Alza.sk
- mirjak
- Používateľ
- Príspevky: 2254
- Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Banska Bystrica
Re: Alza.sk
...ano, hlavne ked na forach sa stale objavuju bfu otazky, ako odpalit kartu/disk/dosku, aby sa dala vyreklamovat (co samozrejme nie je tento pripad)
Re: Alza.sk
s tym diskom by som novy este neobjednaval..
VI. Bezplatný servis
Na produkty predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade chyby tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto produkt prijatý do servisu a bude:
opravený; alebo
vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami;
ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis.
VI. Bezplatný servis
Na produkty predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade chyby tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto produkt prijatý do servisu a bude:
opravený; alebo
vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami;
ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
disk mu neopravia, no čo sa týka výmeny, tak to mu zoberú a prijmu, že chce radšej peniaze ale jo, je to stále také, že sa spoliehať na niečo nemôžeme večne
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
Re: Alza.sk
vzali to, vymena kus za kus urcite nebude (logicky disk uz nie je)...
v poznamkach je oprava alebo dobropis... Predajca povedal, ze vysoka pravdepodobnost dobropisu... Ale vraj 1-2 tyzdne.. Kazdopadne som objednal tu spominany S-EVO 850 250GB...
v poznamkach je oprava alebo dobropis... Predajca povedal, ze vysoka pravdepodobnost dobropisu... Ale vraj 1-2 tyzdne.. Kazdopadne som objednal tu spominany S-EVO 850 250GB...
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4279
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Sranda, Crucial M4 som reklamoval tiež. Kúpil som celé PC, SSD ma vyšlo na 35 € - 128GB verziu z bazoša a HD Tune mi vypisoval chyby. Vytlačil som si z HD Tune výpis, odniesol na reklamáciu Alzy. O cca dva týždne mi prišla SMS, reklamácia vybavená - dobropis, nakoľko sa táto séria Crucialu už nevyrába/nepredáva. A mal som späť asi 90 € (ak si dobre pamätám). Pri reklamácií na iné meno, treba striktne uviesť Vaše kontaktné údaje a potom nieje problém. S bločkom na firmu, som ešte v Alze nereklamoval, len čo viem od pár ľudí, pri dobropise to ide danej firme, treba asi splnomocnenie, prípadne niečo čo ťa dá do práva, pri výmene, prípadne oprave tiež nieje problém.
Akurát ešte, dobropis posielajú na bankový účet, takže akonáhle budete vedieť, že vám vrátia peniaze, tak treba komunikovať s nimi na aký bankový účet. To len ako upozornenie v prípade reklamácie na iné meno. Aby neposlali peniaze pôvodnému majiteľovi. Toto bolo v mojom prípade.
Akurát ešte, dobropis posielajú na bankový účet, takže akonáhle budete vedieť, že vám vrátia peniaze, tak treba komunikovať s nimi na aký bankový účet. To len ako upozornenie v prípade reklamácie na iné meno. Aby neposlali peniaze pôvodnému majiteľovi. Toto bolo v mojom prípade.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Noo, tak teraz sa alza vyznamenala, alebo "ich system"..
Minuly tyzden v pondelok 11.1 som objednal tovar, bol uz ale iba skladom 1ks. Prim objednavke svietilo: tovar dodame 12.1.
O den neskor uz svietilo: prepacte, ale tovar Vam bude dodany 13.1.
13.1 pri tovare svieti: Lutujeme, nepozname presny termin dodania tovaru....
Cize, niekto podla mna zo zamestnancov to vzal pre seba, lebo nechapem, ako mozu mat 1ks skladom, a ten zmizne, ked tam vsetko eviduju, skenuju.
Ok, nezrusil som objednavku, ale cakal co bude, a sledoval produkt, pretoze pri nom potom pisalo na ceste, predpokladany termin naskladnenia 19.1. Ok, tak si vravim, ze predsa len bude.
Vcera kuknem opat - pri starej objednavke stale svieti: lutujeme, nepozname presny termin dodania. Pri tovare vsak svietilo uz NA SKLADE 5ks! Tak, si hovorim, ze kua nebudem drazdit stastenu, a objednal som tovar opat /este vyhodnejsie, kedze medzitym som sa dostal aj k zlavovemu kuponu/.
Ake bolo dnes moje prekvapenie, ked mi dnes prisla SMS, ze tovar je na sklade. Prisiel som pren do alzy, no problem.
Vcera objednany tovar mam dnes fyzicky v ruke.
Viac ako tyzden stara objednavka s TYM ISTYM TOVAROM! ale stale svieti v systeme s dodatkom: lutujeme, nepozname presny termin dodania. Cize, clovek si objedna nieco skor, a dostane to ten, co to objedna ako "posledny"?
Mne je to jedno, lebo som sa k tovaru dostal, ale keby som to nesledoval? Nemal by ich system automaticky 1ks zablokovat pred pomaly 2 tyzdne staru objednavku??
Minuly tyzden v pondelok 11.1 som objednal tovar, bol uz ale iba skladom 1ks. Prim objednavke svietilo: tovar dodame 12.1.
O den neskor uz svietilo: prepacte, ale tovar Vam bude dodany 13.1.
13.1 pri tovare svieti: Lutujeme, nepozname presny termin dodania tovaru....
Cize, niekto podla mna zo zamestnancov to vzal pre seba, lebo nechapem, ako mozu mat 1ks skladom, a ten zmizne, ked tam vsetko eviduju, skenuju.
Ok, nezrusil som objednavku, ale cakal co bude, a sledoval produkt, pretoze pri nom potom pisalo na ceste, predpokladany termin naskladnenia 19.1. Ok, tak si vravim, ze predsa len bude.
Vcera kuknem opat - pri starej objednavke stale svieti: lutujeme, nepozname presny termin dodania. Pri tovare vsak svietilo uz NA SKLADE 5ks! Tak, si hovorim, ze kua nebudem drazdit stastenu, a objednal som tovar opat /este vyhodnejsie, kedze medzitym som sa dostal aj k zlavovemu kuponu/.
Ake bolo dnes moje prekvapenie, ked mi dnes prisla SMS, ze tovar je na sklade. Prisiel som pren do alzy, no problem.
Vcera objednany tovar mam dnes fyzicky v ruke.
Viac ako tyzden stara objednavka s TYM ISTYM TOVAROM! ale stale svieti v systeme s dodatkom: lutujeme, nepozname presny termin dodania. Cize, clovek si objedna nieco skor, a dostane to ten, co to objedna ako "posledny"?
Mne je to jedno, lebo som sa k tovaru dostal, ale keby som to nesledoval? Nemal by ich system automaticky 1ks zablokovat pred pomaly 2 tyzdne staru objednavku??
Spoiler: ukázať
- Leon
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 7115
- Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Tak vieš jak, pri ich množstve objednávok sa može stať, že na jednu sa po viac ako 2 týždňoch aj zabudne
.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
osobne si to riešil, či poštou ?castelL napísal:Sranda, Crucial M4 som reklamoval tiež. Kúpil som celé PC, SSD ma vyšlo na 35 € - 128GB verziu z bazoša a HD Tune mi vypisoval chyby. Vytlačil som si z HD Tune výpis, odniesol na reklamáciu Alzy. O cca dva týždne mi prišla SMS, reklamácia vybavená - dobropis, nakoľko sa táto séria Crucialu už nevyrába/nepredáva. A mal som späť asi 90 € (ak si dobre pamätám). Pri reklamácií na iné meno, treba striktne uviesť Vaše kontaktné údaje a potom nieje problém. S bločkom na firmu, som ešte v Alze nereklamoval, len čo viem od pár ľudí, pri dobropise to ide danej firme, treba asi splnomocnenie, prípadne niečo čo ťa dá do práva, pri výmene, prípadne oprave tiež nieje problém.
Akurát ešte, dobropis posielajú na bankový účet, takže akonáhle budete vedieť, že vám vrátia peniaze, tak treba komunikovať s nimi na aký bankový účet. To len ako upozornenie v prípade reklamácie na iné meno. Aby neposlali peniaze pôvodnému majiteľovi. Toto bolo v mojom prípade.
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4279
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Ak myslíš kúpu PC, tak poštou. Ak myslíš reklamáciu, tak osobne.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
a ako si im hovoril to s údajmi ? boli ochotní ?
ide o to, že oni chcú často aj občiansky, tak ma to zaujímalo, lebo môžem pri reklamácii nadiktovať, že údaje sú nové a dať svoje a pri prípadnom dobropise im povedať, že je iné číslo účtu, no zoberú to ?
ide o to, že oni chcú často aj občiansky, tak ma to zaujímalo, lebo môžem pri reklamácii nadiktovať, že údaje sú nové a dať svoje a pri prípadnom dobropise im povedať, že je iné číslo účtu, no zoberú to ?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4279
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
Keď som tam prišiel so SSD diskom ho reklamovať, hneď som im povedal nové kontaktné údaje, tj. moje meno, tel. č a email, nebol žiadny problém. Informácia o vybavení mi prišla štandardne SMSkou. Je tu ale problém, oni posielajú informáciu o reklamácií aj pôvodnému majiteľovi, keďže jeho údaje sú registrované pod objednávkou v systéme, čiže treba čím skôr kontaktovať Alzu na mail/telefonicky a oznámiť im o čo sa jedná, údaje, č. reklamačného protokolu a poslať im číslo účtu. Mne prišli do troch dní od komunikácie peniaze. Ideálne je mať kúpno predajnú zmluvu spísanú s pôvodným majiteľom, čiže keby aj jemu poslali peniaze, on ti ich musí poslať, keďže nový majiteľ si ty.
- loleqboleq
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 13017
- Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
prekvapuje ma, že prijali údaje iného človeka
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: ♡ LG 48" C11 OLED ♡ Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4279
- Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
- Bydlisko: Košice
Re: Alza.sk
2x som tak reklamoval a nebol problém. Proste im nahlásiš novo kontaktné údaje. Neviem dôvod, prečo by to nemali akceptovať.
- hopkok
- Používateľ
- Príspevky: 2441
- Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou
Re: Alza.sk
Zdravim Vas tu, objednaval som WD RED 2TB, od prveho spustenia iba cvaka. Ak ho zanesiem na RMA do Prievidze, je sanca ze mi daju hned druhy? Ci radsej poslat na centralu do BA?
Dik
Dik