Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
Sitina je dobra, tam aj moja 1.4 reve jak formula 300C s 5.7 tam znel nenormalne aj ked najviac tam vyniknu vysokootackove pilky. Horsie je to s opakovanim, zo Sitiny ist az do Petrzalky, tam sa otocit a naspat zase odbocka na Lamac a naspat.
Este celkom dobre miesto je dialnica medzi auparkom a digital parkom pod premosteniami, len je to velmi kratka zalezitost. Chces nieco natacat, ci iba for fun?
Este ma napadlo rozostavane metro na konci Petrzalky na Jankaci, tam sa to riadne ozyva. Len tam bude pristup tak pre offroad a aj ten nema iste, ze sa vyskrabe naspat hore. Sused sa tam raz previezol s Defenderom, ale na nicom nizsom by som tam nelozil.
Este celkom dobre miesto je dialnica medzi auparkom a digital parkom pod premosteniami, len je to velmi kratka zalezitost. Chces nieco natacat, ci iba for fun?
Este ma napadlo rozostavane metro na konci Petrzalky na Jankaci, tam sa to riadne ozyva. Len tam bude pristup tak pre offroad a aj ten nema iste, ze sa vyskrabe naspat hore. Sused sa tam raz previezol s Defenderom, ale na nicom nizsom by som tam nelozil.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
nieco taketo
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
hej, presne taku sedliactinu. Mam v ruke 456ku nastastie nie v tom blbom automate a mam slubene ze sa ku mne prida babicka zo sedemdesiatych rokov (dvanastvalec E-Type) tak reku why not. To by malo nieco zaujukat.
hej, natacat for fun. Pre vlastny archiv. Polozim to hned vedla adresara "baby v plavkach s ktorymi k niecomu doslo"
len mi treba choreografiu. Dostal som tip - podzemne parkovisko nemocnice, len to je moc velky priestor tak uvidime aka bude akustika. Znacky pojdu dole, ajtak nie su z nasej krajiny.
hej, natacat for fun. Pre vlastny archiv. Polozim to hned vedla adresara "baby v plavkach s ktorymi k niecomu doslo"
len mi treba choreografiu. Dostal som tip - podzemne parkovisko nemocnice, len to je moc velky priestor tak uvidime aka bude akustika. Znacky pojdu dole, ajtak nie su z nasej krajiny.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7935
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
takže prijímam stávky, kedy na ne zaútočia Čikarijové
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
[
]
[
]
[
]
odkedy maju autobaterie zabudovane hodinky ?
V poslednych troch rokoch som kupil styri baterčičky. Varta, Boš, noname (XT Bat), Juasa. Styri rozlicne obchody, Yuasa dokonca v Cechach. Styri rozlicne kapacity, vsetko cez 80Ah. Styri rozlicne auta. Nie, nemaju ziadne problemy s nabijanim. Doteraz v nich boli baterie minimalne sest rokov, rekordmanka 9 rokov.
Tri z tychto styroch novodobych zazrakov umreli dva az tri mesiace po skonceni zarucnej lehoty. Stvrta ma namale, dnes nastartovala so zjavnymi problemami. Ze pojde srat kytky tuto zimu je viac ako jasne. Ze posledne dve zimy sotvakedy mrzlo v Bratislave im je hodne pritazujuci faktor. Keby bolo -20, tak by ani zdaleka nevydrzali zaruku.
Zasrany kapitalizmus. Vyskusam kupovat no-nejmky so stuplikmi, nasiel som 100Ah za 77eur, dokonca Ca/Ca. Dva roky musia vydrzat lebo zaruka, vsetko nad vyzera byt cista loteria. Nebudem platit za Boš, nech si to oseru pred branou zavodu (Džonson Kontrols ?) Alebo este inak, nasiel som Meyle baterie - wow - za 86eur 100Ah s trojrocnou zarukou. Tych 9 eur navrch mi v kontexte poslednych dni pride fakt v pohode.
]
[
]
[
]
odkedy maju autobaterie zabudovane hodinky ?
V poslednych troch rokoch som kupil styri baterčičky. Varta, Boš, noname (XT Bat), Juasa. Styri rozlicne obchody, Yuasa dokonca v Cechach. Styri rozlicne kapacity, vsetko cez 80Ah. Styri rozlicne auta. Nie, nemaju ziadne problemy s nabijanim. Doteraz v nich boli baterie minimalne sest rokov, rekordmanka 9 rokov.
Tri z tychto styroch novodobych zazrakov umreli dva az tri mesiace po skonceni zarucnej lehoty. Stvrta ma namale, dnes nastartovala so zjavnymi problemami. Ze pojde srat kytky tuto zimu je viac ako jasne. Ze posledne dve zimy sotvakedy mrzlo v Bratislave im je hodne pritazujuci faktor. Keby bolo -20, tak by ani zdaleka nevydrzali zaruku.
Zasrany kapitalizmus. Vyskusam kupovat no-nejmky so stuplikmi, nasiel som 100Ah za 77eur, dokonca Ca/Ca. Dva roky musia vydrzat lebo zaruka, vsetko nad vyzera byt cista loteria. Nebudem platit za Boš, nech si to oseru pred branou zavodu (Džonson Kontrols ?) Alebo este inak, nasiel som Meyle baterie - wow - za 86eur 100Ah s trojrocnou zarukou. Tych 9 eur navrch mi v kontexte poslednych dni pride fakt v pohode.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Tatkovi tiež v aute myslím že včera chcípla 3 ročná Varta. Tiež som len hlavou pokrútil.
Re: Všeobecná diskusia
cez 80Ah? to jazdis na truckoch?
najhorsie co mozes urobit je predimenzovat bateriu.. ak sa ti nedobije, zacnu sa tvrdnut sulfidy olova na elektrodach a potom ma tu zivotnost v pecku..
najhorsie co mozes urobit je predimenzovat bateriu.. ak sa ti nedobije, zacnu sa tvrdnut sulfidy olova na elektrodach a potom ma tu zivotnost v pecku..
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> cez 80Ah? to jazdis na truckoch?
ale coby. Mnohe osobne auta maju predpisane 100/110Ah baterie z vyroby a sorry ale 82Ah zase nie je ziadny zazrak.
Este predtym ako spustim vedecky vylev podopreny praktickymi skusenostami (VZDY v zivote som pouzival ukrutne vacsie baterie ako originalne cize napriklad 100Ah namiesto 60Ah cize takymto sposobom jazdim uz cez 20 rokov) - ako vysvetlis ze v uplne rovnakych autach dovtedy boli 90/100Ah baterie zopar rokov, a teraz zrazu 90tka umrela za dva roky ?
ale coby. Mnohe osobne auta maju predpisane 100/110Ah baterie z vyroby a sorry ale 82Ah zase nie je ziadny zazrak.
Este predtym ako spustim vedecky vylev podopreny praktickymi skusenostami (VZDY v zivote som pouzival ukrutne vacsie baterie ako originalne cize napriklad 100Ah namiesto 60Ah cize takymto sposobom jazdim uz cez 20 rokov) - ako vysvetlis ze v uplne rovnakych autach dovtedy boli 90/100Ah baterie zopar rokov, a teraz zrazu 90tka umrela za dva roky ?
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 315
- Dátum registrácie: Ne 18. Jan, 2015, 09:43
- Bydlisko: Ziar nad Hronom
Re: Všeobecná diskusia
Ak niekedy boli 60Ah baterie a dnes su 100-110 Ah baterie, co znamena narast z 720 W na 1200-1320 W, tak schopnost tejto baterie sa "nabit" a doplnit chybajuci "potencial" sa nezmenil. Nabit na optimalne podmienky "systemu kyselina/olovo" trva dnes dlhsie ako niekedy, predpokladam ze priemerna doba jazdenia sa zlepsenim ciest a organizaciou dopravy znizuje. Zvysila sa aj spotreba pridanim roznych serepeticiek a nutenym dennym svietenim. Kyselia ma zlu vlastnost ak nie su spravne podmienky dobijania tak ma tendeciu ku vrstveniu roznych koncentracnych oblasti kvapaliny - stratifikácii. Oblasti z vyssou koncentraciou prestavaju plnit svoju ulohu pretoze na olovenej katodoanode dochadza ku "korozii" - vzniku sulfatov. Co znizuje polochu katodoanody co vedie zase vo vrchnejsich vrstvach ku velkmu rozpustaniu olova k vzniku olovenych mostikov a roznych inych koroznych dejov.
mp3turbo napísal:>> cez 80Ah? to jazdis na truckoch?
ale coby. Mnohe osobne auta maju predpisane 100/110Ah baterie z vyroby a sorry ale 82Ah zase nie je ziadny zazrak.
Este predtym ako spustim vedecky vylev podopreny praktickymi skusenostami (VZDY v zivote som pouzival ukrutne vacsie baterie ako originalne cize napriklad 100Ah namiesto 60Ah cize takymto sposobom jazdim uz cez 20 rokov) - ako vysvetlis ze v uplne rovnakych autach dovtedy boli 90/100Ah baterie zopar rokov, a teraz zrazu 90tka umrela za dva roky ?
Všetko o materiáloch
MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
MB: MSI Z97 Gaming 5, CPU: i7 4970K,GPU:Nvidia gtx750ti, RAM: Kingston Hyper X Savage 1600 Mhz, Cooler: NOCTUA NH-U12P SE2, HDD: Crucial Mx100, BEDŇA: NZXT SOURCE 340 Midi-Tower, ZDROJ: Seasonic S12G, RT 80+ Gold Monitor: Dell H2214Hb, OS:Ubuntu 14.04
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Ak niekedy boli 60Ah baterie a dnes su 100-110 Ah baterie, co znamena narast z 720 W na 1200-1320 W
a uz dalej nemusime ani citat. Toto co si uderil na zaciatok je totalna blbost, takto to nefunguje. Nemozes vynasobit 12 voltov sestdesiatimi alebo stomi a prehlasit to za watty, to je totalny nezmysel :
- ziadna bateria sa nerata na watty
- bateria zo seba vyprdi ukrutne viac ako 720W pripadne 1320W (len starter mas 2kW ked nie je -20 vonku)
- 1200-1320W nie je ani maximalna ani minimalna ani ZIADNA ina hranica pre 100/110Ah baterie, to si trepol hausnumero
- nemozes miesat kapacitu s cimkolvek co prehlasis za maximalnu zataz
- bateria nema 12V, ale 12.6V ak je v poriadku ; pri nastartovanom voze na nej nameras 14V
- pri prevadzke vozu je to uplne nepodstatne: [celu] zataz taha ajtak alternator, bateriu potrebujes viacmenej len na start vozu
- proste si zmiesal "jablko a tehla", tie cisla co si napisal nemaju absolutne ziadny vztah ku kapacite baterie
>> Nabit na optimalne podmienky "systemu kyselina/olovo" trva dnes dlhsie ako niekedy
ani nie. Ked nastartujes vozik s bateriou 60Ah, 80Ah alebo 100Ah, z kazdej z nich zoberies uplne rovnake mnozstvo energie ktore musis doplnit. Maly bazen, vacsi bazen, velky bazen, z kazdeho ukradnes kybel vody. Furt je to jeden a ten isty kybel vody. Velky bazen ma obrovsky vacsiu zasobu kolko tych kyblov mozes zobrat, maly to nema, ale energiu si z nich odcerpal uplne rovnako a preto ich budes uplne rovnako (a rovnako dlho) aj nabijat PRI BEZNEJ PREVADZKE pokial nezmenis velkost kybla ktorym ich naplnas.
Ked sa bavime ze maly bazen je prazdny a obrovsky bazen je prazdny, jasne ze bude trvat dlhsie velky bazen napustit ROVNAKOU HADICOU. Ak zoberes vacsiu hadicu, velky bazen mozes napustat rovnako dlho ako maly pripadne este kratsie. Vsetko zavisi na hadici a kolko vody treba napustit. Tento pripad ale neriesime, PRI POUZIVANI AUTA A JAZDENI NIKDY NENABIJAME UPLNE PRAZDNU BATERIU ! Vzdy nabijame len CIASTOCNE A TO KONKRETNE VELMI MALINKO vybitu bateriu - to co sme ukradli stratami v dosledku stania auta (alarm, mikroodber) a startom - ale tieto veci su furt rovnake. Ci mas 60Ah bateriu alebo 110Ah bateriu, vypnuty stojaci voz ti bude zrat 30mA bez rozdielu. Ci mas taku alebo onaku bateriu, start ti zatazi bateriu furt rovnako (zobudenie riadiacich jednotiek, checky, zhavenie, starter atd). Velka bateria ma akurat ukrutne lepsie predpoklady na uspesny start ako mala bateria pretoze ma v sebe proste viac energie a viac je schopna vydrzat a dodat (dolezite hlavne v zime).
>> predpokladam ze priemerna doba jazdenia sa zlepsenim ciest a organizaciou dopravy znizuje.
rit palovu, kvoli zapcham sa vsetko predlzuje. Statistika. Ludia travia furt viac a viac casu v autach.
>> Zvysila sa aj spotreba pridanim roznych serepeticiek a nutenym dennym svietenim.
ano, to je pravda. Zabudol si ze vykon alternatorov sa zvysil, z povodnych 35A v Skode 105 na 180A v ludovom aute. Dnesne alternatory vyrobia 2500W energie. Dnesne alternatory maju v sebe zabudovane prevodovky (fakt - teda aspon jednoduche nasobice) takze maximalny vykon dosahuju pri ukrutne mensich otackach ako pred 15 rokmi.
>> Kyselia ma zlu vlastnost ak nie su spravne podmienky dobijania tak ma tendeciu ku vrstveniu roznych koncentracnych oblasti kvapaliny - stratifikácii.
ano, ale co su to zle podmienky dobijania ? Preco boli dobre podmienky dobijania par rokov dozadu a preco dnes nie su ? Zmenil sa voz ? Nie. Zmenil sa alternator ? Nie. Zmenil sa cely elektricky system ? Nie.
Jedina vec co sa zmenila su autobaterie. Robia sa s tensimi doskami, MENSOU naplnou kyseliny (vyrobcovia naschval nenaplnia "zbytocne" takze po ukrutne mensom case dojde k odhaleniu vrchnych casti dosiek a zacina korozia, ale tie kurwy to maju vynikajuco vypocitane co si mozu dovolit) a hlavne zaliatymi bateriami do ktorych udatny a uvedomely motorista nemoze doliat kyselinu aj keby chcel. Tfuj je mi na bliti, OJEBAVAJU NAS NA PLNEJ CIARE, tam ine vyjadrenie nie je.
PS: 100Ah baterie dnes su o tri kila lahsie ako 100Ah baterie pred 10 rokmi.
Ak toto nic nenapovie, tak sa ani nemusime bavit.
>> Oblasti z vyssou koncentraciou prestavaju plnit svoju ulohu pretoze na olovenej katodoanode dochadza ku "korozii" - vzniku sulfatov.
nezamienat koroziu a sulfataciu a priratat k tomu daleko lahsie a skorsie vypadavanie dosiek PRETOZE SU TENSIE [USETRILO SA !!], usadzanie kalu naspodku a naslednemu mikroskratu. Nezabudnut na to ze existuju baterie ktore maju vnutri primesy vapnika aby sa taketo veci nediali, respektive diali v extremne zmensenej miere. To su baterie ktore ja pouzivam.
Nechce sa mi fakt pisat elaborat, tolkoto strucne. Idem pohladkat Vojadzer, je tam bateria vyrobena november 2004. Tie sracky co sa dnes oje....pardon "optimalizuju", je mi z toho zle.
Nie, prosim, nesnazte sa mi vysvetlit ze by skrachoval kapitalizmus a ze by sme vsetci umreli hladom a v strasnej zime a tme keby sa vyrabali kvalitne autobaterie ktore by vydrzali sest az osem rokov. Takto to nikdy nefungovalo, nasi otcovia mali baterie uplne bezne 15 rokov, a nie je ziadny dovod preco by to takto malo fungovat. To iste plati aj keby sa vyrabali kvalitne auta.
a uz dalej nemusime ani citat. Toto co si uderil na zaciatok je totalna blbost, takto to nefunguje. Nemozes vynasobit 12 voltov sestdesiatimi alebo stomi a prehlasit to za watty, to je totalny nezmysel :
- ziadna bateria sa nerata na watty
- bateria zo seba vyprdi ukrutne viac ako 720W pripadne 1320W (len starter mas 2kW ked nie je -20 vonku)
- 1200-1320W nie je ani maximalna ani minimalna ani ZIADNA ina hranica pre 100/110Ah baterie, to si trepol hausnumero
- nemozes miesat kapacitu s cimkolvek co prehlasis za maximalnu zataz
- bateria nema 12V, ale 12.6V ak je v poriadku ; pri nastartovanom voze na nej nameras 14V
- pri prevadzke vozu je to uplne nepodstatne: [celu] zataz taha ajtak alternator, bateriu potrebujes viacmenej len na start vozu
- proste si zmiesal "jablko a tehla", tie cisla co si napisal nemaju absolutne ziadny vztah ku kapacite baterie
>> Nabit na optimalne podmienky "systemu kyselina/olovo" trva dnes dlhsie ako niekedy
ani nie. Ked nastartujes vozik s bateriou 60Ah, 80Ah alebo 100Ah, z kazdej z nich zoberies uplne rovnake mnozstvo energie ktore musis doplnit. Maly bazen, vacsi bazen, velky bazen, z kazdeho ukradnes kybel vody. Furt je to jeden a ten isty kybel vody. Velky bazen ma obrovsky vacsiu zasobu kolko tych kyblov mozes zobrat, maly to nema, ale energiu si z nich odcerpal uplne rovnako a preto ich budes uplne rovnako (a rovnako dlho) aj nabijat PRI BEZNEJ PREVADZKE pokial nezmenis velkost kybla ktorym ich naplnas.
Ked sa bavime ze maly bazen je prazdny a obrovsky bazen je prazdny, jasne ze bude trvat dlhsie velky bazen napustit ROVNAKOU HADICOU. Ak zoberes vacsiu hadicu, velky bazen mozes napustat rovnako dlho ako maly pripadne este kratsie. Vsetko zavisi na hadici a kolko vody treba napustit. Tento pripad ale neriesime, PRI POUZIVANI AUTA A JAZDENI NIKDY NENABIJAME UPLNE PRAZDNU BATERIU ! Vzdy nabijame len CIASTOCNE A TO KONKRETNE VELMI MALINKO vybitu bateriu - to co sme ukradli stratami v dosledku stania auta (alarm, mikroodber) a startom - ale tieto veci su furt rovnake. Ci mas 60Ah bateriu alebo 110Ah bateriu, vypnuty stojaci voz ti bude zrat 30mA bez rozdielu. Ci mas taku alebo onaku bateriu, start ti zatazi bateriu furt rovnako (zobudenie riadiacich jednotiek, checky, zhavenie, starter atd). Velka bateria ma akurat ukrutne lepsie predpoklady na uspesny start ako mala bateria pretoze ma v sebe proste viac energie a viac je schopna vydrzat a dodat (dolezite hlavne v zime).
>> predpokladam ze priemerna doba jazdenia sa zlepsenim ciest a organizaciou dopravy znizuje.
rit palovu, kvoli zapcham sa vsetko predlzuje. Statistika. Ludia travia furt viac a viac casu v autach.
>> Zvysila sa aj spotreba pridanim roznych serepeticiek a nutenym dennym svietenim.
ano, to je pravda. Zabudol si ze vykon alternatorov sa zvysil, z povodnych 35A v Skode 105 na 180A v ludovom aute. Dnesne alternatory vyrobia 2500W energie. Dnesne alternatory maju v sebe zabudovane prevodovky (fakt - teda aspon jednoduche nasobice) takze maximalny vykon dosahuju pri ukrutne mensich otackach ako pred 15 rokmi.
>> Kyselia ma zlu vlastnost ak nie su spravne podmienky dobijania tak ma tendeciu ku vrstveniu roznych koncentracnych oblasti kvapaliny - stratifikácii.
ano, ale co su to zle podmienky dobijania ? Preco boli dobre podmienky dobijania par rokov dozadu a preco dnes nie su ? Zmenil sa voz ? Nie. Zmenil sa alternator ? Nie. Zmenil sa cely elektricky system ? Nie.
Jedina vec co sa zmenila su autobaterie. Robia sa s tensimi doskami, MENSOU naplnou kyseliny (vyrobcovia naschval nenaplnia "zbytocne" takze po ukrutne mensom case dojde k odhaleniu vrchnych casti dosiek a zacina korozia, ale tie kurwy to maju vynikajuco vypocitane co si mozu dovolit) a hlavne zaliatymi bateriami do ktorych udatny a uvedomely motorista nemoze doliat kyselinu aj keby chcel. Tfuj je mi na bliti, OJEBAVAJU NAS NA PLNEJ CIARE, tam ine vyjadrenie nie je.
PS: 100Ah baterie dnes su o tri kila lahsie ako 100Ah baterie pred 10 rokmi.
Ak toto nic nenapovie, tak sa ani nemusime bavit.
>> Oblasti z vyssou koncentraciou prestavaju plnit svoju ulohu pretoze na olovenej katodoanode dochadza ku "korozii" - vzniku sulfatov.
nezamienat koroziu a sulfataciu a priratat k tomu daleko lahsie a skorsie vypadavanie dosiek PRETOZE SU TENSIE [USETRILO SA !!], usadzanie kalu naspodku a naslednemu mikroskratu. Nezabudnut na to ze existuju baterie ktore maju vnutri primesy vapnika aby sa taketo veci nediali, respektive diali v extremne zmensenej miere. To su baterie ktore ja pouzivam.
Nechce sa mi fakt pisat elaborat, tolkoto strucne. Idem pohladkat Vojadzer, je tam bateria vyrobena november 2004. Tie sracky co sa dnes oje....pardon "optimalizuju", je mi z toho zle.
Nie, prosim, nesnazte sa mi vysvetlit ze by skrachoval kapitalizmus a ze by sme vsetci umreli hladom a v strasnej zime a tme keby sa vyrabali kvalitne autobaterie ktore by vydrzali sest az osem rokov. Takto to nikdy nefungovalo, nasi otcovia mali baterie uplne bezne 15 rokov, a nie je ziadny dovod preco by to takto malo fungovat. To iste plati aj keby sa vyrabali kvalitne auta.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
[
]
[
]
[
]
[
a tak si dovolim zopakovat moj vianocny rant :
odkedy maju autobaterie zabudovane hodinky ?
tie svine vedia ze su tri mesiace po zarucnej dobe a pokazia sa. Niekto to vyborne, vskutku fenomenalne vyborne spocital. Dohajzla aj s celym inzinierstvom a planovanou zivotnostou.
a v neposlednej rade : ktory kokoťenko (alebo kokohrubko ?) mal zurivu potrebu vylupnut na mojom vehykli to zasrane spolujazdcove zrkadielko ? Mrdnik jeden sprosty.
]
[
]
[
]
[
a tak si dovolim zopakovat moj vianocny rant :
odkedy maju autobaterie zabudovane hodinky ?
tie svine vedia ze su tri mesiace po zarucnej dobe a pokazia sa. Niekto to vyborne, vskutku fenomenalne vyborne spocital. Dohajzla aj s celym inzinierstvom a planovanou zivotnostou.
a v neposlednej rade : ktory kokoťenko (alebo kokohrubko ?) mal zurivu potrebu vylupnut na mojom vehykli to zasrane spolujazdcove zrkadielko ? Mrdnik jeden sprosty.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
dzive tričko
Re: Všeobecná diskusia
lifepo4 si skusal?
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ja ?
do auta ?
drahe, prilis vysoke a hlavne : znicis to. Nabijacia charakteristika.
do auta ?
drahe, prilis vysoke a hlavne : znicis to. Nabijacia charakteristika.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.