Všeobecná diskusia
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
a pravda ze na cene nepadaju.
Na volakom startup blogu som davnejsie cital o tom chlapcovi co si v PD ci HC ci kde kupil Teslu (po strednej ci vyske ako startup) a ponuka tie jazdy za 30 ci 40e, vtedy mal cca cez 500 jazd a vtedy siel predavat staru teslu a isiel kupovat 85D ci 90D.
Holt minule daval fotku na teslaclub ze fcul kupeu, asi sa oplatilo
Na volakom startup blogu som davnejsie cital o tom chlapcovi co si v PD ci HC ci kde kupil Teslu (po strednej ci vyske ako startup) a ponuka tie jazdy za 30 ci 40e, vtedy mal cca cez 500 jazd a vtedy siel predavat staru teslu a isiel kupovat 85D ci 90D.
Holt minule daval fotku na teslaclub ze fcul kupeu, asi sa oplatilo
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
-
- Sponzor fóra gold
- Príspevky: 7933
- Dátum registrácie: Po 28. Feb, 2011, 11:49
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
cca 0.6-0.8g litia na jeden 18650 clanok
main: 9950X + Noctua NH-D15 G2, ASUS STRIX B650E-F, Kingston 64gb DDR5 6000 CL30, 7900 GRE Nitro+, 990 Pro 4TB, ASUS STRIX Aura RGB 1000W, Fractal North XL + 4x Noctua A14x25 G2
Re: Všeobecná diskusia
na toto tam je autopilot, adaptivny tempomat atd. spalovak ti aj huci motorom aby si nezaspal a tuto take nie je, aj ked dual motor v ktorom som isiel nejak piskal spredu (mozno zly kus?)maniak napísal:V principe nejde o cas, pol hodina hore dole, ale ja napr. pri 110 kmh v aute zaspavam, taktiez je to mierne neprijemne (zalezi od casu/premavky), kedy pri 110 kmh budes musiet bud kazdu chvilu zrychlovat pri predbiehani (alebo brzdit premavku v lavom pruhu) a v pravom je kazdu chvilu kamion.
nasiel som, ze v 2012 bola produkcia 37 tisic ton litia, jedna bateria mS je cca 7kg (zaokruhlujem velmi hore nech je rezerva, 1g na clanok), co je cca 5mil mS baterii. len chile ma v zasobach miliardu mS baterii. tieto baterie vies zrecyklovat a nie vsetky clanky su zle a aj vyjazdena bateria sa da pouzit napr na nocne uschovanie energie. gigafactory ma mat produkciu vyssiu nez je terajsia celosvetova produkcia
je to 90d s premium interior a autopilotom cize pomerne stale taka sedlacka verzia tu co predal predal do novych zamkov a majitel na nej vraj jazdi do viedne. ak niekto chcete testovaciu jazdu tak by som asi este pockal nech sa auto zabehne, hlavne dufam, ze podvozok si nejak "sadne", lebo pri 3500km nabehanych ked som v nej sedel to bolo dost katastroficke prechadzanie cez hrbolce - nekupil tam vzduchovy podvozokChris napísal:Na volakom startup blogu som davnejsie cital o tom chlapcovi co si v PD ci HC ci kde kupil Teslu (po strednej ci vyske ako startup) a ponuka tie jazdy za 30 ci 40e, vtedy mal cca cez 500 jazd a vtedy siel predavat staru teslu a isiel kupovat 85D ci 90D.
Holt minule daval fotku na teslaclub ze fcul kupeu, asi sa oplatilo
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
- Chris
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5236
- Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
- Bydlisko: Bratislava
Re: Všeobecná diskusia
jaj tak preto som si to mylil s PD, lb jednu tmavu teslu stretavam po AT cestach s PD znackami
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
Re: Všeobecná diskusia
Toto sa da napisat hadam na kazdeho vyrobcu ktory uvedie nieco nove na trh. VW betatestoval na zakaznikoch retiazky dobrych 5 rokov a take DSG si tiez presli svojim testom v premavke.HellAngel napísal:tesla je betatest v tom zmysle, ze to este ani zdaleka nieje dotiahnute do konca. Je to vo vyvoji, technologicky je este toho vela co zlepsovat
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> Turbo: ono je to sice pekne, ale 100-110 kmh nikto po dialnici nejazdi s autom za 100t eur.
hmmm dozadku toto je pravda. Ja sa sice prdkam okolo tohoto rozsahu ale to som naozaj jeden z maaaaalinkej grupy a samozrejme nemam Ubertragac za 100k ba dokonca ani za 10k. Ked sa zamyslim nad tym aka skupina nadutych, bohorovnych ach pardon MODERNYCH USPESNYCH ludi kaufne 100k eur tragac, potom mi naozaj nevychadza 110km/h na dialnici - skor tak na vyjazde z pumpy respektive tam kde je znacka 80.
Na druhu stranu, ked sa odputame od toho "nasho jedineho pochopitelneho" jazdenia s vrciacimi srandami ako ich pozname a prenesieme sa do UVEDOMELEHO sveta bzukajucich rotorov z trolejbusu, situacia sa otoci. Ked sa presenies do ineho PRE NAS NIE UPLNE POCHOPITELNEHO sveta kde mas na displeji 23kW/100km pripadne 40kW/100km, ten strateny cas v dosledku mensej, nudnej, rychlosti ma zrazu iny vyznam. Pre niekoho ano, pre niekoho nie.
V Linzi ajtak zastavis na rychlonabijacke, vycikas, napapas, vypijes pohar dzusu, dvakrat obehnes okolo budovy aby si rozhybal krv - normalne som minule videl chlapcov, vyliezli z texasiek do joging suprav, nahodili stretching, rozbehli sa do pola, Tesla sa nabijala...
je to proste ine rozmyslanie. Ako vidno, zjavne funkcne.
Co mi vadi na Trojke ktora nie je dokoncena a mozno to plati aj vseobecne pre vsetky ich modely :
- neskutocne otrasny interier
- [zatial] nepritomnost pristrojoveho panelu, KURWA aspon za priplatok 10" tablet, halooo 80 dolarov navyse, dajte mi tam tablet !
- odkladacie priestory a celkovo "praktickost" interieru bola hodne kritizovana aj pre 2.5x drahsiu S
- neskutocne malo miesta vzadu (majitel rodinnej Fabie kombi mozno zabludi, ja rozhodne nie
- o troch urastenych vedla seba v zadnej rade, cize 5 ludi celkovo si nechajte snivat, mna do toho ani nahodou netahajte
- neskutocne netradicny vyzor spredu - kde doprdele je chladic, mriezka chladica, cele je to zaplechovane hnus
- nepritomnost realnych komfortnych sedaciek a to snad v celej Tesle - no take ako 760iL/S63/A8L tam proste nie su
- nemoznost vetranych sedaciek
- prakticka nemoznost akejkolvek customizacie, kolesa, interier (farba, sedacky latka koza alcantara PRECO PRECO PRECO KURWA)
- prakticka nemoznost akejkolvek vonkajsej customizacie (doriti ved aj vyber farieb je tusim extremne obmedzeny)
- nemoznost kvanta beznej vybavy z tohoto cenoveho segmentu dnes, neviem ci uz maju vyhrievane volanty, sklapacie zrkadla, dotahovacie dvere, vyhrievane sedacky vzadu uz maju ?
Akoze sorry ale aby sofer vozu musel zdvihnut oci od vozovky a kukat na STREDOVY PANEL na krpate ciselka, aby videl akou rychlostou ide ? Potom oci naspat na cestu, mame priblizne SEKUNDU na zaostrenie, toto je cisty fail. By som to isiel tym debkom otrepat o hlavu hned. What they were thinking ?!?! Musi tam byt nejaka projekcia alebo heads-up alebo taka nejaka vec. Uplne idealne proste klasicky digitalny (za priplatok ANALOGOVY) pristrojovy panel co ja volam tablet : otackomer pre zaujimavost (14000rpm uha ako Schumi), VELKY rychlomer, spotreba kW, dalsie EV veci. Nechat zakaznikom MOZNOST spravit si z toho retro. Len tak, naschval. Just because we can.
Neriesim hustotu nabijaciek, servisu, to pride casom - even Rome wasn't built in a day. Neriesim ze Sasova, Lunik, Pééétržka a Dolne Hony nemaju ako nabijat v masovom meritku - to je ich personalny problem.
V plnej miere chapem ze S je prvy realny pokus priekopnickej automobilky a snad aj prve realne pouzitelne EV vozidlo (dojazd, funkcionalita, ergonomia, kvalita, servisne / prevadzkove naklady, celkova spolahlivost, image, drzanie hodnoty, zaruka na baterie rok/km atd). V plnej miere chapem ze to co Tesla teraz vyvija par rokov ostatne automobilky uz vyvijaju pol storocia. Ano. Iste.
Ale su tam niektore take hrozne nedostatky - BEZ OHLADU NA CENU alebo aj s prihliadnutim na nu - ze je to o velkych kompromisoch. Robit take kompromisy pri aute co bude u nas stat 40k je na obrovske zvazenie. Pri aute za 100k+ je to - podla mna - cista nehoraznost a fail.
hmmm dozadku toto je pravda. Ja sa sice prdkam okolo tohoto rozsahu ale to som naozaj jeden z maaaaalinkej grupy a samozrejme nemam Ubertragac za 100k ba dokonca ani za 10k. Ked sa zamyslim nad tym aka skupina nadutych, bohorovnych ach pardon MODERNYCH USPESNYCH ludi kaufne 100k eur tragac, potom mi naozaj nevychadza 110km/h na dialnici - skor tak na vyjazde z pumpy respektive tam kde je znacka 80.
Na druhu stranu, ked sa odputame od toho "nasho jedineho pochopitelneho" jazdenia s vrciacimi srandami ako ich pozname a prenesieme sa do UVEDOMELEHO sveta bzukajucich rotorov z trolejbusu, situacia sa otoci. Ked sa presenies do ineho PRE NAS NIE UPLNE POCHOPITELNEHO sveta kde mas na displeji 23kW/100km pripadne 40kW/100km, ten strateny cas v dosledku mensej, nudnej, rychlosti ma zrazu iny vyznam. Pre niekoho ano, pre niekoho nie.
V Linzi ajtak zastavis na rychlonabijacke, vycikas, napapas, vypijes pohar dzusu, dvakrat obehnes okolo budovy aby si rozhybal krv - normalne som minule videl chlapcov, vyliezli z texasiek do joging suprav, nahodili stretching, rozbehli sa do pola, Tesla sa nabijala...
je to proste ine rozmyslanie. Ako vidno, zjavne funkcne.
Co mi vadi na Trojke ktora nie je dokoncena a mozno to plati aj vseobecne pre vsetky ich modely :
- neskutocne otrasny interier
- [zatial] nepritomnost pristrojoveho panelu, KURWA aspon za priplatok 10" tablet, halooo 80 dolarov navyse, dajte mi tam tablet !
- odkladacie priestory a celkovo "praktickost" interieru bola hodne kritizovana aj pre 2.5x drahsiu S
- neskutocne malo miesta vzadu (majitel rodinnej Fabie kombi mozno zabludi, ja rozhodne nie
- o troch urastenych vedla seba v zadnej rade, cize 5 ludi celkovo si nechajte snivat, mna do toho ani nahodou netahajte
- neskutocne netradicny vyzor spredu - kde doprdele je chladic, mriezka chladica, cele je to zaplechovane hnus
- nepritomnost realnych komfortnych sedaciek a to snad v celej Tesle - no take ako 760iL/S63/A8L tam proste nie su
- nemoznost vetranych sedaciek
- prakticka nemoznost akejkolvek customizacie, kolesa, interier (farba, sedacky latka koza alcantara PRECO PRECO PRECO KURWA)
- prakticka nemoznost akejkolvek vonkajsej customizacie (doriti ved aj vyber farieb je tusim extremne obmedzeny)
- nemoznost kvanta beznej vybavy z tohoto cenoveho segmentu dnes, neviem ci uz maju vyhrievane volanty, sklapacie zrkadla, dotahovacie dvere, vyhrievane sedacky vzadu uz maju ?
Akoze sorry ale aby sofer vozu musel zdvihnut oci od vozovky a kukat na STREDOVY PANEL na krpate ciselka, aby videl akou rychlostou ide ? Potom oci naspat na cestu, mame priblizne SEKUNDU na zaostrenie, toto je cisty fail. By som to isiel tym debkom otrepat o hlavu hned. What they were thinking ?!?! Musi tam byt nejaka projekcia alebo heads-up alebo taka nejaka vec. Uplne idealne proste klasicky digitalny (za priplatok ANALOGOVY) pristrojovy panel co ja volam tablet : otackomer pre zaujimavost (14000rpm uha ako Schumi), VELKY rychlomer, spotreba kW, dalsie EV veci. Nechat zakaznikom MOZNOST spravit si z toho retro. Len tak, naschval. Just because we can.
Neriesim hustotu nabijaciek, servisu, to pride casom - even Rome wasn't built in a day. Neriesim ze Sasova, Lunik, Pééétržka a Dolne Hony nemaju ako nabijat v masovom meritku - to je ich personalny problem.
V plnej miere chapem ze S je prvy realny pokus priekopnickej automobilky a snad aj prve realne pouzitelne EV vozidlo (dojazd, funkcionalita, ergonomia, kvalita, servisne / prevadzkove naklady, celkova spolahlivost, image, drzanie hodnoty, zaruka na baterie rok/km atd). V plnej miere chapem ze to co Tesla teraz vyvija par rokov ostatne automobilky uz vyvijaju pol storocia. Ano. Iste.
Ale su tam niektore take hrozne nedostatky - BEZ OHLADU NA CENU alebo aj s prihliadnutim na nu - ze je to o velkych kompromisoch. Robit take kompromisy pri aute co bude u nas stat 40k je na obrovske zvazenie. Pri aute za 100k+ je to - podla mna - cista nehoraznost a fail.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
My personal take : pockam, uvidim. Do realnej masovej dostupnosti u nas sa bude hadam pisat 2019, potom to budu rok-dva ladit (nehovorte mi ze nie, aj Sko preslo obrovskym vyvojom, teraz uz vsak maju "akcelerovane skusenosti" ktore sa budu este viac akcelerovat). Nove si to nekupim, je mi to prilis male auto za prilis velke peniaze (ano, pokrok, viem), ojazdene to bude stat prvych par rokov stale sialene vela takze si to tiez nekupim lebo to nebude vyhodne v pomere nove->ojazdene (napriklad 4rocny Pasatt viem kupit za stvrtinovu, v najhorsom tretinovu cenu oproti novemu, to sa pri Tesle3 ani ziadnej inej URCITE nestane).
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =223306335
10k bez dph, no nehovorte mi ze toto nove nestalo 40k+
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =221892155
alebo toto... tiez je to STVRTINA ceny noveho.
Ked si zoberem ze teraz mozem kupit nejaky bezny tragac za ~10.000 eur bez dépéháhá (Pasatt 2012, SuperBéé 2012, taketo tie bezne chrápy pardon najlepsie vozy na svete co stal novy 35-40k polahky) a ten mi vydrzi dalsich pat-sest rokov i ked s nejakym servisom... davam tomu predbezne 7 az 10 rokov, dokedy ja budem seriozne pozerat elektrovehykle. Tak ako pise Chris, priblizne 2022, ved uvidime.
Dovtedy sa snad spamataju aj ine automobilky. Dovtedy mozno pride dalsi model, prepracovany. Nie facelift. Dufam ze economies-of-scale potlacia cenu vyrazne dole (baterie boli vypocitane na cenovku okolo 8000 dolarov v dnesnych cenach, po spusteni GigaFactory by to mohlo byt kus menej).
Dovtedy mozno zarobim taky kopec dukatov, ze polozim stovku na stolik za S85 a nebude mat to ani trosku srat.
Co vam vadi na Trojke pripadne na S modeloch ? Jasne, vela z nas tieto voziky nevlastni, ale proste co ste doteraz identifikovali podla internetu ?
PS: PRECO DORITI NEMAJU KOMBIKY ??? V AMERIKE SEDAN ONLY ??? SERIOUSLY NUTS ?
PS2 : PRECO DORITI NEMAJU XL VERZIU ??? Viac bateriek, vacsia dlzka, nepatrne vyssia hmotnost = ukrutne rozmernejsi komfortnejsi interier a DLHSI DOJAZD !!! Kupovali by to nielen ludia co chcu priestor na urovni Audi A8L+ ale aj ludia ktori chcu vyssi dojazd. V sucasnom S modeli, 4977mm alebo tak nejak, proste uz viac clankov nacpat nejde. Keby mali 530cm az 540cm dlhy MEGAvoz... MNAM. To uz by som ZURIVO rozmyslal o opusteni triedy Voyagerov - jasne, nemam na to, ale rozmyslal by som.
Su na trhu uz dostatocne dlho aby mali kombik a XL Sedan a XL Kombik. Ano viem ze ani Rim nepostavili za tri dni, ale toto tu uz malo byt. Zmeny su dost male oproti sedanom. Ano, viem ze nestihaju vyrabat ani sucasne modely, takto by nestihali este viac a museli stavat viac fabrik co teraz budu ajtak musiet urobit kvoli trojke.
Z marketingoveho hladiska mali byt tie modely ohlasene - rovnako ako verzia 3 ktora sa len tak skoro kupit dat nebude. Hadzalo by to ukrutne lepsie svetlo na firmu, akcie by leteli do nebies. A o to ide tiez.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =223306335
10k bez dph, no nehovorte mi ze toto nove nestalo 40k+
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =221892155
alebo toto... tiez je to STVRTINA ceny noveho.
Ked si zoberem ze teraz mozem kupit nejaky bezny tragac za ~10.000 eur bez dépéháhá (Pasatt 2012, SuperBéé 2012, taketo tie bezne chrápy pardon najlepsie vozy na svete co stal novy 35-40k polahky) a ten mi vydrzi dalsich pat-sest rokov i ked s nejakym servisom... davam tomu predbezne 7 az 10 rokov, dokedy ja budem seriozne pozerat elektrovehykle. Tak ako pise Chris, priblizne 2022, ved uvidime.
Dovtedy sa snad spamataju aj ine automobilky. Dovtedy mozno pride dalsi model, prepracovany. Nie facelift. Dufam ze economies-of-scale potlacia cenu vyrazne dole (baterie boli vypocitane na cenovku okolo 8000 dolarov v dnesnych cenach, po spusteni GigaFactory by to mohlo byt kus menej).
Dovtedy mozno zarobim taky kopec dukatov, ze polozim stovku na stolik za S85 a nebude mat to ani trosku srat.
Co vam vadi na Trojke pripadne na S modeloch ? Jasne, vela z nas tieto voziky nevlastni, ale proste co ste doteraz identifikovali podla internetu ?
PS: PRECO DORITI NEMAJU KOMBIKY ??? V AMERIKE SEDAN ONLY ??? SERIOUSLY NUTS ?
PS2 : PRECO DORITI NEMAJU XL VERZIU ??? Viac bateriek, vacsia dlzka, nepatrne vyssia hmotnost = ukrutne rozmernejsi komfortnejsi interier a DLHSI DOJAZD !!! Kupovali by to nielen ludia co chcu priestor na urovni Audi A8L+ ale aj ludia ktori chcu vyssi dojazd. V sucasnom S modeli, 4977mm alebo tak nejak, proste uz viac clankov nacpat nejde. Keby mali 530cm az 540cm dlhy MEGAvoz... MNAM. To uz by som ZURIVO rozmyslal o opusteni triedy Voyagerov - jasne, nemam na to, ale rozmyslal by som.
Su na trhu uz dostatocne dlho aby mali kombik a XL Sedan a XL Kombik. Ano viem ze ani Rim nepostavili za tri dni, ale toto tu uz malo byt. Zmeny su dost male oproti sedanom. Ano, viem ze nestihaju vyrabat ani sucasne modely, takto by nestihali este viac a museli stavat viac fabrik co teraz budu ajtak musiet urobit kvoli trojke.
Z marketingoveho hladiska mali byt tie modely ohlasene - rovnako ako verzia 3 ktora sa len tak skoro kupit dat nebude. Hadzalo by to ukrutne lepsie svetlo na firmu, akcie by leteli do nebies. A o to ide tiez.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
nehanbis sa za toto troska? to co je za sprostost, s panom vaskym sa rozpravam?mp3turbo napísal: Ked sa zamyslim nad tym aka skupina nadutych, bohorovnych ach pardon MODERNYCH USPESNYCH ludi kaufne 100k eur tragac, potom mi naozaj nevychadza 110km/h na dialnici - skor tak na vyjazde z pumpy respektive tam kde je znacka 80.
nie je to finalna verzia interierump3turbo napísal: - neskutocne otrasny interier
co tam chces akoze mat, teplotu brzdovej kvapaliny? rychlost ta zaujima najviac, ta je vpravo hore hned vedla volantu, co este chces mat na elektromobile tak blizko, ze od toho zavisi zivot? na vsetko ostatne bude dufam head up displaymp3turbo napísal: - [zatial] nepritomnost pristrojoveho panelu, KURWA aspon za priplatok 10" tablet, halooo 80 dolarov navyse, dajte mi tam tablet !
ano je to onicom ale zober si to z druhej strany, ze v interieri ma byt minimum odlozenych veci, kvoli bezpecnosti pri naraze blabla a mas 2 kufre ale ano je to slabucke, aj ked nenavidim mat v aute pohodenych tristo hovadin, mS bol kritizovany hlavne za to, ze tam boli len 2 drziaky na pohare, v amerike neuveritelna vec, vsakmp3turbo napísal: - odkladacie priestory a celkovo "praktickost" interieru bola hodne kritizovana aj pre 2.5x drahsiu S
ty si v tom sedel, vies aky to ma rozvor? videl si video v ktorom hovoril chalan o tom, ze posunuli firewall dopredu aby vzadu mohli sediet traja dospeli? trojka nie je extremne kratke auto, oproti mS http://i.imgur.com/4pfDLW9.gifmp3turbo napísal: - neskutocne malo miesta vzadu (majitel rodinnej Fabie kombi mozno zabludi, ja rozhodne nie
- o troch urastenych vedla seba v zadnej rade, cize 5 ludi celkovo si nechajte snivat, mna do toho ani nahodou netahajte
zacni si zvykat na to, ze aerodynamicky neefektivne veci pojdu na elektromobile prec - klucky a aj maska, ktora sa stale moze zmenit, alebo si na nu pan nalepi nalepku lebo sa mu nepaci maska akoze wtf toto je dealbreaker? to ty si ten naduty pan o ktorom si vravel na zaciatku? tesla si buduje image prave tymto, tak ako maju audi styri kruhy, bmw prednu masku atdmp3turbo napísal: - neskutocne netradicny vyzor spredu - kde doprdele je chladic, mriezka chladica, cele je to zaplechovane hnus
mX je na tom lepsie, m3 nema dovod superit s a8l a s63, plus medzi ciele tesly nepatri uplne ambicia konkurovat s maybachom a rolls roycommp3turbo napísal: - nepritomnost realnych komfortnych sedaciek a to snad v celej Tesle - no take ako 760iL/S63/A8L tam proste nie su
suhlasim, model x vraj ma, neviem ci nie len signature verzia ale malo by sa datmp3turbo napísal: - nemoznost vetranych sedaciek
toto je ironia ci co? videl si aspon z dialky tesla konfigurator?mp3turbo napísal: - prakticka nemoznost akejkolvek customizacie, kolesa, interier (farba, sedacky latka koza alcantara PRECO PRECO PRECO KURWA)
eh? plastidip existujemp3turbo napísal: - prakticka nemoznost akejkolvek vonkajsej customizacie (doriti ved aj vyber farieb je tusim extremne obmedzeny)
vidim, ze si si fakt nespravil domacu ulohu a nezistil si takmer nic o teslachmp3turbo napísal: - nemoznost kvanta beznej vybavy z tohoto cenoveho segmentu dnes, neviem ci uz maju vyhrievane volanty, sklapacie zrkadla, dotahovacie dvere, vyhrievane sedacky vzadu uz maju ?
ok, 325k ludi za tento tyzden nejak nezdiela tvoj nazor, takze asi nekrachnump3turbo napísal: Ale su tam niektore take hrozne nedostatky - BEZ OHLADU NA CENU alebo aj s prihliadnutim na nu - ze je to o velkych kompromisoch. Robit take kompromisy pri aute co bude u nas stat 40k je na obrovske zvazenie. Pri aute za 100k+ je to - podla mna - cista nehoraznost a fail.
chod si sadnut do toho, netreba, je to velke auto, xl verzie budu a jedna uz aj je a vola sa model xPS: PRECO DORITI NEMAJU KOMBIKY ??? V AMERIKE SEDAN ONLY ??? SERIOUSLY NUTS ?
PS2 : PRECO DORITI NEMAJU XL VERZIU ???
a ano, v amerike sa kombiky nekupuju tak ako v eu
| Intel Core i5-2500K @ 4,5GHz + NOCTUA NH-D14 | ASUS P8P67 | 2x4GB Kingston 1333 CL9 | ZOTAC 1060 6GB | Samsung 850 250GB | SeaSonic X-560 | Fractal Design Define R3 BlackPearl | BenQ BL2420PT | Lenovo Explorer | ZOWIE EC1-A | TAITO | SideWinder X4 | Playseat Challenge | Logitech DFGT |
MBP 13" A1502
MBP 13" A1502
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
>> prakticka nemoznost akejkolvek customizacie, kolesa, interier (farba, sedacky latka koza alcantara PRECO PRECO PRECO
> toto je ironia ci co? videl si aspon z dialky tesla konfigurator?
vysli mi tam styri moznosti na sedacky a to pri Sku. Som zvedavy kolko bude pri Trojke, to sa este teraz nevie. To mi pride malo pri aute za 100k a aby si ma nemusel nahanat rovno priznam ze neviem kolko sedaciek sa da nahodit do premiovej klasy audi, bmw, mercedes pri spalujucich motoroch ale vzdy som mal dojem ze su to tucty alebo teda aspon tucet moznosti.
Kolesa. Teraz som rychlo pozrel ze Custom Order, styri. Ehm, slovom styri (alebo som zle kukal ?). Popri takmer stovke ktore su k dispozicii pre Mercedes atd, mi to pride ako "prakticka nemoznost customizacie". Dobre, aby som zjemnil : extremne obmedzeny vyber v porovnani s tym co sa predvadza u etablovanej konkurencie. A pritom neviem, kolesa sa mi zase nezdaju az taky komplikovany prvok. Jasne, zmenit palubnu dosku je zlozite jak howado. Kolesa by podla mna mali ponukat viacere.
Plastidip na vonkajsiu customizaciu, ach ano, ale... vies ako...
Ozaj, tou customizaciou som tusim aj chcel povedat ze neexistuje prilis moc prislusenstva. Nejake spojlery, kridla, taketo blbiny, ten interier sa mi tam priplietol. Verim tomu ze by ten stroj mohol vyzerat ukrutne dravejsie keby nejake tieto veci existovali. Mozno uz je nejake aftermarket, bez mucenia priznavam ze som nekukal kedze 100k Teslu nevlastnim.
edit : "chod si sadnut do toho, netreba, je to velke auto, xl verzie budu a jedna uz aj je a vola sa model x"
ne ne, S Combi a X je rozdiel. Kde je X XL ? Tak ako je Ford Explorer XL, tak by mohla byt aj Tesla XL. Mnohi by to privitali, pretoze by ich to posuvalo ukrutne dopredu pred konkurenciu nielen v technike (co bezpochyby je ina liga ako spalovacie motory, nehovorim ze vhodna pre kazdeho a vzdy, ale proste je to ine), takze takisto by aj 5.35metrovy kombik triedy A8/760iL/S bol nieco uplne ine ako tu dnes mame. A prave to by bol dalsi odlisovaci znak ktory by kvanta ludi presvedcil.
Apropo, volakde som cital ze SuperBéé sa predava viac v kombiku ako klasicka verzia. Ja viem, SuperBee nie je Tesla a USA. Ale Tesla nie je len USA.
> toto je ironia ci co? videl si aspon z dialky tesla konfigurator?
vysli mi tam styri moznosti na sedacky a to pri Sku. Som zvedavy kolko bude pri Trojke, to sa este teraz nevie. To mi pride malo pri aute za 100k a aby si ma nemusel nahanat rovno priznam ze neviem kolko sedaciek sa da nahodit do premiovej klasy audi, bmw, mercedes pri spalujucich motoroch ale vzdy som mal dojem ze su to tucty alebo teda aspon tucet moznosti.
Kolesa. Teraz som rychlo pozrel ze Custom Order, styri. Ehm, slovom styri (alebo som zle kukal ?). Popri takmer stovke ktore su k dispozicii pre Mercedes atd, mi to pride ako "prakticka nemoznost customizacie". Dobre, aby som zjemnil : extremne obmedzeny vyber v porovnani s tym co sa predvadza u etablovanej konkurencie. A pritom neviem, kolesa sa mi zase nezdaju az taky komplikovany prvok. Jasne, zmenit palubnu dosku je zlozite jak howado. Kolesa by podla mna mali ponukat viacere.
Plastidip na vonkajsiu customizaciu, ach ano, ale... vies ako...
Ozaj, tou customizaciou som tusim aj chcel povedat ze neexistuje prilis moc prislusenstva. Nejake spojlery, kridla, taketo blbiny, ten interier sa mi tam priplietol. Verim tomu ze by ten stroj mohol vyzerat ukrutne dravejsie keby nejake tieto veci existovali. Mozno uz je nejake aftermarket, bez mucenia priznavam ze som nekukal kedze 100k Teslu nevlastnim.
edit : "chod si sadnut do toho, netreba, je to velke auto, xl verzie budu a jedna uz aj je a vola sa model x"
ne ne, S Combi a X je rozdiel. Kde je X XL ? Tak ako je Ford Explorer XL, tak by mohla byt aj Tesla XL. Mnohi by to privitali, pretoze by ich to posuvalo ukrutne dopredu pred konkurenciu nielen v technike (co bezpochyby je ina liga ako spalovacie motory, nehovorim ze vhodna pre kazdeho a vzdy, ale proste je to ine), takze takisto by aj 5.35metrovy kombik triedy A8/760iL/S bol nieco uplne ine ako tu dnes mame. A prave to by bol dalsi odlisovaci znak ktory by kvanta ludi presvedcil.
Apropo, volakde som cital ze SuperBéé sa predava viac v kombiku ako klasicka verzia. Ja viem, SuperBee nie je Tesla a USA. Ale Tesla nie je len USA.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
turbo ale ako chces od automobilky, ktorej este ani poriadne nezachla farba na stenach vo vyrobnej hale, aby zrazu chrlila 4 modely v 12 karosarskych verziach? 14 roznych sedaciek, 100 roznych modelov kolies, 14 farieb interieru, to znacne zatazuje organizaciu dodavatelov a subdodavatelov. Jasne ze Tesla nie je one man band, ale zabehnute automobilky maju v tomto urcite znacny naskok.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Odar
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 5630
- Dátum registrácie: St 13. Okt, 2010, 17:10
- Bydlisko: PD / NR Slovensko
Re: Všeobecná diskusia
Tesla. Pekne. Ale (zbytocne) nafuknuta bublina Bolo by fajn vidiet realnu analyzu, ci je to auto naozaj tak green, ako sa to vsade pise. Vzhladom na vyrobny proces je kludne mozne, ze nie je vsetko zlato . . .
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
akoze nedostatky mozu byt - nikto nie je na prvykrat perfektny a uz vobec nie v takomto UberKomplikovanom hitech - ale zase mat JEDNU sedacku akurat so STYRMI POTAHMI respektive variantami to je trosku sila za 100.000 euvra.
Nehovorim ze musis mat na vyber 399292 ale proste na tomto mohli zapracovat. Ani BMV nam nedava moznost vybrat si z desiatich druhov pristrojovych dosiek - nie, nikto nedava takuto moznost, to co tam je tam proste nezmenis. Ale tie sedacky su prdlajz a pritom sialene prispievaju k dojmu z auta A JE PROSTE STANDARD MAT ZURIVO NA VYBER V TEJTO CENOVEJ KLASSE !!! A aj ten pocit : clovek ktory kupuje za 100k si chce viac vyberat A INDIVIDUALIZOVAT ako clovek co kupuje Dáčju Srandero.
Ja viem, je v tom aj homologizacia. Nepitchujem ze nemame roadster, kabrio, hard kabrio, traktor, SUV, MPV, VAN, crossover overcross a janeviemake kraviny dnes uz existuju - pitchujem len ze take kombi sa spravi uzasne jednoducho. Ano viem ze A8, 760iL a S63AMG tak trosku nemaju kombi ani po 20 rokoch vyroby a prave o tom to je. Presne tam by bola trefa - ako som spominal so SuperBeeom. Od roku 2002 co sa robi neboli kombiky az do 2009 ci 2010 alebo tak nejak. Nikto si nemyslel ze by ich bolo treba.
A BOLA TO OBROVSKA CHYBA ako uz dnes automobilka a vsetci vedia. Vravim, videl som volakde napisane ze sa predava viac kombikov ako sedanov. Iste, SuperBee je o inom ako elektroTesla. BMV nikdy nespravilo van ci jak sa to vola poloautobus. Mercededes spravil Viano a Vito, a ako uzasne sa im dari - Viano je titulovanym kralom v "business transport" triede. Viem, BMV sa nezaujima o tento segment, okej, ale peniaze tam jednoznacne su. BMV pri vyrobe milionov kusov nie je odkazane na par stotisic dodavociek - ale Tesla je v uplne inej situacii, technicky, marketingovo, akymkolvek sposobom. Existuje BMV3 kombi, BMV5 kombi, ze neexistuje BMV7 kombi je OBROVSKA CHYBA a automobilky to dakedy otestuju a zistia. Oni by sa totiz predavali... predava sa A6 kombi, Insignia kombi, Mondejo kombi, SuperBee kombi proste auta co maju ~4.8 metra, a predavali by sa jednoznacne aj pokombikovane vacsie limuziny co maju 5.1 metra.
Nehovorim ze Tesla musela mat "varianty" (nech uz je to kombik) k dispozicii okamzite. Nie, prakticky nikto nema. Ale Sko je tu s nami uz hoooooodne dlho aby bralo vietor z plachiet aj INYM SPOSOBOM AKO JE ZAUZIVANE. Nie, Tesla X nie je Tesla S kombi rovnako ako Ford Galaxi nie je Ford Mondejo kombi alebo BMV X5 nie je BMV5 kombi.
Moznosti customizacie Tesly dnes su velmi slabe v porovnani so standardom tejto cenovej triedy ci sa to fanatikom paci alebo nie.
Nehovorim ze musis mat na vyber 399292 ale proste na tomto mohli zapracovat. Ani BMV nam nedava moznost vybrat si z desiatich druhov pristrojovych dosiek - nie, nikto nedava takuto moznost, to co tam je tam proste nezmenis. Ale tie sedacky su prdlajz a pritom sialene prispievaju k dojmu z auta A JE PROSTE STANDARD MAT ZURIVO NA VYBER V TEJTO CENOVEJ KLASSE !!! A aj ten pocit : clovek ktory kupuje za 100k si chce viac vyberat A INDIVIDUALIZOVAT ako clovek co kupuje Dáčju Srandero.
Ja viem, je v tom aj homologizacia. Nepitchujem ze nemame roadster, kabrio, hard kabrio, traktor, SUV, MPV, VAN, crossover overcross a janeviemake kraviny dnes uz existuju - pitchujem len ze take kombi sa spravi uzasne jednoducho. Ano viem ze A8, 760iL a S63AMG tak trosku nemaju kombi ani po 20 rokoch vyroby a prave o tom to je. Presne tam by bola trefa - ako som spominal so SuperBeeom. Od roku 2002 co sa robi neboli kombiky az do 2009 ci 2010 alebo tak nejak. Nikto si nemyslel ze by ich bolo treba.
A BOLA TO OBROVSKA CHYBA ako uz dnes automobilka a vsetci vedia. Vravim, videl som volakde napisane ze sa predava viac kombikov ako sedanov. Iste, SuperBee je o inom ako elektroTesla. BMV nikdy nespravilo van ci jak sa to vola poloautobus. Mercededes spravil Viano a Vito, a ako uzasne sa im dari - Viano je titulovanym kralom v "business transport" triede. Viem, BMV sa nezaujima o tento segment, okej, ale peniaze tam jednoznacne su. BMV pri vyrobe milionov kusov nie je odkazane na par stotisic dodavociek - ale Tesla je v uplne inej situacii, technicky, marketingovo, akymkolvek sposobom. Existuje BMV3 kombi, BMV5 kombi, ze neexistuje BMV7 kombi je OBROVSKA CHYBA a automobilky to dakedy otestuju a zistia. Oni by sa totiz predavali... predava sa A6 kombi, Insignia kombi, Mondejo kombi, SuperBee kombi proste auta co maju ~4.8 metra, a predavali by sa jednoznacne aj pokombikovane vacsie limuziny co maju 5.1 metra.
Nehovorim ze Tesla musela mat "varianty" (nech uz je to kombik) k dispozicii okamzite. Nie, prakticky nikto nema. Ale Sko je tu s nami uz hoooooodne dlho aby bralo vietor z plachiet aj INYM SPOSOBOM AKO JE ZAUZIVANE. Nie, Tesla X nie je Tesla S kombi rovnako ako Ford Galaxi nie je Ford Mondejo kombi alebo BMV X5 nie je BMV5 kombi.
Moznosti customizacie Tesly dnes su velmi slabe v porovnani so standardom tejto cenovej triedy ci sa to fanatikom paci alebo nie.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
- HaDeS
- Používateľ
- Príspevky: 757
- Dátum registrácie: Št 07. Apr, 2005, 20:00
- Bydlisko: Bratislava/#overclocking
Re: Všeobecná diskusia
ale kus s tymi kombi pekelnostami ! Na satanske chodnicky zvadzas Teslu.
edit: neviem najst nejaku statistiku, kolko sakredosti sa preda za mlakou, ale imho amici su skorej na ich pickupove F150 a spol, nez kombi verzie
edit: neviem najst nejaku statistiku, kolko sakredosti sa preda za mlakou, ale imho amici su skorej na ich pickupove F150 a spol, nez kombi verzie
Workstation: dual E5-2698V4 GTX 2xTitan,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
Slave 1-9:i7 5820k@4.2-4.45GHz
Slave 10-18:Ryzen 1700@3.7-3.9GHz,
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
tak uz vieme preco neni kombi (station wagon) :
http://www.ibtimes.com/us-new-car-sales ... ue-2243093
small SUV & crossovers to vsetko zabili na americkom trhu. Ze Tesla nie je iba amerika je zbytocne pripominat. Niekto tuto moze povedat ze teda kombi je nezmysel - podla rovnakej tabulky sa zda ze nam VYMIERAJU sedany : compact sedan Tesla S rozhodne nie je a trieda "midsize sedan" je beznadejne posledna.
Z tohoto hladiska je teda totalny nezmysel vyrabat Teslu S a uz absolutne by sa nemali pustat do Tesly Tri
http://www.ibtimes.com/us-new-car-sales ... ue-2243093
small SUV & crossovers to vsetko zabili na americkom trhu. Ze Tesla nie je iba amerika je zbytocne pripominat. Niekto tuto moze povedat ze teda kombi je nezmysel - podla rovnakej tabulky sa zda ze nam VYMIERAJU sedany : compact sedan Tesla S rozhodne nie je a trieda "midsize sedan" je beznadejne posledna.
Z tohoto hladiska je teda totalny nezmysel vyrabat Teslu S a uz absolutne by sa nemali pustat do Tesly Tri
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.