Ako zakanik do toho vidiet ani nemusi.GABO napísal:Ako hlboko vidíš do vzťahov reklamačných medzi predajcom (ja / datacom etc.) vs. dodávateľ vs. aplikované zákony medzi subjektami vs. ostatné veci k tomu sa vzťahujúce...
A co, ked vidis ze 30 dni podla obc. zak. nestihas, das mu novy kus a ty si to dalej riesis s dodavatelom, kde ziadne limity niesu, lebo to uz spada do obch. zak. A je vyriesene, zakaznik spokojny. Uz je dalej na tebe ako moc do dodavatela kopes, ked ti peniaze chybaju.
Ano, z hladiska penazi je to risk, ale inac to proste nejde, novy tovar si na kolene nevyrobis.
Jednoducho - proste budem mat evidencny system, ktory mi dovoli taketo zmeny robit a sledovat. Hotovo, vyriesene.GABO napísal:Ako chceš vyriešiť problém dodávateľov, ktorí veci pri reklamáciách vymieňajú resp. vymenia bez dobropisovania....ako chceš v rámci interného systému riešiť novú záruku ak všetci dodávatelia (okrem zahraničných kde ale zabudni na 2+ záruku) Ti pošlú novú vec / kartu, kde len pokračuje záruka z pôvodnej, ale už dodajú novú s novým SN, ale nevypapierujú? Robí sa to tak už roky a takmer každý jeden okolitý VO....a takých vecí je veľmi veľa....akj sa nevenuješ skladu, podvojnému účtovnictvu a celkovo týmto veciam tak to asi nebudeš vedieť.
Tiez mam kazdodenne pripady v praci a chcem grcat ked vidim ako su niektore veci debilne riesene, lebo debilne navrhnuty skladovy/evidencny/uctovny system a podobne. Ale neni toho svateho, kto by ho zmenil, alebo dal poziadavku jeho dodavatelovi, aby tam chybajucu cast proste dorobil.
A nebudes mat ziaden problem, preto ked sa v tom bude chcet dakto hrabat, tak si to vie nejakym sposobom rozkliknut ze grafika s serialom XY bola menena po X mesiacoch za novu so serialom AB, zostava tam Y mesiacov zaruky a celu omacku okolo.
Ked chcem aby mi firma jednoducho a efektivne fungovala, tak musim preto aj daco spravit a nie bedakat.
Tiez mam v praci niekolko roznych systemov, pre istotu navzajom neprepojenych (sak naco si pracu ulahcovat), kde musim jedny udaje duplikovat dakedy kludne aj 3x....neboj, keby som mal moznost, tak za den je to prekopane tak, ze na obed uz nemas co robit, pretoze stihnes aj veci co si doteraz nikdy nestihol.
Kazda firma ma z principu fungovat efektivne a jednoducho, inac velmi vzrasta riziko ludskych chyb, ze sa veci zabudnu, vsetko dlho trva a podobne.