![smile2 :D](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile2.gif)
áno samozrejme je drahší servis, ale nedojebe sa vám predsa jeden deň od kúpy po 20 km všetko v motore. Poznám ľudí čo majú 400 000 - 600 000 passaty/ochcávky, dokonca jedno Mondeo 2006 s 350 000 s pôvodnou dvojhmotou, vstrekmi aj turbom, stačí tankovať kvalitnú naftu, dávať VIF, nechávať turbo dochladiť po ostrej nakladačke, pravidelný servis/výmeny oleja/filtrov a práve vám šanca, že sa doserie dôležitá súčiastka klesla o 95%. Samozrejme sú motory ktoré sa kazia aj keď sa o ne príkladne staráte, ale tak to sa dá zistiť dopredu, či s tým ľudia majú problémy alebo nie. To sa môže stáť aj pri benziňáku.
A keby sa aj jedno z toho pokazí, tak povedzme raz za dva roky dať 1000€ - 1500€ na súčasť motora je celkom v pohode. Tolko ušetríte aj s prstom v zadnici.
Aby ste ma zas neobvinili, nie som diesel maniak čo iné ako ochcávku Teee Deee Iíííí nepozná, mám rád benziňáky, momentálne aj na jednom jazdím, len netreba sa diesela báť ako čert svätenej vody.
//ani s tými benziňákmi čo tu radíte to nebude také ružové, zháňať súčiastky na niečo ako Chrysler alebo Dodge určite nie lacná záležitosť, aj motorové, aj na nápravu a podobne. Takých áut tu veľa nejazdí.