Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
aby si to vacsina vedela predstavit
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
rly?Jána zaujíma použitie slnečnej clony. Najmä to, prečo ju v televízii a tlači propagujú, keď za jej používanie hrozí pokuta?
"Slnečná clona zatiaľ nie je povolená ako doplnkové príslušenstvo vozidla, a preto jej používanie je v rozpore so zákonom. Policajti prednostne riešia takýto priestupok napomenutím. Upozornia vodiča na možné riziká. Pokuta môže byť na mieste až do výšky 50 eur," ozrejmuje Ábel.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Tu ide o princip. Nieco tvrdili a je to opak
tu ide o to ze WW uz snad ani nevie fungovat bez klamania a podvadzania. Preco inak by isli do 1.9l/100km Tiguana ? Jaaaaj jasne, pretoze uradnickovia spravili zle metodiky urcovania spotreby a my, cestny to vyrobca na spici pelotonu, predsa nebudeme zneuzivat situaciu.
Presne to bol WW ktory tvrdil tri roky ze nema ziadne problemy s rozvodmi TSI a pritom potichucku hajzlici zurivo pracovali na stvrtej variante napinakov ktora ajtak nevysla. To je proste zakorenene v nich. Cez mrtvoly. Nechapem ako ich nieco taketo napadlo na AMERICKOM trhu, doma v Europe im zozeru vsetko aj s navijakom, v Cinsku zaplatia desiatim sudruhom domy jachty a problem nikdy nevznikol ale v Amerike ?
"generálny riaditeľ skupiny Martin Winterkorn. Koncern podľa neho kauzu hlboko ľutuje a nechá ju preveriť nezávislým vyšetrovateľom.
pockaj, utrem slzu. Co jednu, cely vodopad mi vytryskol. Chudak vevericky a Hurbanovo !!
Filip, kde si s tymi emisiami ? Ty si mal toho plnu pusu... by ma zaujimalo ci rozdiel bol fakt 40x...
tu ide o to ze WW uz snad ani nevie fungovat bez klamania a podvadzania. Preco inak by isli do 1.9l/100km Tiguana ? Jaaaaj jasne, pretoze uradnickovia spravili zle metodiky urcovania spotreby a my, cestny to vyrobca na spici pelotonu, predsa nebudeme zneuzivat situaciu.
Presne to bol WW ktory tvrdil tri roky ze nema ziadne problemy s rozvodmi TSI a pritom potichucku hajzlici zurivo pracovali na stvrtej variante napinakov ktora ajtak nevysla. To je proste zakorenene v nich. Cez mrtvoly. Nechapem ako ich nieco taketo napadlo na AMERICKOM trhu, doma v Europe im zozeru vsetko aj s navijakom, v Cinsku zaplatia desiatim sudruhom domy jachty a problem nikdy nevznikol ale v Amerike ?
"generálny riaditeľ skupiny Martin Winterkorn. Koncern podľa neho kauzu hlboko ľutuje a nechá ju preveriť nezávislým vyšetrovateľom.
pockaj, utrem slzu. Co jednu, cely vodopad mi vytryskol. Chudak vevericky a Hurbanovo !!
Filip, kde si s tymi emisiami ? Ty si mal toho plnu pusu... by ma zaujimalo ci rozdiel bol fakt 40x...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
mp3turbo - sledujes aj formulu, takze mi povedz jedno.
fakt veris tomu, ze VW moze mat miestami 40x vyssie emisie ako udava?
a ak ano, a je to pravda /nehovorim ze nie/, fakt veris tomu, ze konkurencia urobi rovnaky motor s o 40x nizsimi emisiami? nebudeme pakovia, a trosku sa zamyslime, ze ak je to pravda, a VW na to prisli, konkurencia musi mat v autach nieco podobne.
ak dnes dokaze ferrari, mercedes, renault vyrobit pri vynulovani pravidiel jeden schopny V6 motor, a vsetky su v tolerancii do 2s na okruhu, je nemyslitelne, aby VW mal motory s o 40x vyssimi emisiami ako konkurencia. je to proste nezmysel, lebo ten rozdiel bude minimalny. tak jak urobia japonci diesla s cca rovnakym vykonom jak urobi VW diesla, tak tie emisie budu prakticky identicke. snad mi nechces povedat, ze sa tie emisie vyparia.
a ak je to pravda, tak potom stare auta mali este vyssie emisie, lebo nieje mozne, aby vw robil nove motory s miestami o 40x vyssimi emisiami. proste je to nezmysel.
dalej, tieto motory dodava vw aj skode, alebo aspon skoda ich stavia podla vw. takze rovnaky sw ma aj skoda? preco to nik neriesi? alebo ak to skoda nema, tak pravda je uplne inde.
a nakoniec: ak auto dokaze vediet, ze teraz sa meraju emisie, tak ich teraz znizim, tak to auto prakticky ma technologiu na to, aby tie emisie splnalo. preco by "tuto technologiu" nemalo zapnutu stale, ale iba pri merani? aky by to malo vyznam?
nejaky magor z VW chce znicit svet?
kazdopadne, zaujimalo by ma, ako sa VW vyvlecie z toho, ak pritomnost niecoho takeho zistia na novych, dovezenych autach s 0 milami. neexistuje, aby nejaky technik tam hodil soft a nikto o tom nevedel. kazdopadne, ak to pravda je, tak to ma potom kazdy jeden vyrobca. cele je to velmi zahadne, pretoze - ak mam auto ktore vie mat CO2 do 150g/km, naco by som to "vypol" aby malo v beznej premavke 2500g/km?
a ako pisem, dnes je technika na takej urovni, ze tri rozne automobilky dokazu postavit prakticky identicky motor a nemaju s tym problem. urcite nemoze byt tak obrovsky rozdiel v emisiach /ano, medak sice postavil naj motor, ale keby mali byt rozdiely obrovske, tak by druhy tim stracal 20sekund na kolo a nie 2s/. Preto neverim, ze VW ma dieslaky s nejakym vykonom, a konkurencia ma to iste s o az 40x nizsimi emisiami, lebo nieco take je nemozne /obratil som to, ale ked tvrdia, ze bez softu sa zvysia emisie az max. 40nasobok, tak potom konkurencia ich ma 40x nizsie? bullshit...
fakt veris tomu, ze VW moze mat miestami 40x vyssie emisie ako udava?
a ak ano, a je to pravda /nehovorim ze nie/, fakt veris tomu, ze konkurencia urobi rovnaky motor s o 40x nizsimi emisiami? nebudeme pakovia, a trosku sa zamyslime, ze ak je to pravda, a VW na to prisli, konkurencia musi mat v autach nieco podobne.
ak dnes dokaze ferrari, mercedes, renault vyrobit pri vynulovani pravidiel jeden schopny V6 motor, a vsetky su v tolerancii do 2s na okruhu, je nemyslitelne, aby VW mal motory s o 40x vyssimi emisiami ako konkurencia. je to proste nezmysel, lebo ten rozdiel bude minimalny. tak jak urobia japonci diesla s cca rovnakym vykonom jak urobi VW diesla, tak tie emisie budu prakticky identicke. snad mi nechces povedat, ze sa tie emisie vyparia.
a ak je to pravda, tak potom stare auta mali este vyssie emisie, lebo nieje mozne, aby vw robil nove motory s miestami o 40x vyssimi emisiami. proste je to nezmysel.
dalej, tieto motory dodava vw aj skode, alebo aspon skoda ich stavia podla vw. takze rovnaky sw ma aj skoda? preco to nik neriesi? alebo ak to skoda nema, tak pravda je uplne inde.
a nakoniec: ak auto dokaze vediet, ze teraz sa meraju emisie, tak ich teraz znizim, tak to auto prakticky ma technologiu na to, aby tie emisie splnalo. preco by "tuto technologiu" nemalo zapnutu stale, ale iba pri merani? aky by to malo vyznam?
nejaky magor z VW chce znicit svet?
kazdopadne, zaujimalo by ma, ako sa VW vyvlecie z toho, ak pritomnost niecoho takeho zistia na novych, dovezenych autach s 0 milami. neexistuje, aby nejaky technik tam hodil soft a nikto o tom nevedel. kazdopadne, ak to pravda je, tak to ma potom kazdy jeden vyrobca. cele je to velmi zahadne, pretoze - ak mam auto ktore vie mat CO2 do 150g/km, naco by som to "vypol" aby malo v beznej premavke 2500g/km?
a ako pisem, dnes je technika na takej urovni, ze tri rozne automobilky dokazu postavit prakticky identicky motor a nemaju s tym problem. urcite nemoze byt tak obrovsky rozdiel v emisiach /ano, medak sice postavil naj motor, ale keby mali byt rozdiely obrovske, tak by druhy tim stracal 20sekund na kolo a nie 2s/. Preto neverim, ze VW ma dieslaky s nejakym vykonom, a konkurencia ma to iste s o az 40x nizsimi emisiami, lebo nieco take je nemozne /obratil som to, ale ked tvrdia, ze bez softu sa zvysia emisie az max. 40nasobok, tak potom konkurencia ich ma 40x nizsie? bullshit...
Spoiler: ukázať
- molnart
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6993
- Dátum registrácie: Ut 19. Jún, 2012, 23:03
- Bydlisko: Bratislava/Samorin
Re: Všeobecná diskusia
nemozes vsetko brat tak ako je to napisane. z tej medializovanej spravy to vobec nie je jasne o ake emisie sa jedna. asi to nebude co2, ale kludne sa moze stat ze pri detegovani emisne testu napr. "ulozi" rozne sracky typu nox v DPF filtry a jednoducho ich nevypusta, a potom v realnej prevadzke tie emisie mozu byt vyssie aj 2000 nasobne.felipe25 napísal:fakt veris tomu, ze VW moze mat miestami 40x vyssie emisie ako udava?
a ak ano, a je to pravda /nehovorim ze nie/, fakt veris tomu, ze konkurencia urobi rovnaky motor s o 40x nizsimi emisiami? nebudeme pakovia, a trosku sa zamyslime, ze ak je to pravda, a VW na to prisli, konkurencia musi mat v autach nieco podobne.
druha vec je ze hovorime o americkom trhu, kde diesel pre osobne auto je minimalne hodne exoticka vec, takze porovnanie ze "rovnaky motor s 40x nizsimi emisiami" neobstoji. opat, nevieme o ake emisie sa jedna. nejaka benzinova atmosfericka V8 bude mat asi viacnasobne vyssiu emisu CO2 ako TDI, ale v pripade oxidov dusika bude situacia diametralne odlisna a 40x nizsie emisie nemusia byt nerealne. ale samozrejme je vysoko pravdepodobne ze VW v tom nelieta sam, akurat to prvy schytali.
moze to mat niekolko jednoduchych dovodov. napr. ze znizenie emisii nie je dlhodobo udrzatelne, lebo ide len o nejake medziulozenie, alebo ze v znizenom rezime emisii prakticky nie je mozne s autom jazdit lebo nema tah a nevyjde ani z garaze.felipe25 napísal:ak auto dokaze vediet, ze teraz sa meraju emisie, tak ich teraz znizim, tak to auto prakticky ma technologiu na to, aby tie emisie splnalo. preco by "tuto technologiu" nemalo zapnutu stale, ale iba pri merani? aky by to malo vyznam?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
presne tak - napriklad by mohlo odfajcit katalyzator kvoli zmenenemu casovaniu pri spalovani. Povedzme ze by ten Kat vyfajcil do 100 motohodin. Pome si kupit auto kde kazdych 4.000km bude treba menit 2x dpf a 1x kat, to bude lacne ! Moznoze to ma tretinovy vykon. Pri testoch spotreby paliva a emisii VOBEC nepotrebujes vykon !!
Zober si co sa dneskaj deje pri posratom vypalovani DPFka...
Tych moznosti svindlovat je tam vela. Ze preco sa nespomina Skoda ? Videl si niekedy v Amerike predat Skodu ? Tak preto.
Ze 40x ? Suhlasim, za nejakej normalnej premavky to zrejme nebude 40nasobok - zase nesmies sem pliest 40nasobnu spotrebu alebo vykon alebo nieco podobne, lebo toto nebolo CO2 a keby aj bolo, aj tak to neni 40x spotreby alebo tychto blbosti.
Ze ostatni ? Velmi, velmi rad by som bol keby kazda jedna automobilova firma ktora podvadza dostala pokutu a taketo veci nesmeli robit. Podme do toho, my dvaja ! Velmi rad by som bol keby autiaky nemohli mat udavanu spotrebu 3.9l/km pri fantastickych cislach CO2, NO2 a HZDS3, pricom realita je 6.3l/100km pri nejakych uplne inych cislach. Ked takto podvadza Ford, mali by dopadnut rovnako. Ked takto podvadza polovicka automobiliek, MALI BY SME IM ZAKAZAT TIE SPROSTE DIESLE, nech uz konecne spravia nieco normalne a realne.
Napriklad elektrovehykle. Keby sa take enormne usilie, ako sa poslednych 15 rokov investuje do commonrailovych dieslov, sustredilo na vyvoj niecoho co dokaze ukladat energiu, to by bola vec. Tesla s dojazdom 1500km. Ked dnes maju 400km realnych a su na to sami, verim tomu ze keby poslednych 15 rokov CELY SVET pracoval na a posuval dopredu solarne panely a baterie a cokolvek co dokaze ukladat energiu, verim tomu ze by sme boli uz pred dieslom co sa tyka DOJAZDU. A rozhodne by sme boli o desat galaxii niekde inde v spolahlivosti a servisnych nakladoch. Ano, viem su ludia ktorym sa diesle nekazia (napriklad aj ja lenze to su 15 rocne systemy), ale vies o com hovorim.
Rad by som si kupil Ford Fokus 100kW EV s dojazdom 500km za 17.990eur. Zober si to - ziadne turbo, dvojhmota, PREVODOVKA [!!!], vstrekovace, EGR ventily aspon sedem, tristo riadiacich jednotiek na desiatich zberniciach a dvesto cidiel k tomu aby sa ten obrovsky motor aspon vedel dvakrat pretocit okolo osi. Nic z toho nie je v EVckach ! Ano, viem, su tam ukrutne drahe baterie - ale ani motor, prevodovka atd nie su zrovna uplne zadarmo - uz sme 15 rokov vsetci, cely svet, na tych bateriach makali aby boli lacnejsie ? Vies kolko by stali KEBY sme makali ? Ze ako budeme nabijat tie EVcka ? Ale ved aj to som uz davno vyriesil, cela Petrzalka, Sasova aj Lunik veselo mozu. Popisane je to zhruba na strane 1284 alebo tak nejak. Vies kolko stali solarne panely pred 5 rokmi a kolko stoja dnes ? Ani si neskusaj pozret kolko stali pred 10 rokmi, to by ta rovno vystrelo.
Predstavujem si Szkodu Ocktaviu EV, 200kW, zrychlenie ze ti blomby vyskacu, 19.900eur. Dojazd 1200km. Rozvody ktore nemozu vybuchnut lebo tam ziadne proste nie su. Nerealne ? Ano, dnes. A o 20 rokov ? Tankovanie ? Vymenou bateriovych modulov na kazdom rohu do dvoch minut, rovnako ako dnes tie smradlave tekutiny. Podvozkova plosina, zdvihnut vozik, vytiahnut, namontovat, odchod. Baterie drahe ? Ale prd, spotrebny material tak ako dnes pneumatiky, brzdy, vstrekovace, turba, voda do ostrekovacov. Nikto by neriesil ake hnusne baterie do jeho draheho vehykla namontovali. Neboli by drahe vehykle. Neboli by drahe baterie.
Dnes nikoho nezaujima a nijako neovplyvnis aky benzin natankujes. Proste prides k zltym, zelenym, modrym alebo cervenym na pumpu, tam nacapujes benzin a jednoducho to bude fungovat. To iste bateriove packy alebo energoclanky do EV tragacov. Proste ta nebudu zaujimat. Som skoro vybity, vymente ma. Hotovo, dakujem, odchadzam, neriesim. Neriesis si benzin priniesla Klacska cisterna alebo hrdzava Avia. To je mimo teba, to zabezpecuje system. Matrix. Taketo veci ta nezaujimaju a neovplyvnis ich. A ani ta nemaju preco zaujimat.
Ze by sa zastavil kapitalizmus keby sa EV auta nekazili a keby boli vysostne spolahlive ? Nieco taketo tu zoparkrat zaznelo. Nie, nezastavil. Poprve tu uz "nekazive" auta s nami boli sto rokov takze je to vyskusany model, podruhe ludia by vozovy park obnovovali nie z dovodu servisnych nakladov alebo ocakavanych pruserov, ale z dovodu toho ze nove modely by boli napriklad krajsie. Mali by nejaku lepsiu funkcionalitu. Pocas celej existencie motorizmu ludia chceli novsie auticka, a to by neprestalo. Vyrobcovia by sa mohli sustredit na nieco ine ako na uberkomplikovane technologicke kotrmelce kvoli emisiam Bruselu alebo NewYourku. To by bolo zuzo, co ?
Ze utopia ? Ale kde, este nasa generacia to zazije. Takze takto ja vidim tie zdrave tulene, vevericky a Hurbanovo.
PS: formulu nepozeram. Este furt vyhravaju cerveni s tym nafukanym nemcom co likviduje prevodovky a motory ako v 2002 ?
Zober si co sa dneskaj deje pri posratom vypalovani DPFka...
Tych moznosti svindlovat je tam vela. Ze preco sa nespomina Skoda ? Videl si niekedy v Amerike predat Skodu ? Tak preto.
Ze 40x ? Suhlasim, za nejakej normalnej premavky to zrejme nebude 40nasobok - zase nesmies sem pliest 40nasobnu spotrebu alebo vykon alebo nieco podobne, lebo toto nebolo CO2 a keby aj bolo, aj tak to neni 40x spotreby alebo tychto blbosti.
Ze ostatni ? Velmi, velmi rad by som bol keby kazda jedna automobilova firma ktora podvadza dostala pokutu a taketo veci nesmeli robit. Podme do toho, my dvaja ! Velmi rad by som bol keby autiaky nemohli mat udavanu spotrebu 3.9l/km pri fantastickych cislach CO2, NO2 a HZDS3, pricom realita je 6.3l/100km pri nejakych uplne inych cislach. Ked takto podvadza Ford, mali by dopadnut rovnako. Ked takto podvadza polovicka automobiliek, MALI BY SME IM ZAKAZAT TIE SPROSTE DIESLE, nech uz konecne spravia nieco normalne a realne.
Napriklad elektrovehykle. Keby sa take enormne usilie, ako sa poslednych 15 rokov investuje do commonrailovych dieslov, sustredilo na vyvoj niecoho co dokaze ukladat energiu, to by bola vec. Tesla s dojazdom 1500km. Ked dnes maju 400km realnych a su na to sami, verim tomu ze keby poslednych 15 rokov CELY SVET pracoval na a posuval dopredu solarne panely a baterie a cokolvek co dokaze ukladat energiu, verim tomu ze by sme boli uz pred dieslom co sa tyka DOJAZDU. A rozhodne by sme boli o desat galaxii niekde inde v spolahlivosti a servisnych nakladoch. Ano, viem su ludia ktorym sa diesle nekazia (napriklad aj ja lenze to su 15 rocne systemy), ale vies o com hovorim.
Rad by som si kupil Ford Fokus 100kW EV s dojazdom 500km za 17.990eur. Zober si to - ziadne turbo, dvojhmota, PREVODOVKA [!!!], vstrekovace, EGR ventily aspon sedem, tristo riadiacich jednotiek na desiatich zberniciach a dvesto cidiel k tomu aby sa ten obrovsky motor aspon vedel dvakrat pretocit okolo osi. Nic z toho nie je v EVckach ! Ano, viem, su tam ukrutne drahe baterie - ale ani motor, prevodovka atd nie su zrovna uplne zadarmo - uz sme 15 rokov vsetci, cely svet, na tych bateriach makali aby boli lacnejsie ? Vies kolko by stali KEBY sme makali ? Ze ako budeme nabijat tie EVcka ? Ale ved aj to som uz davno vyriesil, cela Petrzalka, Sasova aj Lunik veselo mozu. Popisane je to zhruba na strane 1284 alebo tak nejak. Vies kolko stali solarne panely pred 5 rokmi a kolko stoja dnes ? Ani si neskusaj pozret kolko stali pred 10 rokmi, to by ta rovno vystrelo.
Predstavujem si Szkodu Ocktaviu EV, 200kW, zrychlenie ze ti blomby vyskacu, 19.900eur. Dojazd 1200km. Rozvody ktore nemozu vybuchnut lebo tam ziadne proste nie su. Nerealne ? Ano, dnes. A o 20 rokov ? Tankovanie ? Vymenou bateriovych modulov na kazdom rohu do dvoch minut, rovnako ako dnes tie smradlave tekutiny. Podvozkova plosina, zdvihnut vozik, vytiahnut, namontovat, odchod. Baterie drahe ? Ale prd, spotrebny material tak ako dnes pneumatiky, brzdy, vstrekovace, turba, voda do ostrekovacov. Nikto by neriesil ake hnusne baterie do jeho draheho vehykla namontovali. Neboli by drahe vehykle. Neboli by drahe baterie.
Dnes nikoho nezaujima a nijako neovplyvnis aky benzin natankujes. Proste prides k zltym, zelenym, modrym alebo cervenym na pumpu, tam nacapujes benzin a jednoducho to bude fungovat. To iste bateriove packy alebo energoclanky do EV tragacov. Proste ta nebudu zaujimat. Som skoro vybity, vymente ma. Hotovo, dakujem, odchadzam, neriesim. Neriesis si benzin priniesla Klacska cisterna alebo hrdzava Avia. To je mimo teba, to zabezpecuje system. Matrix. Taketo veci ta nezaujimaju a neovplyvnis ich. A ani ta nemaju preco zaujimat.
Ze by sa zastavil kapitalizmus keby sa EV auta nekazili a keby boli vysostne spolahlive ? Nieco taketo tu zoparkrat zaznelo. Nie, nezastavil. Poprve tu uz "nekazive" auta s nami boli sto rokov takze je to vyskusany model, podruhe ludia by vozovy park obnovovali nie z dovodu servisnych nakladov alebo ocakavanych pruserov, ale z dovodu toho ze nove modely by boli napriklad krajsie. Mali by nejaku lepsiu funkcionalitu. Pocas celej existencie motorizmu ludia chceli novsie auticka, a to by neprestalo. Vyrobcovia by sa mohli sustredit na nieco ine ako na uberkomplikovane technologicke kotrmelce kvoli emisiam Bruselu alebo NewYourku. To by bolo zuzo, co ?
Ze utopia ? Ale kde, este nasa generacia to zazije. Takze takto ja vidim tie zdrave tulene, vevericky a Hurbanovo.
PS: formulu nepozeram. Este furt vyhravaju cerveni s tym nafukanym nemcom co likviduje prevodovky a motory ako v 2002 ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
cerveni vyhravaju este furt? nie, este len zacalo
btw: pri merani v USA sa nepouzivala sonda do vyfuku? auto by potom nemalo sancu zistit, ze je merane. alebo to robia bez sondy? tak potom su hlupaci.
samozrejme, ak ho nenapoja na PC, ale iba daju sondu do vyfuku. a ked to tak robia, neverim ze niekto nemeral emisie bez spojenia s PC.
btw uz je to potvrdene a VW to sam uznal, ale ze nevie kto za to moze asi utecenci na lodi vosli do kontajnerov, a nahrali tam cervika
ak to ma VW, podla mna to ma kazdy jeden vyrobca aut.
k spotrebe, no ja neviem, ale zatial som na vacsine aut dokazal jazdit za spotrebu udanu vyrobcom. ale nejazdil som auta ktore ju udavaju pod 4l. samozrejme, je to jazda pomala, pomaly bez zastavenia. ale koniec koncov, takto testuju auta aj vyrobcovia. urcite to nebude jazda v upchatom meste, a urcite nevyuzivaju pri 100kW motore ani 40% jeho vykonu. samozrejme, to ze som dokazal jazdit za spotrebu udanu vyrobcom neznamena, ze tak dokazem jazdit "normalne".- ale spotreba udana vyrobcom nebola nikdy udavana do zapchateho centra, s 50semaformi a pod.
"Prečo ten rozdiel?
Podľa údajov odborníkov sú rozhodujúce testovacie podmienky. V Európe sa spotreba vozidiel meria pomocou predpisov, ktoré sú platné od roku 1996.
Hoci má meranie už 17 rokov, volá sa „Nový európsky jazdný cyklus“. Trvá 20 minút a auto musí byť zabehnuté (medzi 3-tisíc až 15-tisíc km), má šetriace pneumatiky a klíma je vypnutá.
Na rozdiel od toho automotoklub ACE poslal autá na 221 km dlhú testovaciu trať (49 km v meste, 76 km na diaľnici a 96 km po cestách 1. triedy). Najvyššia povolená rýchlosť na diaľnici bola 120 km a na „hradských“ 80 km/h."
proste, vyrobca testuje auto v pomaly nedostiahnutelnych podmienkach, da sa to, ale clovek sa musi snazit, cesty musia byt prazdne a pod.
kolko vyrobkov je ale testovanych v lab. podmienkach, a ich zivotnost sa pri realnom pouzivani neda dosiahnut? takze nejde len o auta..
btw: pri merani v USA sa nepouzivala sonda do vyfuku? auto by potom nemalo sancu zistit, ze je merane. alebo to robia bez sondy? tak potom su hlupaci.
samozrejme, ak ho nenapoja na PC, ale iba daju sondu do vyfuku. a ked to tak robia, neverim ze niekto nemeral emisie bez spojenia s PC.
btw uz je to potvrdene a VW to sam uznal, ale ze nevie kto za to moze asi utecenci na lodi vosli do kontajnerov, a nahrali tam cervika
ak to ma VW, podla mna to ma kazdy jeden vyrobca aut.
k spotrebe, no ja neviem, ale zatial som na vacsine aut dokazal jazdit za spotrebu udanu vyrobcom. ale nejazdil som auta ktore ju udavaju pod 4l. samozrejme, je to jazda pomala, pomaly bez zastavenia. ale koniec koncov, takto testuju auta aj vyrobcovia. urcite to nebude jazda v upchatom meste, a urcite nevyuzivaju pri 100kW motore ani 40% jeho vykonu. samozrejme, to ze som dokazal jazdit za spotrebu udanu vyrobcom neznamena, ze tak dokazem jazdit "normalne".- ale spotreba udana vyrobcom nebola nikdy udavana do zapchateho centra, s 50semaformi a pod.
"Prečo ten rozdiel?
Podľa údajov odborníkov sú rozhodujúce testovacie podmienky. V Európe sa spotreba vozidiel meria pomocou predpisov, ktoré sú platné od roku 1996.
Hoci má meranie už 17 rokov, volá sa „Nový európsky jazdný cyklus“. Trvá 20 minút a auto musí byť zabehnuté (medzi 3-tisíc až 15-tisíc km), má šetriace pneumatiky a klíma je vypnutá.
Na rozdiel od toho automotoklub ACE poslal autá na 221 km dlhú testovaciu trať (49 km v meste, 76 km na diaľnici a 96 km po cestách 1. triedy). Najvyššia povolená rýchlosť na diaľnici bola 120 km a na „hradských“ 80 km/h."
proste, vyrobca testuje auto v pomaly nedostiahnutelnych podmienkach, da sa to, ale clovek sa musi snazit, cesty musia byt prazdne a pod.
kolko vyrobkov je ale testovanych v lab. podmienkach, a ich zivotnost sa pri realnom pouzivani neda dosiahnut? takze nejde len o auta..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
presne tak - nedajme sa klamat ! Dajme im na pi... hubu ked si zasluzia.
Auta, notebooky, hrusky, skolske tasky na chrbatoch nasich deti, to je jedno. Ked nas niekto na hocicom osiera, zatocme s nim !
>> V Európe sa spotreba vozidiel meria pomocou predpisov, ktoré sú platné od roku 1996.
nie je pravda ani z miliona kilometrov. Mal som Feliciu 1998 a Ocktaviu 2001, tie boli este udavane 90km/h, 120km/h, mesto. Nech sa paci : http://www.vozyskoda.wz.cz/felicia/techdata.htm
http://www.sme.sk/c/2055790/skoda-octav ... erzia.html
Otazky ?
Auta, notebooky, hrusky, skolske tasky na chrbatoch nasich deti, to je jedno. Ked nas niekto na hocicom osiera, zatocme s nim !
>> V Európe sa spotreba vozidiel meria pomocou predpisov, ktoré sú platné od roku 1996.
nie je pravda ani z miliona kilometrov. Mal som Feliciu 1998 a Ocktaviu 2001, tie boli este udavane 90km/h, 120km/h, mesto. Nech sa paci : http://www.vozyskoda.wz.cz/felicia/techdata.htm
http://www.sme.sk/c/2055790/skoda-octav ... erzia.html
Otazky ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
mp3turbo, odpoveď, prečo sa posledných 15 rokov nepracovalo na elektro automobiloch poznáš predsa aj sám, lebo ropná lobby. Hádam by si nenechali utiecť galaktické zisky. Dokonca existuje auto na vzduch, ale akosi sa o tom veľmi nehovorí
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
tak tak, si lenpredstavme co y sa stalo s US akonomikou a arabskymi statmi, keby sme nepotrebovali ropu? Verim tomu, ze keby sa 15 rokov investovalo do EV, tak dnes mame take kapacity bateriek, ze jazdime na to aj par tisic a nabijacie stanice na kazdom rohu.
Hold nie je to tak, tlacia nam nezmysli typu nizka spotreba a emisie, pritom realita je uplne inde
Hold nie je to tak, tlacia nam nezmysli typu nizka spotreba a emisie, pritom realita je uplne inde
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak potom na co sa tu chceme hrajkat... inak hore linkovane spotreby, to by som tak chcel vidiet 1.6i Feliciu ktora by zrala v Bratislave 8.8 l/100km. Akoze sorry ale za 9 litrov nejazdil skoro nikto, 99.9% z nas co maju rozum jazdili za MENEJ ako 9 litrov. Ze Ocktavia 1.8T za 12.8 litra v meste ? Tak to sa hadam ani nedalo dosiahnut. Nejako si nespominam na jedneho jedineho kamarata co by na 1.8T jazdil za viac ako 10 litrov a to mam teda dobru pamat.
Tak sa udavala spotreba vtedy. S prstom v riti sa dala dosiahnut. Semtam o dva az tri litre MENEJ ako pisal vyrobca.
Dnes sa udava spotreba vsetci vieme ako. V com je problem ? V hurbanovskych veverickach ? Alebo vyrobcovia aut NAOZAJ CHCU KLAMAT ZA KAZDU CENU, vymysleli si na to normy a proste nas vsetkych oyebavaju na celej ciare ?
Nebolo toho este dost ??
Tak sa udavala spotreba vtedy. S prstom v riti sa dala dosiahnut. Semtam o dva az tri litre MENEJ ako pisal vyrobca.
Dnes sa udava spotreba vsetci vieme ako. V com je problem ? V hurbanovskych veverickach ? Alebo vyrobcovia aut NAOZAJ CHCU KLAMAT ZA KAZDU CENU, vymysleli si na to normy a proste nas vsetkych oyebavaju na celej ciare ?
Nebolo toho este dost ??
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
a bude to este horsie, ludia su radi oje*avany a radi ziju v iluziach. Onanuju nad ultra nizkou spotrebou, pritom si neviedia odpisat kilometre a sledovat tankovanie. POdnikatelia vyplakavaju, ze si realnu spotrebu svojich prasatov nemozu dat do nakladou, pretoze dlhodobo sa nevedia dostat na papierovu spotrebu.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Nielen ropna lobby, ale aj politicka. Ved ake dane si berie stat z PHM? Chore. A preco? preco si stat berie pomaly 50% z litra benzinu? Nieje to chore?
No ja neviem, ale na favorite som jazdil za 11litrov, aj ked je pravda, ze bol stary, "vylagrovany", a nedbalo sa ku koncu onho.
Momentalne jazdim na uplne inom, vacsom aute ako bola felicia v meste za 7litrov. Nieje to uspech? Ved auto je vacsie, tazsie, ma inu bezpecnost. Ak by sme sli porovnavat detailne, tak v porovnani s feliciou sme sa dostali z 9litrov aj na 5, ak ide o male mestske auto, ale.. aj to je malo.
BTw, a vy sa stazujete, ze dnesne auta maju aj 13litrov. No A? Pozrite sa na ich vykon. Niekedy mal supersportiak 2,5l a siel pomalsie, ako dnesne 1,2TSIcka. Tak jasne, ze nemal velku spotrebu. Lenze tie dnesne sportiaky maju uplne ine zrychlenie apod, a je jasne, ze ze zozeru. Sportove auto sa nerobi na spotrebu.
Pokrok tu isto je, ale smiesne maly. Niekto proste nedovoli, aby tu boli elektromobily, a pritom ich rovnako budu vyrabat tie iste automobilky.
No ja neviem, ale na favorite som jazdil za 11litrov, aj ked je pravda, ze bol stary, "vylagrovany", a nedbalo sa ku koncu onho.
Momentalne jazdim na uplne inom, vacsom aute ako bola felicia v meste za 7litrov. Nieje to uspech? Ved auto je vacsie, tazsie, ma inu bezpecnost. Ak by sme sli porovnavat detailne, tak v porovnani s feliciou sme sa dostali z 9litrov aj na 5, ak ide o male mestske auto, ale.. aj to je malo.
BTw, a vy sa stazujete, ze dnesne auta maju aj 13litrov. No A? Pozrite sa na ich vykon. Niekedy mal supersportiak 2,5l a siel pomalsie, ako dnesne 1,2TSIcka. Tak jasne, ze nemal velku spotrebu. Lenze tie dnesne sportiaky maju uplne ine zrychlenie apod, a je jasne, ze ze zozeru. Sportove auto sa nerobi na spotrebu.
Pokrok tu isto je, ale smiesne maly. Niekto proste nedovoli, aby tu boli elektromobily, a pritom ich rovnako budu vyrabat tie iste automobilky.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
octa 1.8 Turbo vie v poho jazdit v meste za viacej ako 10 litrov
felda za 10 tiez v poho
felda za 10 tiez v poho
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
a co htp polo co ide za 8?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2