Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
predovsetkym povieme ze A6 - ta ktoru ma bezny slovensky lud v pamati - mala aj 6valcovy [sest] motor 2.5tdi s cerpadlom Bošch VP44 ktore sa srali doradu. Zradzalo cerpadlo, repas sialene drahy (pozri internet, uz sa to ukludnilo), zradzali long-life oleje (samozrejme, to je zabijak vzdy a vsade) kvoli ktorym sa hoblovali vacky (neboli az take drahe, kus stal tusim 120.000 korun, Snejki ma zrejme opravi). Semtam tam padali vstrekovace ale nebolo to take rozsireno-tragicke ako na modernych commonrailoch. Sialene velmi ten motor trpel na ucpate odvetravania klukovky kvoli comu sa interne zvysoval tep a predovsetkym tlak, proste to nemohlo prdiet von. Celkovo je ten motor zabijak na udrzbu, najst chlapcov ktori ho dokazu SERIOZNE oservisovat by hadam vydalo na prsty jednej ruky na Slovensku, no mozno dvoch. A najst majitelov ktori by to boli schopni zaplatit urcite, urcite nabeton este menej lebo tie cifry prekracuju zostatkovu hodnotu vehykla. V spojeni s padnutmi automatickymi prevodovkami pripadne aspon zotrvacnikmi manualov to bola financna samovrazda, a prave preto su A6 s tymto motorom vzdy lacnejsie v ponukach ojazdenych vozov ako ich rovnaki bracekovia s 1.9tdi.
Takze to boli bad news o SESTvalcovom 2.5tdi ktore je v A6.
Ak hovoris o exxtremne exxxtremne starych A6 ktore su ti uz bude sotvakto pamatat, tam boli naozaj 5valcove 2.5tdi motory, presne tie ktore sa montuju do V70. Extremne dobre motory, extremna zivotnost, v principe tam nic nepada, tak ako viacmenej vsetko v tej dobe to bolo uplne v poriadku. Odmeraj si kompresie valcov pred kupou pretoze taketo masinky nezriedka mozu mat 3/4miliona za sebou a/alebo sprostych majitelov a mozes vyrazit. Padnute zotrvacniky platia aj tu ale to bude az sekundarny problem po vsetkom ostatnom na tom aute.
Co mas na ruke, rocnik a cena ?
Takze to boli bad news o SESTvalcovom 2.5tdi ktore je v A6.
Ak hovoris o exxtremne exxxtremne starych A6 ktore su ti uz bude sotvakto pamatat, tam boli naozaj 5valcove 2.5tdi motory, presne tie ktore sa montuju do V70. Extremne dobre motory, extremna zivotnost, v principe tam nic nepada, tak ako viacmenej vsetko v tej dobe to bolo uplne v poriadku. Odmeraj si kompresie valcov pred kupou pretoze taketo masinky nezriedka mozu mat 3/4miliona za sebou a/alebo sprostych majitelov a mozes vyrazit. Padnute zotrvacniky platia aj tu ale to bude az sekundarny problem po vsetkom ostatnom na tom aute.
Co mas na ruke, rocnik a cena ?
Naposledy upravil/-a mp3turbo v Ne 27. Mar, 2016, 20:24, upravené celkom 1 krát.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
ten preslaveny motor sme mali od novoty v allroade a servis preplatil skoro cenu auta
- HaDeS
- Používateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/#overclocking
Re: Všeobecná diskusia
nedavali sa tie vag motory do velmi skorych rocnikov tak 2000-2002?
edit: myslim u volva
edit: myslim u volva
Naposledy upravil/-a HaDeS v Ne 27. Mar, 2016, 20:26, upravené celkom 2 krát.
Workstation: dual E5-2698V4 GTX 2xTitan,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 3457
- Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
heh 2.5tdi V6 kit oprava čerpadla okolo 400€, vstrek nieje problém, zotrvak samostatne 500€ (cela spojka kolo 600) pre M6. Inak ten motor má niečo do seba, ale zasa je pravda, že sa tam serie toho viac.
Inak boli ešte 2.5 R5 PD.
Inak boli ešte 2.5 R5 PD.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
v allroade bol vyhradne ten 6valec. Preplatit cenu auta, a to si teda nemal vobec stare, nie je ziadny problem tam len vymena rozvodov je na malu maslu a fakt ked to nechas robit mechanika ktory tuto operaciu neabsolvoval minimalne, minimalne 20krat, tak si koledujes o strasny pruser.
Automat repas 3000eur, vacky ako pisem 120.000 korun kus, teraz sa daju zohnat take vselijake ktore vraj aj nieco vydrzia a uz by mohli byt okolo 1.000eur kus (Snejki vie, par mesiacov dozadu tu pisal len som zabudol). Vstreky nie su problem statisticky, tie otocia milion alebo padnu na sprostom majitelovi (nafta z bandasky od taxikara atd), cenovo su dostupne par stoviek.
6valec celkovo nie. Motor je paradny, vymyslene je to paradne, ale si proste pyta NABITU penazenku plus majitelov ktori nie su howada plus servisakov ktori nie su howada taktiez. To prve najst na Slovensku teda "vrazim 3500 eur do servisu starej A6" je prakticky nemozne, to druhe je takmer uplne nemozne, to tretie je uplne nemozne. Kombinacia tychto troch faktorov je SMRTELNA pre ten motor. Inak zelezo vydrzi vsetko, atomovu vojnu, ale proste to prislusenstvo okolo toho aby to vrcalo... to je problem.
Podme naspak k tomu dotazovanemu 5valcu... keby si silno chcel, dam ti telefon na chlapca ktory mal V70 2.5tdi a rozobral ho do sroba, vedel by ti ako jeden z mala Z PRVEJ AUTOSERVISACKEJ RUKY povedat co a ako. Ale to uz musis mat velmi dobre odhodlanie ze ten vozik ides kupit, aby sme len tak netrepali do vetra.
Automat repas 3000eur, vacky ako pisem 120.000 korun kus, teraz sa daju zohnat take vselijake ktore vraj aj nieco vydrzia a uz by mohli byt okolo 1.000eur kus (Snejki vie, par mesiacov dozadu tu pisal len som zabudol). Vstreky nie su problem statisticky, tie otocia milion alebo padnu na sprostom majitelovi (nafta z bandasky od taxikara atd), cenovo su dostupne par stoviek.
6valec celkovo nie. Motor je paradny, vymyslene je to paradne, ale si proste pyta NABITU penazenku plus majitelov ktori nie su howada plus servisakov ktori nie su howada taktiez. To prve najst na Slovensku teda "vrazim 3500 eur do servisu starej A6" je prakticky nemozne, to druhe je takmer uplne nemozne, to tretie je uplne nemozne. Kombinacia tychto troch faktorov je SMRTELNA pre ten motor. Inak zelezo vydrzi vsetko, atomovu vojnu, ale proste to prislusenstvo okolo toho aby to vrcalo... to je problem.
Podme naspak k tomu dotazovanemu 5valcu... keby si silno chcel, dam ti telefon na chlapca ktory mal V70 2.5tdi a rozobral ho do sroba, vedel by ti ako jeden z mala Z PRVEJ AUTOSERVISACKEJ RUKY povedat co a ako. Ale to uz musis mat velmi dobre odhodlanie ze ten vozik ides kupit, aby sme len tak netrepali do vetra.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
ja co si spominam na ten motor,tak turba sme menili vzdy sucasne pri vymene oleja... ale inak ten motor s manual 6st bol pecka!! to malo original luxusny turbo kopanec... strasne sa mi to auto aj vozenie pacilo.. keby ho brat pri 3 promile nezaparkoval do ornej pody mimo vozovky prisaham,ze sa vozim kym nedozije prierodzene
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
turbik my sme to auto kupili ako predvadzaci model s par tis km:)) a vtedy preplatilo cenu auta... nie jazdenka teraz za 5K:)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ved ja viem, pisem "Preplatit cenu auta, a to si teda nemal vobec stare, nie je ziadny problem" [bolo mi jasne ze si nemal jazdenku za 3k eur z roku 2001]
zopar allroadov som uz videl prerabat na klasicke tlmice... lebo majitelia nemali na original.
zopar allroadov som uz videl prerabat na klasicke tlmice... lebo majitelia nemali na original.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 9824
- Dátum registrácie: Št 12. Máj, 2005, 20:00
- Bydlisko: Nitra
Re: Všeobecná diskusia
sryy zle som to pochopil.. pochopitelne som to ja nemal ,ale ked si spomenem kolko penazi tam foter tlacil tak hnus velebnosti:)
Re: Všeobecná diskusia
Takto
Potrebujem auto, kvázy na firemné účely a na prepravu množstva rôznych somarín z bodu A do bodu B. Proste niečo kde nebudem riešiť že je to špinavé, že to stojí vonku, že do toho nedám psa alebo vrece hliny, že mi to ľudia vzadu okopú...Proste pracanta.
Spotreba ideálne nejaká príjemnejšia. CR,PD a VP44 diesle nie. So servisom problém nieje, len by som nerád riešil 90% času že čerpadlo nejde, vstreky čúrajú naftu a na turbe sa nenatáča osemnásta lopatka vľavo. Na nejaké pôžitky a kultúru chodu mám V8 v E38 740i takže mi je úplne jedno akú to bude mať výbavu a jazdu keď to nebude holé a bosé, musí to mať ale >100HP a schopnosť nezapadnúť v prvom blate. Tak som sa dal do výberu a išiel som nasledujúcim vzorcom.
A) Relatívne lacné, nebude sa s tým zachádzať opatrne čo sa nákladu týka, dostatočne priestranné kombi, normálna (<7l) spotreba,
- Stará A6 2.5 TDI (R5) Avant
- E39 525TDS
- V70 2.5 TDI
- Passat B5 81kW
- Opel Omega Caravan 2.5TD/s
B) Nie praskajúce hlavy, nie kufrové sklo v 45° uhle, nie dizajn roku 93, nie koncern
Nuže nám ostala len V70tka druhej generácie prvé ročníky s 2.5 TDI R5 od Koncernu. Príde mi to tak že úžitkový priestor je vďaka rovným zadným dverám a schopnosti spraviť z toho vzadu 2 metre dlhú rovnú plochu jednoznačne najlepší zo všetkých menovaných. Hodiť do toho nejakú tkaninu na dno a po stranách z tvrdého textilu a pohoda. Motor bulletproof + manuálna prevodovka. Keď to bude mať okná v elektrike, budem spoko. Na ruke momentálne nemám nič, jediný zaujímavý kus na SVK je asi tento, ale z autobazáru si auto nezoberiem
http://volvo-v70.autobazar.eu/25-tdi-id8358054.html
EDIT: Strpel by som aj A6 ale jedine s tým radovým 5valcom a Quattro za predpokladu že je tam Torsen
Potrebujem auto, kvázy na firemné účely a na prepravu množstva rôznych somarín z bodu A do bodu B. Proste niečo kde nebudem riešiť že je to špinavé, že to stojí vonku, že do toho nedám psa alebo vrece hliny, že mi to ľudia vzadu okopú...Proste pracanta.
Spotreba ideálne nejaká príjemnejšia. CR,PD a VP44 diesle nie. So servisom problém nieje, len by som nerád riešil 90% času že čerpadlo nejde, vstreky čúrajú naftu a na turbe sa nenatáča osemnásta lopatka vľavo. Na nejaké pôžitky a kultúru chodu mám V8 v E38 740i takže mi je úplne jedno akú to bude mať výbavu a jazdu keď to nebude holé a bosé, musí to mať ale >100HP a schopnosť nezapadnúť v prvom blate. Tak som sa dal do výberu a išiel som nasledujúcim vzorcom.
A) Relatívne lacné, nebude sa s tým zachádzať opatrne čo sa nákladu týka, dostatočne priestranné kombi, normálna (<7l) spotreba,
- Stará A6 2.5 TDI (R5) Avant
- E39 525TDS
- V70 2.5 TDI
- Passat B5 81kW
- Opel Omega Caravan 2.5TD/s
B) Nie praskajúce hlavy, nie kufrové sklo v 45° uhle, nie dizajn roku 93, nie koncern
Nuže nám ostala len V70tka druhej generácie prvé ročníky s 2.5 TDI R5 od Koncernu. Príde mi to tak že úžitkový priestor je vďaka rovným zadným dverám a schopnosti spraviť z toho vzadu 2 metre dlhú rovnú plochu jednoznačne najlepší zo všetkých menovaných. Hodiť do toho nejakú tkaninu na dno a po stranách z tvrdého textilu a pohoda. Motor bulletproof + manuálna prevodovka. Keď to bude mať okná v elektrike, budem spoko. Na ruke momentálne nemám nič, jediný zaujímavý kus na SVK je asi tento, ale z autobazáru si auto nezoberiem
http://volvo-v70.autobazar.eu/25-tdi-id8358054.html
EDIT: Strpel by som aj A6 ale jedine s tým radovým 5valcom a Quattro za predpokladu že je tam Torsen
Re: Všeobecná diskusia
Mondeo kombi TDDi?
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
preco si nekupis Caddy 1.9 TDI rotacka, alebo novsie robili s PD ?
Pripadne tie Jumpy , berlingo a ine variacie ?
Pripadne tie Jumpy , berlingo a ine variacie ?
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
Pretože nepotrebujem dodávku ale kombíka Naviac nejaké berlingo by som ako daily ride proste nestrpel
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5237
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
Tak to skorej potom A6 2.8i V6 na LPG, alebo ak sa do V70 davala 2.9i ako do S80 s LPG ,tak to radsej
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ja by som sa velmi opatrne priklonil k totej Omege. Najst pekny kusok bude asi zazrak na urovni nekradnuceho politika ale skusit mozes. Mam dojem ze ma druhy najvacsi kufor v kombikoch, po Mercedese triedy E teda modele oznacenom E T. [T ako kombi]
bude lacnejsie na zakupenie ako Ojdina alebo Wolwo, takze "usetrene" peniaze mozes prdnut do nutnych oprav/uprav ktore na takomto 15rokov starom voze urcite nejake budu nutne. Uz len sprostosti typu oleje, filtre, brzdy, bateria, tu nejaka drobnost tam nejaka dalsia sa nazbieraju velmi rychlo, nedajboze menit spojku a podobne. Moze sa oplatit usetrit 1000 eur pri kupe auta ktore vrazis do oprav, to je ale tazko povedat a prudko zavisi len na konkretnom stasti ach pardon ponuke.
Problemom Omegy bude ze ju nikdy v buducnosti nepredas. Niezeby V70 bol zrovna predajny slager, ale proste bude sa predavat tazsie ako Ojdi A6 aj ked prudko obstarozna. Tak dobre, tu Omegu predas ale za take smiesne cisla ze 400 eur a podobne. Ukradnut ju nebude chciet nikto ani nahodou. Kludne by som isiel do benzinovych verzii pretoze hentie stare 2.5tdi prilis pod sedem litrov jazdit nebudu (ano, mimomestske jazdy hej), kdezto benzinik s LPG v pohode spravis na 12 az 14 litrov podla objemu, co je lacnejsie ako diesel a zaroven sa tam menej zvyknu kazit veci lebo maju o 400.000 menej nahukane v porovnani s dieslami.
bude lacnejsie na zakupenie ako Ojdina alebo Wolwo, takze "usetrene" peniaze mozes prdnut do nutnych oprav/uprav ktore na takomto 15rokov starom voze urcite nejake budu nutne. Uz len sprostosti typu oleje, filtre, brzdy, bateria, tu nejaka drobnost tam nejaka dalsia sa nazbieraju velmi rychlo, nedajboze menit spojku a podobne. Moze sa oplatit usetrit 1000 eur pri kupe auta ktore vrazis do oprav, to je ale tazko povedat a prudko zavisi len na konkretnom stasti ach pardon ponuke.
Problemom Omegy bude ze ju nikdy v buducnosti nepredas. Niezeby V70 bol zrovna predajny slager, ale proste bude sa predavat tazsie ako Ojdi A6 aj ked prudko obstarozna. Tak dobre, tu Omegu predas ale za take smiesne cisla ze 400 eur a podobne. Ukradnut ju nebude chciet nikto ani nahodou. Kludne by som isiel do benzinovych verzii pretoze hentie stare 2.5tdi prilis pod sedem litrov jazdit nebudu (ano, mimomestske jazdy hej), kdezto benzinik s LPG v pohode spravis na 12 az 14 litrov podla objemu, co je lacnejsie ako diesel a zaroven sa tam menej zvyknu kazit veci lebo maju o 400.000 menej nahukane v porovnani s dieslami.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.