Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
ja nijako trojvalec dvojvalec vypinatelny storvalec a ine srandy v mojom aute nikdy nebudu
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
cakal som na trojvalec s vypinanim v principe odkedy sa tie traslave zmrdy HTP objavili. Zakazdym ked mi to nestastie ide - teda ak nahodou zrovna nema preskocene rozvody - od chrbta na tretom prevode do pravouhlej zakruty 12km/h v zaujme setrenia paliva na 893rpm s vyskerenym majitelom jak on fasa chalan vydrbal s arabskymi sejkami, zakazdym sa mi od neovladatelneho vzrúša zježia chlpy na zadku a v analnej sonde sa mikroprocesorom pripne tretia mikrotuzkova bateria aby sondička nekrakala len na dve a aby sa dorovnal pocet vykonnych valcov.
Teraz uz cakam na ciastocne vypinatelny dvojvalec - silno, uprimne a upenlivo verim tomu ze do desat rokov sa dockam.
Bud kupim stvrtu bateriu do sondy alebo natrimam dve naraz.
Teraz uz cakam na ciastocne vypinatelny dvojvalec - silno, uprimne a upenlivo verim tomu ze do desat rokov sa dockam.
Bud kupim stvrtu bateriu do sondy alebo natrimam dve naraz.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
nakoniec zistia ,ze sa im viac oplati davat jednovalce z motoriek do aut,ako tieto zmrdy...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
vymena oleja kazdych 50 motohodin
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
tuto informaciu vedia inizinieri velmi pekne upravovat podla starych zvykov od teraz budu longlajf oleje do motoriek
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
To by pri mestskej jazde a priemerke 37 km/h znamenalo vymenu kazdych 1850 km ... to si nedovoli ziadny vyrobca, radsej tam drbnu o jednu nulu navyse a daju interval na 18500 a vsetci budu vysmiatimp3turbo napísal:vymena oleja kazdych 50 motohodin
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
1 valec v motorke ma olej s predpisanou vymenou po 50h za urcitych okolnosti.
Hlavne kvoli tomu, ze ma ovela vacsie otacky atd. 100% vedia spravit aj 1 valec co bude mat vymenu po 10k km.
Olejove cerpadlo s chladicom a naplv vo vyske 4-5Litrov
Hlavne kvoli tomu, ze ma ovela vacsie otacky atd. 100% vedia spravit aj 1 valec co bude mat vymenu po 10k km.
Olejove cerpadlo s chladicom a naplv vo vyske 4-5Litrov
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
- STENLY
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 10908
- Dátum registrácie: So 20. Dec, 2008, 13:44
- Bydlisko: RK (34)
Re: Všeobecná diskusia
a čo? ked nemusia ísť, tak nech sa vypnú aj všetky...
sa mi páčia tie drísty na trojvalce a pritom sú konštrukčne na tom lepšie tie motory ako sa zdá... (samozrejme nerátam do toho staré HTP, ale nové turbo 3valce)...
musí prejsť určitá doba, aby sa mohlo povedať či sú dobré alebo zlé... ja tvrdím už teraz, že sú lepšie ako ktorékolvek TSI...
samozrejme na atmosferu nema žiadny motor s pohľadu životnosti...
ja tie 3valce nezastávam a tiež by som si ho asi nekúpil, pretože nechcem mať v aute kurvítko v podobe turba, to je celé...
priklad: keby bola 3 valcova atmosfera s dobrým výkonom (1.0 MPi je v meste OK, no ja mesto nejazdím) tak nevidím dôvod nekúpiť ten motor...
sa mi páčia tie drísty na trojvalce a pritom sú konštrukčne na tom lepšie tie motory ako sa zdá... (samozrejme nerátam do toho staré HTP, ale nové turbo 3valce)...
musí prejsť určitá doba, aby sa mohlo povedať či sú dobré alebo zlé... ja tvrdím už teraz, že sú lepšie ako ktorékolvek TSI...
samozrejme na atmosferu nema žiadny motor s pohľadu životnosti...
ja tie 3valce nezastávam a tiež by som si ho asi nekúpil, pretože nechcem mať v aute kurvítko v podobe turba, to je celé...
priklad: keby bola 3 valcova atmosfera s dobrým výkonom (1.0 MPi je v meste OK, no ja mesto nejazdím) tak nevidím dôvod nekúpiť ten motor...
MB: ASUS ROG STRIX Z490-G GAMING (WI-FI) CPU: INTEL Core-i5 10600KF @ 4,1GHz, Boost 4.8GHz RAM: CRUCIAL Ballistix Black 2x8GB 3600MHz CL16
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
GPU: GIGABYTE GTX 1650 SSD: SAMSUNG 970 EVO 1TB HDD: WD Red 3TB PSU: CORSAIR AX750 CASE: CORSAIR Obsidian 350D W LCD: Dell U2412M 24''
Repro: Logitech Z2300 + Magnat Monitor Supreme 102
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3375
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
Sa čudujem, že neskúšajú použiť pneumatické, či elektro-pneumatické ventily. Vraj tie by mohli zraziť spotrebu zas o niečo nižšie. Možno o viac % ako v prípade vypínania valcov.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
dobre auta uz boli, uz to bude len horsie. Hydrostely tiez po case treba menit, klasicke zase musis manualne pravidelne kontrolovat a nastavovat. Kto vie co je lepsie, ako pre koho....
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
... pravidelne kontrolovat a nastavovat po 120t km, no to je mi roboty. Hodinka prace navyse popri vymene rozvodov.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
zas taky vtip na 2.4JTD to neni, ani manual neuvadza hodnoty ake sa maju nastavovat. a interval je o dost mensi .. ja som za hydrostely ...
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
- landrower
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 6969
- Dátum registrácie: Pi 16. Okt, 2009, 16:45
- Bydlisko: Bratislava II
Re: Všeobecná diskusia
ja nie, kedze uz som ich raz menil, ale akoze svojim sposobom to je lepsie...
akurat, jak moze hentake nieco nebyt v manuali? si si isty ze mas normalne origo servisny manunal k tomu autu? a nie nejaku zlataninu?
akurat, jak moze hentake nieco nebyt v manuali? si si isty ze mas normalne origo servisny manunal k tomu autu? a nie nejaku zlataninu?
Steam: michalsveto
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
http://www.glob.sk/sas-registracny-popl ... pravom-eu/
Všetci slovenskí motoristi, ktorí si zo zahraničia doviezli do SR jazdené vozidlo v rozmedzí rokov 2013 až 2015 majú nárok na vrátenie časti registračného poplatku.