Ach jaj, pozri, ak si to sledoval pozorne, tak viackrat tam hovori o 2 typoch "fixov". Jeden je jednoduchy - medzi to spominal aj balancovanie tankov, kde aj zmena hodnoty panciera je na urovni obtiaznosti zmeny policka v excelovskej tabulke a druhy je taky, co potrebuje na zmenu "kodenie" - napr. mechanika arty, cize logicky, ak hovori o malych zmenach a spomenul 110E5, tak je mozne to ocakavat. Ale hej, pri WG jeden nikdy nevie.
Inak ak sa nemylim tak 110E5 bol uz pred buffom a predpokladam, ze aj je, najpozivanejsi heavy v CW napr - cize zjavne bola pouzitelna aj predtym. Navyse sa jedna v podani hry o mix medzi heavy a medkom, cize je logicke, ze nemoze mat pri vyrazne vyssej pohyblivosti a vyssej rychlosti strelby, uroven celnej ochrany ako Maus, pretoze je zamyslany na iny styl hrania.
Edit. 110E5 ma najvyssiu winrate z regulernych T10 heavy napr.
http://www.vbaddict.net/statistics.php? ... io&server= 113 je blizko, ale treba vziat do uvahy pocet odohranych hier, 113 hrali len najvacsi masochysti a vacsinou skuseni hraci, kym 110E5 zrazaju winrate aj slabi hraci.
Teraz ma opravte, ak sa mylim, ale myslim, ze WG povazuje za idelany stav co najblizsie k 48% winrate (rovnako, ako by matematicky mala byt priemerna winrate hracov, ak by boli rovnako schopni).