v poslednej dobe zarabaju na leasingoch. Nie je to pravidlo vzdy a vsade, ale sa pozri ake maju ceny v hotovosti (ukrutne VYSSIE) ako na splatky (mensie). Dokelu ako je mozne ze niekto ti da autiak na splatky a to lacnejsie ako ked dnes buchnes bankovkami na stolik ?
Tam musi byt nejaka kuleha. Alebo pardon, vlastne urcite nie. A zvlast dodavky, tie sa predavaju vsetky na leasing. V neposlednom rade by bolo zaujimave vediet, za kolko ju mali potom na predaj - ze mu dali kolko si pytal v inzerate je sice pekne ale nie je to vsetko. Takuto vec si dovolia pri rychloobratkovych masovych vozoch.
Na niektorych autach vyvaraju viac, na niektorych menej, niektore auta vobec nemaju (najdi mi v ponuke akykolvek Jaguar dnes, alebo Chrysler Voyager - nie, Renolt Espejs nie je zrovna to iste ako Vojager, najdi mi Mercedes Viano, najdi mi nejaky schopny kabrio - viem ze teraz nie je zrovna kabrio sezona, ale ked tam dojdes s nejakou raritkou tak kludne kupia drahsie ako predaju, normalne vyrobia STRATU na aute. Sice malu, ale minus. A maju zaujimave praktiky, kamarat tam pustal Renolt Megan kabrio, nevedeli ho predat asi dva roky a potom ho nahodou nabural zaujemca pri testovacej jazde a tak sikovne ze to bola totalka. Ibaze to uz bolo sieste auto ten rok co presne ten isty konkretny zaujemca nabural na testovacich jazdach...
aj takychto profikov mali. Uz sa to zrejme upratalo, to bolo takych 9 rokov dozadu.
>> jedine si viem predstaviť ak by som fakt potreboval rýchlo predať auto a neriešil až tak veľmi tisícku hore dole pri cene...
ajtak mi to nesedi - pises ze ten tvoj kamoss vyfasoval prachy ZA TRI DNI. Ked nasadis do inzeratu taku cenu ako ti oni daju, teda dobrych 2000-3000 eur pod beznu cenovku daneho rocnika, auto predas rychlejsie a prachy dostanes rychlejsie. Inak ked pises tri dni, to su zrejme tie dukaty ihned na ruku, ze ?
Tak to bola hodne dlha ruka. Uz by som cakal ze ked na ruku tak dnes a teraz a tu, ale ved ja som sa uz v nejednej veci v zivote pomylil.
Chapem ze nezmenim pohnutky sudruhov obcanov chodit tam ci uz za ucelom predaja alebo nakupu. Aj tie praktiky boli vselijake, kamoss kaufol Macubuši 3000GT akurat ze s motorom na ktorom boli ciselka 2500 a bez kardanu dozadu - hlavne ze bolo zabalene maslickami a bol to krasny vianočkovy darcek pre sudruzku ktoru potom prekotil... bol trosku smutny ked som mu ukazoval ze este nebolo take Macubuši 3000GT ktore by vyrobili s motorom 2500 zo Sigmy plus aj tie sinusovo zahnute nosniky uz nabeton čo-to postretli, takze bol diskutovat v predajni ze ci je to v poriadku. Podla nich bolo pretoze auto malo vela certifikatov pravosti a nezmotanych ciselok (zrejme frekvencie na radiu).
Dostal ale velmi uprimne doporucenie necestovat do zahranicia a v ziadnom pripade nie cez Srbsko
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Vyriesil to az Valko.
>> Proste bola strašne malá ponuka aút, ktoré sme pozerali.
a teraz prezrad aku exkluzivnu Kiju si pozeral co sa nikde inde neda zohnat
![smile :)](https://pretaktovanie.sk/images/smilies/smile.gif)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.