Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

kupovat lacne premiove triedy a dizle na chodenie do obchodu to je take in v poslednych rokoch. najradsej mam debatu, ked niekto kupi dizla, chodi na tom trasy max 2km v kuse a vravi o usetreni paliva oproti benzinu.
Naposledy takto jeden znamy kupoval passata. mal nejaky rozpocet, kupil passata 2.0 TDI (ze super spotreba a vykon), fullka, automat. Samozrejme bol to jeden z najlacnejsich passatov co boli v ponuke, za rok do toho musel vrazit 3000e, na co si zobral uver a ked sa mu rozpadl automat, tak to rovno isiel predat. Kupil teraz octu 1.6 benzin (ja viem, ziada vyhra) ale ma pokoj. ND lacne, servis na kazdom rohu. Oproti passatu aspon na tom chodi, namiesto statia pred domom.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5237
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

tie sk jazdenky :-D vsade ked pozret bmw, audi a mercedes bazar a vsade sa predavaju surne , odchadzaju do zahranicia atd a vsade 330d, 530d, a6, a8 3.0 tdi pred servisom rychlo predat :D
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

vsak jasne, kto by do toho vrazal kopet eur a navratnost ziadna. za tie usetrene penize + ked preda super auto, v TOP stave tak si pojde kupit novsie bez servisu :D
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Uz mam pravdu, tak uz trepes somariny.
> tato veta zomna vysla na tvoju argumentaciu, kde som riesil, ze ked pojdem ja do spanielska s istotu asistencie, a ty s
> jazdenkou bez, a ty si na to napisal, ze pojdes lietadlom - akoze sorry, ale to je argumentacia typu nejde mi auto ta pojdem
> autobusom. ale asi si to uz pri tych jazdenkach zazil, ked si neuznal ze mam pravdu, ale presedlal z jazdenky na lietadlo...



Filip ty si taky tlk ze to snad ani neni mozne. Som nikde nenapisal ze som presedlal na lietadlo - totalne si prekrutil co som napisal - ja som zahlasil ze:

1) trepat sa do Espany dvojdnovym supernovym autom bez znaciek a mat z toho žúžo a'la Filip je zlahka nezmysel
2) je lacnejsie lietadlom ako autom pretoze som v Oktobri bol. 150eur tam a naspat nespravis autom ani ked sa poseres
3) ze to trva styri hodiny lietadlom (a dalsie dve hodiny na letisku, ach ano) ale dva dni autom

Ja som nikde nenapisal ze pojdem lietadlom lebo mam pokazene auto alebo preto lebo sa mi moze po ceste do Spanielska pokazit. Nevkladaj mi laskavo do huby veci ktore z nej nevypadli, velmi to nemam rad. Ja som napisal ze som bol v Spanielsku lietadlom pretoze autom je to proste zlahka blbost, SPECIALNE ked si taky velmi zaneprazdneny ze nemas cas citat prispevky v sobotu o pol deviatej vecer, zato - ako chlapci povedali - trepat sa do Spanielska autom 24 hodin tam a dalsich 24 hodin naspat mas cas uplne v pohode.

A specialne som tam bol lietadlom LEBO JE TO LACNEJSIE, RYCHLEJSIE, JEDNODUCHSIE A PRIJEMNEJSIE. Isteze, ked ten vtacik padne... ale na ceste este nikto nikdy nezomrel ?


Stodvadsiatykrat ti pisem aj s chlapcami hore ze aj na jazdene auta mas asistenciu. Takze do Spanielska a severojuznej Indonezie pojdeme obidvaja S ROVNAKOU ISTOTOU ASISTENCIE. Ked toto nedokazes pochopit alebo pripustit, naco sa vlastne bavime. Budes dokolecka mliet len to svoje a pritom ani trochu nemas istotu ze ta dvojrocna Ocktavia ktoru milujes (lebo je tvoja a lebo dvojrocna TVOJA ojazdenka uz nie je ojazdenka len preto lebo ju poznas) takisto moze skapat na roztrhanych rozvodoch (nie, nikomu sa to nikdy nestalo), na vyhonenom nahone olejoveho cerpadla (ani toto nikto nezazil), na vyskratovanych vstrekovacoch (jasneze toto su bachorky z internetu), na skapatych snimacoch pozicie kluky alebo vacky (kedy autiak nejde nastartovat) a podobne.

Tak si to preber. Uz by si s tou demagogiou a novoautofilomzakazducenu mohol prestat. Ludia proste jazdia aj ine auta ako nove. Teraz vyzeram ze ja mam staroautofiliu - nie, nemam, ja pouzivam stare auta pretoze su pre mna vyhodnejsie (som ratal : usetril som 11.000.000 korun na pouzivani starych aut v porovnani s tym keby som si ich kupil nove). Ale ty mas novoautofiliuzakazducenu a pritom ani nevieme definovat kedy nove uberspolahlive auto prestava byt ci uz novym alebo uberspolahlivym.


Ani ti nejdem ratat kolko odtahov a asistencii si mozem dovolit na prachoch usetrenych za nekupenie Chryslera a Galaxie novych (kazde z nich stalo cez 1.4 miliona korun)... ale ojazdenych a lahkeho servisu navrch k tomu.



Jasne, ani tento prispevok nebudes mat cas precitat.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

.
.
drobnost : hadam sme dostatocne mudri natolko aby sme neporovnavali servisne naklady Bentlí Azure a Ducie Daster.


kto chce, totok si precita, kto nechce alebo nema cas, kludne moze umret hlupy alebo sa popalit na jazdenkach, mne je jedno.




Hadam nam je jasne ze Pasatt 2.0tédéí déesgé moze mat trosku vyssie servisne naklady ako Szkoda Ocktavia 1.6i. Pretoze v tej Kocktavii nie su vstrekovace ktore mozu padnut, ech sranda velika pokial to nie je zrovna Tsi, fsi, stfi, tfsi stfi a podobne skratky lebo aj tam som uz videl odpalene vstreky po 80.000km. Osobne som 1.6i Ocktavku mal, servisne naklady cista nula za 5 rokov. Ani alternator, ani starter pokazeny, proste sa menili pneumatiky, oleje, brzdy a sakra tie by sa menili na akomkolvek aute. Kupil som ju 5rocnu, mal som ju 5 rokov, predavala sa so 170.000km. Tlmice a vsetko preslo cez STK bez straty kyticky a samozrejme bez uplatku.

Pokial sa nebavime z akeho roku 2.0tédeéí Pasatt bol, ani sa nemusime vypravat. Ked to bola 2004ka, je to trosicku rozdiel ako keby to bola 2012ka. Nezazneli ani najazdene centimetre, hadam ked Pasattik mal za sebou 587.240 v slovenskom prejave 141.381, tak je to trosicku ine ako ked ma 097.838 realnych. Kedze to bolo DSG a padol automat, ten voz ani nahodou nemal pod 150.000 (tym nehovorim ze som nevidel pokazene DSG pred 150k km ale proste typicky nepadaju).

Priratame k tomu najmensiu cenovku daneho rocnika co tu zaznelo... vo svetle vsetkych uvedenych skutocnosti sa aj bojim opytat aku predkupnu diagnostiku pan predviedol. Vyrovnavacie davky vstrekovacov, someone ? Su vidno na diagnostike. BIP, anyone ? Jasneze nikto. Odpojit trubky od vstrekov a spravit "prepadovu skusku" ? Hahahaha to bolo vtipnejsie ako Čaplin. Tlaky v prevodovke ? Su vidno v diagnostike. Cooooooze ? Nedajboze logovanie turba za jazdy ?

Tak sa potom necudujte ze sa vam jazdenky kazia tri mesiace po kupe a pytaju statisice az miliony na opravu. A ze do roka ich musite komplet odpalit lebo nezvladate s peniazmi a nervami.

Moznost pokazenia Range Roveru 4x4 ktory je nechvalne znamy svojimi padajucimi kardanmi, prstovymi krizmi, automatmi a vseobecne vsetkeho co sa tyka pohonu... je proste vyssia ako moznost pokazenia Kie Ceed 1.4i. A aj tie naklady na vyriesenie cohokolvek su proste trosicku vyssie. Kto tomuto nerozumie a kupi si dany voz, tak sa velmi lahko moze naucit na vlastnej penazenke a uz idu krcmove reci. Ale nikto nepovie "som dostatocne sprosty na to aby som si PORIADNE skontroloval auto pred kupou a nenaletel"...

tak schvalne, ruku na bradavky : kto z vas meral kompresie motora pred kupou ? Fajn, nikto. Ja to robim na VSETKYCH mojich autach co som mal. Kompresia je taka svina, ked mas uderety vrch (zapecene okrivene ventily atd), povie ti. Ked mas udereny spodok (chytene loziska, ovalne piesty, dolamane kruzky, prasknutu hlavu a doriti som zase pri tom Pasatte 2.0tdi), povie ti. Do styroch minut. Moze ta ochranit pred investiciami za tisice a tisice eur. Mimochodom, zle vytahane a umierajuce rozvody na FSI, TSI a TFSI technologiach koncernu sa castokrat prejavuju zlymi kompresiami motoru - skuste si uvedomit kolko moze jednoduchy ukon zachranit penazi nasledne.

Ale nikto to nerobi pred kupou.

Tak sa cudujte.


PS : kto z vas aspon niekedy cistil EGRko ? Tak sa potom cudujte ze sa vam zanasaju DPFka, turba, atd. Kto z vas kedy otestoval jazdeny voz pred kupou na pritomnost CO2 v nadrzke s chladicou kvapalinou ? Viete kolko penazi takato vec dokaze usetrit ?


Takze nebudu nahodou jazdenky aj o tomto ? KNOWLEDGE, pedantnost a preciznost ? Zober si akym sposobom tutok prispieva Snejki o Ojdinach - zjavne ma pristup k autoterorizovanym informaciam, tvrdil ze si osobne sam navaral opticke spagaty v tych tragacoch. Ani nechcem vediet pri akej to bolo prilezitosti. Havarka ? Aha ozaj, kto z vas pred kupou skontroloval havarovany vozik ale prepana trosicku inak ako cez ko.sk lebo tak sa nekontroluju havarky ? Kto z vas si seriozne skotroluje voz pred kupou ci nebol vytopeny ? Ako sa vlastne taka kontrola robi, co si to vyzaduje ?

Takze ... potom su tu pokupne prekvapenia :)

Vyberom spravneho vozu ktory netrpi na servisne naklady sa takisto mozes vyhnut vela veciam. Preco si pan fesak hore kupil Pasatt 2.0tdi ked je zjavne ze sa mrdaju doradu specialne z prvych siestich rokov vyroby (velky ftip, haha) ? Preco sa niekto cuduje ked nemeni olej v prevodovke A ROZVODOVKE [vacsinou su zvlast] ze mu odide 4x4 pohon ? Preco niekto place ze sa mu pokazila automaticka prevodovka ked si kupi autiak kde sa pokazi 60% automatov este v zaruke ?

Nekupim si predsa Mercededededes Viano 4x4 automat pretoze 4x4 ma sialene problemy. Proste 4x4 totalne nepotrebujem a je sialene drahe a samozrejme ma aj vacsiu spotrebu, takze rozumne setrim. A predok na to stoji slabych 100.000 ceskych korun MIMO hviezdnych servisov. Nekupim si 3.0d Viano pretoze to sa kombinuje vyhradne s automatom (takze hned drahy potencial superspecialne v podani slovenskych obcanov ktori nemenia oleje v automach) a pretoze ma vyhradne zadny nahon (ahaaaaa takze rozvodovka, kardan, diferaky dozadu, loziska a vsetko co s tym suvisi)... na 2.2d je suciastok po internete na vlaky, na 3.0d je velmi poskromne. Preco by som sa mrdal do 3.0d ktory proste je narocnejsi na vsetko, servis vratane ?


Ja sa nemozem rozbehnut kupit si Porše Kajen styri-osem alebo cokolvek Turbo, lebo ani netusim kolko turb tam je. Jedno alebo dve ? O tom aute uplne houno viem, tak si ho nemozem kupit pretoze kazde prekvapenie tam sa pocita v tisicoch eur. Aktivne tlmice. Jaaaaaaj. Vzduchovy podvozok. Ten bol vzdy na vsetkych autach zadarmo, majitelia BMW E61 teda E60 kombi by vedeli rozpravat a pritom staci malinko... jednoducha udrzba a kontrola. Vyhradne automaty, tie boli vzdycky lacne na opravu, v podani Porše si tipnem tak 10.000 za polovicny repas bez hydromenica.

Spravne ? Treba trosku aj rozumiet tomu co kupujem a nepozerat len na ligotavy kabatik. Lenze... to by nebolo Slovensko. Kazdy kto ma v ritke dierku a prievan v penazenke sniva o X5, Pasattikoch a takychto masinkach. Nech sa paci, cim su lacnejsie, tym su lepsie, garantovane. Ale potom nekvikajte o servisnych nakladoch...

Derie mi srdce ked vidim tie diesliky okolo mna. Panko sadne, zapne zips, pasik, radio, zakvaltuje, nastartuje a este sa ten motor ani poriadne neprevali uz mame vyrazene. Ze olej doleti do turba az o sest sekund ? Nevadi, ved je len minus osem, zase az tak silno nemrzne. Co keby to spravil opacne ? Nastartujem, zapnem pasik, radio, zaradim, pockam dve sekundy, pomalicky odchadzam ? Je to rozdiel v opotrebeni auta ? Fakt nepoznate ziadneho kretena ktory sa takto sprava k autam ? Alebo poznate a taky sa potom cuduje co sa mu auta kazia ?


Zrejme vdaka predkupnym diagnostikam som nekupil citron - neexistuje ze by som zakazdym mal take sproste stastie. Nikto mi nikdy nemoze tvrdit ze predava autiak so 150.000km ked ma kompresie na motore 30, 28, 26, 26, 24, 29 a nove su 31, 31, 31, 31, 31, 31. Taky voz ma za sebou polmega minimalne a/alebo je majitel totalne howado co v kazdom pripade znamena odchod cez branu prec naprazdno. Jeden jediny primitivny ukon a zachranene obrovske prachy na servise. Vobec sa nemusim pozerat ako su vylestene pedale, ake numero svieti pod otackomerom, to je totalne bezpredmetne.


Rant zakoncime spravou : Skoda odmietla zakaznikovi vymenit olej pred dovrsenim intervalu - pocitac vam este nekraka, u nas taketo nerobime. Mercedes to iste. Doriti ked dojdem do servisu ze chcem olej menit po 10.000km tak mi ho hadam vymenia, ze ? Ale kdeze, proste odmietnu. Coze ?! Kto uz by zo zakaznikov chodil na vymenu oleja skor ako 30.000km, ze ? ved to je uplna kravina...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Asnod
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2299
Dátum registrácie: St 25. Sep, 2013, 12:05
Bydlisko: Spisska Nova Ves

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Asnod »

Dufam ze ti je jasne ze idealne vozidlo bez kompromisov na bazare nekupis. :D
Na nezmyselne komenty miestnych intelektualov nereagujem.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12537
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

preco? sef kupil uz 2 hondy z nemacka priamo u hondy. auta boli max rok stare, najazd par tisic. TOP vybava. Auto plna zaruka, vyservisovane o cca 30% lacnejsie. Ano par prdov v sedacke isto bolo :D

mp3: bohuzial najdu sa presne ludia co maju nejaky rozpocet a namiesto zdraveho rozumu aby kupili nieco primerane penazenke , tak kupia najlacnejsiu premiovku a potom placu. Chalan to priznal, auto predal s pokazenou prevodovkou a pristupil k oktavii (aj tak nechapem co ho stale taka ku VW/Skoda). Uz to ma rok, ziadna vada, je spokojny. Nepozera sa z okna, ako mu prsi na nepojazdne premiove auto.
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> bohuzial najdu sa presne ludia co maju nejaky rozpocet a namiesto zdraveho rozumu aby kupili nieco primerane
>> penazenke , tak kupia najlacnejsiu premiovku a potom placu.


tu sa skryva nasa pravda - pravda nas vsetkych. Hlavne Filipova. Pretoze on vravel ze kurnik X5 a kakala sa. Jasneze - ked mam 14000 nabitych v gaťach (respektive 2300 a ostatne durchom na lízinkk) tak X5 nie je smer ktorym by som sa mal pozerat.

Sice si nepamatam zeby zaznelo nieco o cenovke toho konkretneho pekelneho stroja pripadne o leasingu, v kazdom pripade vsak viem ze stvorkolka X5, avtomat, kozicka, vzduchovy podvozok (neviem ci ma), dialkove navadzanie rakiet a intergalakticke lety, vyhonene do maximalneho maxima lebo mohla byt najlacnejsia z rocnika, tak potom sa kaka. Cim zlozitejsie auto a cim skorsie roky vyroby, tym horsie - pri komplikovanych autach VZDY VZDY VZDY musite vydrzat do faceliftu alebo znasat dosledky. Plati to aj pre Porše Kajen co som spominal, po facelifte sa spolahlivost a kvalita ukrutne zvysili a servisne naklady znizili (jasneze zalezi na konkretnom kuse, ale statisticky).


Ludia sa nevedia prikryvat perinou na ktoru maju ale namiesto toho lietaju v oblakoch. Zasrate lizinky, to by mali uplne kompletne vzrusit. Pardon, myslel som zrusit.


Ehm, nikdy som ziadne auto nemal na leasing. N I K D Y a ani len tak skoro neplanujem mat.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Zubesuch
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 1045
Dátum registrácie: Ut 23. Okt, 2012, 18:32
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Zubesuch »

lizing je len forma financovania. Leasing si clovek moze zobrat rozumne ale aj nerozumne.

Zobrat leasing na zanovny ceed kombi 1.4 benzin zanovny pre startujucu rodinku asi bude uplne v poriadku. Ani splatky nebudu velke a za 4 roky splatia. Par dalsich rokov posluzi.

Rovnako pre startujucu rodinku by bola asi blbost brat leasing na zanovny Tuareg 3.0tdi, kde len akontacia by bola vo vyske celej sumy toho ceeda v predchadzajucom kejse.
Spoiler: ukázať
PC1=> MB: Asus X99-Deluxe/USB3.1 <|> CPU: Intel Core i7 5820K @ 4,6 GHz / 1.28V <|> Cooler: Cryorig R1 Ultimate <|> RAM: Kingston HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 2666 MHz CL15 <|> GPU: furt sa meni <|> SSD1: Samsung 840 Pro 256GB <|> SSD2: Samsung 850 Pro 1TB <|> HDD1: Seagate SV35.5 1TB <|> ext.Storage: AXAGO EE35-XA3 ALINE + WD 1TB RE4 <|> PSU: SuperFlower Golden King 550W + Silverstone Black Singlesleeve Extensions <|> Case: Define R4 + Noiseblocker PK1 a PK2 fans <|> Mouse: Razer Deathadder BE <|> Mouse Pad: Razer Goliathus Alpha Speed <|> OS: W10 pro

PC2=> MB: MSI H87i <|> CPU: Intel i5 4590 <|> Cooler: be quiet! Shadow Rock TopFlow SR1 <|> RAM: Kingston 2x8GB 1600MHZ CL9 <|> GPU: Asus R9 270x 2GB <|> SSD: Samsung 830 128GB <|> HDD1: Hitachi DeskStar 320GB <|> HDD2: WD RED 3TB <|> PSU: be-quiet! Pure power L8 430W CM <|> Case: Define Nano S windowed + Venturi fans <|> OS: W10 pro
Používateľov profilový obrázok
fobos
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3762
Dátum registrácie: Št 22. Feb, 2007, 08:00
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa fobos »

dnes som sa mal "cest" ist cestou do prace na Fabii 2009 - trojhrncove 1.4 te-dé-í a bol to zaujimavy zazitok pocuvat ten motor :D

od predoslej generacie auta sa toho moc na "kutivovanosti" moc nezmenilo :facepalm:

no skratka hroza. Ked sme zastali pri firme, ten motor na volnobehu klepkal ako nejaky stabilak :laugh:

https://www.youtube.com/watch?v=ushNUOprK8A
Xbox Series X...
Samsung S24 ...
Intel Core 8600K ...
Používateľov profilový obrázok
Fullesh
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 5203
Dátum registrácie: So 05. Apr, 2008, 14:00
Bydlisko: Nitra

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Fullesh »

Inak ked tu uz vytahujete ze niekomu sa nepaci taka farba niekomu onaka. Tak niekomu sa nove auta vobec nepacia vzhladovo a preto siahne po bazare.
|MB| MSI B450I Gaming Plus |CPU| AMD Ryzen 5 5600G |CPU's Cooler| AIO 140mm
|RAM| G-Skill 2x8GB DDR4 3200MHz Trident-Z |GPU| AMD Vega 7
|SSD| Intel 660p 1024GB M.2 NVMe |PSU| NZXT 650W 80Plus Gold |Case| NZXT H1 V1
|LCD| BenQ BL3200PT |Mouse| Logitech G603 |Pad| Razer Goliathus Speed |OS| Microsoft Windows 10 Pro x64 SK
|OC| Celeron D 330 E0 / Pentium E2160 M0 / Pentium E5200 M0 / Pentium E5200 R0 / Phenom II X3 720 C2 / Core i5 2500K / Core i5 6600K
.
Používateľov profilový obrázok
Diablo1st
Sponzor fóra silver
Sponzor fóra silver
Príspevky: 3376
Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
Bydlisko: MY

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Diablo1st »

Fullesh: pri kúpe bazárového auta je farba asi to posledné, čo ľudí zaujíma. Ja osobne takého človeka nepoznám, ale samozrejme zopár sa ich asi nájde.

Čo sa týka jazdenka vs. nové, stále dookola je to to isté a to, že každý má iné priority!

Môj pohľad na vec: o novom aute by so začal uvažovať až keby som mal tak 15k€ k dispozícii. Mne bohato postačuje auto nižšej strednej triedy v kombi verzii alebo v strednej triede v kombi alebo sedan verzii. Viac nepotrebujem, nižšie nepôjdem.

A aj keby som mal tých 15k€ k dispozícii možno by som aj tak zvolil také 3-4 ročné za 10k€, neviem, poviem až keď budem v takej situácii.

Ale vravím, toto je len môj pohľad na vec. Turbo by určite nižšiu strednú strednú nechcel ani náhodou, felipemu zasa stačí aj malé polo. :good:
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.

FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7308
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

Ja neviem, ale pokial nepozerate nejake raritky, tak v nemecku si vyklikate bazarovku povedzme Passata, kde si vyberiete farbu, vybavu, motor. A vyhodi vam 726 aut a to dokonca z jedneho konkretneho rocnika. Jaj zabudol som, obmedzim kilometre na 130 000, lebo viac je zle... a stale ich tam je 284. Neviem co vam chyba. V pripade Accordu je to trochu obmedzene, lebo ked chcem benzin 2.4, automat, tak uz na vyber nemam z 50 odtienov sivej. To berem, ale stale slaby argument na kupu noveho, kde si mozem vybrat aj farbu kobercekov... ale za 15k noveho Accorda ani Passata nekupim.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
Snake
VIP
VIP
Príspevky: 13676
Dátum registrácie: Ne 23. Júl, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava/Galanta

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Snake »

3 strany bullshit debat a zas je protistrana filip a jeho polo(auto), ze ma to neprekvapuje...





.
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

aspon to tu trochu ozilo, sme dali mortal kombat mode ;) kazda strana ma cast "pravdy" a ziadny realny vitaz nie je.





>> Turbo by určite nižšiu strednú strednú nechcel ani náhodou, felipemu zasa stačí aj malé polo. :good:

nerad by som, spravne ... aj s tymi Pasattmi, aj s tymi farbami spravne... trosku je prieser ked chces najst biely Krajzler Vojádžer alebo teda Lančju Vojádžer 3.6i co automaticky znamena 2012+ ale to k tymto autam patri. Takze bude cierny, taky ako doteraz. Ked zlavis z motora a zoberies sunkovy 2.8crd (ach boze taky nadpozemsky objem, nedozierne mnozstvo), takych je na vyber podstatne viac. Ale taky Turbiatko nechce.

Trosku je problem s farbou ked chces kaufnut Viano 2011+ teda pokial ta farba nie je zrovna strieborna. Cojaviem ciernych je len zopar kusov a su tak drahe, ako mi naozaj netreba (mam dukat ale nepolozim tolko do auta). Ale su take krasne celistve, cierny voz, cierne okna, cierne pneu, ziadny africky papagaj a'la Ocktavia.

Najst cerveny je tazke. Najst cerveny a k tomu digiklimu je uzasny problem a pritom nechapem preco. Najst cerveny, s digiklimou, najdlhsia verzia (nechapem naco sa robia verzie Kompakt a Long ked existuje ExtraLong navyse s doplatkom pouhopouhych 1000 eur pri cenovke noveho vozu 50.000+, proste ExtraLong by sa mal volat basic) a este nedajboze aby to nemalo 300k km a aby bol odpocet dph a aby to nebolo odrate zvonku a aby to bolo v tuttitutti stave, to uz chce ineho detektiva.


[dph : ked kupujes tragacik za 14k, tam ta dph prakticky netrapi ; ked ja idem kupit tragacik za ~30k tam uz je DPH v takej vyske ako je skoro polovica toho tragaciku za 14k]. Ale to je specifikum tragacov ktore kupujem ja. Pre 99.9% beznych sudruhov taketo veci nie su dolezite.


PS: tragac som nikdy podla farby nevyberal. Farba totiz neprinasa servisne naklady, vylagrovany technicky stav rozhodne ano.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"