>> 27k je dost ale za rok na tom usetria minimalne 2000e, za 10 rokov sa to vrati a neratam servis, ktory asi bude kusok lacnejsi
vysvetlite mi prosim ako sa da na takomto krpcovi usetrit 2k rocne. Servis bude drahsi lebo nikam mimo autorizaku asi ist nemozes, kazdy nad tym bude krcit ramenami ale samozrejme ze pneu a brzdy ti vymenia (poznamka : na zopar Mercedesoch ani brzdy nevymenia garazovi majstri pretoze treba diagnostikou otvorit brzdy, nedostanes sa tam a to sa bavim o roku 2005).
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
A preto sa mi ako dobré auto prémiovej triedy na dnešné pomery vidí napríklad Dodge Challenger - pokiaľ viem budú sa predávať aj v EU skrz predajnú sieť Fiatu, je viac menej lacný (V USA, uvidíme ako tu) a ešte je to stále poctivá mechanika. Zväčša.
mp3turbo napísal:WW Golf 1.2tsi s Euro5 ma NAMERANU VYSSIU produkciu NO2 pri vyssom zatazeni nez starucky Mercededes W124 s motorom 200E z roku 1990, ktory NESPLNA ani Euro1.
jak to ze ti na to Felipe nic nenapisal? Uz ma ban?
mp3turbo napísal:WW Golf 1.2tsi s Euro5 ma NAMERANU VYSSIU produkciu NO2 pri vyssom zatazeni nez starucky Mercededes W124 s motorom 200E z roku 1990, ktory NESPLNA ani Euro1.
Ked uz to andrej vytiahol, toto je znamy fakt, sposobene to je priamym vstrekovanim. Preto od euro6b (alebo ako sa bude volat update euro6 v 2017/2018) budu v podstate nutne aj u benzinakov (priamovstrekovych) DPF filtre, len co som zachytil, tak vdaka vyssej teplote spalovania benzinu sa tieto vlastne budu vypalovat uplne priebezne.
hej, ja som tie benziniky s dvomi EGRkami, tromi chladiacimi okruhmi (pol litra vody na co najrychlejsie zohrianie hlavy = jej paradne popraskanie co najskor avsak v zaujme co najnizsej tvorby emisii, take obrovske tepelne zmeny to proste nemoze zvladat dlhodobo), tromi turbami a aspon dvomi DPFkami uz tiez zachytil. Este nieco mrkotali o najuzasnejsich piestnych kruzkoch ale uz si nepamatam co, to som uz nedokazal prijimat po oboznameni sa s faktom ze steny medzi valcami budu tenke ako tri listy papiera cize sa to cele bude prehrievat a praskat. Ale usetrilo sa na vyrobnych nakladoch.
Samozrejme nesmieme zabudat na vypinanie posledneho teda az tretieho valca ked voz nejde pod plnou zatazou.
Ako obycajne, zase mi z toho nezabrnel venček v trenkach... vobec nechapem preco.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
uvidime, tesim sa na to, predpokladam ze bude kusok mensia ako Golf. A nebude stat 30k u nas, ale skor 39.9k a este snad bez dépéháhá a to uz zavana serioznym pruserom. Klasicky prďák za 17k-18k golf ocktavia ceed lahko ojazdene mondejo superba alebo superelektrina [bude naozaj super ? Nebude oyebana volakde na volacom ?] za 35 az 40k, no to uz ani trosku nie je jednoduche rozhodovanie. Proste 35k az 40k penazi je totalne inde ako 17k-18k penazi co stoja bezne auta.
Neverim tomu ze pribudnu motory bez priamovstrekov, dnes sa uz nic take nerobi. A nejako sa mi nezda ze sa kvoli DPFkam rozbehnu, skor naopak. Vyrobcovia uvidia potencialny servisny prijem v buducnosti, im to predsa velmi vyhovuje. Suhlasim s tym ze benzinove spalovanie nebude mat taky problem s DPFkami ako nafta:
a) ukrutne menej sadzi sa tvori, ukrutne ukrutne == nema sa co prilis usadzovat a zle vypalovat
b) ukrutne lepsie sa bude vypalovat, lahsie, castejsie, kompletnejsie == podstatne vacsia zivotnost ako naftove DPF
otazka je ci v tlaku na vyrobne naklady nezacnu fesaci ojebabravat vnutor DPFiek z nejakych lacnych materialov co nevydrzia tie teploty.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Pi 13. Nov, 2015, 00:24, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Btw co je dnes lepsie kupit? Benzin alebo TDIcko? Oplati sa diesel koli nejakej uspore na phm? Prevazne na mesto a raz za mesiac-dva aj na cca Pardubice Poprad a z5.
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
jazdim pravidelne za rodinou do Pardubic a ci uz moje 2,5tds alebo 2,4jtd alebo 1,9d sa mi oplati viac ako 1,3bmm ale to sa mi zas viac oplati ako ist vlakom ....