SurrendeR napísal:stala sa mi raz taka situacia.. frajerka potrebovala ist nutne na wc.. bol som na R1 smer od TT do NR.. vravim, ze zastavim na najblizsej pumpe.. vonku lialo ze bola pomaly suvysla vrstva vody na ceste .. vsetci okolo 100, ja-debil a zopar dalsich normalka 130 .. ved pohoda.. obieham si tak jedneho a v tom pozeram ze aha pumpa.. tak som pridal nech co najskor dokoncim ukon a v tom momente (130) som siel do odbocovacieho a zaroven prudka brzda.. clovece.. velmi som sa divil ze ani ABS ani naznak ze by bolo daco zle, aj ked som sa skoro pokakal. zabrzdil som na urovni stojanov..
asi tu som presiel do odbocovaku a zacal brzdit.. ako uz vtedy som si nadaval do totalnych kktov, ze to za tychto podmienok proste neubrzdim.. a clovece.. nechapal som vlastnym ociam.. a docela sa divim, ze ma vtedy frajerka nezabila za to co som spravil.. keby mam predosle gumy (tigar winter) tak som roz*bity na sracky a uz vam tu nepisem o tom, preco je dobre nesetrit na gumach. je to jediny kontakt s vozovkou.. tak ho chcem mat co najlepsi v ramci pre mna dostupnej ceny..
o rok sa mi stala podobna situacia.. idem po d1 smer BA a zabudol som ze mam odbocit na senec.. este by som to stihal, ale z predoslej skusenosit si vravim.. ze nebudem riskovat jak minule, aj ked minule to vyslo, ale nebudem pokusat stastenu. ta pol hodka nas nezabije ked tu odbocku proste missnem..
moj nazor, toto je jedna vec zo spotrebnych veci pri ktorych sa neoplati setrit, mna raz takto "osvietilo" pri solou a strkom posypanej Certovici okolo nulovej teploty.. keby mam stare gumy(Matadorky) tak som si isty ze jednu zakrutu by som urcite neubrzdil(resp. by ma to poslalo rovno do priekopy pri tej rychlosti akou som ju prechadzal) a vdacim mojim Michelin Apline A4(vzorok uz asi len cca 4-5mm) a ESP