Všeobecná diskusia
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Nie, nie. Určite nie. Ale v momente písania toho príspevku som si ale naozaj nebol istý, či x=3, alebo x=5
- Heatman
- Používateľ
- Príspevky: 833
- Dátum registrácie: Št 23. Nov, 2006, 02:00
- Bydlisko: Humenné okolie
Re: Všeobecná diskusia
Tak teraz si ho paradne dojebal druhykrat.
Surro nema tds ale 328i.
Surro nema tds ale 328i.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
you have failed this city
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
ooouč
som si ťa pomýlil s... ...nemal shajek x25tds?
som si ťa pomýlil s... ...nemal shajek x25tds?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
5 e34T
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
tak toto vyzera dobre
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/38 ... -v-zeneve/
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/38 ... -v-zeneve/
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
tak to si zabil
inak nakoniec chladicu nic nieje, vsetko vytekalo cez viecko expanzky... dnes som auto nechal jednemu chalanovi, uvidime ci potvrdi prasknute tesnenie hlavy
inak nakoniec chladicu nic nieje, vsetko vytekalo cez viecko expanzky... dnes som auto nechal jednemu chalanovi, uvidime ci potvrdi prasknute tesnenie hlavy
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
peknyyy hatch! bodaj by to bolo spojene s realitou boha mna to tak frustruje,ze co auto to nejaky posraty 1.4turbo a podobne.
Re: Všeobecná diskusia
Len mne to pripada ako CR-V pribita k zemi?
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
SurrendeR napísal: tak to si zabil
inak nakoniec chladicu nic nieje, vsetko vytekalo cez viecko expanzky... dnes som auto nechal jednemu chalanovi, uvidime ci potvrdi prasknute tesnenie hlavy
och maj god vsak to sa ani mne na TDS-u nestalo a to mam nejaky power up a to este skusim podrazit GTB2260
nie zeby som sa smial ... ale mne z toho bmw uz je zle ... to je taka jedna velka nedomyslena vec ... ked sa vrtame v mercedese a potom bmw tak nic nedava zmysel ...... a pytas sa vkuse preco toto takto urobili ? a potom objednavas tlmice na W210 za 35€ Sachs supertouring .. a potom objednavas na bmw sachs supertouring za 75€ ....
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345
Re: Všeobecná diskusia
kiezby... na moje uz sachs neexistuje, jedine origo bmw za 160e kus
ale tak servisovat w210 je trosku ine ako e36
ale zas na druhu stranu, kamos si servisuje w221 (s500) a tam estelen <>uje na medveda.. ze bez origo medved diag sa daleko nepohne ani pri vymene podvozkovych dielov
cize mne pride e36 zatial ako najviac servisovatelne auto ake som mal... ehm.. ja som vlastne mal iba e36
no ked viem, ze mi staci jedna gola sada za 50e z hornbachu, a staci mi na vymenu pol auta, tak je to ok.
na TDs to mas jednoduche, teda az si vies nadstavovat rozvod s hlavou cerpadla atd.. tak tam vies vyhnat slusny vykon z toho 2.5L ..
ale tak servisovat w210 je trosku ine ako e36
ale zas na druhu stranu, kamos si servisuje w221 (s500) a tam estelen <>uje na medveda.. ze bez origo medved diag sa daleko nepohne ani pri vymene podvozkovych dielov
cize mne pride e36 zatial ako najviac servisovatelne auto ake som mal... ehm.. ja som vlastne mal iba e36
no ked viem, ze mi staci jedna gola sada za 50e z hornbachu, a staci mi na vymenu pol auta, tak je to ok.
na TDs to mas jednoduche, teda az si vies nadstavovat rozvod s hlavou cerpadla atd.. tak tam vies vyhnat slusny vykon z toho 2.5L ..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
to mas tak - naveky vekov nebudeme schopni jazdit na e30, e32, e34 a podobnych analogovych autach kde jedina digitalna suciastka je displej na klimu. Bohuzial. Si zober ze dnes na dvore stoji Porše Kajen, 2010, 160k km, jediny majitel od novoty. Ujo uz pustil 3500 za cerpadlo v Porše, autiak isiel celych ukrutnych 200 kilometrov. Uz zase nejde. Vstreky netreba vymenit. Nadrz a palivovy system netreba precistit. Ano, djýzel, samozrejme.
AutoTEROrizovany servis. Armageddon je lahky suviks oproti tomu co ten chlap zazil. Takze znovu, pripravte si dalsich zopar tisic a nebavime sa v korunach alebo lirach. Tvrde eura. Paci sa. Ale co si dnes vyberies ked VSADE je to rovnake houno a viac otazka stastia ako nejakej systematickosti ? Nepoznam jedinu znacku (ehm okrem Chryslera, lebo tych jazdi malo) ze by chlapci nedoebali co sa dalo, nedokazali opravit problem ani po viacerych pokusoch a to samozrejme nepoznam zdaleka ani tisicinu pripadov co sa udiali.
Predvcerom bolo na dvore dvojturbove 335i. 80k km. Vymena olejov ? 30k km, ved to vyrobca napisal. Cely motor zasraty od asfaltu. Cistenie v béemvé ? Dva a pol tisic evra su prec hore z komina - LEN ZA CISTENIE, bez ziadnej vymeny suciastok, proste je to pracne a hodiny bezia. Autiak stal novy tolko kolko stal, dnes ma hodnotu o styridsat litrov mensiu podla cisel z inzeratu, a to este otazna je predajnost - moznoze vysledna cenovka bude o 5 mensia ako vidis cisla v inzeratoch.
Ford C-Max, 2007, platňa s mapami 380 evra. To je bratku slabych 11 tisic korun aj drobne. Za cedecko. Mercedes esbécé brzdy, preco od toho upustili ? Lebo to bolo jednoduche a spolahlive ? Ojdi, vzduchovy podvozok. Skus to len tak zo srandy zdvihnut na zdvihak v zaujme kontroly cohokolvek bez pouzitia diagnostiky. Mozes mat velmi slusne prekvapenie, ani nie tak moc drahe - coze je to styri tisic dneskaj. Jasne ze mimo servisu to spravis za tretinu, ale ajtak.
Ty mas problem so servisnymi nakladmi ?
Jedna styri turbo ? Preveliky motor dneskaj v dobe uzasnych jedna-dva, jedna-jedna, jedna-nula a nula-devat... hlavne ze z neho vyberu 200kW, na priblizne 1500 motohodin, potom vybuch. Jaaaaaaaj budeme este s ukrutnou slzou v oku spominat na tie ozrutanske jedna-osmicky kde motor netrebalo hladat s lupou pod kapotou...nam dodneskaj vrci bez jedineho vazneho zasahu Mrazda 626, dvojliter z roku 1996, a potom sa clovek docita vselijake pribehy :
http://forum.autobazar.eu/spo-ahlivos-m ... 67762.html
ze ani zaruka nepomaha. Tak co.
AutoTEROrizovany servis. Armageddon je lahky suviks oproti tomu co ten chlap zazil. Takze znovu, pripravte si dalsich zopar tisic a nebavime sa v korunach alebo lirach. Tvrde eura. Paci sa. Ale co si dnes vyberies ked VSADE je to rovnake houno a viac otazka stastia ako nejakej systematickosti ? Nepoznam jedinu znacku (ehm okrem Chryslera, lebo tych jazdi malo) ze by chlapci nedoebali co sa dalo, nedokazali opravit problem ani po viacerych pokusoch a to samozrejme nepoznam zdaleka ani tisicinu pripadov co sa udiali.
Predvcerom bolo na dvore dvojturbove 335i. 80k km. Vymena olejov ? 30k km, ved to vyrobca napisal. Cely motor zasraty od asfaltu. Cistenie v béemvé ? Dva a pol tisic evra su prec hore z komina - LEN ZA CISTENIE, bez ziadnej vymeny suciastok, proste je to pracne a hodiny bezia. Autiak stal novy tolko kolko stal, dnes ma hodnotu o styridsat litrov mensiu podla cisel z inzeratu, a to este otazna je predajnost - moznoze vysledna cenovka bude o 5 mensia ako vidis cisla v inzeratoch.
Ford C-Max, 2007, platňa s mapami 380 evra. To je bratku slabych 11 tisic korun aj drobne. Za cedecko. Mercedes esbécé brzdy, preco od toho upustili ? Lebo to bolo jednoduche a spolahlive ? Ojdi, vzduchovy podvozok. Skus to len tak zo srandy zdvihnut na zdvihak v zaujme kontroly cohokolvek bez pouzitia diagnostiky. Mozes mat velmi slusne prekvapenie, ani nie tak moc drahe - coze je to styri tisic dneskaj. Jasne ze mimo servisu to spravis za tretinu, ale ajtak.
Ty mas problem so servisnymi nakladmi ?
Jedna styri turbo ? Preveliky motor dneskaj v dobe uzasnych jedna-dva, jedna-jedna, jedna-nula a nula-devat... hlavne ze z neho vyberu 200kW, na priblizne 1500 motohodin, potom vybuch. Jaaaaaaaj budeme este s ukrutnou slzou v oku spominat na tie ozrutanske jedna-osmicky kde motor netrebalo hladat s lupou pod kapotou...nam dodneskaj vrci bez jedineho vazneho zasahu Mrazda 626, dvojliter z roku 1996, a potom sa clovek docita vselijake pribehy :
http://forum.autobazar.eu/spo-ahlivos-m ... 67762.html
ze ani zaruka nepomaha. Tak co.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 4796
- Dátum registrácie: Ut 12. Aug, 2008, 12:16
- Bydlisko: Pravenec
Re: Všeobecná diskusia
SurrendeR napísal:kiezby... na moje uz sachs neexistuje, jedine origo bmw za 160e kus
ale tak servisovat w210 je trosku ine ako e36
ale zas na druhu stranu, kamos si servisuje w221 (s500) a tam estelen <>uje na medveda.. ze bez origo medved diag sa daleko nepohne ani pri vymene podvozkovych dielov
cize mne pride e36 zatial ako najviac servisovatelne auto ake som mal... ehm.. ja som vlastne mal iba e36
no ked viem, ze mi staci jedna gola sada za 50e z hornbachu, a staci mi na vymenu pol auta, tak je to ok.
na TDs to mas jednoduche, teda az si vies nadstavovat rozvod s hlavou cerpadla atd.. tak tam vies vyhnat slusny vykon z toho 2.5L ..
na tvoje sachs existuje (pozeral som 36coupe 328i)
predok (lava a prava) 170824 a 170825 (90e cca) v priapde m-techu 312 069 a 312 070 (120e cca)
zadok 556882 (45e cca)
o Skach sa nebavim tie auta su celkovo mimo mojich financnych schopnosti, no radsej servisovat w221 ako e38
a ano w210 je uplne ina oproti e34 e36 e39 dokonca e38, vobec neplati ze C=3 E=5 s=7
nech som hociaky diel bral na MB a na BMW vzdy je tam 3x cenovy rozdiel, a to sa nebavim o originaloch, vid tlmice. Nehovoriac o tom, ked sa zacne servisovat nieco ohladom motora /prevodovky (nazyvam to prevodovkou i ked to tak neni, automaty na hranici ich specifikacii vid 740d e38, alebo manualy ktore sa rozsypu) stoji to nenormalne prachy .. tu prilozim zoznam veci co starynovy investoval do svojho mercedesu w210 320cdi
- Separator oleja, OE 32€
- Vybojky D2R 2x, OSRAM 46€
- Pixelfix sada 35€
- Vaha vzduchu, Pierburg 66€
- Olej motorovy 8L, CASTROL FST 5W-30 28€
- Filter Oleja, MANN 11€
- Filter Paliva, MANN 17€
- Sada filtra prevodovky, MANN 9€
- Olej prevodovy 9L, OE 58€
- Termostat, VERNET 25€
- Spojovacia rurka vody, OE 6€
- Chladiaca zmes G11 8L 20€
- Axialne tiahlo a cap riadenia 2x, Lemforder 110€
- Tycka stabilizatora predne 2x, Lemforder 15€
- Ulozenie stabilizatora 2x, MEYLE 6€
- Manzeta riadenia 2x, MEYLE 15€
- Silentblok motora 2x, MEYLE 67€
- Silentblok prevodovky, MEYLE HD 39€
- Spodny cap ramena 2x, Lemforder 38€
- Drazkovy remen, Contitech 19€
- Tesnenie sania, REINZ 9€
- TTY Sroba vstrekovaca 6x, OE 36€
- Podlozka vstrekovaca medena 6x, OE 24€
- Zimne pneu215/55 R16, Vredestein 340€
- Palivove vedenie 1x, OE 19€
- Tesniace kruzky palivovej sustavy, FEBI 4€
- Vybojky D2S, Osram 2ks 45€
- Svetla cire, DEPO 190€
- Optika Evox-R, Hella 140€
- Olej motorovy 8L, Shell Helix 51€
- Filter Oleja, MANN 11€
- Kotuce brzdove predne, TEXTAR 80€
- Kotuce brzdove zadne, TEXTAR 56€
- Platnicky brzdove predne, TEXTAR 25€
- Platnicky brzdove zadne, TEXTAR 35€
- Oblozenie rucnej brzdy, TEXTAR 24€
- Vzduchovy filter, MANN 14€
- Hydraulicky olej, FEBI 11€
- Filter Paliva, MANN 17€
a to sa tu este len dostavame k slovu komfort a jazdne vlastnosti. Je to neporovnatelne. A to ani nehovorim o vykonovom potencialne kedze je tam este furt pouzita dvojita retaz (ked sme ju kontrolovali tak o tom zeby sa blizila aspon k stvrtke tolerancie ani len neuvazovala )
cez leto sa pokusim predat moju pokladnicku (cez 4500 je tam naliate hlboko) a uvidime ci splasim nejaky mercedes
och ano, nesmieme opomenut ze jediny problem tychto aut je hrdza (nie zeby BMW o tom nic nevedelo ). Ale najdu sa kusy bez nej, a toto auto by mi rozhodne stalo aj za celolak ktory som aplikoval na moju e34 a do polroka mam jeby od dveri a na prednom blatniku niekoho kluc.
hej hej, starynovy pozna M51 naspamat a sklada ju zo sna ... Ja teraz doprogramuvavam jednotku pre turbo. Zatial tam mam mechanicke cerpadlo takze chiptuning nafty prebieha jednou skrutkou, ale nemam cas tam dat to turbo nakolko to treba prevarit z V-bandu na ten sprosty BMW patent ... na zvody to nechcem varit lebo varit 20rocnu zliatinu nieje bohvieco. No bohuzial hranica toho motora je niekde okolo 250PS .. a to je slabota bohuzial, nehovoriac o prevodovke a diffe (na ktorom sa mi zvasuje vola snad kazdu sekundu, ano mam LSD od vyroby) .. chceli sme zabudovat 6q z e39 ale presla ma chut sa srat s kardanom
tolko mercedes vs bmw ..... ooo ano, tu ma napadlo este slovo zvuk/hudba
v e34 mam premium 10 Hi-Fi
v e36 som pocul H&K
a e65 logic7
a v w210 som pocul bose
mam vraviet vysledok ? az logic 7 sa zacal chytat .. niezeby vyrovnat .. ale chytat ....
bmw hudba pozostava z nejakeho nahodneho usporiadania reproduktorov a vyhybiek a o zvysok sa postara PR managment
edit: samozrejme nesmiem zabnut .. ano pred FL w210 mavala nejake problem s elektrikou ktore su na FL uz vyriesene
CPU: AMD Phenom X3 720 BE 2,8 GHz @ 3,9 GHz 1,45V @@@ Phenom x4 3,6Ghz 1,375V (batch no. 0905 FPMW)CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 790XTA-UD4 RAM: 2x4GB ADATA Xtreme Series 2000 Mhz 8-7-6-15 tRC 11 CR 1T GPU: Asus EAH5850 DirectCU (985@5200MHz(1300MHz)) Monitory: 2x 24" LCD shit CRT HDD: WD 10EALS, ST Barracuda ST1000DM003 PSU:Seasonic M12II 620W 80Plus OS: Windows 7 Ultimate SP1 x64, Myš: nejaká Canyon Klávesnica : Microsoft Natural Elite, 3DMark Vantage : P16326 3DMark 06 : 21345