Pneumatiky :)
Re: Pneumatiky :)
Hyundai nemal ESP Peugeot 301 má, ale nevšimol som si že by kontrolka blikala. Žeby zasahoval aj bez signalizácie? Skúsim vypnúť čo to spraví? Nevravím že to nemôže byť autom, preto som to spomenul, len ma to prekvapilo.
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Pneumatiky :)
Mne sa velmi paci, ako tu podaktori pindaju, ze ADAC pri testoch podvadza a potom tu citam cisto pocitove, nekvanfitikovatelne prispevky, kde sa porovnava kamzik, pes a korytnacka
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Pneumatiky :)
Ludia zamyslite sa nad tým prečo je pre výrobcu vhodne podvádzať, skrátka vždy sú za všetkým peniaze
Uvážte či je pre výrobcu pneu problém vyrobiť niekolko sád pneu určených vyslovene len na tieto testy z takej zmesy, ktorá je špičková pre určité podmienky, presne tak ako sa vyrábajú pneu pre závodné účely aby sa dosiahli čo najlepšie výsledky v testoch. Síce také pneu majú omnoho nižšiu životnosť ale na to testovanie to bohate stačí.
Do výroby sa potom použijú štandardné používané zmesy
Ked sa chce tak sa dá klamať podvádzať kolko sa im zachce. Vid príklad ADAC, vid príklad VW, ktorý si vôbec nelámal hlavu s výrobou motoru ktorý by splnal prísne emisné limity, ale radšej vymysleli soft aby zistil že sa idú merať emisie ...
A pritom sa z nemcom idú všetci posrať a oni sú tí najväčší podvodníci a vdaka podvodom si dvíhajú svoju ekonomiku do krásne zelených čísel. A o tom to je...
To je dôvod prečo má zmysel podvádzať a urobiť sa papierovo krajším ako reálne je
Uvážte či je pre výrobcu pneu problém vyrobiť niekolko sád pneu určených vyslovene len na tieto testy z takej zmesy, ktorá je špičková pre určité podmienky, presne tak ako sa vyrábajú pneu pre závodné účely aby sa dosiahli čo najlepšie výsledky v testoch. Síce také pneu majú omnoho nižšiu životnosť ale na to testovanie to bohate stačí.
Do výroby sa potom použijú štandardné používané zmesy
Ked sa chce tak sa dá klamať podvádzať kolko sa im zachce. Vid príklad ADAC, vid príklad VW, ktorý si vôbec nelámal hlavu s výrobou motoru ktorý by splnal prísne emisné limity, ale radšej vymysleli soft aby zistil že sa idú merať emisie ...
A pritom sa z nemcom idú všetci posrať a oni sú tí najväčší podvodníci a vdaka podvodom si dvíhajú svoju ekonomiku do krásne zelených čísel. A o tom to je...
To je dôvod prečo má zmysel podvádzať a urobiť sa papierovo krajším ako reálne je
Re: Pneumatiky :)
poviem ti len jedno: meno znacky sa ziskava tazko ale velmi lahko sa straca..
vyrobca si nemoze dovolit takeho podvodu, ze na testy pouzije inu zmes ako bude davat do realnej produkcie. ak raz v teste pneumatika za mokra zabrzdi na 30m, tak v realnom zivote v rovnakych podmienkach proste aj tak zabrzdi,
nemoze sa stat ze by normalne zakupena pneu zrazu mala horsie vlastnosti a v rovnakom teste zrazu zabrzdi na 38m.
ak raz neznackova pneu v teste neuspeje, tak neuspeje ani v realnom zivote..
to iste opacne.
vyrobca si nemoze dovolit takeho podvodu, ze na testy pouzije inu zmes ako bude davat do realnej produkcie. ak raz v teste pneumatika za mokra zabrzdi na 30m, tak v realnom zivote v rovnakych podmienkach proste aj tak zabrzdi,
nemoze sa stat ze by normalne zakupena pneu zrazu mala horsie vlastnosti a v rovnakom teste zrazu zabrzdi na 38m.
ak raz neznackova pneu v teste neuspeje, tak neuspeje ani v realnom zivote..
to iste opacne.
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Pneumatiky :)
Co tak sledujem, tak Ivko je zas opacny pol extremizmu. Myslim si, ze triezva pravda bude (ako skoro vzdy) niekde uprostred Hlavne si kazdy zvazi, co kupi vzhladom na jeho financnu situaciu a rocny najazd. Dochodca, ktory rocne natoci 3000, v zime 300 si nebude kupovat Pirelli. Opacne - bude de*il ten, kto jazdi denno denne a kupi si nejaky cinsky lunt. To je zivotu nebezpecne.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Pneumatiky :)
Odar: bohuzial je aj tretia skupina, ktora denno-denne jazdi , natoci rocne vela km a kupi si matador alebo cinu
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Pneumatiky :)
Ono pokial clovek neskusi nieco ine, tak na tom odjazdi a je aj spokojny. Netreba mat v hlavne nasrane a stotoznit sa s tym, co mam obute. Len ked viem porovnat, ze som mal Matador, Cinu aj drahsie znacky a viem, ze medzi vlastnostami tych pneu rozdiel rozhodne je, tak som ochotny zaplatit urcitu sumu naviac. Urcitu a adekvatnu lepsim vlastnostiam, nie neprimerane vyssiu.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Pneumatiky :)
Jasne. Ale ruku na srdce - kolko ludi porovnava tak, ze ma rovnake podmienky? Vacsina ludi zisti rozdiel po prezuti zo starych na nove. Vypovedna hodnota nula cela nula. V horsom pripade do toho zamontuje este uplne ine auto a to, ze nie je schopny "nasimulovat" rovnake podmienky na ceste (lebo je to nemozne), ani nehovorim. A stale sa bavime len o pocite. Nevieme, v akom stave boli akurat brzdy (mokre, suche, zaspinene). Nebavime o nameranych hodnotach v ako tak (narocky pisem ako tak) kontrolovanych podmienkach.
Potom sem da niekto odkaz na video z Autozurnalu, kde aspon merali a v ramci svojich moznosti (isto aj financnych) sa snazili dopatrat k nejakym konkretnym cislam. Napriek tomu, ze cisla hovoria za vsetko (ten Matador tam nedopadol az tak katastrofalne), niektori nedokazu prekusnut realitu a vsadzaju na pocity. Pritom castokrat porovnavaju neporovnatelne stylom "dnes som si otvoril okno a auto tahalo lepsie".
Ja som si vzdy myslel, ze najviac jesitni su hifisti
Mne je jedno, nech si kupuje kazdy, co chce. Ale obcas treba zapnut aj mozog a nie si len dookola tvrdit to svoje
Potom sem da niekto odkaz na video z Autozurnalu, kde aspon merali a v ramci svojich moznosti (isto aj financnych) sa snazili dopatrat k nejakym konkretnym cislam. Napriek tomu, ze cisla hovoria za vsetko (ten Matador tam nedopadol az tak katastrofalne), niektori nedokazu prekusnut realitu a vsadzaju na pocity. Pritom castokrat porovnavaju neporovnatelne stylom "dnes som si otvoril okno a auto tahalo lepsie".
Ja som si vzdy myslel, ze najviac jesitni su hifisti
Mne je jedno, nech si kupuje kazdy, co chce. Ale obcas treba zapnut aj mozog a nie si len dookola tvrdit to svoje
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Pneumatiky :)
tak.
>> Hyundai nemal ESP Peugeot 301 má, ale nevšimol som si že by kontrolka blikala.
ked tomu nevydrbes 4000rpm a nepustis spojku fast-and-furious-drift-style tak nebude. Nejaka lahka korekcia elektroniky tam moze byt, a nech uz aj uplne vobec neni - tie auta nemaju rovnaky podvozok, rozmery pneu boli hodne inaksie, aj tu cestu si nemal na centimeter rovnaku, proste to bolo cele uplne ine.
>> Ale ruku na srdce - kolko ludi porovnava tak, ze ma rovnake podmienky?
nikto. Aj ked mam jedno a to iste auto na ktorom prezujes, aj tak nikdy nemas rovnaky sneh, rovnaky lad na milimeter, rovnaku rychlost na desatinu kilometra v hodine, rovnaky tlak v pneu, moznoze ani rovnako zjazdene pneu (je sprostost porovnavat 10.000km jazdene XY s novo obutymi ABC). Takze tolko.
>> poviem ti len jedno: meno znacky sa ziskava tazko ale velmi lahko sa straca..
fakt ? Takze WV vlastne nepodvadzal. Alebo im na mene nezalezi. Alebo v praxi zarobili daleko viac ako stratili a niekto to ma skurwene dobre vykalkulovane. Choose one option, only one.
V Europe im nikto nic nespravi - vobec vobec nic ; v Čínsku a Indicku na to vsetci seru jak do Gangy, jedine co sa stane ze v Amerike sa z povodnych velkohubych 10 miliard nafukne bublinka na 87 miliard (dva dni stara sprava, cista sprostost), potom sa usettluju mimosudne na 200 milionov a to by som bol este prekvapeny kebo to bolo dvesto.
Cele. Karavana ide dalej, WV si madli ruky nad sialene stratenym menom znacky. Normalne placu vzadu v kabinete a suchaju popritom miliardy ktore zarobili vdaka tomu ze ludia si kupovali ich vyrobky ktore vobec neojebavali aby nahodou neposkodili svoje meno.
Mimochodom, a to je uz z ineho cesta, mna osobne najviac zaujalo ze vsetky ostatne automobilky cusia pod chrastou namiesto toho aby plna kavaleria palila kde sa len da. V televizii reklamy "my neoyebavame, my jazdime". Nikto. Ani prd.
Moj vysledok ? Oyebavali vsetci, niekto viac, niekto menej, nejake statne automobilky (pozri sa kto vlastni nadpolovicnu cast WV) boli v zuboch Amikom lebo si krajina vlastniaca WV znenazdajky pytala reviziu zlata vo Fort Knoxe kde uz ziadne nemecke zlato SAMOZREJME dlho neni. Tak im trebalo vysvetlit ze kurwa B52ky na vas poslat nemozeme jak na Saddama tak aspon neblbnite, papierikov vam vytlacime kolko sa dohodneme a zlato nikoho nezaujima lebo . Sudruhovia zo zapadoeuropskospolkovej republiky mali na to iny nazor tak im amerika predviedla coho je schopna a uz teraz zlato zrejme nikto nepyta. Ostatni dostali priklad co sa moze stat a nakupili poslusnost.
Zeby ?
A teraz naspak k pneu.
>> Hyundai nemal ESP Peugeot 301 má, ale nevšimol som si že by kontrolka blikala.
ked tomu nevydrbes 4000rpm a nepustis spojku fast-and-furious-drift-style tak nebude. Nejaka lahka korekcia elektroniky tam moze byt, a nech uz aj uplne vobec neni - tie auta nemaju rovnaky podvozok, rozmery pneu boli hodne inaksie, aj tu cestu si nemal na centimeter rovnaku, proste to bolo cele uplne ine.
>> Ale ruku na srdce - kolko ludi porovnava tak, ze ma rovnake podmienky?
nikto. Aj ked mam jedno a to iste auto na ktorom prezujes, aj tak nikdy nemas rovnaky sneh, rovnaky lad na milimeter, rovnaku rychlost na desatinu kilometra v hodine, rovnaky tlak v pneu, moznoze ani rovnako zjazdene pneu (je sprostost porovnavat 10.000km jazdene XY s novo obutymi ABC). Takze tolko.
>> poviem ti len jedno: meno znacky sa ziskava tazko ale velmi lahko sa straca..
fakt ? Takze WV vlastne nepodvadzal. Alebo im na mene nezalezi. Alebo v praxi zarobili daleko viac ako stratili a niekto to ma skurwene dobre vykalkulovane. Choose one option, only one.
V Europe im nikto nic nespravi - vobec vobec nic ; v Čínsku a Indicku na to vsetci seru jak do Gangy, jedine co sa stane ze v Amerike sa z povodnych velkohubych 10 miliard nafukne bublinka na 87 miliard (dva dni stara sprava, cista sprostost), potom sa usettluju mimosudne na 200 milionov a to by som bol este prekvapeny kebo to bolo dvesto.
Cele. Karavana ide dalej, WV si madli ruky nad sialene stratenym menom znacky. Normalne placu vzadu v kabinete a suchaju popritom miliardy ktore zarobili vdaka tomu ze ludia si kupovali ich vyrobky ktore vobec neojebavali aby nahodou neposkodili svoje meno.
Mimochodom, a to je uz z ineho cesta, mna osobne najviac zaujalo ze vsetky ostatne automobilky cusia pod chrastou namiesto toho aby plna kavaleria palila kde sa len da. V televizii reklamy "my neoyebavame, my jazdime". Nikto. Ani prd.
Moj vysledok ? Oyebavali vsetci, niekto viac, niekto menej, nejake statne automobilky (pozri sa kto vlastni nadpolovicnu cast WV) boli v zuboch Amikom lebo si krajina vlastniaca WV znenazdajky pytala reviziu zlata vo Fort Knoxe kde uz ziadne nemecke zlato SAMOZREJME dlho neni. Tak im trebalo vysvetlit ze kurwa B52ky na vas poslat nemozeme jak na Saddama tak aspon neblbnite, papierikov vam vytlacime kolko sa dohodneme a zlato nikoho nezaujima lebo . Sudruhovia zo zapadoeuropskospolkovej republiky mali na to iny nazor tak im amerika predviedla coho je schopna a uz teraz zlato zrejme nikto nepyta. Ostatni dostali priklad co sa moze stat a nakupili poslusnost.
Zeby ?
A teraz naspak k pneu.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Pneumatiky :)
SurrendeR: k tomu dobrému menu značky...
Si zober zrovna ten Volkswagen, ludia to kupujú ako teplé rožky a za posledných 10 rokov jeden prúser za druhým, vlastne to začalo prvými 2.5TDI V6
K tej zmesi pneumatík, si zober ako sa chovajú slicky na kvalitnom povrchu voči bežným pneu. Oni tak isto môžu použiť na pneu pre testovacie účely špičkovú zmes na ktorých auto zabrzdí čojaviem na 38m, ale pneu čo pôjdu do výroby už budú z bežnej zmesy aká sa používa a na nich auto zabrzdí na 41m
Kludne si to môžeš zmerať na svojom aute a beztak nedosiahneš zhodného výsledku s testom, lebo tvoje auto má trebárs inú hmotnosť, tak že ak bude lahšie tak zabrzdí dokonca skôr, ak bude ťažšie tak zabrzdí neskôr, nemusíš mať ideálnu kombináciu kotúčov a platničiek, ich auto malo brzdového asistenta - tvoje ho mať nemusí, alebo má ale inak funguje, pri testovaní rozhodne nebudeš mať rovnaké podmienky ako mali oni, lebo iná teplota iná konzistencia snehu, bla bla bla ...
Teraz keby si to overil a tvoje auto zabrzdí o 3m dalej tak sa pôjdeš sťažovať, že ved v teste zabrzdilo o 3m skôr ?
Chápeš o čom ja hovorím, nikto si nevie overiť reálnosť tých údajov z testu ale aj tak sa všetci ohánajú údajmi a všetci sa ohánajú len vlastnými pocitmi, presne ako tu niekto iný spomenul. A ked začneš čítať diskusie kludne aj na BMW klube tak sa tam tiež nezhodnú na jedej značke, tú čo bude iný chvaliť niekto druhý zadupe do zeme a to tam bude debata hlavne o značkových pneu
Si zober zrovna ten Volkswagen, ludia to kupujú ako teplé rožky a za posledných 10 rokov jeden prúser za druhým, vlastne to začalo prvými 2.5TDI V6
K tej zmesi pneumatík, si zober ako sa chovajú slicky na kvalitnom povrchu voči bežným pneu. Oni tak isto môžu použiť na pneu pre testovacie účely špičkovú zmes na ktorých auto zabrzdí čojaviem na 38m, ale pneu čo pôjdu do výroby už budú z bežnej zmesy aká sa používa a na nich auto zabrzdí na 41m
Kludne si to môžeš zmerať na svojom aute a beztak nedosiahneš zhodného výsledku s testom, lebo tvoje auto má trebárs inú hmotnosť, tak že ak bude lahšie tak zabrzdí dokonca skôr, ak bude ťažšie tak zabrzdí neskôr, nemusíš mať ideálnu kombináciu kotúčov a platničiek, ich auto malo brzdového asistenta - tvoje ho mať nemusí, alebo má ale inak funguje, pri testovaní rozhodne nebudeš mať rovnaké podmienky ako mali oni, lebo iná teplota iná konzistencia snehu, bla bla bla ...
Teraz keby si to overil a tvoje auto zabrzdí o 3m dalej tak sa pôjdeš sťažovať, že ved v teste zabrzdilo o 3m skôr ?
Chápeš o čom ja hovorím, nikto si nevie overiť reálnosť tých údajov z testu ale aj tak sa všetci ohánajú údajmi a všetci sa ohánajú len vlastnými pocitmi, presne ako tu niekto iný spomenul. A ked začneš čítať diskusie kludne aj na BMW klube tak sa tam tiež nezhodnú na jedej značke, tú čo bude iný chvaliť niekto druhý zadupe do zeme a to tam bude debata hlavne o značkových pneu
Naposledy upravil/-a Ivko v Št 07. Jan, 2016, 16:50, upravené celkom 1 krát.
Re: Pneumatiky :)
Ivko takze:
rovnake 2 auta...jedno obute matadormi, druhe napr continetal a pod
caka ta cesta do zasnezenych tatier alebo alp...Do ktoreho sadnes? (retaze nemas)
rovnake 2 auta...jedno obute matadormi, druhe napr continetal a pod
caka ta cesta do zasnezenych tatier alebo alp...Do ktoreho sadnes? (retaze nemas)
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Pi 18. Sep, 2015, 00:29
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
Re: Pneumatiky :)
Úplne bez obáv do toho s tými Matadorkami, sám mám od tejto sezony nové MP92 a nemám problém
Re: Pneumatiky :)
takze tym chces povedat, ze vlastne vsetky gumy su rovnake?
co sem tahat VW.. ved neoebaval na vykonoch (teraz tu emisie nepletme). to ze sa kazi (a ktore nie?) je jedna vec, to ze sa to aj tak ludom lubi a kupuju to tak to je druha.
toto je ale cele mimo temy s tym VW.. ano oebavaju vsetci.
podla toho co tu citam mi chces povedat, ze matador ma rovnaku zmes (ved je to predsa tiez guma) ako dunlop / GY / continental atd?
ked vravis ako vsetci v testoch oebavaju, tak preco to nerobia lowcosty? alebo robia? a bezne pneu su este horsie?
ako nevravim, ze testy urcite niesu zmanipulovane.. mozu byt, ja neviem..
nahodou moze byt dunlop lepsi ako conti, ale conti zaplatil, tak nieze prilepsi conti, ale pohorsi dunlopu..
ale rozhodne nebudu tak zmanipulovane ze conti su v skutku odpad a matador su daleko lepsie..
tym len chcem povedat, ze nieje to nahoda ani nejake silne manipulacie ze tie premiove pneu su lepsie ako tie "ludove" alebo cinske.
ved keby boli ciny take dobre ako premiovky, tak by premiovky zmizli z trhu behom 2och rokov.. len by sa to roznieslo ze aha cina, stoji 1/3 premiovky, a o polovicu tichsia a drzi jak prikovana za vsetkych podmienok..
tak este raz
ak niekde test pise, ze za mokra je ta pneu na vrchnych prieckach, tak tam je z nejakeho dovodu. ci uz prva alebo tretia.
niesom honic ega, ze potrebujem mat TOP TOPov.. preto som ani nebral vyhercu testov (conti).. ale dal som na user recenzie a zobral som hned druhe.
sorry ale mne KUR*A zalezi ci na mokru budem vediet v krizovej situacii bezpecne zastavit a ovladat vozidlo, ako nekontrolovane sa smykat a cakat co sa stane (stalo sa mi s cinami)
niekomu staci ludovy priemer (matador/barum..atd) a niekomu nie.. kolega mal tiez nejake matadorky, pochvaloval si ich.. pokial nevyskusal premiu.. potom zistil o com to je.. (a turbo teraz prosim ta nespominaj tvoje laboratorne pripomienky ze nic nieje nikdy rovnake.. ani nieje. Ale ked ti raz nasnezi a zistis ze to auto sa sprava uplne inak na tych pneu ako na predoslych, tak to asi nebude zmenou snehu )
co sem tahat VW.. ved neoebaval na vykonoch (teraz tu emisie nepletme). to ze sa kazi (a ktore nie?) je jedna vec, to ze sa to aj tak ludom lubi a kupuju to tak to je druha.
toto je ale cele mimo temy s tym VW.. ano oebavaju vsetci.
podla toho co tu citam mi chces povedat, ze matador ma rovnaku zmes (ved je to predsa tiez guma) ako dunlop / GY / continental atd?
ked vravis ako vsetci v testoch oebavaju, tak preco to nerobia lowcosty? alebo robia? a bezne pneu su este horsie?
ako nevravim, ze testy urcite niesu zmanipulovane.. mozu byt, ja neviem..
nahodou moze byt dunlop lepsi ako conti, ale conti zaplatil, tak nieze prilepsi conti, ale pohorsi dunlopu..
ale rozhodne nebudu tak zmanipulovane ze conti su v skutku odpad a matador su daleko lepsie..
tym len chcem povedat, ze nieje to nahoda ani nejake silne manipulacie ze tie premiove pneu su lepsie ako tie "ludove" alebo cinske.
ved keby boli ciny take dobre ako premiovky, tak by premiovky zmizli z trhu behom 2och rokov.. len by sa to roznieslo ze aha cina, stoji 1/3 premiovky, a o polovicu tichsia a drzi jak prikovana za vsetkych podmienok..
tak este raz
ak niekde test pise, ze za mokra je ta pneu na vrchnych prieckach, tak tam je z nejakeho dovodu. ci uz prva alebo tretia.
niesom honic ega, ze potrebujem mat TOP TOPov.. preto som ani nebral vyhercu testov (conti).. ale dal som na user recenzie a zobral som hned druhe.
sorry ale mne KUR*A zalezi ci na mokru budem vediet v krizovej situacii bezpecne zastavit a ovladat vozidlo, ako nekontrolovane sa smykat a cakat co sa stane (stalo sa mi s cinami)
niekomu staci ludovy priemer (matador/barum..atd) a niekomu nie.. kolega mal tiez nejake matadorky, pochvaloval si ich.. pokial nevyskusal premiu.. potom zistil o com to je.. (a turbo teraz prosim ta nespominaj tvoje laboratorne pripomienky ze nic nieje nikdy rovnake.. ani nieje. Ale ked ti raz nasnezi a zistis ze to auto sa sprava uplne inak na tych pneu ako na predoslych, tak to asi nebude zmenou snehu )
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Pneumatiky :)
Ak do toho auta s Conti sadnes na zaklade nejakych testov (ktore tiez samozrejme nie su 10000000 %-tne, ale aspon cosi hmatatelne), kde je rozdiel evidentny v ako tak kontrolovanych podmienkach, tak proti tomu nikto nic nema. Kazdy si vybera to, co je lepsie v ramci jeho financnych moznosti a osobnych potrieb.hawkeye napísal:rovnake 2 auta...jedno obute matadormi, druhe napr continetal a pod
Ak do toho s Conti ale sadnes len kvoli tomu, ze stara mama pisala / hovorila / telefonovala, ze Matador je s*acka, tak je to na zamyslenie. V tom je pointa