vypocet expov a ace tankera vobec nie je divny, je uplne jasne dany, len to proste neovladate. Ako pise mArtinko5MB, dolezite je napriklad to, ze ked ti spotuje niekto iny, delis sa s nim o expy za svoju damage, cize dostavas menej ako keby si si spotoval sam.
http://wiki.wargaming.net/en/Battle_Mec ... nd_Credits
pri novych tankoch je tazsie dostat Ace, lebo ho v priemere hraju lepsi hraci. Vseobecne na ace tanker potrebujes v nizkych tieroch tak 900 - 1100 exp, postupne so stupajucim tierom viac, az k 1300-1400, v extremnych pripadoch mozno az 1600.
O-I exp. vzhladom na jeho delo a ostatne parametre je solidne monstrum a slabsi hraci si s nim nedokazu poradit. Delo naviac umoznuje relativne lahko davat damage do vyssich tierov a je to novy tank (hoci dost popularny). Kvoli tomu na ace budes proste potrebovat vela exp.
IS-ko (T7 USSR) je tank, ktory dokaze robit divy. Tam ti na ace nebude stacit 3500 damage, ibaze by si siel do prvej linie a daval ten damage to T9 tankov...co neprezijes. So 4000+ damage ked budes topka a v prvej linii, by sa o tom dalo uvazovat. Budes potrebovat aspon tak 1350 exp.
Spacepen napísal:Skvela bitka sa mi podarila s fcmkom, 4400 dmg a master ace, na konci sme boli 4vs4 a vyhrali sme
http://wotreplays.com/site/2191599#stats
Jedna z tých hier, kde zvíťazilo sledovanie mapy (čo sa ešte stále učím a je to pre mňa stále ťažké) - Chcem sa spýtať, ak sa stane situácia že flank na ktorom ste vy zvíťazí a druhý flank padne, vraciate sa naspäť pomôcť slabšiemu flanku alebo pokračujete vo valcovaní toho svojho až ku capu? Dík
Bitku si potom pozriem, ked budem u seba na PC. FCM ma zaujima. Takmer v 100% pripadoch branim svoju vlastnu zakladnu. Pokusy o cap vo vacsine pripadoch nemaju zmysel a robia to len slabsi hraci, ktori tomu proste nechapu. Cap v situacii co popisujes nema ziaden zmysel. 1. Ked ten druhy flank uz padol, nestihnes to capnut. 2. Niekto od nepriatela sa mohol drzat viac vzadu alebo sa prave presuva naspat na svoju zakladnu branit a dat si nejaky damage. Ked sa vratis, mas sancu otocit hru a aj ked by to nahodou nevyslo, nieco si nastrielas.
Niekedy to vsak nie je take jednoduche ze otocit sa a vratit sa. Nemozes sa spoliehat na svojich spoluhracov. Ak mas na svojom flanku prevahu a ten druhy pada, niekedy je lepsie si to tam najskor docistit do konca. To aj za cenu, ze agresivne potlacis a nieco schytas, potrebujes to proste rychlo vyriesit. Inak by tvoji spoluhraci mohli padnut a skoncil by si obkluceny, co je velmi zle. Samozrejme vsetci blbci sa potom rozbehnu na cap, ale ty sa otocis a pojdes branit a mozno sa najde niekto rozumny, kto pojnde s tebou. Toto uz zalezi na konkretnej situacii, treba sa pozerat na mapu a vediet to posudit. To sa spravi len mozgom a skusenostami.
Ked mas pomaly tank, musis na to mysliet na zaciatku bitky a vydat sa tak, ze sa stihnes vratit.
Capujem vtedy, ked nepriatelovi zostal nejaky tank, ktory ocividne uteka a nechce sa mi ho nahanat. Cap sa da tiez pouzit na odlakanie nepriatelov, ale take situacie sa moc nestavaju. Capovat sa samozrejme da v takych vyhranenych situaciach ku koncu bitky, ked potrebujes nepriatela vylakat. Taktiez v pripadoch, ked uz dochadza cas. Inak sa capu vyhybam "ako cert svatenej vode".