zoom napísal:K tomu sklu: Neviem, ako daleko je cierny okraj skla od skutocneho kraja, ale zvycajne maju na strankach popisane, ze prasklina musi byt aspon 6 cm od okraja. V kazdom pripade, ak to aj bude menej, zavolal by som niekde a opytal sa na to. Dalsia vec, ak je to fakt na rozhrani niekde, kde to ani nevidno, vykaslal by som sa na to. Ak by nahodou nejaki pomahaci a chranici za to buzerovali (velmi nepravdepodobne), tak sa to samozrejme stalo teraz. A ak je to len administrativny problem, tak ako pise quicky, bez papiera a pokoj.
A k tej Alhambre:
1) Manual nemam ani ja, nikde som o tom nic nenasiel. Svetla sa nedaju takto vypnut klikanim hore pri spatnom zrkadle na ne. Pokrocile komfortne funkcie Das Auto. Tuzerske LED ziarovky uz boli zakupene v Cine a uz aj prisli. Objednal som asi 10 kuskov sufitiek, warm white farba, v kazdej je 15 SMD LEDiek. Svieti to ako besne. Spotreba jednej sufitky 0,7W (odmerane multimetrom). Cakaju na namontovanie, ale tak chcel som este zistit, ci sa to neda nejako normalne. Asi neda. Ocividne moj odpor k VW je opodstatneny.
2) Najprv by som este vyskusal tie aditiva, mozno to pomoze, mozno nie. Rozobrat nadrz nie je az taky problem, len je to robota. A navyse zase narazame na Das Auto hyperkonstrukciu, kde cele palivove trubice su z plastu s O-kruzkami. Takze ak sa to raz rozoberie, tak to cele len popraska na tak starom aute a bude to treba cele pretesnit alebo rovno vymenit. Preco tie trubice nie su z kovu alebo z gumy ako na Jeepe... nechapem. Vieme mi aj poradit nejake konkretne pripravky? Uz len to LIQUI MOLY ma toho dost.
Čo som tak čítal po fórach najviac boli ľudia spokojný z ProTec Diesel system cleaner (pozor nie common rail diesel system clean and protect!), ešte by som ti odporučil BG244 (naj 1l balenie ) ale to je už troška drahšie.
Ale vyčistiť by bolo asi najlepšie. Toto je skôr na také malé čistenie a udržiavanie, nie na mega zasratý palivový systém.
zoom napísal:K tomu sklu: Neviem, ako daleko je cierny okraj skla od skutocneho kraja, ale zvycajne maju na strankach popisane, ze prasklina musi byt aspon 6 cm od okraja. V kazdom pripade, ak to aj bude menej, zavolal by som niekde a opytal sa na to. Dalsia vec, ak je to fakt na rozhrani niekde, kde to ani nevidno, vykaslal by som sa na to. Ak by nahodou nejaki pomahaci a chranici za to buzerovali (velmi nepravdepodobne), tak sa to samozrejme stalo teraz. A ak je to len administrativny problem, tak ako pise quicky, bez papiera a pokoj.
Chranici ma nezaujimaju, klasicka vyhovorka "dakujem ze ma upozornujete, akurat som pred chvilou nejaku ranu pocul tak aspon viem co to je" viac ma irituje fakt ze to sklo ma mozno dva roky a zas je niekde bachnute a este k tomu tak ze vacsina sa bude tvarit ze sa to neda/nema.. no, obeham znamych, uvidime ci niekto bude chciet to spravit
Inak k tym pneu, tak na CLK200 su R17 225/45 matador hectorra 3, no a div sa svete, ale uplne normalne vozenie (30tkm zatial) predtým boli michelin nejake s polovicnym dezenom nasledne diera gumy do koša, tak sa kúpily tie matadory a jednoznacne to drzi perfektne, na suchu perfektne (svižne), ked prsi nejdem viac ako 100 uplna pohoda
diky dikyy, zatial urcite splni svoj ucel,akurat som bol... vcera s kamosom ,ten ma 2014 kiu sorento aj ceed 2014, hovoril,ze maax spokojny,hlavne aj ked sa nasla blbost v servise ziadne opletacky vsetko na zaruku bum vybavene minuly tyzden objednal nove GLA 180cdi amg packet,ze priemerna spotreba co robil 4.2L/100km
no som zvedavy co po tych normalnych autach povies na taketo bezne
(ja by som s takym niecim urcite bol spokojny, ale asi vrchol toho co som jazdil je Mitsu Outlander, ak neradam vylagrovany Pathfinder cize zvyk na nieco uplne ine )