Auto ±3000e
Re: Auto ±3000e
Ak by ste mohli, ocenili by sme vyber napriklad formou, ze top tri od 1. miesta po tretie aby nam to pomohlo pri vybere.
CASE CoolerMaster RC-690-KKN1 PSU SuperFlower 650W Gold MB MSI Z97 Gaming 3 CPU Intel i5-4690k + SCYTHE Mugen MAX GPU ASUS Strix GTX 970 RAM Kingston 2x8GB HyperX SSD Samsung 840 EVO 240GB + 500GB HDD WD Black 1TB + 2TB Monitor NEC EA244WMi TV Samsung UE48H6470 PhoneOnePlus 8 Pro 256GB/12GB
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
K tomu výberu áut
Fabia kombi nie je rodinné auto
C4 určite láka ročník, kolega to má a viac by to nechcel, kúpil to počas šrotovného za tatkovú starú MBčku, rozpočtové auto
Megany - všetky Renaulty dvojkových rád sú ovela viac prúserové ako jednotkové. Kupovať si ešte k tomu sedan je totálna hlúposť
Chevrolel Lacetti je práve auto, kde máš celkom slušnú možnosť kúpiť nevyjazdené auto za rozumnú cenu, lebo skrátka auto, ktoré nemá vela ludí v oblube
Matrix je malý, hlavne malý kufor aby nebolo náhodou nutné rozoberať kočík kvôli tomu aby šli zavrieť kufrové dvere
Ale schválne ti odporúčam sa ísť povoziť na Fabii kombi a potom skočte do toho Scénica a budeš sa citiť ako v inom svete a možno aj manželka zmení názor. Ak sa jej ten Scénic bude zdať zbytočne velký, tak jej kludne povedz že je vlastne "menší" (kratší - dlžka 4169mm) ako Fabia kombi (4222mm) a ja preto nevidím jediný dôvod prečo sa tlačiť v malej Fábii.
Niekto tu písal že voziť zbytočne vzduch, či nejaká znížená stabilita, tak pre neho oznamujem že za prevoz vzduchu sa nič nikomu neplatí a ani sa to auto neprekacuje po prejazde prvej zákruty kvôli tomu že je vyššie.
Fabia kombi nie je rodinné auto
C4 určite láka ročník, kolega to má a viac by to nechcel, kúpil to počas šrotovného za tatkovú starú MBčku, rozpočtové auto
Megany - všetky Renaulty dvojkových rád sú ovela viac prúserové ako jednotkové. Kupovať si ešte k tomu sedan je totálna hlúposť
Chevrolel Lacetti je práve auto, kde máš celkom slušnú možnosť kúpiť nevyjazdené auto za rozumnú cenu, lebo skrátka auto, ktoré nemá vela ludí v oblube
Matrix je malý, hlavne malý kufor aby nebolo náhodou nutné rozoberať kočík kvôli tomu aby šli zavrieť kufrové dvere
Ale schválne ti odporúčam sa ísť povoziť na Fabii kombi a potom skočte do toho Scénica a budeš sa citiť ako v inom svete a možno aj manželka zmení názor. Ak sa jej ten Scénic bude zdať zbytočne velký, tak jej kludne povedz že je vlastne "menší" (kratší - dlžka 4169mm) ako Fabia kombi (4222mm) a ja preto nevidím jediný dôvod prečo sa tlačiť v malej Fábii.
Niekto tu písal že voziť zbytočne vzduch, či nejaká znížená stabilita, tak pre neho oznamujem že za prevoz vzduchu sa nič nikomu neplatí a ani sa to auto neprekacuje po prejazde prvej zákruty kvôli tomu že je vyššie.
Naposledy upravil/-a Ivko v Pi 23. Okt, 2015, 08:46, upravené celkom 1 krát.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto ±3000e
Moj zlaty, na autach si 95% robim sam, ale taku cigansku robotu ako ty, ze vymenis jeden silentblok a ostatne nechas, tak to je doplacu, potom tie auta na SK vyzeraju ako vyzeraju. Opticky mohol byt ok, ale guma po case popraska, najde do prasklin vlhkost v zime mraz roztiahne a automaticky makkne a az je ako zuvacka a zacne mat riadnu volu.Ivko napísal:Za prvé sa má ísť len posadiť do auta (predstierať záujem) a za druhé čo máš proti Dti?
To je nejaká nevýhoda mať primitívny turbodiesel, kde nie sú CR vstrekovače kus po 300€, kde nie je dvojhmotový zotrvák za 500-700€ ...
Ked sa nevyznáš do techniky áut tak by som bol na tvojom mieste radšej ticho
Osobne som sj tak za benzínovú verziu
Len pre tvoju technicku zdatnost, ak sa meni silentblok na ramene, tak sa uz menia vsetky, lb ak jeden bol takto na sracky, tak ostatne su chytene.
Spoiler: ukázať
No ja potom uz neviem, scenic je najsampoprdely auto a C4 rozpoctovka ? Ved sa pozri na interier uz, v scenicu hnusny sivy interier z tvrdeho plastu dizajnovaneho asi nejakeho nahuleneho francucz oproti relativne pohladnemu interieru v C4.Ivko napísal: C4 určite láka ročník, kolega to má a viac by to nechcel, kúpil to počas šrotovného za tatkovú starú MBčku, rozpočtové auto
Takisto mam kamosa co je prijmaci technik v Citroene a vybral si prave C4 1.6 16V VTi, no preco asi ? Lb je to najlepsie co citroen v tej dobe ponukal, takisto ako ten motor. Tak ja neviem o akych ty rozpoctovkach tocis...
______________________________________________
K teme s5.
Fabia 1.4 mpi alebo 16V, by som povazoval za take rozumne minimum. Je to jednoduche, lahko a lacno opravitelne a vela veci sa tam nema co posrat. Combi mas na kocik uplne super, akurat do dietata mozno auto vymenis aj 2-3x.
Ak ju das na LPG , tak velice lacne vozenie. Spotrebu spravis okolo 6litrov, ak bude auto v dobrom stave.
Cordoba 1.4 16V 86PS, mal som pozicane 2 tyzdne. Kedze som zvyknuty na 2x silnejsie a sviznejsie, tak som celkom povymetal pavucinu z potrbuia. Merane ako stale podla plna-plna. Mesta (BA zapchy, dialnica 130-140kmh) mi vyslo 5,8l/100kmh.
Mondeo co sem postol Mirko by bolo este o triedu lepsie a ovela komfortnejsie vozenie. 1.8i je super motor, ale keby si este zohnal 2.0i 145PS (ktory vyvijali v spolupraci s mazdou) tak by si vyhral. Ale musis pocitat s 1-2l vyssou spotrebou ako pri 1.4 kolobezkach....
Naposledy upravil/-a Chris v Pi 23. Okt, 2015, 08:48, upravené celkom 2 krát.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
A klasická rotačka TDI v Octavii, atd atd... nie je traktor, či? Lebo aj tá sa tu spomínala
K silentbloku - skrátka asi výrobná vada, ostatné sú OK. Po výmene som bol cca mesiac na STK, kde som od technika vyslovene žiadal aby s tým poriadne zamixoval aby sa odhalila prípadná vôla ktorá sa na zdviháku nemusí objaviť, všetko tuhé. Keby k čomu časomk došlo mám kúpené úplne všetky.
K Dci, Dti : ja som na takom Dti urobil vyše 100tkm a švagor ho dral, skôr humploval a natočil dalších 50tkm. Menilo sa aj tesnenie pod hlavou, ale to bola asi jediná taká závažna porucha. Teraz má Dci 75kW teda stále jednotkovú verziu, kúpene výhodne, vymenilo sa turbo a jediný problém ktorý sa mu vyskytol je že sa mu poondiala spínačka (prestala vracať) a upiekol si kvôli tomu štartér, lebo skrátka zabudol vrátiť klúč späť
Ano sú aj prúserové Dti (hlavne od Oplu) aj prúserové Dci od Renaultu a to hlavne prvé ročníky v dvojkových radách kde je 88kW a tiež slabšie 1.5Dci
C4 je rozpočtovka, prečo? No lebo je to auto vyrobené o dosť neskôr, kedy už každý výrobca šetril kde sa dalo a to hlavne u lacnejších modelov. Že ten Scénic nemá "dokonalú" palubovku je vec toho že design vychádza z roku 96, ale vtedy sa autá ešte stále robili poctivo.
Kolega má na tej C4 cca 60tkm, dvere nedržia polohu, zodral sa ten mechanizmus. Ani neviem kolko krát bol na reklamácii ohladne zdochýnania a kolísania volnobehu, pár krát dostal nový soft do ECU a potom už skončila záruka. Ja už si ani nespomínam na ostatné veci ale je skrátka sklamaný
Mondeo má jediný problém a to ten že to je velká krava s ktorou sa na dnešných mini parkoviskách sakra blbo parkuje. Ked teda akože niečo od Forda tak bud klasika Focus (ale na Focus II to určite nie je), alebo tak isto C-MAX na ktorý rovnako chýbajú groše aby sa kúpil kus v TOP stave
Ja odporúčam to čo za tých 3000€ (aj za menej) kúpi v TOP stave bude, pri týchto financiach by som krásu odložil na vedlajšiu kolaj
Bárs za tých 3000€ kúpim aj obstojnú Fabiu, či Cordobu tak z hladiska nedostatočnej velkosti vnútorného priestoru považujem tých 3000€ za vyhodené peniaze, lebo priestor bude prvé čo autorovi bude vadiť. To nech si niekto kúpi na rozvoz pizze, lebo na iné ani vzadu priestor nie je.
Ako majitel Hondy by si mohol trebárs poznať Civic 6G a kludne sa môžeme baviť o 3dver verzii a ja ti garantujem že je tam podstatne viac miesta ako trebárs v Octavii I , načo má Octavia I taký kufor, ked nenechali miesto pre pasažierov vzadu
Čo sa spotreby týka, tak ja nie som onanista, jazdím za 10l benzínu a v zime aj za viac a som tu. Ale moje auto servis nepotrebuje a to je pre mna podstatné. Ten Scénic si vypýta nech cca 7,5l benzínu, ale odvezieš v nom pohodlne 5 ludí a presťahuješ pol baráku. Toto máš priemerku Fábie, zahrnuté všetky 1.4 od 55kW do 74kW a priemer to vyplulo 6,8l
Ano je to rozdiel 1l, ale treba si vytiahnuť kalkulačku a prerátať rozdiel podla mesačného nájazdu. Možno sa nebavíme ani o 1000km mesačne, pri 1000km je to celých 10l a to = celých nech aj 14€ (že bude stáť benzín 1.4€/liter)
K silentbloku - skrátka asi výrobná vada, ostatné sú OK. Po výmene som bol cca mesiac na STK, kde som od technika vyslovene žiadal aby s tým poriadne zamixoval aby sa odhalila prípadná vôla ktorá sa na zdviháku nemusí objaviť, všetko tuhé. Keby k čomu časomk došlo mám kúpené úplne všetky.
K Dci, Dti : ja som na takom Dti urobil vyše 100tkm a švagor ho dral, skôr humploval a natočil dalších 50tkm. Menilo sa aj tesnenie pod hlavou, ale to bola asi jediná taká závažna porucha. Teraz má Dci 75kW teda stále jednotkovú verziu, kúpene výhodne, vymenilo sa turbo a jediný problém ktorý sa mu vyskytol je že sa mu poondiala spínačka (prestala vracať) a upiekol si kvôli tomu štartér, lebo skrátka zabudol vrátiť klúč späť
Ano sú aj prúserové Dti (hlavne od Oplu) aj prúserové Dci od Renaultu a to hlavne prvé ročníky v dvojkových radách kde je 88kW a tiež slabšie 1.5Dci
C4 je rozpočtovka, prečo? No lebo je to auto vyrobené o dosť neskôr, kedy už každý výrobca šetril kde sa dalo a to hlavne u lacnejších modelov. Že ten Scénic nemá "dokonalú" palubovku je vec toho že design vychádza z roku 96, ale vtedy sa autá ešte stále robili poctivo.
Kolega má na tej C4 cca 60tkm, dvere nedržia polohu, zodral sa ten mechanizmus. Ani neviem kolko krát bol na reklamácii ohladne zdochýnania a kolísania volnobehu, pár krát dostal nový soft do ECU a potom už skončila záruka. Ja už si ani nespomínam na ostatné veci ale je skrátka sklamaný
Mondeo má jediný problém a to ten že to je velká krava s ktorou sa na dnešných mini parkoviskách sakra blbo parkuje. Ked teda akože niečo od Forda tak bud klasika Focus (ale na Focus II to určite nie je), alebo tak isto C-MAX na ktorý rovnako chýbajú groše aby sa kúpil kus v TOP stave
Ja odporúčam to čo za tých 3000€ (aj za menej) kúpi v TOP stave bude, pri týchto financiach by som krásu odložil na vedlajšiu kolaj
Bárs za tých 3000€ kúpim aj obstojnú Fabiu, či Cordobu tak z hladiska nedostatočnej velkosti vnútorného priestoru považujem tých 3000€ za vyhodené peniaze, lebo priestor bude prvé čo autorovi bude vadiť. To nech si niekto kúpi na rozvoz pizze, lebo na iné ani vzadu priestor nie je.
Ako majitel Hondy by si mohol trebárs poznať Civic 6G a kludne sa môžeme baviť o 3dver verzii a ja ti garantujem že je tam podstatne viac miesta ako trebárs v Octavii I , načo má Octavia I taký kufor, ked nenechali miesto pre pasažierov vzadu
Čo sa spotreby týka, tak ja nie som onanista, jazdím za 10l benzínu a v zime aj za viac a som tu. Ale moje auto servis nepotrebuje a to je pre mna podstatné. Ten Scénic si vypýta nech cca 7,5l benzínu, ale odvezieš v nom pohodlne 5 ludí a presťahuješ pol baráku. Toto máš priemerku Fábie, zahrnuté všetky 1.4 od 55kW do 74kW a priemer to vyplulo 6,8l
Ano je to rozdiel 1l, ale treba si vytiahnuť kalkulačku a prerátať rozdiel podla mesačného nájazdu. Možno sa nebavíme ani o 1000km mesačne, pri 1000km je to celých 10l a to = celých nech aj 14€ (že bude stáť benzín 1.4€/liter)
Naposledy upravil/-a Ivko v Pi 23. Okt, 2015, 09:33, upravené celkom 2 krát.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto ±3000e
>> Mondeo co sem postol Mirko by bolo este o triedu lepsie a ovela komfortnejsie vozenie
hej, len zohnat benzinove mondeo je asi tak jednoduche ako najst zlatu tehlu na Mileticovej v Bratislave.
hej, len zohnat benzinove mondeo je asi tak jednoduche ako najst zlatu tehlu na Mileticovej v Bratislave.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Auto ±3000e
Ivko -->
Ten Focus zas nie je az o tolko kratsi od Mondea. Ja som pred rokom presedlal z Mondea (sedan) 1998 na Focus kombi 2009 a ten Focus je o 10 cm kratsi. Pred kupou som narocky pozeral rozmery. To ti je pri parkovani trt jedno. Akurat na Focuse mam zadny senzor na cuvanie, tak je to menej o hubu.
A obcas rano vykuknem z okna a pri mne je "nasrobovana" A8cka. A ked tam ten pred barakom zaparkuje . . .
Ten Focus zas nie je az o tolko kratsi od Mondea. Ja som pred rokom presedlal z Mondea (sedan) 1998 na Focus kombi 2009 a ten Focus je o 10 cm kratsi. Pred kupou som narocky pozeral rozmery. To ti je pri parkovani trt jedno. Akurat na Focuse mam zadny senzor na cuvanie, tak je to menej o hubu.
A obcas rano vykuknem z okna a pri mne je "nasrobovana" A8cka. A ked tam ten pred barakom zaparkuje . . .
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto ±3000e
Ja len k tomu uz len tolko, na SK sa vsetky auta predavaju v TOP stave, pritom ani jedno neni v TOP stave.
TOP stav je stav, ktory je sakra blizko stavu kedy vyslo z fabriky, alebo lepsi.
Diesel sme mu preto nikto nenukali, lb za 3000e nie je .
To ze jazdis za 10litrov a mas v prdely je sice pekne, ale ja tiez jazdim na 1,5tonovej Honde a nebudem mu tlacit do hlavy nieco, co neni pre neho.
Trebisov zase neni take velke mesto, zeby tam bolo ukrutny problem s parkovanim, cize mondeo je uplne v poho.
Lenze on potrebuje prve startovacie auto, ktore nezatazi rodinny rozpocet, pretoze ked pride male babo $$$ pojdu inam a nie do auta. Preto ta fabia. Takisto nepredpokladam, ze bude denne jazdit 2x50km trasy a casto po dialnici TV-BA napr.
TOP stav je stav, ktory je sakra blizko stavu kedy vyslo z fabriky, alebo lepsi.
Diesel sme mu preto nikto nenukali, lb za 3000e nie je .
praveze Civic 6G EJ9, teda 3Dver som mal pred par rokmi, lenze neodporucam mu ho, preco ? Lb si stale drzia cenu a v pochybnom stave za predavaju 96 za 1500e. Lepsie kusy po FL 99 pytaju za to 2000-2500e, s vyvarenymi zadnymi lemami, vymenena silenty v zadnych ramenach atd. A to jeho manzelka za auto z 99 neda. Hoci ma svoje kvality. Dalsia vec je bezpecnost.Ivko napísal:Ako majitel Hondy by si mohol trebárs poznať Civic 6G a kludne sa môžeme baviť o 3dver verzii a ja ti garantujem že je tam podstatne viac miesta ako trebárs v Octavii I , načo má Octavia I taký kufor, ked nenechali miesto pre pasažierov vzadu
To ze jazdis za 10litrov a mas v prdely je sice pekne, ale ja tiez jazdim na 1,5tonovej Honde a nebudem mu tlacit do hlavy nieco, co neni pre neho.
Trebisov zase neni take velke mesto, zeby tam bolo ukrutny problem s parkovanim, cize mondeo je uplne v poho.
Lenze on potrebuje prve startovacie auto, ktore nezatazi rodinny rozpocet, pretoze ked pride male babo $$$ pojdu inam a nie do auta. Preto ta fabia. Takisto nepredpokladam, ze bude denne jazdit 2x50km trasy a casto po dialnici TV-BA napr.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
Tam kde je priemerná trhová hodnota auta 3000€ bude asi TOP stav ťažko za 3000€, preto som písal o autách, ktoré majú nižšiu trhovú cenu a za tých 3000€ by malo byť auto v TOP stave
Rozdiel dlžky Mondea MK3 a Focus Kombi je 30cm a ešte aj 10cm na šírku a to urobí dosť. Ako som tu už spomenul, s mojím sedanom sa mám niekedy problém povykrúcať sa pred Kauflandom, lebo nie každý parkuje ako človek medzi čiary. Ak mám isť trebárs do PN Auparku tak radšej parkujem vonku na platenom parkovisku, lebo v Auparku sa reálne hrozí že sa nedokážem vytočiť na prvý krát a to si človek nadchádza (lebo stačí aby niekto zaparkoval jak mongol), skrátka total úzke, vyrátane asi na Fiatky 500
Ja mu Civic 6G neodporúčam, tým som len chcel poukázať že aj malé auto vie ponúknuť velký priestor. Vedel by som mu odporučiť Civic 7G tam je placu rovnako voči mnohým autám spomínaným v tejto téme na rozdávanie, kufor tiež nie je márny, vzadu dokonca rovná podlaha bez tunela v strede, ale za 3000€ to asi nebude TOP stav.
Ja na Fábii kombi nikdy nenájdem nič pozitívneho, to je snád ten najhorší výber pre rodinu, z vonku velké z vnútra malé.
Je mnoho možností a ludia si vyberajú ako za komančov, kedy si mal na výber dve autá a štyri farby
Jedna z možností je Xsara Picasso , ale z toho auta je strašne blbý výhlad hlavne cez "A" stlpik, vzadu síce miesta je tiež ale sedí sa tam zle, lebo strašne nízko položené sedáky, dalšia možnosť Mitsubishi SpaceStar, je to trochu exotika ale účel splní. Dalej Zafira, ale tú by som vylúčil, lebo to auto bola iba snaha priniesť zákazníkov MPV, ono sa aj nan podobá ale je v mnohých veciach nešťastne riešená, od komfortu, cez hmotnosť, zlý výhlad cez "A" stlpik, nepraktická variabilita interieru až po užrané motory (lebo hmotnosť)
EDIT: Ešte odcitujem z jedného článku
Prostor pro zavazadla nové Fabie Combi, nabízí v základním uspořádání délku 959 mm a po složení sedadel až 1550 mm. Na šířku je k dispozici mezi podběhy 958 mm a v nejširším místě má interiér v zadní řásti Fabie Combi 1364 mm. Zavazadlový prostor měří na výšku 970 mm, od podlahy po strop.
Přístup do zavazadlového prostoru vozu umožňují páté dveře v zádi, po jejichž otevření je možné nakládat pravidelným otvorem, který je široký 1020 mm a vysoký 800 mm. Nakládání usnadňuje hrana zavazadlového prostoru, ve výšce 640 mm od země. Bohužel není hrana ani ve stejné úrovni s podlahou, která je o významných 155 mm níže.
Konkurenční Peugeot 207 SW sice nabízí méně působivé hodnoty využitelných objemů, ale nízko položená hrana (540 mm nad zemí), podlaha umístěná téměř v úrovni nakládací hrany a prakticky rovná ložná plocha jsou hodnoty, které v běžné praxi oceníte častěji, než 480litrovou jeskyni.
Rozdiel dlžky Mondea MK3 a Focus Kombi je 30cm a ešte aj 10cm na šírku a to urobí dosť. Ako som tu už spomenul, s mojím sedanom sa mám niekedy problém povykrúcať sa pred Kauflandom, lebo nie každý parkuje ako človek medzi čiary. Ak mám isť trebárs do PN Auparku tak radšej parkujem vonku na platenom parkovisku, lebo v Auparku sa reálne hrozí že sa nedokážem vytočiť na prvý krát a to si človek nadchádza (lebo stačí aby niekto zaparkoval jak mongol), skrátka total úzke, vyrátane asi na Fiatky 500
Ja mu Civic 6G neodporúčam, tým som len chcel poukázať že aj malé auto vie ponúknuť velký priestor. Vedel by som mu odporučiť Civic 7G tam je placu rovnako voči mnohým autám spomínaným v tejto téme na rozdávanie, kufor tiež nie je márny, vzadu dokonca rovná podlaha bez tunela v strede, ale za 3000€ to asi nebude TOP stav.
Ja na Fábii kombi nikdy nenájdem nič pozitívneho, to je snád ten najhorší výber pre rodinu, z vonku velké z vnútra malé.
Je mnoho možností a ludia si vyberajú ako za komančov, kedy si mal na výber dve autá a štyri farby
Jedna z možností je Xsara Picasso , ale z toho auta je strašne blbý výhlad hlavne cez "A" stlpik, vzadu síce miesta je tiež ale sedí sa tam zle, lebo strašne nízko položené sedáky, dalšia možnosť Mitsubishi SpaceStar, je to trochu exotika ale účel splní. Dalej Zafira, ale tú by som vylúčil, lebo to auto bola iba snaha priniesť zákazníkov MPV, ono sa aj nan podobá ale je v mnohých veciach nešťastne riešená, od komfortu, cez hmotnosť, zlý výhlad cez "A" stlpik, nepraktická variabilita interieru až po užrané motory (lebo hmotnosť)
EDIT: Ešte odcitujem z jedného článku
Prostor pro zavazadla nové Fabie Combi, nabízí v základním uspořádání délku 959 mm a po složení sedadel až 1550 mm. Na šířku je k dispozici mezi podběhy 958 mm a v nejširším místě má interiér v zadní řásti Fabie Combi 1364 mm. Zavazadlový prostor měří na výšku 970 mm, od podlahy po strop.
Přístup do zavazadlového prostoru vozu umožňují páté dveře v zádi, po jejichž otevření je možné nakládat pravidelným otvorem, který je široký 1020 mm a vysoký 800 mm. Nakládání usnadňuje hrana zavazadlového prostoru, ve výšce 640 mm od země. Bohužel není hrana ani ve stejné úrovni s podlahou, která je o významných 155 mm níže.
Konkurenční Peugeot 207 SW sice nabízí méně působivé hodnoty využitelných objemů, ale nízko položená hrana (540 mm nad zemí), podlaha umístěná téměř v úrovni nakládací hrany a prakticky rovná ložná plocha jsou hodnoty, které v běžné praxi oceníte častěji, než 480litrovou jeskyni.
Naposledy upravil/-a Ivko v Pi 23. Okt, 2015, 10:53, upravené celkom 1 krát.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Auto ±3000e
Ja len ku C4, dvere vodicove komplet dodrbane tiez vrzgali pistali to autu uberalo uplne na "style"na to davat pozor, inac auticko dalo 400 000 nejaky benzin tam bol nechcem klamat . bolo v rodine vlastne este je, jazdi ba vieden vkuse.
Re: Auto ±3000e
to si snad robis sranduIvko napísal:Rozdiel dlžky Mondea MK3 a Focus Kombi je 30cm a ešte aj 10cm na šírku a to urobí dosť.
http://mazda-6.autobazar.eu/23-sport-id4895460.html
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto ±3000e
a ty si nerobis?
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Auto ±3000e
tak co som si vsimol, tak mondeo nema zrovna najmensi radius otacania.. takze niekto s tym moze mat problem..
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
Za prvé autor nechce vekú kravu. za druhé nie všetky parkoviská sú rovnako velké. Za tretie prídeš na parkovisko ideš zapakovať svoje Mondeo, zatáčaš medzi autá a ten oproti z opačného radu (zrovna ten čo má krpaté auto) je potiahnutý cez čiaru a ty musíš vycúvať a nájsť si iné miesto, lebo s Mondeom by si ostal trčať aj pol metra. Toto sa ti ešte v živote nestalo, žemirko285 napísal:Ale že má niekto problém zaparkovať Mondeo? S prepáčením, ale nech ide do autoškoly na kuželky. A navyše uvádzať to ako protiargument, resp. ako mínus auta
Bumpy_SK : nehnevaj sa ale navrhovať niekomu auto, kde je všebecne známe že hrdzavejú jak staré Ople a kde kapal motor kvôli nízkemu objemu olejovej náplne, čo sa vyriešilo až po XY rokoch, sa mi zdá že to bolo skôr ako prišiel facelift. Ved sám píše že musel robiť repas motora. Za dalšie bude potrebovať rodinné auto, kde sa bude používať časom kočík. Z toho dôvodu je sedan čistý nezmysel, bárs je možno šestka aj liftback (to netuším)