Auto ±3000e
Re: Auto ±3000e
Diesel na manželkine 2km do roboty a 5km ku svokrovcom?
Re: Auto ±3000e
vidis v tom problem?
na tie "sem tam" to bez problemov znesie.. kolega takto dochadza v BA uz 3ti rok kazdy den.. takze ich "sem tam" to mat problem nebude
alebo taketo len benzin.. len zatial nieje moc ponuk v tejto cenovej a vekovej kategorii
na tie "sem tam" to bez problemov znesie.. kolega takto dochadza v BA uz 3ti rok kazdy den.. takze ich "sem tam" to mat problem nebude
alebo taketo len benzin.. len zatial nieje moc ponuk v tejto cenovej a vekovej kategorii
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12262
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Auto ±3000e
stary diesel co nema DPF by som nevidel az tak tragicky ako nove superhrkalky ktore sa ucpu a nemazu uz po 1.000 motohodinach... avsak :
prilis stare (podla parametrov zadavatela)
prilis vela centimetrov (podla typickeho vnimania slovenskych sudruhov)
prilis daleko (Vranov ci kde je autor otazky versus Nitra, minule zahlasil ze nejde ani do Bystrice, Ziliny ci kde to bolo)
prilis neprihlasene, takze priratat dalsich 499eur nakladov, co uz hrubo prevysuje psychologicky strop ceny
zeby aj prilis velke na parkovanie ? nema to 4,2 metra a je to uzasne hrozne kombi
inak ale akoze chlapci hanba vam vsetkym "parkovačom šmatlákom", ked matka mojich deti moze vykrucat 5.2m Grand Voyager v najvacsom meste slovenskom sedem rokov BEZ CUVACICH SENZOROV a vobec nic mu nespravila, tak chodte doprdele s tymi obrovskymi Mondejami co sa nikde nezmestia. Kupujte si Korzicky ako Vladko z Elektry, potom budu stavat vsetci parkovacie miesta pre Korzicky tak si kupujte Smarty, potom budu vsetci stavat parkovacie miesta pre Smarty tak pojdete kolobezkou a igelitku s nakupom priviazete na chrbat drotom okolo krku.
prilis stare (podla parametrov zadavatela)
prilis vela centimetrov (podla typickeho vnimania slovenskych sudruhov)
prilis daleko (Vranov ci kde je autor otazky versus Nitra, minule zahlasil ze nejde ani do Bystrice, Ziliny ci kde to bolo)
prilis neprihlasene, takze priratat dalsich 499eur nakladov, co uz hrubo prevysuje psychologicky strop ceny
zeby aj prilis velke na parkovanie ? nema to 4,2 metra a je to uzasne hrozne kombi
inak ale akoze chlapci hanba vam vsetkym "parkovačom šmatlákom", ked matka mojich deti moze vykrucat 5.2m Grand Voyager v najvacsom meste slovenskom sedem rokov BEZ CUVACICH SENZOROV a vobec nic mu nespravila, tak chodte doprdele s tymi obrovskymi Mondejami co sa nikde nezmestia. Kupujte si Korzicky ako Vladko z Elektry, potom budu stavat vsetci parkovacie miesta pre Korzicky tak si kupujte Smarty, potom budu vsetci stavat parkovacie miesta pre Smarty tak pojdete kolobezkou a igelitku s nakupom priviazete na chrbat drotom okolo krku.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Auto ±3000e
Bawora som sem dal schvalne nakolko sa to vie otocit na 10korune.
Frajerka len cumi ze ona sa nevie s novou riuskou vytocit tam kde sa ja s takymto kombikom vytocim bez problemov a este s velkou rezervou.
Parkovanie s tym nieje ziadny problem a rozdiel 20centi (4.4m) nieje tak vela.
A praktickost tohoto modelu je neskutocna.
Ano je to trosku mimo rozpocet no..
Ale nech hlada nieco co vyhovuje jemu.
Frajerka len cumi ze ona sa nevie s novou riuskou vytocit tam kde sa ja s takymto kombikom vytocim bez problemov a este s velkou rezervou.
Parkovanie s tym nieje ziadny problem a rozdiel 20centi (4.4m) nieje tak vela.
A praktickost tohoto modelu je neskutocna.
Ano je to trosku mimo rozpocet no..
Ale nech hlada nieco co vyhovuje jemu.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
Upozornujem že nerýpem, len si treba vytiahnuť kalkulačkuSurrendeR napísal:za tu cenu a tvoje podmienky by som siel pozret toto.
nieje to nic vykonne, ale tebe by to mohlo stacit.
http://bmw-rad-3-touring.autobazar.eu/3 ... 21111.html
tak a teraz do mna
Málo miesta vzadu (je to velké ako Fabia1), za 3000€ (3500€ prihlásené) by som neočakával žiaden klenot a podla toho čo autor posledne napísal ohladne využitia vozidla tak kachle nemajú absolútne žiaden význam, v zime by akurát mrzli
Dalšia vec ktorej nechápem je, ako je možné že predné sedadlá majú použité iné látky ako zadné, takže iba vyjazdený stočený naleštený črep, kde bolo nutné vymeniť predné sedačky, lebo tie origo boli na šalát.
Ako som už tiež písal treba sa vyhnúť autám oblúbených u pubertiakov = Golf, Octavia, A4, 3-er,...
Znovu auto ktoré patrí medzi najlacnejší kus z ponuky aj ked prirátam prihlásenie. Znovu sa pýtam ako niekto vonku zoženie auto v TOP stave, privezie ho na SK čo stojí cca hned 300€ ba niekedy aj viac, zahrnie si do predajnej ceny svoj zisk čojaviem aspoň 400€ a stále je najlacnejší a má to najlepšie auto... To mi hlava nebere
Ten jeho zisk musí zahrnať aj nejakú prípadnú zlavu pre horlivého kupca, za kolko to auto teda kúpil vonku? 2300€? Alebo ešte menej? Čo to len mohlo byť vonku za klenot ked za to pýtali takú smiešnu sumu...
Re: Auto ±3000e
uz som sedel v e46 (320i) s 290 tis. ktore kupec kupil za 2500e (malo to docela slusnu vybavu) a jedine co bolo treba spravit bolo vymenit predne projektory (bi-xenon) lebo boli uz davno za zenitom. ostatne bolo "ako nove" .. niet cudu ked to jazdilo a bolo servisovane vo svajci.
dalsia vec davat do zoznamu 318d touring, ktore oblubuju pubertiaci? nenechaj sa vysmiat.
porovnavas komfort sedenia vzadu s fabiou? dlzku auta? zial, 3er je o 25 centi dlhsi ako fabia, no parkuje sa s tym lepsie lebo to ma lepsi polomer otacania.
tamta konkretna 46ka je len plus ze dakto dal precalunit/vymenit rozsalatene predne sedacky.. koho zaujima ze je to stocene ako vsetky dizle na SK. aspon viem, ze to auto stale jazdilo a nestalo. ale ano, ja keby mam kupovat auto za 3000 tak nekupujem ziadne 2003+ ale skor 2000-
zhodnut sa mozeme asi len na tom, ze za 3000e nekupi nic dobre/normalne. bud nech prida kesh alebo ubere rok vyroby.
alebo nech kupia 206sw a maju po starostiach. sice nebude mat vykonu na rozdavanie, ale aspon to bude lepsie jak fabia.
dalsia vec davat do zoznamu 318d touring, ktore oblubuju pubertiaci? nenechaj sa vysmiat.
porovnavas komfort sedenia vzadu s fabiou? dlzku auta? zial, 3er je o 25 centi dlhsi ako fabia, no parkuje sa s tym lepsie lebo to ma lepsi polomer otacania.
tamta konkretna 46ka je len plus ze dakto dal precalunit/vymenit rozsalatene predne sedacky.. koho zaujima ze je to stocene ako vsetky dizle na SK. aspon viem, ze to auto stale jazdilo a nestalo. ale ano, ja keby mam kupovat auto za 3000 tak nekupujem ziadne 2003+ ale skor 2000-
zhodnut sa mozeme asi len na tom, ze za 3000e nekupi nic dobre/normalne. bud nech prida kesh alebo ubere rok vyroby.
alebo nech kupia 206sw a maju po starostiach. sice nebude mat vykonu na rozdavanie, ale aspon to bude lepsie jak fabia.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
320i mala asi real kilometre, u kachiel je vždy vyšší predpoklad stočenia.
Puberťáci : nie každý musí mať nutne sedan, aj kombíky sú v oblube, tak ako trebárs u Octavie, či A4, hlavne aby to malo dieslačik pod kapotou čo málo žerie
Priestor : prvá vec čo je E46 vytýkané je priestor vzadu a fakt to má velmi blízko Fabie čo si nechce pripustiť žiaden majitel E46 aby niekto porovnával jeho auto s Fabiou, celková dlžka sa môže aj nemusí premietnusť do vnútorného priestoru. Brambory majú dlhý čumák aj kvôli uloženiu motora a taktiež posúvajú "kabínu" dozadu pre lepšie rozloženie hmotnosti.
Podobne je na tom další pubertácky sen Audi A4 B6...
Výmenu sedačiek neberiem absolútne ako výhodu, skrátka to bolo vyjazdené auto a tomu budú následne zodpovedať servisné úkony.
Bolo tu spomenutých mnoho áut, kde budú origo sedačky a budú smrdieť pomaly novotou
Puberťáci : nie každý musí mať nutne sedan, aj kombíky sú v oblube, tak ako trebárs u Octavie, či A4, hlavne aby to malo dieslačik pod kapotou čo málo žerie
Priestor : prvá vec čo je E46 vytýkané je priestor vzadu a fakt to má velmi blízko Fabie čo si nechce pripustiť žiaden majitel E46 aby niekto porovnával jeho auto s Fabiou, celková dlžka sa môže aj nemusí premietnusť do vnútorného priestoru. Brambory majú dlhý čumák aj kvôli uloženiu motora a taktiež posúvajú "kabínu" dozadu pre lepšie rozloženie hmotnosti.
Podobne je na tom další pubertácky sen Audi A4 B6...
Výmenu sedačiek neberiem absolútne ako výhodu, skrátka to bolo vyjazdené auto a tomu budú následne zodpovedať servisné úkony.
Bolo tu spomenutých mnoho áut, kde budú origo sedačky a budú smrdieť pomaly novotou
Re: Auto ±3000e
už mi pride ze sa tu robi z kupy ineho auta ako francuzskeho vysokého koča kovbojka na 20 stran.
porovnavat E46 s fabiou je fakt mimo misu. Z kazdeho ineho hladiska ako toho ktory si uviedol. To je nie ze ina liga, to je uplne iny sport.
Co dalej nepoberam su tie reci o pubertiakoch. Ze by pubertiaci kupovali kombíky, ktore este donedavna stali viac ako si vedeli predstavit ze budu mat vôbec niekedy na ucte je tiez bachorka hodna sci fi. Potom by som chcel vediet koho vlastne pomenovanie pubertiak oznacuje. To ci o to auto bolo/nebolo starane sa snazime uvidiet/spoznat podla toho kto ti auto predava v akom stave a ako seriozne s tebou jedna. Nehovorim ze sa nemozes popalit, mozes. Ale generalizovat ze A4 B6 su vylietane pubertacke sny, 3-er su vylietane lebo pubertiak, vsetky octavie sa zvíjajú v technickej agónni kvôli pubertiakom... to je trocha pritiahnute za vlasy.
že A4 B6 za 3000 nekupi vo vyhovujucom stave je snad jasne. Ale preco by nekupil vo vyhovujucom stave napr. golfa IV variant tak to mi fakt neni jasne.
porovnavat E46 s fabiou je fakt mimo misu. Z kazdeho ineho hladiska ako toho ktory si uviedol. To je nie ze ina liga, to je uplne iny sport.
vies co, som na tom rovnako. Soferoval som uz po Bratislave a Viedni fakt hocico z hladiska velkosti... od citigo az po skrinovy chladak. Najlepšie sa mi soferuju sedany strednej a vyssej strednej triedy, kde pravdepodobne nemam prehlad.... a pritom som za takmer 10r behania po Bratislave a Viedni ani len nešuchol. Skorej do mna "šuchla" baba v kia sportage. Pritom ta mala vidiet podla tunajsich slov az za roh. Zaparkujem na hociktorom podzemnom a nadzemnom parkovisku uplne bez problemu.Fullesh napísal:cim dalej ma viac prekvapuju parametre podla ktorych sa kupuje auto Ak chces auto na prehlad a cuvanie kup si multyplu. Akurat do tvojho rozpoctu a v super stave
Co dalej nepoberam su tie reci o pubertiakoch. Ze by pubertiaci kupovali kombíky, ktore este donedavna stali viac ako si vedeli predstavit ze budu mat vôbec niekedy na ucte je tiez bachorka hodna sci fi. Potom by som chcel vediet koho vlastne pomenovanie pubertiak oznacuje. To ci o to auto bolo/nebolo starane sa snazime uvidiet/spoznat podla toho kto ti auto predava v akom stave a ako seriozne s tebou jedna. Nehovorim ze sa nemozes popalit, mozes. Ale generalizovat ze A4 B6 su vylietane pubertacke sny, 3-er su vylietane lebo pubertiak, vsetky octavie sa zvíjajú v technickej agónni kvôli pubertiakom... to je trocha pritiahnute za vlasy.
že A4 B6 za 3000 nekupi vo vyhovujucom stave je snad jasne. Ale preco by nekupil vo vyhovujucom stave napr. golfa IV variant tak to mi fakt neni jasne.
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
Ludkovia vy ste sa asi fakt ešte nepohybovali na forach kde sa preberajú autá, lebo by ste sa nemohli tolko čudovať
K parkovaniu, jasné že sa dá zaparkovať s čímkolvek , ale to mi chcete povedať že vám vyhovuje prvý volný plac ktorý uvidíte. Ja idem do poondiateho Kauflandu a ked vidím ako stoja vedlajšie autá tak idem radšej dalej, lebo bud by som mal problém vystúpiť, alebo teda reálne hrozí že ten čo stojí z prava mi obúcha dvere preto že mu ostane málo placu na nastupovanie.
Skrátka ludia parkujú jak ovce a nemať problém parkovať medzi tými hovädami môže len človek čo má Hyundai i20 či inú nákupnú tašku
K E46 : ja riešim v prvom rade priestor pre celú posádku, tam kde sa pohodlne neodvezú 4 dospelé osoby nie je u mna auto
Kto je puberťák? Ten čo obhajuje krpatú E46, či A4 že miesta je tam habadej, na to sú prosím E60/61, respektíve A6
Puberťák na E60 či A6 nemá rozpočet, ale 4-5000€ na E46 či A4 B6 dnes naškrábe bárs aký lojzo, respektíve mu v banke požičajú a preto nedopustí aby jeho vysnený kár niekto porovnával s Fábiou
Porovnaj si sám
http://www.auto.cz/bmw-320i-sest-valcu- ... milion-949
http://www.auto.cz/skoda-fabia-1-4-tdi- ... video-1004
E46 má pár cm k dobru na šírku ale pri kolenách je to rovnaká bieda, a to môžeme kludne brať do úvahy aj nejakú nepresnosť merania
Stačí si zobrať klasický meter a odmerať od operadla stoličky po kolená, u mna je to 65cm
Ten čo niekedy jazdil E60, či A6, alebo iné auto podobnej velkosti skrátka nebude nikdy obhajovať E46, či A4 v zmysle že tam je dosť miesta, tak nech sa na to čo som napísal nikto neuráža, lebo skrátka týmto som si ja dávno prešiel a u mna také auto nemá zmysel. Jedine že si to niekto kúpi v cukríkovom stave na víkendové jazdenie s poriadnym motorom pod kapotou 325i až 330i, či dokonca M3
K parkovaniu, jasné že sa dá zaparkovať s čímkolvek , ale to mi chcete povedať že vám vyhovuje prvý volný plac ktorý uvidíte. Ja idem do poondiateho Kauflandu a ked vidím ako stoja vedlajšie autá tak idem radšej dalej, lebo bud by som mal problém vystúpiť, alebo teda reálne hrozí že ten čo stojí z prava mi obúcha dvere preto že mu ostane málo placu na nastupovanie.
Skrátka ludia parkujú jak ovce a nemať problém parkovať medzi tými hovädami môže len človek čo má Hyundai i20 či inú nákupnú tašku
K E46 : ja riešim v prvom rade priestor pre celú posádku, tam kde sa pohodlne neodvezú 4 dospelé osoby nie je u mna auto
Kto je puberťák? Ten čo obhajuje krpatú E46, či A4 že miesta je tam habadej, na to sú prosím E60/61, respektíve A6
Puberťák na E60 či A6 nemá rozpočet, ale 4-5000€ na E46 či A4 B6 dnes naškrábe bárs aký lojzo, respektíve mu v banke požičajú a preto nedopustí aby jeho vysnený kár niekto porovnával s Fábiou
Porovnaj si sám
http://www.auto.cz/bmw-320i-sest-valcu- ... milion-949
http://www.auto.cz/skoda-fabia-1-4-tdi- ... video-1004
E46 má pár cm k dobru na šírku ale pri kolenách je to rovnaká bieda, a to môžeme kludne brať do úvahy aj nejakú nepresnosť merania
Stačí si zobrať klasický meter a odmerať od operadla stoličky po kolená, u mna je to 65cm
Ten čo niekedy jazdil E60, či A6, alebo iné auto podobnej velkosti skrátka nebude nikdy obhajovať E46, či A4 v zmysle že tam je dosť miesta, tak nech sa na to čo som napísal nikto neuráža, lebo skrátka týmto som si ja dávno prešiel a u mna také auto nemá zmysel. Jedine že si to niekto kúpi v cukríkovom stave na víkendové jazdenie s poriadnym motorom pod kapotou 325i až 330i, či dokonca M3
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5238
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Auto ±3000e
Ale oni kupuju auto pred 2, aby nemuseli zobrat od svokry auto. Nechapem co tu furt pleties prkestor blablabla pre 4 osoby. Kuluju si pre seba auto, nie aby inym robili taxikara.
Ak sa niekto chce hromadne vozit, nech si kupi mikrobus, alebo mhd/sad/vkaky
Ak sa niekto chce hromadne vozit, nech si kupi mikrobus, alebo mhd/sad/vkaky
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
Na začiatku píše o tom že plánujú rodinu, v takom prípade sa vozí kočík, autosedačka a mamka sedí vzadu (ak nešoféruje), ked dáš do E46 dozadu vajíčko, tak prednú sedačku musíš navaliť dosť dopredu a už je tam dosedené, za vodiča ktorý si urobí plac sa toho tiež moc nezmestí
Za druhé sa o E46 úplne zbytočne bavíme pretože chce auto do 3000€ čo by znamenalo akurát tak kúpu vergla
Za druhé sa o E46 úplne zbytočne bavíme pretože chce auto do 3000€ čo by znamenalo akurát tak kúpu vergla
Re: Auto ±3000e
Nie kazdy meria 198cm ako ty. Ja meriam 176 a sedacku mam najviac v predu. Vzadu mam v e36 zamnou jak v 5er. Dalsia vec porovnavat sedenie/luxus s fabiou je fakt mimo.
Brasko ma octaviu2 co je velkostne jak 46tka a nema problem dozadu hocokoho posadit. Oni tiez meraju ako ja.. okolo 175
Mam kamosa co ma e91 a on meria 199cm a sedacku najviac dozadu. Tiez sa tam uz vela veci nezmesti za neho a to auto mu je fakt ako hracka. Jemu 3er vobec nesedi. Ale to by mu ani 5er. Teraz akurat tak pozera po x5. Btw tiez chcel skodovku no poradil som mu nech sa zvezie na 91tke a bolo vybavene
To kolko je vzadu miesta zalezi od toho ako si velky.
Vo fabii za mnou tiez nebol problem sediet. Len tam sa proste nedalo obsediet. Tie sedacky boli hroza. Co sa o 46tke vzadu neda povedat a ani porovnat. Vobec nechapem ako vobec toto mozes porovnavat. Bud si nesedel vzadu nikdy v 46tke alebo fakt merias 200cm.
Tu nejde o to ake auto chces ty ale poradit ake auto by bolo vhodne pre nich dvoch pripadne casom s prirastkom. Dovtedy mozno aj 2x vymenia auta.
S Tvojou poslednou vetou plne suhlasim
Brasko ma octaviu2 co je velkostne jak 46tka a nema problem dozadu hocokoho posadit. Oni tiez meraju ako ja.. okolo 175
Mam kamosa co ma e91 a on meria 199cm a sedacku najviac dozadu. Tiez sa tam uz vela veci nezmesti za neho a to auto mu je fakt ako hracka. Jemu 3er vobec nesedi. Ale to by mu ani 5er. Teraz akurat tak pozera po x5. Btw tiez chcel skodovku no poradil som mu nech sa zvezie na 91tke a bolo vybavene
To kolko je vzadu miesta zalezi od toho ako si velky.
Vo fabii za mnou tiez nebol problem sediet. Len tam sa proste nedalo obsediet. Tie sedacky boli hroza. Co sa o 46tke vzadu neda povedat a ani porovnat. Vobec nechapem ako vobec toto mozes porovnavat. Bud si nesedel vzadu nikdy v 46tke alebo fakt merias 200cm.
Tu nejde o to ake auto chces ty ale poradit ake auto by bolo vhodne pre nich dvoch pripadne casom s prirastkom. Dovtedy mozno aj 2x vymenia auta.
S Tvojou poslednou vetou plne suhlasim
Spoiler: ukázať
Re: Auto ±3000e
schvalne som si nasiel video kde sa nejaky chlap posadi za seba. https://www.youtube.com/watch?v=0f9CPza ... u.be&t=229
ja mam 185cm a verim tomu, ze v E46 by sa za mna moja priatelka posadila s velkou rezervou v oblasti kolien a dokonca verim tomu, že by som sa za seba v posadil sam. Nesedim v aute ako trulo vodic co najviac vzadu lebo je cool. porovnavat E46 v akomkolvek ohlade s fabiou je nonsens. Inak mi je E46 okrem M3 srdecne ukradnuta.
ja stale odporucam to co tu uz padlo. Golf IV Variant minimalne treba pozriet posadit sa.
ja mam 185cm a verim tomu, ze v E46 by sa za mna moja priatelka posadila s velkou rezervou v oblasti kolien a dokonca verim tomu, že by som sa za seba v posadil sam. Nesedim v aute ako trulo vodic co najviac vzadu lebo je cool. porovnavat E46 v akomkolvek ohlade s fabiou je nonsens. Inak mi je E46 okrem M3 srdecne ukradnuta.
ja stale odporucam to co tu uz padlo. Golf IV Variant minimalne treba pozriet posadit sa.
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Auto ±3000e
mp3turbo --> Pri tom parkovani (aspon pre mna) je velky rozdiel to, aky mas dozadu vyhlad. Mne sa trebars lepsie parkuje s kombikom, lebo ma kolko zadne okno. Pozeram, ze aj Vas Grand Voyager to ma tak. Trebars co mame sluzobne SuperB v praci, tak to je na cuvanie totalna katastrova - na odhady - zadne okno mas sikmo a ked sa pozries dozadu, tvoj vyhlad je uzky "sliz", cez ktory vidis, akurat tak hovno. Bez zadnych senzorov neviem, neviem.
Je pravda, ze ja sa nepovazujem za super vodica, ale zas si myslim, ze zacuvat v ramci moznosti viem. S tym odhadom vzdialenosti dozadu je to aj podla toho, aky mas vyhlad. Je dost rozdiel, ci parkujes sedan, alebo kombi. Teda aspon ja to tak vnimam - prosim nekamenovat Zaparkovat zaparkujes nejako vzdy - len je rozdiel, ci sa pred barakom vrtis na 5 X, ako prd v gatiach, alebo to tam nasrobujes na prvykrat bez namahy.
Je pravda, ze ja sa nepovazujem za super vodica, ale zas si myslim, ze zacuvat v ramci moznosti viem. S tym odhadom vzdialenosti dozadu je to aj podla toho, aky mas vyhlad. Je dost rozdiel, ci parkujes sedan, alebo kombi. Teda aspon ja to tak vnimam - prosim nekamenovat Zaparkovat zaparkujes nejako vzdy - len je rozdiel, ci sa pred barakom vrtis na 5 X, ako prd v gatiach, alebo to tam nasrobujes na prvykrat bez namahy.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Auto ±3000e
Ja meriam úplne bežných 185cm
Treba si prečítať a ked to nestačí tak porovnať s iným autom http://www.autorubik.sk/clanky/bmw-3-e-46
Pre tých ktorým sa nechce odcitujem podstatné
Až tak pochvalne sa však nedá vyjadriť o priestore v interiéri, ktorý ani vtedy (dvojnásobne z dnešného pohľadu) nebol nijak veľkorysý. Svoje si totiž pýta klasická koncepcia pohonu (motor vpredu a pohon zadných kolies), čo do značnej miery handicapuje priestorové možnosti oproti vozidlám s motorom vpredu naprieč.
Oproti predchádzajúcej generácii narástla E46 na 4471 x 1739 x 1415 mm a rázvor bol zväčšený na 2725 mm. Motor uložený vpredu pozdĺžne, za ním ešte prevodovka a stredom vedený spojovací hriadeľ však obmedzujú využiť pomerne veľkú dĺžku rázvoru. Extra vyskakovať sa nedá ani na predných sedadlách, ale citeľnejšie obmedzenie pre vyšších cestujúcich je na zadných. Je tam síce o dosť viac miesta než v predchádzajúcej generácii, ale z pohľadu celkovej dĺžky a hlavne veľkosti rázvoru to žiadny zázrak nie je. Naviac cestujúcich na zadných sedadlách obmedzuje konštrukcia predných sedadiel, ktorá neumožňuje schovať si nohy pod ne.
Treba sa napríklad posadiť do Peugeotu 406 aby človek vedel čo je priestor a pohodlie. Raz to je 3-er a tomu zodpovedá aj priestor, keby ho bolo dostatok tak nemajú dôvod vyrábať väčšiu 5-er či 7-er
Dám tu pár čísel z Auto.cz samozrejme môže byť niekde nejaká odchylka merania, ale určite tá odchýlka nie je 10cm a ani 5cm
Ako som už písal nech sa každý zmeria na sebe kolko potrebuje cm (od operadla kancelárskeho kresla po kolená) u mna je to 65cm
3-er E46 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 770
Audi A4 B6 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 550 / 790
Fabia 1 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 800
Focus I - podélný prostor vzadu min/max (mm): 600 / 850
P406 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 870
Civic 7G - podélný prostor vzadu min/max (mm): 660 / 880
Fiat Stilo - podélný prostor vzadu min/max (mm): 680 / 900
Citroen Xsara - podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 910
Legacy IV - podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 910
A to dodám že ja mám rozvor 2670mm teda o 5,5cm menej voči E46 a pritom priestoru podstatne viac
Bola tu spomínaná Multipla, ktorá po facelifte celkom ujde, až teda na prístojovku
Multipla - podélný prostor vzadu min/max (mm): 770 / 950
Ja nehovorím že sa do E46 nezmestia 4 osoby,ale je sakra rozdiel či mi kolená lížu operadlo, alebo tam mám ešte rezervu 10cm a môžem si tam sadnúť ako chcem. Je Stilo nejaký obor voči E46? A o kolko ponúka viac miesta
Treba si prečítať a ked to nestačí tak porovnať s iným autom http://www.autorubik.sk/clanky/bmw-3-e-46
Pre tých ktorým sa nechce odcitujem podstatné
Až tak pochvalne sa však nedá vyjadriť o priestore v interiéri, ktorý ani vtedy (dvojnásobne z dnešného pohľadu) nebol nijak veľkorysý. Svoje si totiž pýta klasická koncepcia pohonu (motor vpredu a pohon zadných kolies), čo do značnej miery handicapuje priestorové možnosti oproti vozidlám s motorom vpredu naprieč.
Oproti predchádzajúcej generácii narástla E46 na 4471 x 1739 x 1415 mm a rázvor bol zväčšený na 2725 mm. Motor uložený vpredu pozdĺžne, za ním ešte prevodovka a stredom vedený spojovací hriadeľ však obmedzujú využiť pomerne veľkú dĺžku rázvoru. Extra vyskakovať sa nedá ani na predných sedadlách, ale citeľnejšie obmedzenie pre vyšších cestujúcich je na zadných. Je tam síce o dosť viac miesta než v predchádzajúcej generácii, ale z pohľadu celkovej dĺžky a hlavne veľkosti rázvoru to žiadny zázrak nie je. Naviac cestujúcich na zadných sedadlách obmedzuje konštrukcia predných sedadiel, ktorá neumožňuje schovať si nohy pod ne.
Treba sa napríklad posadiť do Peugeotu 406 aby človek vedel čo je priestor a pohodlie. Raz to je 3-er a tomu zodpovedá aj priestor, keby ho bolo dostatok tak nemajú dôvod vyrábať väčšiu 5-er či 7-er
Dám tu pár čísel z Auto.cz samozrejme môže byť niekde nejaká odchylka merania, ale určite tá odchýlka nie je 10cm a ani 5cm
Ako som už písal nech sa každý zmeria na sebe kolko potrebuje cm (od operadla kancelárskeho kresla po kolená) u mna je to 65cm
3-er E46 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 770
Audi A4 B6 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 550 / 790
Fabia 1 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 570 / 800
Focus I - podélný prostor vzadu min/max (mm): 600 / 850
P406 - podélný prostor vzadu min/max (mm): 650 / 870
Civic 7G - podélný prostor vzadu min/max (mm): 660 / 880
Fiat Stilo - podélný prostor vzadu min/max (mm): 680 / 900
Citroen Xsara - podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 910
Legacy IV - podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 910
A to dodám že ja mám rozvor 2670mm teda o 5,5cm menej voči E46 a pritom priestoru podstatne viac
Bola tu spomínaná Multipla, ktorá po facelifte celkom ujde, až teda na prístojovku
Multipla - podélný prostor vzadu min/max (mm): 770 / 950
Ja nehovorím že sa do E46 nezmestia 4 osoby,ale je sakra rozdiel či mi kolená lížu operadlo, alebo tam mám ešte rezervu 10cm a môžem si tam sadnúť ako chcem. Je Stilo nejaký obor voči E46? A o kolko ponúka viac miesta
Naposledy upravil/-a Ivko v Ne 25. Okt, 2015, 22:56, upravené celkom 2 krát.