Všeobecná diskusia
- felipe25
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5780
- Dátum registrácie: Po 19. Júl, 2010, 13:00
- Bydlisko: Košice
Re: Všeobecná diskusia
k vrzganiu palubovky: ja som v 2008 kupil nove polo, a to od 0km vrzgalo.. palubna doska, nieco v nej... 3x to opravovali, 3x to akoze opravili, zavolali, a urobili velke ho... ked som to siel riesit so sudnym znalcom, zlakli sa, ale len v tom, ze na pisomnu reklamaciu odpisoval 4hodiny s 5timi pravnikmi + riesili s importerom na telefone.
sef celeho predajneho miesta, ktoreho som dovtedy nevidel, ma vzal bokom, a povedal, ze za 1000e jemu do vrecka mi da navod, ako donutim importera, aby mi vymenil cele auto.
nahodou som spoznal podobnu osobu ktora mala insi problem tiez s polom a tiez tam. ta pozadovala vymenu pola za golf s tym, ze doplati len rozdiel (po 1,5roku od kupy, co bolo auto 10mesiacov v servise, a ona chodila na nahradnom aute). 3x reklamala rovnaku vadu, pomenili pol doleziteho ustrojenstva auta - kulisu prevodovky, prevodovku, a nakoniec motor.. ten sef sa jej vysmial s tym, ze on u nej kupi passata a o rok a pol pride a bude chciet touarega len za doplatok. plus nakoniec jej tiez nukal, ze za cash jej povie, ako donuti importera nieco riesit.
podriadeni v autoterorizovanom servise ako to turbo nazyva sa iba pod nosom smiali, a hodili aj poznamku typu, pane, nemate auto za milion. a kde je napisane, ze v novom aute, na ktory clovek robi niekolko rokov ma vrzgat palubovka? neskor ma napadlo, ze som tam mal stat s bilboardom pred predajnom a kazdemu potencionalnemu zakaznikovi povedat, ze den po kupe auta vam na vrzganie palubovky zamestnanci servisu povedia, ze nemate passata za milion.
srandou je, ze vrzganie 2,5roka po kupe a teda uz mimo zaruky samo prestalo totalne UPLNE, co dodnes nechapem...
a k tej zvysenej cene VW. no vidite, sami uznavate, ze je to realne. darmo, ze ta znacka nema uz kvality, ake mala, staci povedomie ludi. to je rovnake, ako ked do inzeratu napisem servis iba v autorizaku. hned si potencionalny zaujemca predstavi totalnu kvalitu ale samozrejme, iba skupina kupujucich. podobne, ako ti, co su za VW dat ovela viac, ako za ine obdobne auto.
ved si pozrime inzeraty, auto kupene v 2010 za nejakych 11 000eur s rovnakou vybavou, a km, sa predava za cca 6000eur. ak je to VW, uz je cena pomaly aj 8000eur, a ludia to akceptuju.
to iste, auto za 15 000 z 2010 sa predava za 10 000e, ale ked je to VW, kludne aj za 15 000eur.
takze, darmo, ze vy viete, ze VW neznamena super kvalitu, kupcom noveho VW staci to, ze pri predaji najdu niekoho zo skupinky "ja za VW dam viac", a nemaju problem. ved ja som rok a pol dozadu predaval svoje polo za 4300e, DNES vidim inzeraty na rovnake s viac km za 4800e.. Jasne, pri inzeratoch sa vzdy spusta, ale ked niekto dnes pyta pomaly za 8rocne auto púolovicu ceny NOVEHO /vybavu neriesim/, je to na zvazenie. Opat, VW vyssia kvalita?
sef celeho predajneho miesta, ktoreho som dovtedy nevidel, ma vzal bokom, a povedal, ze za 1000e jemu do vrecka mi da navod, ako donutim importera, aby mi vymenil cele auto.
nahodou som spoznal podobnu osobu ktora mala insi problem tiez s polom a tiez tam. ta pozadovala vymenu pola za golf s tym, ze doplati len rozdiel (po 1,5roku od kupy, co bolo auto 10mesiacov v servise, a ona chodila na nahradnom aute). 3x reklamala rovnaku vadu, pomenili pol doleziteho ustrojenstva auta - kulisu prevodovky, prevodovku, a nakoniec motor.. ten sef sa jej vysmial s tym, ze on u nej kupi passata a o rok a pol pride a bude chciet touarega len za doplatok. plus nakoniec jej tiez nukal, ze za cash jej povie, ako donuti importera nieco riesit.
podriadeni v autoterorizovanom servise ako to turbo nazyva sa iba pod nosom smiali, a hodili aj poznamku typu, pane, nemate auto za milion. a kde je napisane, ze v novom aute, na ktory clovek robi niekolko rokov ma vrzgat palubovka? neskor ma napadlo, ze som tam mal stat s bilboardom pred predajnom a kazdemu potencionalnemu zakaznikovi povedat, ze den po kupe auta vam na vrzganie palubovky zamestnanci servisu povedia, ze nemate passata za milion.
srandou je, ze vrzganie 2,5roka po kupe a teda uz mimo zaruky samo prestalo totalne UPLNE, co dodnes nechapem...
a k tej zvysenej cene VW. no vidite, sami uznavate, ze je to realne. darmo, ze ta znacka nema uz kvality, ake mala, staci povedomie ludi. to je rovnake, ako ked do inzeratu napisem servis iba v autorizaku. hned si potencionalny zaujemca predstavi totalnu kvalitu ale samozrejme, iba skupina kupujucich. podobne, ako ti, co su za VW dat ovela viac, ako za ine obdobne auto.
ved si pozrime inzeraty, auto kupene v 2010 za nejakych 11 000eur s rovnakou vybavou, a km, sa predava za cca 6000eur. ak je to VW, uz je cena pomaly aj 8000eur, a ludia to akceptuju.
to iste, auto za 15 000 z 2010 sa predava za 10 000e, ale ked je to VW, kludne aj za 15 000eur.
takze, darmo, ze vy viete, ze VW neznamena super kvalitu, kupcom noveho VW staci to, ze pri predaji najdu niekoho zo skupinky "ja za VW dam viac", a nemaju problem. ved ja som rok a pol dozadu predaval svoje polo za 4300e, DNES vidim inzeraty na rovnake s viac km za 4800e.. Jasne, pri inzeratoch sa vzdy spusta, ale ked niekto dnes pyta pomaly za 8rocne auto púolovicu ceny NOVEHO /vybavu neriesim/, je to na zvazenie. Opat, VW vyssia kvalita?
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tie vačkovice, to je parada. Ja by som to riesil takto : vytiahol by som telefon a povedal panovi ze "ked mi teraz nevymenite to auto, tuto nahravku ktoru som s vami prave teraz spravil dostava do ruk jednak importer a hlavne samozrejme organy cinne v trestnom konani". Jasneze by si nic nemal nahrate, ale ajtak by som to spravil.
teraz neuverite co Turbo zahlasi : ze vrzgala palubovka na WV Pólo je sice lahky problem a urcite by ma nasieralo keby som platil tie dukaty za NOVE VONAVE, avsak nie je to zivotny problem. Daleko horsie je ked ti padne prevodovka, turbo, zavrazdi sa motor ci uz kvoli rozvodom alebo comukolvek inemu. Ani to vsak znovu nie je zivotny problem, AK sa firma postavi celom k problemu a jednoducho chybne komponenty ZADARMO vymeni a teraz pozor : NIELEN V RAMCI ZARUKY, ALE AJ PO NEJ. Tak ako BMV ZADARMO vymienalo X rokov po zaruke swirl klapky, tak by mal WV vymienat rozvody a cokolvek ine KED JE TAM SYSTEMOVA CHYBA A TO ZE ICH V POSLEDNEJ DEKADE SPRAVILI VIAC AKO JE ROZUMOM STRAVITELNE (kto z vas nevie ze benzinova Szkoda Ocktavia mala POTICHU zvolavaciu akciu na to ze mohla zacat horiet, mal by zacat citat safety bulletiny a to by ste mali teda vlasy dupkom).
A ze tuto akciu previedli na EXTREMNE MALOM mnozstve tych Ocktavii tak to uz je nieze drzost, ale to je na sud proti ludskosti.
Toto mi vadi na WV. Ze vedia o systemovych chybach, ze nikdy nikomu 2.0tdi vstrekovace mimo zaruky nemenili hoci tam dosrali elektricku izolaciu. Ano, na naftovych vstrekovacoch. Ze nikdy JEDNODUCHOU UPRAVOU nespravili turba ktore by nepadali do nudzoveho rezimu s potencialnymi smrtelnymi nasledkami pre posadku. A ked uz to turbo nechcu urobit, KURWA NECH MA NESERU DO CERVENA TYM ZE BY V RIADIACEJ JEDNOTKE NAMIESTO STANDARTNYCH 4 SEKUND POVOLILI COJAVIEM 15 AZ 20 SEKUND predtym nez voz upadne do letargie !!!! To co je tam teraz, cize styri alebo pat sekund, nechce sa mi to merat, to je proste sialenost. Nech palubna doska cela pipa vresti a svieti na cerveno minutu predtym ako voz padne do nudzoveho rezimu !!!!
Garantujem, ze vrestiaci autiak pocas predbiehacieho manevru na podlahu nenecha chladneho nikoho. Ta hnusna zrada ktora ta moze stat zivot, a vobec ta neochrani ze nemas WV/Szkoda/Ojdi ked ten trulo oproti tebe bude mat.
Toto mi vadi na WV. Nastudujte si ako pada do nudzaku Hjundaj a KOLKOKRAT SA TO STALO. Hadam je problem najst jedneho majitela diesloveho Hjundaju alebo Kie, ktory by POZNAL nudzak ; rovnako je hadam problem najst jedneho majitela koncernovych chrap ktory by NEPOZNAL nudzak. A vobec to nie je o pocte predanych vozov alebo o najazdenych centimetroch - proste Hjundaj tieto veci nerobi ani zdaleka v radovo takych medziach ako to robi WV. A to som este nezacal o bufikoch Sharanu a kopci dalsich veci ktore by vyriesil jeden šusplech za tri eura (pri cene vozu hrubo viac ako milion korun je to hadam zanedbatelna polozka - ale nie, oni to proste PRE ZAKAZNIKOV NEUROBIA lebo nechcu).
Nemam problem akceptovat design WV a Szkody, nehovorim ze su najkrajsie na svete v mojom vnimani ale rozhodne nie su skarede. Ano, je to aj tym ze som na ne zvyknuty lebo su vsade okolo mna, tak ako som pisal. Nemam problem akceptovat obrovsku oblubenost v nasich koncinach a marginalny podiel napriklad v Anglicku ako som jasne ukazal par stran dozadu. V pohode.
Mam problem akceptovat tie HRUBE technicke nedostatky a naschvaly ktore nie su ochotni riesit, ktore stoja ich zakaznikov ukrutne prachy, problemy a semtam zivot. A to si nevymyslam. Mam problem akceptovat ze za posraty EGR a natrubok k nemu si uctuju 2.200 eur cloveku ktory sa OPAKOVANE stazoval na OBCASNE trhanie a kuckanie pocas zaruky a srali na neho a nevedeli to vyriesit, inak by to atakovalo 3.000eur hranicu. To je na mna moc. 2.0tdi dvojturbo Karavella, 88.000km, 4 roky.
Kolko stoji rovnaka vec na Hondy, Tojoty, Hjundaje alebo Kije ?
Silna pochvala : aspon tie 1.6tdi motory vyzeraju ako technicky vcelku slusne drziaky a spolahlive (v ramci moznosti danych commonrailom a dvojhmotou a sprostymi ludmi podtacajucimi az hroza). Nemam problem pochvalit tam kde je treba, nemam problem popitchovat tam kde je treba. Ano su trosku slabsie ako by mohli byt, ale ano 77kW rozhodne staci na jazdenie rychlostnymi limitmi v nasich koncinach.
Vadi mi na nich to ze vyjebavaju s Europou a nerobia ani z intergalaktickeho priestoru to co budu musiet spravit v Amerike. Vadi mi na nas vsetkych, predovsetkym na europskych politickych predstaviteloch, ze sa nechaju zatlacit nejakou posratou korporaciou, nech uz ma akykolvek nazov, a ze peniaze a podobne sracky su dolezitejsie ako vsetko ostatne vratane ludskeho zdravia
Toto konkretne mi vadi na danej korporacii. Velmi. Nie som gríínpís, nie som neviemco, stojim nohami na zemi a viem ze to robia mnohe ine korporacie.
teraz neuverite co Turbo zahlasi : ze vrzgala palubovka na WV Pólo je sice lahky problem a urcite by ma nasieralo keby som platil tie dukaty za NOVE VONAVE, avsak nie je to zivotny problem. Daleko horsie je ked ti padne prevodovka, turbo, zavrazdi sa motor ci uz kvoli rozvodom alebo comukolvek inemu. Ani to vsak znovu nie je zivotny problem, AK sa firma postavi celom k problemu a jednoducho chybne komponenty ZADARMO vymeni a teraz pozor : NIELEN V RAMCI ZARUKY, ALE AJ PO NEJ. Tak ako BMV ZADARMO vymienalo X rokov po zaruke swirl klapky, tak by mal WV vymienat rozvody a cokolvek ine KED JE TAM SYSTEMOVA CHYBA A TO ZE ICH V POSLEDNEJ DEKADE SPRAVILI VIAC AKO JE ROZUMOM STRAVITELNE (kto z vas nevie ze benzinova Szkoda Ocktavia mala POTICHU zvolavaciu akciu na to ze mohla zacat horiet, mal by zacat citat safety bulletiny a to by ste mali teda vlasy dupkom).
A ze tuto akciu previedli na EXTREMNE MALOM mnozstve tych Ocktavii tak to uz je nieze drzost, ale to je na sud proti ludskosti.
Toto mi vadi na WV. Ze vedia o systemovych chybach, ze nikdy nikomu 2.0tdi vstrekovace mimo zaruky nemenili hoci tam dosrali elektricku izolaciu. Ano, na naftovych vstrekovacoch. Ze nikdy JEDNODUCHOU UPRAVOU nespravili turba ktore by nepadali do nudzoveho rezimu s potencialnymi smrtelnymi nasledkami pre posadku. A ked uz to turbo nechcu urobit, KURWA NECH MA NESERU DO CERVENA TYM ZE BY V RIADIACEJ JEDNOTKE NAMIESTO STANDARTNYCH 4 SEKUND POVOLILI COJAVIEM 15 AZ 20 SEKUND predtym nez voz upadne do letargie !!!! To co je tam teraz, cize styri alebo pat sekund, nechce sa mi to merat, to je proste sialenost. Nech palubna doska cela pipa vresti a svieti na cerveno minutu predtym ako voz padne do nudzoveho rezimu !!!!
Garantujem, ze vrestiaci autiak pocas predbiehacieho manevru na podlahu nenecha chladneho nikoho. Ta hnusna zrada ktora ta moze stat zivot, a vobec ta neochrani ze nemas WV/Szkoda/Ojdi ked ten trulo oproti tebe bude mat.
Toto mi vadi na WV. Nastudujte si ako pada do nudzaku Hjundaj a KOLKOKRAT SA TO STALO. Hadam je problem najst jedneho majitela diesloveho Hjundaju alebo Kie, ktory by POZNAL nudzak ; rovnako je hadam problem najst jedneho majitela koncernovych chrap ktory by NEPOZNAL nudzak. A vobec to nie je o pocte predanych vozov alebo o najazdenych centimetroch - proste Hjundaj tieto veci nerobi ani zdaleka v radovo takych medziach ako to robi WV. A to som este nezacal o bufikoch Sharanu a kopci dalsich veci ktore by vyriesil jeden šusplech za tri eura (pri cene vozu hrubo viac ako milion korun je to hadam zanedbatelna polozka - ale nie, oni to proste PRE ZAKAZNIKOV NEUROBIA lebo nechcu).
Nemam problem akceptovat design WV a Szkody, nehovorim ze su najkrajsie na svete v mojom vnimani ale rozhodne nie su skarede. Ano, je to aj tym ze som na ne zvyknuty lebo su vsade okolo mna, tak ako som pisal. Nemam problem akceptovat obrovsku oblubenost v nasich koncinach a marginalny podiel napriklad v Anglicku ako som jasne ukazal par stran dozadu. V pohode.
Mam problem akceptovat tie HRUBE technicke nedostatky a naschvaly ktore nie su ochotni riesit, ktore stoja ich zakaznikov ukrutne prachy, problemy a semtam zivot. A to si nevymyslam. Mam problem akceptovat ze za posraty EGR a natrubok k nemu si uctuju 2.200 eur cloveku ktory sa OPAKOVANE stazoval na OBCASNE trhanie a kuckanie pocas zaruky a srali na neho a nevedeli to vyriesit, inak by to atakovalo 3.000eur hranicu. To je na mna moc. 2.0tdi dvojturbo Karavella, 88.000km, 4 roky.
Kolko stoji rovnaka vec na Hondy, Tojoty, Hjundaje alebo Kije ?
Silna pochvala : aspon tie 1.6tdi motory vyzeraju ako technicky vcelku slusne drziaky a spolahlive (v ramci moznosti danych commonrailom a dvojhmotou a sprostymi ludmi podtacajucimi az hroza). Nemam problem pochvalit tam kde je treba, nemam problem popitchovat tam kde je treba. Ano su trosku slabsie ako by mohli byt, ale ano 77kW rozhodne staci na jazdenie rychlostnymi limitmi v nasich koncinach.
Vadi mi na nich to ze vyjebavaju s Europou a nerobia ani z intergalaktickeho priestoru to co budu musiet spravit v Amerike. Vadi mi na nas vsetkych, predovsetkym na europskych politickych predstaviteloch, ze sa nechaju zatlacit nejakou posratou korporaciou, nech uz ma akykolvek nazov, a ze peniaze a podobne sracky su dolezitejsie ako vsetko ostatne vratane ludskeho zdravia
Toto konkretne mi vadi na danej korporacii. Velmi. Nie som gríínpís, nie som neviemco, stojim nohami na zemi a viem ze to robia mnohe ine korporacie.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
napr. 1tkova Fabia to mala. Mali tam pripravene drziaky z firewallu, na ne mali ist take silonove kliny. Prve rocniky pripravu mali, ale kliny tam neboli a praskalo to ako svina.
Zacali to davat az v davnejsich rocnikoch, alebo kto ako si vyriesil svojpomocne.
Takze si viem predstavit, ze taketo sracky produkuju este dnes.
Zacali to davat az v davnejsich rocnikoch, alebo kto ako si vyriesil svojpomocne.
Takze si viem predstavit, ze taketo sracky produkuju este dnes.
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
v megane klube sa jednemu nestastnikovi stala nasledovna vec.
Bohumil Polák
Tak na sedej L3 vcera skoceny rozvod z nicoho nic.1.5dci olej meneny kazdych 10tis/rok stav km 60400 ,r.v. 8/2010. Sklamany som, lebo clio 1.2Tce 180tis km a L3gt 2.0T 160tis,M2 1,6 140tis bez problemov.Prvy a posledny diesel.
normalny obcan by plakal.. na aute po zaruke rozvody v pecku, ale bol v <> a tam mu povedali.
Bohumil Polák
Zaruka bola 3r.Ale rozvody maju interval vymeny 6r./160tis.km.,daju novy motor ,iba robotu musime zaplatit lebo nam chyba jedna servisna prehliadka,vtedy by sme neplatili nic,kebyze ju mame.
samozrejme robota nebude lacna.. ale este som sa nestretol s takym vludnym pristupom predajcu.
Bohumil Polák
Tak na sedej L3 vcera skoceny rozvod z nicoho nic.1.5dci olej meneny kazdych 10tis/rok stav km 60400 ,r.v. 8/2010. Sklamany som, lebo clio 1.2Tce 180tis km a L3gt 2.0T 160tis,M2 1,6 140tis bez problemov.Prvy a posledny diesel.
normalny obcan by plakal.. na aute po zaruke rozvody v pecku, ale bol v <> a tam mu povedali.
Bohumil Polák
Zaruka bola 3r.Ale rozvody maju interval vymeny 6r./160tis.km.,daju novy motor ,iba robotu musime zaplatit lebo nam chyba jedna servisna prehliadka,vtedy by sme neplatili nic,kebyze ju mame.
samozrejme robota nebude lacna.. ale este som sa nestretol s takym vludnym pristupom predajcu.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
presne takto to ma byt. Jasne, nieco ho skasnu, nebude to zrovna uplne zadarmo, ale...
Urcite sa nieco podobne stalo aj v tabore WV. Urcite niekomu vymenili drahu prevodovku alebo motor "po zaruke" za podobnych okolnosti.
Nie je dolezita znacka, dolezity je jedine pristup k zakaznikovi. Naozaj by rozvody nemali skakat pri 60k km, bez ohladu na motor a nalepku na kapote.
Urcite sa nieco podobne stalo aj v tabore WV. Urcite niekomu vymenili drahu prevodovku alebo motor "po zaruke" za podobnych okolnosti.
Nie je dolezita znacka, dolezity je jedine pristup k zakaznikovi. Naozaj by rozvody nemali skakat pri 60k km, bez ohladu na motor a nalepku na kapote.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
keby si nebyval na druhom konci republiky, tiez by som ti dal moje vycistit a navoskovat.. za 10€
Re: Všeobecná diskusia
Kurier z ChG pride aj do KE . A ak k tomu clovek nema vztah, ani vysledok mu nic nepovie . Aj ked treba povedat ze tu som bol viac dozor/instruktaz nez ten co sa na tom namakal .
.
Re: Všeobecná diskusia
no daj cenu.. nech ma tresne o zem
v KE su jedni fajn lestici za padika. Len by to chcelo aj lak opravit od parkoviskovych sramov.
v KE su jedni fajn lestici za padika. Len by to chcelo aj lak opravit od parkoviskovych sramov.
- HellAngel
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 12537
- Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
- Bydlisko: Turčianske Teplice
Re: Všeobecná diskusia
kto tu mal co proti VTi od hondy? Ja mam 18 rocnu 1.8 VTi, moto natahane 270t km a ide ako hodinky
ale idem zrejme predavat
ale idem zrejme predavat
NB: Asus ROG Zephyrus G14 (2022)
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak ako Saša hovorí, za padíka ani nerozbehnes lesticku... co tam minies materialu a hlavne stratis casu... ked robis poctivo a si zbehnuty profik, 50 hodin na "korekciu laku" je tak akurat. Ked to chces len tak pošmolíchať a povŕzgať, za jeden den teda 8 az 10 hodin to dokazes, ale to tiez nebude za padika.
kto ma zaujem vid kvanta prispevkov na
http://www.detailingworld.co.uk/forum/f ... y.php?f=15
http://www.detailingworld.co.uk/forum/f ... .php?f=210
dolezite je zaroven povedat - a tym nechcem rypat alebo zhadzovat niekoho robotu - ze takato fotka ako bola linkovana v skutocnosti malo hovori o detailnej kvalite. Pokial na lak nesvietis takto :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=375456
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=376526
nikdy neuvidis tie slniecka... z dvoch metrov teda urcite nie.
kto ma zaujem vid kvanta prispevkov na
http://www.detailingworld.co.uk/forum/f ... y.php?f=15
http://www.detailingworld.co.uk/forum/f ... .php?f=210
dolezite je zaroven povedat - a tym nechcem rypat alebo zhadzovat niekoho robotu - ze takato fotka ako bola linkovana v skutocnosti malo hovori o detailnej kvalite. Pokial na lak nesvietis takto :
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=375456
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=376526
nikdy neuvidis tie slniecka... z dvoch metrov teda urcite nie.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
sutaz : http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=376064
co vam padne do oka ? co vidite totalne neakceptovatelne na laku auta za take peniaze ?
edit : tento sa mi lubil http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=375761
tam je vidno sakramentsky progress v kvalite laku, rozdiel pred a po
co vam padne do oka ? co vidite totalne neakceptovatelne na laku auta za take peniaze ?
edit : tento sa mi lubil http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=375761
tam je vidno sakramentsky progress v kvalite laku, rozdiel pred a po
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
krista to co je za pomaranc a to som si myslel ze moj je uz hardcore, no toto by som ani neprevzalmp3turbo napísal:sutaz : http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=376064
co vam padne do oka ? co vidite totalne neakceptovatelne na laku auta za take peniaze ?
edit : tento sa mi lubil http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=375761
tam je vidno sakramentsky progress v kvalite laku, rozdiel pred a po
.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
Az mi to nepride normalne kedze zadne panely, kapota predna aj zadna, dvere atd nic taketo nemaju.
Videl som uplne nove cierne Mercedesy ML a hroza a strach, ale toto som este nikdy nestretol. Nazivo by to mohlo byt este horsie.
Cert vie ci to chlapci niekde uz nestihli pokrstit lebo uz to ma 17k km - doma potom štetcom namalovali
Videl som uplne nove cierne Mercedesy ML a hroza a strach, ale toto som este nikdy nestretol. Nazivo by to mohlo byt este horsie.
Cert vie ci to chlapci niekde uz nestihli pokrstit lebo uz to ma 17k km - doma potom štetcom namalovali
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.