mysli viac na spolahlivost, byva okolo aku tepelny stit. Videl som to vSkode Jeepe. Tiez si daj pozor na orientaciu konektorov (na bateriach oznacene ako 0 a 1). Podla stranky, co si dal, mas teoreticky max. rozmer 175 × 354 × 175 mm a zapojenie polov 0. Ked som si vsak na stranke Varty nechal vyhladat podobny Opel (2000 Omega B 2.0 benzin), tak mi ponuklo baterie s polmi 1. Tak neviem, ako to je. Zisti a mozeme nieco vybrat.
Konkretny vyber znacky asi nikto presne neporadi. Obcasne testy v labaku robia nemecke stranky, napr. toto. Ked kupis klasiku Bosch, Varta, alebo lepsie modely Banner, nic nepokazis. Ja mam v Cherokacovi Bosch S4 (lepsi model nebol s mojimi obratenymi polmi) a v Commanderovi nejaku Vartu AGM. Oboje funguje, jazdim kratke trasy, startujem stale a prebudzam 2× tolko valcov ako ma hypersport Octavia RS.
K technologii: Uplne staci obycajna bateria. EFB a AGM baterie maju vyssiu odolnost, co sa tyka start/stop cyklov a lahsie sa nabijaju/vybijaju. AGM je dobre v tom, ze ma malo kyseliny, takze lepsie odolava vacsim naklonom auta (dobre do offroadu, ked jazdis dole hlavou). EFB je taky medzistupen medzi klasikou a AGM (mensia odolnost ako AGM, ale stale vacsi pocet start/stop cyklov nez obycajna). Do cestneho sedanu obycajnou bateriou nic nepokazis. Ak chces mat dobry pocit, skus pozriet EFB.
Edit: Tak som obehol predajnu Wurth na Pribylinskej a prikupil som obidva sprejiky:
Velmi prijemna cena inak. Dezinfekcny sprej na klimu 300 ml za 12,- € bez DPH, mazivo HHS 2000 500 ml za 11,- € bez DPH. Hovorim, ze to je nejake lacne. Udajne maju na tu dezinfekciu nejaku akciu, takze kto chce, sup kupovat.
Word of caution: Dnes im nefungoval platobny terminal, takze som obiehal bankomaty ako chuj. Radsej tam naklusat rovno s hotovostou.
Jedine, co budem riesit rezanim kablikov, je pripojenie cuvacej kamerky do noveho radia. To este neviem, ako presne spravim. Originalny konektor do navi vyzera takto. Aftermarket radia maju vacsinou cinch (RCA) pre cuvaciu kamerku. Z toho origo konektora viem ukradnut Signal a Shield (to bude asi stred a kraj cinchu), len mi zostava Return vodic. To bude asi zapnutie kamery v pripade cuvania. Neviem este, ako ho pouzijem. Tu je vacsi rozpis tych signalov.
Snake a scream: Neviem teda, ako to je, ale asi radsej nejdem nic riskovat. Chcel som dnes okrem ineho vybavit aj toto, ale snivali sa mi pekne snicky, tak som sa len prevaloval cely den v posteli. Zajtra rano naklusam do podnikovej predajne Wurthu a zoberiem ten klima sprej aj HHS2000. Uvidim, aka tam bude cena, ale snad to aspon bude to najoriginalnejsie, co moze byt.
undertaker007: Ako bolo povedane, akumulator kupuj tak, ze si pozries rozmery tvojho terajsieho a podla nich kupis najvacsi (nie rozmerovo) akumulator. Ked najdes nejaky, co je o 2 cm dlhsi, tak pojdes pozriet pod kapotu, ci sa zmesti a budes davat pozor na to, ci sa naozaj zmesti. Niekedy byvaju akumulatory v takej vanicke, cize miesto moze dookola, ale vanicka urcuje max. rozmery. Pripadne v autach, kde sa mysli viac na spolahlivost, byva okolo aku tepelny stit. Videl som to v
Konkretny vyber znacky asi nikto presne neporadi. Obcasne testy v labaku robia nemecke stranky, napr. toto. Ked kupis klasiku Bosch, Varta, alebo lepsie modely Banner, nic nepokazis. Ja mam v Cherokacovi Bosch S4 (lepsi model nebol s mojimi obratenymi polmi) a v Commanderovi nejaku Vartu AGM. Oboje funguje, jazdim kratke trasy, startujem stale a prebudzam 2× tolko valcov ako ma hypersport Octavia RS.
K technologii: Uplne staci obycajna bateria. EFB a AGM baterie maju vyssiu odolnost, co sa tyka start/stop cyklov a lahsie sa nabijaju/vybijaju. AGM je dobre v tom, ze ma malo kyseliny, takze lepsie odolava vacsim naklonom auta (dobre do offroadu, ked jazdis dole hlavou). EFB je taky medzistupen medzi klasikou a AGM (mensia odolnost ako AGM, ale stale vacsi pocet start/stop cyklov nez obycajna). Do cestneho sedanu obycajnou bateriou nic nepokazis. Ak chces mat dobry pocit, skus pozriet EFB.
Edit: Tak som obehol predajnu Wurth na Pribylinskej a prikupil som obidva sprejiky:
Velmi prijemna cena inak. Dezinfekcny sprej na klimu 300 ml za 12,- € bez DPH, mazivo HHS 2000 500 ml za 11,- € bez DPH. Hovorim, ze to je nejake lacne. Udajne maju na tu dezinfekciu nejaku akciu, takze kto chce, sup kupovat.
Word of caution: Dnes im nefungoval platobny terminal, takze som obiehal bankomaty ako chuj. Radsej tam naklusat rovno s hotovostou.