dojazd 300km je zaklad, pozri si hustotu tesla superchargerov, ktore sa maju pouzivat prave na vylety a nie pravidelne nabijanie. v usa sa jazdi ok coast-to-coast. na slovensko sa da vyzit s odretymi usami aj s nissanom leaf, fullcharge 130km za polhodinu, novy model ma mat viac. chademo nabijacky su hojne rozmiestnene, dokonca aj diera vedla r1 zvana olichov ma rychlonabijacku. na vychode su tiez. domace nabijanie nie je vobec zlozita vec, normalne pred panelak dotiahnes 380v a cez noc si nabity, najazdis denne 300km po ke/ba? ak hej tak pre teba je supercharger 1x denne. ak jazdis na dovolenku, 30min oddych ti len prospeje, nebudes tolko nadavatfelipe25 napísal:dojazd je maly, nabijaciek malo.
toto je tiez pekna vec
asi ani neuvidime, potrebujes EU homologizaciu, ak to ale dostanu na znacky rakusania, tak sa da kupit. problem by ale bola cena. lepsie by bolo keby to vyrabala skoda, v tom pripade asi cena (e-golfa - obyc golf)+yeti+20k. avsak neviem ci maju aj oni za ciel robit spolahlive auta a tympadom by sa im to mohlo bit s celym predajnym modelom. tiez neviem ci sa ti to oplati, ak by si to auto mal aspon 5-10 rokov? tak aj hejChris napísal: Projekty zaujimave, ale nikde nevidim cenu prerabky takeho napr. e91 3er ?
v petrzalke mate predsa aj garaze nie?
tesla stale nema konkurenciu, preto je to take drahe, oni asi jedini robia nejaky ten vyvoj baterii, ale zda sa mi, ze bmw by malo mat v 2020 svoje auta v elektrike. infrastruktura na slovensku je uz dnes vybudovana na tolko aby sa dalo s minimalnou namahou dostat tam kam treba aj smartom ev, chademo je v eu uz skoro 2500 co je dooost http://www.chademo.com/wp/eumap/
nevie sa ako to bude s modelom 3, ale ak sa do toho napracem a bude mat autopilota a kozu pod 50k tak super, model X je ideal ak neratame cenu