nie nie... podľa Felipeho logiky by som tie cesty nechal rozjebabrane, lebo čim pohodlnejšie sa cestuje, tým sa vodič menej venuje vedeniu auta... takže jamy budeme zámerne vyrábať. aby sme sa popri šoférovaní nemohli ani len špárať v noseZubesuch napísal:Ked budu opravene cesty a ja budem moct nerusene sledovat cestnu premavku tak ako by som chcel potom si mozete aj s kalinakom instalovat kamery kade tade.
Všeobecná diskusia
Re: Všeobecná diskusia
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
No to ano. Aj somto tam chcel napísať. Ale aby tu nejaký chytrak na mňa nevyletel ze vrát vodicak. Lebo on jazdu k babke cez velku noc v rodnej vieske s dvoma krizovatkami zvlada s prstom v nose. 10 znaciek z toho 3,vyblednute na 10 metroch som videl naozaj len u nas
Čiary dočasných jazdných pruhov po ukončení prac nezmazane a veľa ďalšieho prinasaju slovenské cesty.
Čiary dočasných jazdných pruhov po ukončení prac nezmazane a veľa ďalšieho prinasaju slovenské cesty.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
takže ani nie po 30tis. km zase začal búchať spodný čap na pravej strane, pred tým to bolo to isté a pred tým tiež welcome in Košice, kde je každoročná výmena čapov na jar s filtrami a olejom samozrejmosťou
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
bud rad ze mas samostatne vymenitelny cap - menit cele ramienka by nebolo lacnejsie.
Ja mam tiez. 29eur obidva original.
Ja mam tiez. 29eur obidva original.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ako nie som zastancom ze treba mat uplne vsetko, ale na druhej strane su to veci, ktore sprijemnia jazdu a ulahcia kopu veci. Par krat do roka sa trepem do Holandska (cca. 3000 km tam a spat) aj autom a tam je to o inom. Ked si porovnam, ked idem s autom co ma iba tempomat alebo idem s autom, co ma adaptivny tempomat, drzanie v jazdnych pruhoch, automat a este o triedu vyssie, ze ani pri 200 nie som ohucany ... proste sakra velky rozdiel.Zubesuch napísal:No to ano. Aj somto tam chcel napísať. Ale aby tu nejaký chytrak na mňa nevyletel ze vrát vodicak. Lebo on jazdu k babke cez velku noc v rodnej vieske s dvoma krizovatkami zvlada s prstom v nose.
Jednak nie som taky otupeny a unaveny, lebo nemusim sustredene civiet na cestu a sledovat zrkadla, ci mozem alebo nemozem obiehat a ci mam vypnut tempomat. Adaptivny tempomat si podrzi vzdialenost, necham pretiect pretekara a idem do laveho pruhu. Ziadne saskovanie s vypinanim tempomatu alebo sliapanim na spojku/brzdu, proste pohoda. Lane keep asistent je tiez super vec. Stale treba mat paprce na volante, ale netreba sa tolko sustredovat na hybanie volantom a korigovanie smeru. Proste to su veci, vdaka ktorym sa lahsie vnima situacia okolo seba, v klude sa mozem vypravat a pozerat aj na cestu pred seba. Ked k tomu este priratam masazne sedacky, 4 zonovu klimu, tak ani nie som otlaceny a spoteny po takej dlhej ceste.
Samozrejme, ked si niekto pusti tempomat a vylozi nohy do tureckeho sedu, tak si koleduje o pruser. Lenze to nie je o technologiach, ale o ludskej sprostosti.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
no ved aspoň vďaka bohu za vymeniteľné čapy na tej čerepe, si neviem predstaviť aký nasratý by som bol teraz meniť ramená stále, aj keď iba na tej jednoduchej náprave... Najviac ma hnevá, že treba chodiť na geometriu stale (to je pomaly za rovnakú cenu ako čapy)
mal som moog, trw a idem dat origo teraz (co by malo byt trw) tak uvidime
___
Napr. peugeot 206, preklinam ten predok, na golfe to mam pomenene vsecko vpredu pomaly za 3hodiny, pezot samozrejme celý týždeň v garáži
mal som moog, trw a idem dat origo teraz (co by malo byt trw) tak uvidime
___
Napr. peugeot 206, preklinam ten predok, na golfe to mam pomenene vsecko vpredu pomaly za 3hodiny, pezot samozrejme celý týždeň v garáži
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Ked k tomu este priratam masazne sedacky, 4 zonovu klimu, tak ani nie som otlaceny a spoteny po takej dlhej ceste.
pane ale tu hovorite o triede auta BMW S63AMG alebo Audi 760iL v porovnani s Rapidom, ne ne ne takto to nepojde porovnat
zabudol si na vetrane sedacky. Vyborna vec ; kto nemal, nepozna - v 90% aut aj ked maju klimu mi zvlhne chrbat aj prdelka.
>> Samozrejme, ked si niekto pusti tempomat a vylozi nohy do tureckeho sedu, tak si koleduje o pruser.
>> Lenze to nie je o technologiach, ale o ludskej sprostosti.
velmi spravne. Len sa bojim ze so zvysujucim poctom asistentov a asistentovych asistentov budu ludia nadalej hlupnut a sprostiet co je neodvratitelny fakt (vid moj vylet na Ameriku a 127 nehod Jeepu s NEZARADENYM P na AUTOMATICKEJ prevodovke kde sproste hranolkove hlavy vyskakuju z NASTARTOVANEHO auta z ktoreho nevytiahnu kluce von zo zapalovania a potom niekomu skoncia tri tony Jeepu na chrbate). Aj som sa vtedy pytal kde v riti su asistenti automatickeho brzdenia KTORE KAZDY TEN JEEP MA. Asi funguju tak spolahlivo ako asistenti automatickeho parkovania, som sa nasmial na tom teste slovenskom... jedine Mercedes S akotak vysiel bez straty kyticky.
pane ale tu hovorite o triede auta BMW S63AMG alebo Audi 760iL v porovnani s Rapidom, ne ne ne takto to nepojde porovnat
zabudol si na vetrane sedacky. Vyborna vec ; kto nemal, nepozna - v 90% aut aj ked maju klimu mi zvlhne chrbat aj prdelka.
>> Samozrejme, ked si niekto pusti tempomat a vylozi nohy do tureckeho sedu, tak si koleduje o pruser.
>> Lenze to nie je o technologiach, ale o ludskej sprostosti.
velmi spravne. Len sa bojim ze so zvysujucim poctom asistentov a asistentovych asistentov budu ludia nadalej hlupnut a sprostiet co je neodvratitelny fakt (vid moj vylet na Ameriku a 127 nehod Jeepu s NEZARADENYM P na AUTOMATICKEJ prevodovke kde sproste hranolkove hlavy vyskakuju z NASTARTOVANEHO auta z ktoreho nevytiahnu kluce von zo zapalovania a potom niekomu skoncia tri tony Jeepu na chrbate). Aj som sa vtedy pytal kde v riti su asistenti automatickeho brzdenia KTORE KAZDY TEN JEEP MA. Asi funguju tak spolahlivo ako asistenti automatickeho parkovania, som sa nasmial na tom teste slovenskom... jedine Mercedes S akotak vysiel bez straty kyticky.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
prepac ale toto mi pride ako riadna chujovina budes na dovolenke a odpapa sa ti nejak blackbox .. lebo moze.. a ty budes v zahranici s rodinkou hladat najblizsi servis prikladov je vela ktore by ta fakt nahnevali keby to bolo tak ako pises..mp3turbo napísal: Ked sa SSD pokazi a nebude schopne ukladat data, autiak bude fungovat v nejakom nudzovom rezime a po par motohodinach / stovkach kilometrov odmietne fungovat uplne. Nepohne sa. Samozrejme majitela bude hnat cez vsetky displejicky do autorizovaneho servisu na vymenu ssd.
ziadny nudzovy rezim ani obmedzovanie.. skor len annoying kontrolka ktora ta donuti ist do servisu..
co sa tyka blackboxu s natacanim videa, preco myslis ze v avionike to este stale nieje?
co sa tyka setupu auta, throtle, acceleration, steering etc.. to berem.. pripadne to mat proste jak v lietadlach .. CVR + FDR.
cize video by mohlo byt akurat tak optional.. tak ako doteraz ..
natacat video tak, aby v pripade deep impactu ostalo video citatelne, tak to si ani nejak neviem predstavit ako by sa robilo..
BTW motorky uz maju daco ako je FDR.. zaznamenavaju accelerometer(naklon), throtle, speed, brakes.. no ziadne gps ani nic..
to v pripade nehody pridu pozriet info z toho cipu a mozu zistovat, ci prekrocil rychlost, ci pridaval, brzdil, naklanal sa atd.. a vedia z toho spravit zhruba simulaciu toho co sa dialo s motorkou.
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
prepac, ale to co za piiii..vinu si napisal?? kde som pisal, ze som za rozdrbane cesty?? pohodlie ala 9asistentov v aute a pohodlie ala krasny novy asfalt je nieco, co nema nic spolocne.Papek napísal: nie nie... podľa Felipeho logiky by som tie cesty nechal rozjebabrane, lebo čim pohodlnejšie sa cestuje, tým sa vodič menej venuje vedeniu auta... takže jamy budeme zámerne vyrábať. aby sme sa popri šoférovaní nemohli ani len špárať v nose
nikdy som nic take nenapisal, tak mi nevkladaj piiii...viny do ust..
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
s tym vkladanim si sa naucil od koho ?
> autiak bude fungovat v nejakom nudzovom rezime a po par motohodinach / stovkach kilometrov odmietne fungovat uplne.
>> prepac ale toto mi pride ako riadna chujovina
seriously ? Bud taky dobry a kup si hocikedy v poslednych 5 rokoch auto s mocovinou. 3000km pred minutim hnojiva mas vystrahy na palubaku a ak nedokupis zbrndu, autiak proste odmietne nastartovat.
ABSOLUTNE ROVNAKY princip sa aplikuje na kamery a blackboxy. Toto co som napisal ja uz VELA ROKOV S NAMI FUNGUJE.
https://www.youtube.com/watch?v=ezUPuUHGa04
https://www.youtube.com/watch?v=dI7oltoJMBw
https://www.youtube.com/watch?v=r5rXEWIeGCU
https://www.youtube.com/watch?v=K1_gZde4_IM
https://www.youtube.com/watch?v=be7-hGhebVI
Dalsie otazky mas nejake ?
https://www.youtube.com/watch?v=YhPJaQt9FUs
prva vystraha 1500 mil pred koncom zivota, Passat 2012...
> autiak bude fungovat v nejakom nudzovom rezime a po par motohodinach / stovkach kilometrov odmietne fungovat uplne.
>> prepac ale toto mi pride ako riadna chujovina
seriously ? Bud taky dobry a kup si hocikedy v poslednych 5 rokoch auto s mocovinou. 3000km pred minutim hnojiva mas vystrahy na palubaku a ak nedokupis zbrndu, autiak proste odmietne nastartovat.
ABSOLUTNE ROVNAKY princip sa aplikuje na kamery a blackboxy. Toto co som napisal ja uz VELA ROKOV S NAMI FUNGUJE.
https://www.youtube.com/watch?v=ezUPuUHGa04
https://www.youtube.com/watch?v=dI7oltoJMBw
https://www.youtube.com/watch?v=r5rXEWIeGCU
https://www.youtube.com/watch?v=K1_gZde4_IM
https://www.youtube.com/watch?v=be7-hGhebVI
Dalsie otazky mas nejake ?
https://www.youtube.com/watch?v=YhPJaQt9FUs
prva vystraha 1500 mil pred koncom zivota, Passat 2012...
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
ABSOLUTNE ROVNAKY princip sa aplikuje na kamery a blackboxy. Toto co som napisal ja uz VELA ROKOV S NAMI FUNGUJE.
.. toto sa tyka coho? nechapem?
co to znamena v praxi doplnit adblue?
.. toto sa tyka coho? nechapem?
co to znamena v praxi doplnit adblue?
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
No normálne že máš ešte jednu nádržku a natankuješ AdBlue jak normálne palivo. Na niektorých značkách si to vieš spraviť sám, na niektorých to vyžaduje odbornosť a naliať ti to môže len technik v autorizáku.felipe25 napísal:co to znamena v praxi doplnit adblue?
BTW, za mňa - nevidel by som to až tak tragicky, veď nepitchujme zasa na všetko. Nenaštartuješ ani bez pohonnej hmoty... ...tankovať palivo tak, aby si mal ako jazdiť nie je problém, ale doplniť AdBlue tak aby si mohol jazdiť je problém?
Inak, pánové, mám otázku.
Kúpim si tri balenia motorového oleja. Jedno minim celé, z druhého polovicu a tretie neotvorím.
Môžem o rok použiť obe nevyužité balenia (jedno rok otvorené a napoly minuté, druhé neotvorené, ale o rok staršie) použiť bez akejkoľvek obavy, rovnako ako by som použil práve zakúpený olej?
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
turbo ty fakt chces aby ta VSETKO obmedzovalo? akoze vazne? ..
je TROSKU rozdiel, ked ti 3000km pred minutim adblue hlasi ze ho mas doplnit, (zohnatelne na kazdej pumpe) ako keby ti adblue (ktore ma byt dozivotne a zozenies ho iba na objednavku v autoterorizaku) vytieklo bez varovania a hodi ti auto do nudzaku alebo ho vobec nenastartujes..
nerobme z pomocky potrebu.
nejdu stierace? auto v nudzaku
vypali sa ti ziarovka? auto v nudzaku
prestala fungovat navi? auto nenastartuje
toto mi nepride ako dobra cesta turbo
blackbox by nemal byt system od ktoreho zavysi pojazdnost auta.
koniec koncov aj lietadlo je fully flyable bez CVR a FDR.. vypnu sa circuit brakery a ide sa dalej.. aj za letu..
takze pokazeny blackbox = auto v nudzaku / zabranenie jeho pouzitiu = riadna hlupost..
je TROSKU rozdiel, ked ti 3000km pred minutim adblue hlasi ze ho mas doplnit, (zohnatelne na kazdej pumpe) ako keby ti adblue (ktore ma byt dozivotne a zozenies ho iba na objednavku v autoterorizaku) vytieklo bez varovania a hodi ti auto do nudzaku alebo ho vobec nenastartujes..
nerobme z pomocky potrebu.
nejdu stierace? auto v nudzaku
vypali sa ti ziarovka? auto v nudzaku
prestala fungovat navi? auto nenastartuje
toto mi nepride ako dobra cesta turbo
blackbox by nemal byt system od ktoreho zavysi pojazdnost auta.
koniec koncov aj lietadlo je fully flyable bez CVR a FDR.. vypnu sa circuit brakery a ide sa dalej.. aj za letu..
takze pokazeny blackbox = auto v nudzaku / zabranenie jeho pouzitiu = riadna hlupost..
Spoiler: ukázať
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
no ale dockaj, ked bude blackbox povinny, tak je jasne, ze auto by nemalo fungovat. aj ked samozrejme, toto bude len tahat peniaze od ludi, ale povinne je povinne.
v leteckej doprave je cierna skrinka z ineho dovodu - ma zvysit bezpecnost. skumanie nehody zmenilo pitotove trubice na vsetkych lietadlach napr po pade letu z Ria do Pariza. Tam to vypne fakt len clovek, co unesie lietadlo. Ale samotny ucel to ma iny, a myslim ze kazdy chce /aj ti, co bohuzial zahynuli pri let. nehode/, aby kazda nehoda zvysila bezpecnost lietadiel. Ked havaruje lietadlo, mas z neho miliony kuskov, prakticky bez skrinky vela neurobis.
V aute bude sluzit blackbox skor proti soferovi, alebo s nim. (v pripade nehody napr.) Urcite nebude v aute na to, aby sa zvysila bezpecnost. Takze je logicke, ze bez nej by auto nemalo ist.
v leteckej doprave je cierna skrinka z ineho dovodu - ma zvysit bezpecnost. skumanie nehody zmenilo pitotove trubice na vsetkych lietadlach napr po pade letu z Ria do Pariza. Tam to vypne fakt len clovek, co unesie lietadlo. Ale samotny ucel to ma iny, a myslim ze kazdy chce /aj ti, co bohuzial zahynuli pri let. nehode/, aby kazda nehoda zvysila bezpecnost lietadiel. Ked havaruje lietadlo, mas z neho miliony kuskov, prakticky bez skrinky vela neurobis.
V aute bude sluzit blackbox skor proti soferovi, alebo s nim. (v pripade nehody napr.) Urcite nebude v aute na to, aby sa zvysila bezpecnost. Takze je logicke, ze bez nej by auto nemalo ist.
Spoiler: ukázať