Alza.sk

Všetko o vašich skúsenostiach s predajcami HW ...
Používateľov profilový obrázok
mirjak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2254
Dátum registrácie: Št 16. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Banska Bystrica

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa mirjak »

...ano, hlavne ked na forach sa stale objavuju bfu otazky, ako odpalit kartu/disk/dosku, aby sa dala vyreklamovat (co samozrejme nie je tento pripad)
Kukiak
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 223
Dátum registrácie: Pi 28. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Kukiak »

s tym diskom by som novy este neobjednaval..

VI. Bezplatný servis
Na produkty predávané s dlhšou zárukou ako 24 mesiacov je zabezpečovaný po uplynutí lehoty 24 mesiacov tzv. bezplatný servis. V prípade chyby tovaru po lehote 24 mesiacov bude takýto produkt prijatý do servisu a bude:
opravený; alebo
vymenený za iný kus s rovnakými alebo lepšími parametrami;
ak ani jedno z týchto riešení nebude možné, bude vystavený dobropis.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

disk mu neopravia, no čo sa týka výmeny, tak to mu zoberú a prijmu, že chce radšej peniaze ale jo, je to stále také, že sa spoliehať na niečo nemôžeme večne
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7991
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa CageJ »

vzali to, vymena kus za kus urcite nebude (logicky disk uz nie je)...

v poznamkach je oprava alebo dobropis... Predajca povedal, ze vysoka pravdepodobnost dobropisu... Ale vraj 1-2 tyzdne.. Kazdopadne som objednal tu spominany S-EVO 850 250GB...
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4279
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa castelL »

Sranda, Crucial M4 som reklamoval tiež. Kúpil som celé PC, SSD ma vyšlo na 35 € - 128GB verziu z bazoša a HD Tune mi vypisoval chyby. Vytlačil som si z HD Tune výpis, odniesol na reklamáciu Alzy. O cca dva týždne mi prišla SMS, reklamácia vybavená - dobropis, nakoľko sa táto séria Crucialu už nevyrába/nepredáva. A mal som späť asi 90 € (ak si dobre pamätám). Pri reklamácií na iné meno, treba striktne uviesť Vaše kontaktné údaje a potom nieje problém. S bločkom na firmu, som ešte v Alze nereklamoval, len čo viem od pár ľudí, pri dobropise to ide danej firme, treba asi splnomocnenie, prípadne niečo čo ťa dá do práva, pri výmene, prípadne oprave tiež nieje problém.

Akurát ešte, dobropis posielajú na bankový účet, takže akonáhle budete vedieť, že vám vrátia peniaze, tak treba komunikovať s nimi na aký bankový účet. To len ako upozornenie v prípade reklamácie na iné meno. Aby neposlali peniaze pôvodnému majiteľovi. Toto bolo v mojom prípade.
Používateľov profilový obrázok
felipe25
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5780
Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa felipe25 »

Noo, tak teraz sa alza vyznamenala, alebo "ich system"..

Minuly tyzden v pondelok 11.1 som objednal tovar, bol uz ale iba skladom 1ks. Prim objednavke svietilo: tovar dodame 12.1.
O den neskor uz svietilo: prepacte, ale tovar Vam bude dodany 13.1.
13.1 pri tovare svieti: Lutujeme, nepozname presny termin dodania tovaru....

Cize, niekto podla mna zo zamestnancov to vzal pre seba, lebo nechapem, ako mozu mat 1ks skladom, a ten zmizne, ked tam vsetko eviduju, skenuju.
Ok, nezrusil som objednavku, ale cakal co bude, a sledoval produkt, pretoze pri nom potom pisalo na ceste, predpokladany termin naskladnenia 19.1. Ok, tak si vravim, ze predsa len bude.


Vcera kuknem opat - pri starej objednavke stale svieti: lutujeme, nepozname presny termin dodania. Pri tovare vsak svietilo uz NA SKLADE 5ks! Tak, si hovorim, ze kua nebudem drazdit stastenu, a objednal som tovar opat /este vyhodnejsie, kedze medzitym som sa dostal aj k zlavovemu kuponu/.

Ake bolo dnes moje prekvapenie, ked mi dnes prisla SMS, ze tovar je na sklade. Prisiel som pren do alzy, no problem.
Vcera objednany tovar mam dnes fyzicky v ruke.
Viac ako tyzden stara objednavka s TYM ISTYM TOVAROM! ale stale svieti v systeme s dodatkom: lutujeme, nepozname presny termin dodania. Cize, clovek si objedna nieco skor, a dostane to ten, co to objedna ako "posledny"? :D

Mne je to jedno, lebo som sa k tovaru dostal, ale keby som to nesledoval? Nemal by ich system automaticky 1ks zablokovat pred pomaly 2 tyzdne staru objednavku?? :rep:
Spoiler: ukázať
Main PC: Fractal Define Black R5 window, ASUS ROG STRIX Z390-E GAMING, Intel Core i5 9600K, Patriot Viper4 Series 16GB KIT DDR4 3000MHz CL16, ADATA XPG GAMMIX S5 SSD 256 GB SSD, 1x5TB + 1x4TB, GIGABYTE 1060 GTX 3GB, Blue-Ray LG, 27" Samsung QHD, keyboard: Asus TUF Gaming, mouse: HP Pavilion mouse 200, Windows 11 Pro 64bit

NB: DELL + ASUS

iPhone 13 Pro Max
Huawei Mate 40 Pro
Používateľov profilový obrázok
Leon
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7115
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa Leon »

Tak vieš jak, pri ich množstve objednávok sa može stať, že na jednu sa po viac ako 2 týždňoch aj zabudne :P
.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

castelL napísal:Sranda, Crucial M4 som reklamoval tiež. Kúpil som celé PC, SSD ma vyšlo na 35 € - 128GB verziu z bazoša a HD Tune mi vypisoval chyby. Vytlačil som si z HD Tune výpis, odniesol na reklamáciu Alzy. O cca dva týždne mi prišla SMS, reklamácia vybavená - dobropis, nakoľko sa táto séria Crucialu už nevyrába/nepredáva. A mal som späť asi 90 € (ak si dobre pamätám). Pri reklamácií na iné meno, treba striktne uviesť Vaše kontaktné údaje a potom nieje problém. S bločkom na firmu, som ešte v Alze nereklamoval, len čo viem od pár ľudí, pri dobropise to ide danej firme, treba asi splnomocnenie, prípadne niečo čo ťa dá do práva, pri výmene, prípadne oprave tiež nieje problém.

Akurát ešte, dobropis posielajú na bankový účet, takže akonáhle budete vedieť, že vám vrátia peniaze, tak treba komunikovať s nimi na aký bankový účet. To len ako upozornenie v prípade reklamácie na iné meno. Aby neposlali peniaze pôvodnému majiteľovi. Toto bolo v mojom prípade.
osobne si to riešil, či poštou ?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4279
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa castelL »

Ak myslíš kúpu PC, tak poštou. Ak myslíš reklamáciu, tak osobne.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

a ako si im hovoril to s údajmi ? boli ochotní ?

ide o to, že oni chcú často aj občiansky, tak ma to zaujímalo, lebo môžem pri reklamácii nadiktovať, že údaje sú nové a dať svoje a pri prípadnom dobropise im povedať, že je iné číslo účtu, no zoberú to ?
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
CageJ
Redaktor
Redaktor
Príspevky: 7991
Dátum registrácie: Ne 02. Jan, 2011, 01:43
Bydlisko: Presov

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa CageJ »

dnes poslali dobropis
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4279
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa castelL »

Keď som tam prišiel so SSD diskom ho reklamovať, hneď som im povedal nové kontaktné údaje, tj. moje meno, tel. č a email, nebol žiadny problém. Informácia o vybavení mi prišla štandardne SMSkou. Je tu ale problém, oni posielajú informáciu o reklamácií aj pôvodnému majiteľovi, keďže jeho údaje sú registrované pod objednávkou v systéme, čiže treba čím skôr kontaktovať Alzu na mail/telefonicky a oznámiť im o čo sa jedná, údaje, č. reklamačného protokolu a poslať im číslo účtu. Mne prišli do troch dní od komunikácie peniaze. Ideálne je mať kúpno predajnú zmluvu spísanú s pôvodným majiteľom, čiže keby aj jemu poslali peniaze, on ti ich musí poslať, keďže nový majiteľ si ty.
Používateľov profilový obrázok
loleqboleq
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 13017
Dátum registrácie: So 20. Okt, 2012, 22:20
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa loleqboleq »

prekvapuje ma, že prijali údaje iného človeka
CASE: Sliger Cerberus X PSU: Corsair SF750 MB: Ašuš Creator CPU: Rezeň 3900X GPU: RTX 3090 FE RAM: TridentZ 3600MHz@CL14 SSD: 970 EVO<--DEAD + Corsair MP600XT a MP600, Ťamťung 980 Pro Moňas: LG 48" C11 OLED Myš: G Pro Superlight Wire Klávka: Rôzne Audiofekália: Topping DX3 Pro, Hifiman Edition XS, Mr.Speakers Alpha Dog, JBL LSR305
castelL
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4279
Dátum registrácie: Po 27. Jan, 2014, 21:38
Bydlisko: Košice

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa castelL »

2x som tak reklamoval a nebol problém. Proste im nahlásiš novo kontaktné údaje. Neviem dôvod, prečo by to nemali akceptovať.
Používateľov profilový obrázok
hopkok
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2441
Dátum registrácie: St 22. Nov, 2006, 02:00
Bydlisko: Žabokreky nad Nitrou

Re: Alza.sk

Príspevok od používateľa hopkok »

Zdravim Vas tu, objednaval som WD RED 2TB, od prveho spustenia iba cvaka. Ak ho zanesiem na RMA do Prievidze, je sanca ze mi daju hned druhy? Ci radsej poslat na centralu do BA?

Dik

Návrat na "Skúsenosti s predajcami"