Datacomp
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
v praxi ? ak im to oznámiš, tak povedia, že to nezoberú a musí sa to klasicky reklamovať...
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
nie, ze podla zakona mas narok na vratenie penazi.
tak dojdes, vratis, a povies, ze nejde D a ze to vracias aj preto, a ze reklamovat to nebude.
raz som tu v treade alzy riesil to iste, ale iba hypoteticky, ze co ked vraciam, vvyrobok, ktory bol vadny uz od nova. radsej povedat, aby nebolo ze to ste urobil Vy. podla mna sa nemas coho bat, ak si klavu nerozoberal, tazko si mohol sposobit, ze D nesvieti
tak dojdes, vratis, a povies, ze nejde D a ze to vracias aj preto, a ze reklamovat to nebude.
raz som tu v treade alzy riesil to iste, ale iba hypoteticky, ze co ked vraciam, vvyrobok, ktory bol vadny uz od nova. radsej povedat, aby nebolo ze to ste urobil Vy. podla mna sa nemas coho bat, ak si klavu nerozoberal, tazko si mohol sposobit, ze D nesvieti
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
to je blbost, ze to nevezmu na vratenie.
a ked ju da ze vratit, oni ju zapoja a tadaaa D nesvieti? )
je to sporne, ale ak to nepovie, mozu to nanho hodit. ci? aj ked tazko mu dokazu, ze sposobil nefunkcnost Dcka
a ked ju da ze vratit, oni ju zapoja a tadaaa D nesvieti? )
je to sporne, ale ak to nepovie, mozu to nanho hodit. ci? aj ked tazko mu dokazu, ze sposobil nefunkcnost Dcka
Spoiler: ukázať
Re: Datacom
jednoducho poškodený/nefunkčný výrobok nemôžeš vrátiť do 14 dní, musíš ho reklamovať... ale bežná prax je, že keď reklamuješ v priebehu prvého týždňa-mesiaca(ako kde), tak to menia kus za kus a nemusíš čakať, lebo je jasné, že to je výrobná chyba.
Spoiler: ukázať
- dendroid
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 3684
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
A neplati tych 14 dni iba pri nakupe cez internet ? Zaujima ma, ci sa zmenil zakon, pretoze pred par rokmi to tak bolo.
To s tym skorsim objednavanim je pecka napad, iba ak to vratis nazad bez udania dovodu. Pretoze ak si objednas novu a tu staru odnesies a povies im, co je s nou a oni budu trvat na reklamacii, tak skoncis s dvoma klavesnicami.
To s tym skorsim objednavanim je pecka napad, iba ak to vratis nazad bez udania dovodu. Pretoze ak si objednas novu a tu staru odnesies a povies im, co je s nou a oni budu trvat na reklamacii, tak skoncis s dvoma klavesnicami.
- Jednoduska
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 5859
- Dátum registrácie: Po 19. Nov, 2012, 15:45
- Bydlisko: Kosice, 040 01
Re: Datacom
14 plati pri eshope 7 dni pri kamennej predajni.
Nemaju ziadnu na sklade iba na objednavku takze mi to urcite nevymenia kus za kus je to specificka klavesnica.
Co uz, vyhovujev mi, mozno si to nesvietiace d vsimnem az o rok a pojdem reklamovat. uvidime.
Nemaju ziadnu na sklade iba na objednavku takze mi to urcite nevymenia kus za kus je to specificka klavesnica.
Co uz, vyhovujev mi, mozno si to nesvietiace d vsimnem az o rok a pojdem reklamovat. uvidime.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
to so 7 dňami pri kamennej máš odkiaľ ? lebo tiež som v tom, že vrátenie je len pri kúpe cez eshop (kľudne aj následné prevzatie na predajni)
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Datacom
Na vrátenie bez udania dôvodu má nárok každá fyzická osoba, ktorá urobila objednávku "na diaľku", teda internet/telefón atď. Ja to väčšinou riešim tak, že pozriem čo majú na sklade a cestou tam rovno objednám cez net, keby bolo potrebné náhodou vrátiť. Zásadne na kamenných predajniach nekupujem nič iné ako spotrebák(káble, koncovky atď.). Ak kúpiš niečo na kamennej predajni bez predchádzajúcej objednávky "na diaĺku", tak nemáš nárok na vrátenie tovaru. To je už na dobrej vôli predajcu či a za akých podmienok ti to vezme.
dendroid: áno, je to možné urobiť takto len vtedy, keď im nepovieš, že je čosi v neporiadku.
dendroid: áno, je to možné urobiť takto len vtedy, keď im nepovieš, že je čosi v neporiadku.
Spoiler: ukázať
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
takže o dva dni to sú ďalšie 3 týždne odkedy som po 3 týždňoch sa im pripomínal
znovu som sa pripomenul...tá ignorácia ma popravde vôbec neprekvapuje
znovu som sa pripomenul...tá ignorácia ma popravde vôbec neprekvapuje
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
presne, konečnú info na celú ich reklamačnú a záručnú politiku
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Datacom
Takže aspoň trošku si to vyžehlili, že dnes napísali znovu, že poslali požiadavku ešte raz a potom mi aj rovno volal chalan z ich PR
v podstate nič nové pod slnkom, len to ucelil, teda v skratke:
1. produkty so zárukou do 24 mesiacov a 99 mesiacov (to je označenie pre akože doživotnú záruku) - klasicky u nich uplatiteľné
2. staré dobré produkty s dlhšou lehotou
- automaticky za všetko vraj môžu dodávatelia, vraj niektorí berú veci na reklamačku, iní nie, vraj tu a hento a tamto a ja neviem aké bludy...
- vidieť, že kašlú na zákazníkov a len znižujú zase šance na výdaje pre komfort a spokojnosť zákazníkov, takéto nedokonalosti normálni predajci už riešia na svojom piesočku a nemusí zákazník byť ešte k tomu vystavovaný rôznym praktikám predajcu, dodávateľa, výrobcu
u mňa bol vrchol, keď povedal, že ak je produkt práve v tej dobe medzi 24-XX mesiacov...tak ževraj mailíííík napísať, že ako by sa riešila reklamácia, resp. či by to vybavili oni, odpinkli človeka, či by zákazník platil za výdaje alebo nie a ďalšie omáčky...
zaujímalo by ma, či rovnaké info poskytujú aj pred kúpou a či jednu alebo druhú možnosť vedia aj zaručiť a garantovať
- P.S.: potreboval asi sekundu-dve, aby si rozmyslel, čo povedať, keď hovoril o uplatnení záruky ale nesklamal ma a samozrejme zase reklamačné na moldavskej
...
Toto má, bežný zákazník riešiť ? Ceremónie pred kúpou a počas užívania ? Za tie už nijako neexkluzívne ceny a odpinkávanie nič netušiacich ľudí pri reklamáciach ?
v podstate nič nové pod slnkom, len to ucelil, teda v skratke:
1. produkty so zárukou do 24 mesiacov a 99 mesiacov (to je označenie pre akože doživotnú záruku) - klasicky u nich uplatiteľné
2. staré dobré produkty s dlhšou lehotou
- automaticky za všetko vraj môžu dodávatelia, vraj niektorí berú veci na reklamačku, iní nie, vraj tu a hento a tamto a ja neviem aké bludy...
- vidieť, že kašlú na zákazníkov a len znižujú zase šance na výdaje pre komfort a spokojnosť zákazníkov, takéto nedokonalosti normálni predajci už riešia na svojom piesočku a nemusí zákazník byť ešte k tomu vystavovaný rôznym praktikám predajcu, dodávateľa, výrobcu
u mňa bol vrchol, keď povedal, že ak je produkt práve v tej dobe medzi 24-XX mesiacov...tak ževraj mailíííík napísať, že ako by sa riešila reklamácia, resp. či by to vybavili oni, odpinkli človeka, či by zákazník platil za výdaje alebo nie a ďalšie omáčky...
zaujímalo by ma, či rovnaké info poskytujú aj pred kúpou a či jednu alebo druhú možnosť vedia aj zaručiť a garantovať
- P.S.: potreboval asi sekundu-dve, aby si rozmyslel, čo povedať, keď hovoril o uplatnení záruky ale nesklamal ma a samozrejme zase reklamačné na moldavskej
...
Toto má, bežný zákazník riešiť ? Ceremónie pred kúpou a počas užívania ? Za tie už nijako neexkluzívne ceny a odpinkávanie nič netušiacich ľudí pri reklamáciach ?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Datacom
Mno ono to je tým kde žijeme - Loleq na SK su také zákony a taká na <> vymáhateľnosť či už z pohľadu zákazníka / alebo samotného predajcu, že jednak aj predajca nemá šancu tie sračkové zákony (občiansky zákonník) čo vymyslel niekto kto nežije v realite dodržiavať pretože reálne to tak ani nemôže fungovať. Ako hlboko vidíš do vzťahov reklamačných medzi predajcom (ja / datacom etc.) vs. dodávateľ vs. aplikované zákony medzi subjektami vs. ostatné veci k tomu sa vzťahujúce...ja predpokladám, že veľmi málo pretože by si vedel, že veľa vecí, ktoré tu oplakávate vyzerajú tak jednak kvôli paškvilu teda pardon zákonu, ktorý v realite nakupovania nemôže fungovať (lebo exoti zo správneho smeru, majú asi tak reálne skúsenosti ako ja z lovenia perlorodiek). A samozrejme keďže je to tak ako je potom je problematické riesiť to čo riešiť možné nie je keďže reálne sa to ani nedá vyriešiť (lebo debílek resp. skupina debílkov z vlády nemala ani potuchy ako veci fungujú...smradi).
Ako chceš vyriešiť problém dodávateľov, ktorí veci pri reklamáciách vymieňajú resp. vymenia bez dobropisovania....ako chceš v rámci interného systému riešiť novú záruku ak všetci dodávatelia (okrem zahraničných kde ale zabudni na 2+ záruku) Ti pošlú novú vec / kartu, kde len pokračuje záruka z pôvodnej, ale už dodajú novú s novým SN, ale nevypapierujú? Robí sa to tak už roky a takmer každý jeden okolitý VO....a takých vecí je veľmi veľa....akj sa nevenuješ skladu, podvojnému účtovnictvu a celkovo týmto veciam tak to asi nebudeš vedieť.
X vecí ktoré by podľa zákona (paškvilu) mal predajca splňať musí žiaľ obchádzať pretože reálne by potom drbol na hubu za pár mesiacov nakoľko aj sám viem koľko tzv. "zákazníkov" existuje čo vedia bučať keď ide o ich práva, ale správajú sa ako prasce ak ide o ich povinnosti.
Vonku sa s tým nedrbú všade máte väčšinou aj pri veľmi veľkých Moloch firmách 24m na tvrdo a hotovo a čo si budete s tovarom robiť po 24m je už problém koncového zákazníka.
Treba si ľudia uvedomiť, že občas už chcete nemožné....žijete v BORDELISTANE tak to tu tak aj vyzerá - keď tu bude ako som vyššie písal normálna vláda, budú fungovať súdy tak, že aj firma o 3 zamestnancoch da sa na súd molocha (napr. práve kvôli tomu ako riešia reklamácie) a ten súd v krátkom konaní rozhodne...zlepšia sa aj služby.
Som už musel reagovať lebo čítať toto tak sa mi chce zvracať...
Ako chceš vyriešiť problém dodávateľov, ktorí veci pri reklamáciách vymieňajú resp. vymenia bez dobropisovania....ako chceš v rámci interného systému riešiť novú záruku ak všetci dodávatelia (okrem zahraničných kde ale zabudni na 2+ záruku) Ti pošlú novú vec / kartu, kde len pokračuje záruka z pôvodnej, ale už dodajú novú s novým SN, ale nevypapierujú? Robí sa to tak už roky a takmer každý jeden okolitý VO....a takých vecí je veľmi veľa....akj sa nevenuješ skladu, podvojnému účtovnictvu a celkovo týmto veciam tak to asi nebudeš vedieť.
X vecí ktoré by podľa zákona (paškvilu) mal predajca splňať musí žiaľ obchádzať pretože reálne by potom drbol na hubu za pár mesiacov nakoľko aj sám viem koľko tzv. "zákazníkov" existuje čo vedia bučať keď ide o ich práva, ale správajú sa ako prasce ak ide o ich povinnosti.
Vonku sa s tým nedrbú všade máte väčšinou aj pri veľmi veľkých Moloch firmách 24m na tvrdo a hotovo a čo si budete s tovarom robiť po 24m je už problém koncového zákazníka.
Treba si ľudia uvedomiť, že občas už chcete nemožné....žijete v BORDELISTANE tak to tu tak aj vyzerá - keď tu bude ako som vyššie písal normálna vláda, budú fungovať súdy tak, že aj firma o 3 zamestnancoch da sa na súd molocha (napr. práve kvôli tomu ako riešia reklamácie) a ten súd v krátkom konaní rozhodne...zlepšia sa aj služby.
Som už musel reagovať lebo čítať toto tak sa mi chce zvracať...
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
Re: Datacom
k jednej časti sa vyjadrím....neviem, či som to dobre pochopil, ale tvrdíš, že dávať záruku(2 alebo viac ročnú) na nový kus, ktorý dostaneš z reklamácie napr. po 20mesiacoch užívania je blbosť? to by potom mohol každý výrobca riešiť tak, že ti dá nejaký vadný kus s nejakým kurvítkom, kde ti to prdne napr po 5 mesiacoch a on je vysmiaty a zákazníkovi môžu ostať oči pre plač, že prišiel o výrobok, na ktorý šetril napr. rok
Spoiler: ukázať
Re: Datacom
Prečítaj ešte raz - vyjadrujete sa k témam, ktoré nemáte absolútne naštudované a potom to vlákno aj tak vyzerá.
Písal som, že:
1. Vzťah koncový zákazník / predajca => občiansky zákonník
2. Vzťah predajca / dodávateľ (Veľkoobchod, dodávatelia, priekup a pod) => obchodný zákonník
Vec sa má tak, že väčšina dodávateľov bežných komponentov po reklamácii komponentu - napr. grafika postupuje takto - príjmeš reklamáciu od človeka - do 3 dní si jú povinný prijať / alebo prijať s odmietnutím (viz. zákon ako sa reklamuje do roka a po jednom roku, rovnako veci s tým spojené) ... ak ju prijmeš čo sa deje stále tak ta potom putuje do tzv. servisu výrobcu ... tam sa:
* opravuje
* vymieňa za nový kus
* dodavateľ na podnet výrobcu / servisu dodá iný komponent v rámci toho aký výkonný parametrovo bol predchádzajúci (toto je špecifické u každého VO)
Nový kus, ktorý ale VO dodá nie je riešený technikou - dobropis na pôvodný SN ... fakturácia na nový KUS, ale len papierovo tj. na papieri Ti dodajú, že to bolo vymenené v rámci záruky a záruka sa tebe ako predajcovi predlzuje o tých povedzme 15 dni co bol HW na reklamácii. A teraz mi vysvetli ako to ty v rámci zákona spravíš tak aby Ti to sedelo v systéme a aby si dal človeku koncákovi novú faktúru s novou zárukou a aby to sedelo dobre koncákovi aj tebe v systéme keď Ti príde kontrola.
Aby som dal novú záruku totiž tak sa to robí takto. Som napr. distribútor na Super Flower zdroje - ak sa postupuje klasicky tak človeku prijmem reklamaciu, ak sa mi potvrdi skuskou u mna ze zdroj je vadny - ten povodny doborpisujem (prijme mi ho do skladu...ten bude potom neskor poslany vyrobcovi) a novy nafakturujem. Takto potom na novej fakture je opät nová záruka
Teda ja nerozprávam o tom, že to aby začala nová záruka je niečo zlé, je to dobré ... ale reálne to nefunguje pretože zákony a pod. su nastavené tak, že TEN PREDAJCA JE NAJVACSIE HOVNO v celom kruhu ... serie zvyčajne na neho VO lebo si v obch. podmienkach nahodi co chce a realne to ani nedodrziava a sudy su tu na rit - serie na neho kontrola - seru na neho koncovi hlavne ti, ktori si pozeraju len prava a na povinnosti kaslu (a ze ich je).
PS: som ešte zabudol...preto si pozrite ako riešia nové kusy v rámci reklamácie predajci - nemáte tam výmena za nový kus SN: XXXXX ale forma reklamácie: OPRAVA
Písal som, že:
1. Vzťah koncový zákazník / predajca => občiansky zákonník
2. Vzťah predajca / dodávateľ (Veľkoobchod, dodávatelia, priekup a pod) => obchodný zákonník
Vec sa má tak, že väčšina dodávateľov bežných komponentov po reklamácii komponentu - napr. grafika postupuje takto - príjmeš reklamáciu od človeka - do 3 dní si jú povinný prijať / alebo prijať s odmietnutím (viz. zákon ako sa reklamuje do roka a po jednom roku, rovnako veci s tým spojené) ... ak ju prijmeš čo sa deje stále tak ta potom putuje do tzv. servisu výrobcu ... tam sa:
* opravuje
* vymieňa za nový kus
* dodavateľ na podnet výrobcu / servisu dodá iný komponent v rámci toho aký výkonný parametrovo bol predchádzajúci (toto je špecifické u každého VO)
Nový kus, ktorý ale VO dodá nie je riešený technikou - dobropis na pôvodný SN ... fakturácia na nový KUS, ale len papierovo tj. na papieri Ti dodajú, že to bolo vymenené v rámci záruky a záruka sa tebe ako predajcovi predlzuje o tých povedzme 15 dni co bol HW na reklamácii. A teraz mi vysvetli ako to ty v rámci zákona spravíš tak aby Ti to sedelo v systéme a aby si dal človeku koncákovi novú faktúru s novou zárukou a aby to sedelo dobre koncákovi aj tebe v systéme keď Ti príde kontrola.
Aby som dal novú záruku totiž tak sa to robí takto. Som napr. distribútor na Super Flower zdroje - ak sa postupuje klasicky tak človeku prijmem reklamaciu, ak sa mi potvrdi skuskou u mna ze zdroj je vadny - ten povodny doborpisujem (prijme mi ho do skladu...ten bude potom neskor poslany vyrobcovi) a novy nafakturujem. Takto potom na novej fakture je opät nová záruka
Teda ja nerozprávam o tom, že to aby začala nová záruka je niečo zlé, je to dobré ... ale reálne to nefunguje pretože zákony a pod. su nastavené tak, že TEN PREDAJCA JE NAJVACSIE HOVNO v celom kruhu ... serie zvyčajne na neho VO lebo si v obch. podmienkach nahodi co chce a realne to ani nedodrziava a sudy su tu na rit - serie na neho kontrola - seru na neho koncovi hlavne ti, ktori si pozeraju len prava a na povinnosti kaslu (a ze ich je).
PS: som ešte zabudol...preto si pozrite ako riešia nové kusy v rámci reklamácie predajci - nemáte tam výmena za nový kus SN: XXXXX ale forma reklamácie: OPRAVA
PC1 Intel Core i7-4960X@4,8GHz . ASRock X79 Extreme 11 . 32GB Corsair Dominator 2133MHz DDR3 . Zotac GTX 1080Ti . Samsung 850 PRO 256GB . Samsung 840 1TB . SF Leadex 750W . AOC Q3279VWFD8 . Noctua
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555
PC2 i5-2500K . Noctua NH-U12 . ASUS P8Z68-V PRO . 16GB G.Skill Ripjaws X . EVGA GTX 1070 SC . Intel 530 240GB . Samsung 850 PRO 2TB . COUGAR GX-600W . Lian Li PC-V1010A - Silver . ASUS Xonar Essence STX + HD555