Ake mate brzdne sily?
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Ake mate brzdne sily?
ano patrol do toho pasuje. Aby mal skoro o 300kg lahsi golf potreboval 3,5x vacsiu silu ako na mojom sa mi nechce verit.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Ake mate brzdne sily?
ono to bude asi preklep
NTB ASUS Vivobook M3504YA AMD Ryzen 7 7730U, RAM 16GB, 1TB PHONE iPhone 13 PRO - 256GB Watch Series 7 (45mm)
- Endy
- Používateľ
- Príspevky: 1279
- Dátum registrácie: Pi 06. Feb, 2009, 10:42
- Bydlisko: Turcianske Teplice/ Martin
Re: Ake mate brzdne sily?
Honda Civic 1.5, 96
1 Bv L: 2,04 R: 2,2 kN - 92,7%
2 Bv L: 0,75 R: 0,96 kN - 78,1%
2 Bp L: 1:08 R:1,19 kN - 90,7%
Fo 75 N
1 Bv L: 2,04 R: 2,2 kN - 92,7%
2 Bv L: 0,75 R: 0,96 kN - 78,1%
2 Bp L: 1:08 R:1,19 kN - 90,7%
Fo 75 N
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Ake mate brzdne sily?
Opel Astra H Caravan 1,9CDTi, 2006
1 Bv L: 3,16 kN R: 2,95 kN - 93,3%
2 Bv L: 1,2 kN R: 1,2 kN - 100 %
2 Bp L: 1,82 kN R: 1,85 kN - 98,3%
Fo 43 N
Myslím že slušné.
1 Bv L: 3,16 kN R: 2,95 kN - 93,3%
2 Bv L: 1,2 kN R: 1,2 kN - 100 %
2 Bp L: 1,82 kN R: 1,85 kN - 98,3%
Fo 43 N
Myslím že slušné.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
- zoom
- Používateľ
- Príspevky: 2317
- Dátum registrácie: Št 16. Jún, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava (40)
Re: Ake mate brzdne sily?
Oneskorene, ale predsa: Jeep Commander 2007 5.7HTP, pred par dnami malo 111 111 km, zatial sa zda, ze skutocnych. Sumernost je opat vypocitana mnou.
1 Bv --- L: 4,63 kN --- P: 4,12 kN --- Sumernost: 88,34 %
2 Bv --- L: 2,28 kN --- P: 2,49 kN --- Sumernost: 91,20 %
2 Bp --- L: 3,91 kN --- P: 3,70 kN --- Sumernost: 80,03 %
Fo = 85 N
Celkom prima. Brzdy su take, ake som dostal. Este ich budem rozoberat, cistit strmene a piestiky, menit kvapalinu, odvzdusnovat a menit dosticky za EBC, s ktorymi mam dobre skusenosti (brzdia dobre, dobra vydrz, nepiskaju v dazdi ani ked su totalne zasrate od blata).
1 Bv --- L: 4,63 kN --- P: 4,12 kN --- Sumernost: 88,34 %
2 Bv --- L: 2,28 kN --- P: 2,49 kN --- Sumernost: 91,20 %
2 Bp --- L: 3,91 kN --- P: 3,70 kN --- Sumernost: 80,03 %
Fo = 85 N
Celkom prima. Brzdy su take, ake som dostal. Este ich budem rozoberat, cistit strmene a piestiky, menit kvapalinu, odvzdusnovat a menit dosticky za EBC, s ktorymi mam dobre skusenosti (brzdia dobre, dobra vydrz, nepiskaju v dazdi ani ked su totalne zasrate od blata).
Re: Ake mate brzdne sily?
rok aj nieco stare, teraz som nasiel
Mitsibishi Lancer 1.8
1bv L:3.24 R:3.09 kn...sumernost 95%
2bv L:2.03 R:2.03 kn...sumernost 100%
2bp L:1.95 R:1.73 kn...sumnernost 89%
fo = 80%
Mitsibishi Lancer 1.8
1bv L:3.24 R:3.09 kn...sumernost 95%
2bv L:2.03 R:2.03 kn...sumernost 100%
2bp L:1.95 R:1.73 kn...sumnernost 89%
fo = 80%
Spoiler: ukázať
Re: Ake mate brzdne sily?
Mazda 3 2007 1,6D
1 Bv --- L: 2,66 kN --- R: 2,49 kN...sumernost 94%
2 Bv --- L: 1,66 kN --- R: 1,52 kN...sumernost 92%
2 Bp --- L: 1,52 kN --- R: 1,48 kN...sumernost 97%
Fo = 95 N
1 Bv --- L: 2,66 kN --- R: 2,49 kN...sumernost 94%
2 Bv --- L: 1,66 kN --- R: 1,52 kN...sumernost 92%
2 Bp --- L: 1,52 kN --- R: 1,48 kN...sumernost 97%
Fo = 95 N
Naposledy upravil/-a patro16 v So 27. Feb, 2016, 13:00, upravené celkom 2 krát.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Ake mate brzdne sily?
mna by fakt zaujimalo ako sa tieto papierove brzdne tlaky prejavia na skutocnej brzdnej drahe. Ked mam Džííp s tlakmi >4.5kN a vahou 2.1 tony a ked mam Mazdu3 s tlakmi 2.5kN a vahou 1.5 tony, ktore z nich zastavi skor ? Alebo nech maju 1.9 a 1.6tony aby to bolo napinavejsie
Ziadne blbosti ze idem 80km/h a zacnem brzdit lebo kazdy z nas ma inych 80km/h podla tachometra a nikdy, nikdy netrafis na milimeter presne tu rychlost, proste dve auta vedla seba a na stanovenej ciare zalahnu brzdy naplno.
Ziadne blbosti ze idem 80km/h a zacnem brzdit lebo kazdy z nas ma inych 80km/h podla tachometra a nikdy, nikdy netrafis na milimeter presne tu rychlost, proste dve auta vedla seba a na stanovenej ciare zalahnu brzdy naplno.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Ake mate brzdne sily?
pri "normalnych" rychlostiach by sa nemali nijako prejavit, pretoze pri maximalnom brzdeni sa takmer zablokuju kolesa na oboch autach a potomm zasiahne abs. Cize tu sme zavisli od ABS + pneumatik - tj. stycna plocha, kvalita a hmotnost vozidla.
Rozdiel by boli skor v tom, keby sme mali dve rovnake Mazdy a isli by povedzme 250 km/h a mali by rozdielne brzdy - 2,5 kN a 5 kN. Ta so slabsimi brzdnymi silami by pravdepodobne nebola schopna v tej rychlosti zablokovat kolesa, a druha povedzme ze ano. Teda druha menovana by vedela maximalne vytazit zo sustavy brzdy + pneu, zatial co prva by jemne obkuskavala kotuce a dokazala by aktivovat abs povedzme az pri 150 km/h. Ci sa mylim?
Podobne som to citil na mojom Civiku, ked som si to valal 200 a potreboval som brzdit. Vtedy som citil, ze tie brzdy su stavane tak do 160 a vsetko nad trebalo velmi silno predvidat a nesetrit ich.
Rozdiel by boli skor v tom, keby sme mali dve rovnake Mazdy a isli by povedzme 250 km/h a mali by rozdielne brzdy - 2,5 kN a 5 kN. Ta so slabsimi brzdnymi silami by pravdepodobne nebola schopna v tej rychlosti zablokovat kolesa, a druha povedzme ze ano. Teda druha menovana by vedela maximalne vytazit zo sustavy brzdy + pneu, zatial co prva by jemne obkuskavala kotuce a dokazala by aktivovat abs povedzme az pri 150 km/h. Ci sa mylim?
Podobne som to citil na mojom Civiku, ked som si to valal 200 a potreboval som brzdit. Vtedy som citil, ze tie brzdy su stavane tak do 160 a vsetko nad trebalo velmi silno predvidat a nesetrit ich.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Ake mate brzdne sily?
metodika merania
1. spusti sa predna naprava, meria sa pokial sa kola nezastavia, ak sa zastavia, tak system vtedy zablokuje valce a vyhodnotia sa max brzdne sily na valce (Bv) a sila pouzita pri stlaceni pedalu (Fo)
2. spusti sa zadna naprava a brzdi sa az po stlacenie pedalu na silu Fo a vyhodnotia sa brzdne sily na valce (Bv).
3. spusti sa zadna naprava a brzdi sa rucnou, pokial sa nezablokuju kolesa (ak to rucna dokaze), vtedy system zablokuje valce a vyhodnoti sa max brzdny ucinok na valec (Bp)
cize viem dosiahnut rozne vysledky na rovnakom aute v pripade ak zmenim pneu alebo zatazim auto.
takze tieto papierove cisla neudavaju nic, len sumernost brzdnych sil.
cize aj keby dam na svoje auto brzdy z 330i (325mm, teraz mam 286mm) , tak mi to brzdnu silu (kN) nezmeni, akurat mi to moze zmenit silu stlacenia pedalu (Fo) a tym posunut rozlozenie brzdnych sil predok vs zadok.
1. spusti sa predna naprava, meria sa pokial sa kola nezastavia, ak sa zastavia, tak system vtedy zablokuje valce a vyhodnotia sa max brzdne sily na valce (Bv) a sila pouzita pri stlaceni pedalu (Fo)
2. spusti sa zadna naprava a brzdi sa az po stlacenie pedalu na silu Fo a vyhodnotia sa brzdne sily na valce (Bv).
3. spusti sa zadna naprava a brzdi sa rucnou, pokial sa nezablokuju kolesa (ak to rucna dokaze), vtedy system zablokuje valce a vyhodnoti sa max brzdny ucinok na valec (Bp)
cize viem dosiahnut rozne vysledky na rovnakom aute v pripade ak zmenim pneu alebo zatazim auto.
takze tieto papierove cisla neudavaju nic, len sumernost brzdnych sil.
cize aj keby dam na svoje auto brzdy z 330i (325mm, teraz mam 286mm) , tak mi to brzdnu silu (kN) nezmeni, akurat mi to moze zmenit silu stlacenia pedalu (Fo) a tym posunut rozlozenie brzdnych sil predok vs zadok.
Spoiler: ukázať
Re: Ake mate brzdne sily?
k prvej casti, isto ne, k druhej, ano, preto sa meni aj HBV, je to normalny jav.SurrendeR napísal:cize viem dosiahnut rozne vysledky na rovnakom aute v pripade ak zmenim pneu alebo zatazim auto.
takze tieto papierove cisla neudavaju nic, len sumernost brzdnych sil.
cize aj keby dam na svoje auto brzdy z 330i (325mm, teraz mam 286mm) , tak mi to brzdnu silu (kN) nezmeni, akurat mi to moze zmenit silu stlacenia pedalu (Fo) a tym posunut rozlozenie brzdnych sil predok vs zadok.
.
Re: Ake mate brzdne sily?
po 4r a 60tis km Mitsubishi Lancer
1bv L:3.66 R:3.41 kn
2bv L:2.15 R:2.77 kn
2bp L:1.38 R:1.5 kn
1bv L:3.66 R:3.41 kn
2bv L:2.15 R:2.77 kn
2bp L:1.38 R:1.5 kn
Spoiler: ukázať
Re: Ake mate brzdne sily?
Škoda Octavia 2005 1.6 75kW
1 Bv L: 2.78 P: 2.56 kN
2 Bv L: 1.40 P: 1.52 kN
2 Bp L: 2.03 P: 1.89 kN
fo 105 N
1 Bv L: 2.78 P: 2.56 kN
2 Bv L: 1.40 P: 1.52 kN
2 Bp L: 2.03 P: 1.89 kN
fo 105 N
Ideapad 3 14IIL05 - i3-1005G1 1.2Ghz | 12GB ram | 128GB ssd
Xbox Series S
Xbox Series S
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2252
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Ake mate brzdne sily?
Passat 3C 2.0TDI, hodnoty nemaju extra vypovedaciu hodnotu
"200 - kontrola brzd vykonana jazdnou skuskou, 4x4; 208 - parkovacia brzda - vyhovuje"
"200 - kontrola brzd vykonana jazdnou skuskou, 4x4; 208 - parkovacia brzda - vyhovuje"
Re: Ake mate brzdne sily?
Ja ako technik by som ta s 3Cckom s takymto zaznamom nepustil prec, nakolko haldex s kludom moze ist na valce.
.