Všeobecná diskusia
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
jasneze da prihlasit, uplne v pohode. Terajsie 3.6ky (2011+) jazdia po Slovensku len taky buchot, ten model sa normalne predava aj v Europe - 2.8crd a 3.6i. Town and Country je prihlasitelny lebo ma VINy a vsetky tie potvory. Videl som tu dokonca prihlasenu 4.0i masinu a to je naozaj motor ktory fakt ani nepoculi v autorizovanych servisoch znacky a mali by s nim veeeeelky problem aj v Amerike, je to nejaka specificka vec pre Kanadu.
O Pacifike samozrejme nic neviem pretoze to este v Europe snad nikto nevidel. Ci to posunu aj "ku nam" za more teda z ich pohladu "pred more" netusim. Joooooooj ale ten neexistujuci EV ako som si ho vysnival by mi pomastil brusko az by sa prasiatko otriasalo... dohroma esteze mam tu silnu zdrzanlivost ale fakt silnu a tu by trebalo este silnejsiu
Vcera prefrcala okolo mna cierna Tesssla, Sko, hlohovecka, reku co ta ja nechytim ? Som tam pri nejakej 80tke zacapil za dva, baaaaaaaaaaaaaam tristotisic otacok, za tri baaaaaaaaaaaam sedemstotisic otacok cim som vyvolal veeeeeliky usmev na tvari fesaka, ktory znenazdajky pošteglil cvičkou na pravej nozicke pedalik a proste zmizol. Za tri sekundy som ho nevidel hadam ani na horizonte.
Fenomenalna masina. Deti kukajte vedla nas je cierna Tesla. Frnk. Tati kde je Tesla ? No uz neni, dorici, mal si pred pol sekundou kukat.
Tak som malej musel slubit ze si pojdeme zajazdit komercne
O Pacifike samozrejme nic neviem pretoze to este v Europe snad nikto nevidel. Ci to posunu aj "ku nam" za more teda z ich pohladu "pred more" netusim. Joooooooj ale ten neexistujuci EV ako som si ho vysnival by mi pomastil brusko az by sa prasiatko otriasalo... dohroma esteze mam tu silnu zdrzanlivost ale fakt silnu a tu by trebalo este silnejsiu
Vcera prefrcala okolo mna cierna Tesssla, Sko, hlohovecka, reku co ta ja nechytim ? Som tam pri nejakej 80tke zacapil za dva, baaaaaaaaaaaaaam tristotisic otacok, za tri baaaaaaaaaaaam sedemstotisic otacok cim som vyvolal veeeeeliky usmev na tvari fesaka, ktory znenazdajky pošteglil cvičkou na pravej nozicke pedalik a proste zmizol. Za tri sekundy som ho nevidel hadam ani na horizonte.
Fenomenalna masina. Deti kukajte vedla nas je cierna Tesla. Frnk. Tati kde je Tesla ? No uz neni, dorici, mal si pred pol sekundou kukat.
Tak som malej musel slubit ze si pojdeme zajazdit komercne
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Ja objednávam z comco.sk, tiež ceny oveľa nižšie ako autokelly rovnako dobrý výber. O žiadne falzifikáty sa nejedná. Takisto spokojnosť s rýchlosťou dodania a komunikáciouJuri700 napísal:Zdravím,
Kde objednávate autodiely? Mimo zahraničie samozrejme.
Napr. fifoauto má skoro polovičné ceny ako autokelly, nemohlo by ísť o falzifikáty?
MacBook Pro 13 (2016) + iPhone 12 mini
PS5 Slim
PS5 Slim
Re: Všeobecná diskusia
Keby som objednával diely z Autokelly tak si môžem dovoliť servisovať tak 1.2 HTP a nie 4.4 V8... Na BMW, Mercedes a Koncern je tu Martin z MM Autotechnik (www.autotechnik.sk) väčšinou top ceny, a vie ti spraviť aj lepšie pri väčšej objednávke
Re: Všeobecná diskusia
Autokelly, InterCars atd.. su VO distributori a preto maju MO ceny premrstene.. VO ceny su vela krat 20-40% nizsie.
vid napr brzdove kotuce v IC
Veľkoob. cena: 35,71 EUR (bez DPH), 42,85 EUR (s DPH)
Maloob. cena: 57,60 EUR (bez DPH), 69,12 EUR (s DPH)
vid napr brzdove kotuce v IC
Veľkoob. cena: 35,71 EUR (bez DPH), 42,85 EUR (s DPH)
Maloob. cena: 57,60 EUR (bez DPH), 69,12 EUR (s DPH)
Spoiler: ukázať
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
Pokiaľ by som mal záujem o také niečo a nemal by to byť kombík (čo Chrysler 300C vie byť), tak by som osobne volil Lancia Thema. To ale zohnať v benzíne u nás je impossible...
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
ved Thema je to iste ako 300c. Inak na 6.1 alebo 5.7 nie je nic, absolutne vobec nic zle.
Ba vlastne predsa... nestoja mi v garazi. Zatial.
Doporucenie : zachvilu dosiahnu cenove dno. Takyto autiak nikdy nebude za 2000 eur, ked chces tak ber teraz, ked nechces/nemas tak ako ja tak cakaj a zaplatis viac. Rovnako ako starucke Audi V8 ktore realne takmer nezozenies - a ked tak za neeeeeeskutocne peniaze - takisto aj 5.7 Hemi pojde do zberatelskej triedy.
O SRT ani nehovoriac. A to uz zopar fesakov natrieskalo na SRT kompresor navyse, potom sa bavime ~600 splasenych koni na zadnej naprave za par penazi, ked to prezenies tak aj 700 ale tam uvaris prevodovku kazdych 50 motohodin cize to uz je relativne drahy sport. Videa na joutjube najdes lahko.
Minuly rok boli na predaj dve SRTcka u nas, cenovo okolo 13000 tusim, takze neplatis 3500 eur prihlasenie a slovenske znacky. To sa uz moc nezopakuje, tych aut u nas proste niet.
Kazdy den pred spanim si nezabudnut pustit zvuk nejakych Magnaflow, Meisterschaft, Powerflow a podobnych "mufflerov" .... dokonca som niekde videl aj video elektricky ovladanych kde bol vystup proste open pipe (videa chrysler 300 straight pipe). A to si jedneho dna v garazi v obchodaku pustim, lebo uz som mal pusteny Harlej s otvorenym vyfukom.
Na niektore veci sa tazko zabuda.
Ba vlastne predsa... nestoja mi v garazi. Zatial.
Doporucenie : zachvilu dosiahnu cenove dno. Takyto autiak nikdy nebude za 2000 eur, ked chces tak ber teraz, ked nechces/nemas tak ako ja tak cakaj a zaplatis viac. Rovnako ako starucke Audi V8 ktore realne takmer nezozenies - a ked tak za neeeeeeskutocne peniaze - takisto aj 5.7 Hemi pojde do zberatelskej triedy.
O SRT ani nehovoriac. A to uz zopar fesakov natrieskalo na SRT kompresor navyse, potom sa bavime ~600 splasenych koni na zadnej naprave za par penazi, ked to prezenies tak aj 700 ale tam uvaris prevodovku kazdych 50 motohodin cize to uz je relativne drahy sport. Videa na joutjube najdes lahko.
Minuly rok boli na predaj dve SRTcka u nas, cenovo okolo 13000 tusim, takze neplatis 3500 eur prihlasenie a slovenske znacky. To sa uz moc nezopakuje, tych aut u nas proste niet.
Kazdy den pred spanim si nezabudnut pustit zvuk nejakych Magnaflow, Meisterschaft, Powerflow a podobnych "mufflerov" .... dokonca som niekde videl aj video elektricky ovladanych kde bol vystup proste open pipe (videa chrysler 300 straight pipe). A to si jedneho dna v garazi v obchodaku pustim, lebo uz som mal pusteny Harlej s otvorenym vyfukom.
Na niektore veci sa tazko zabuda.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
-
- Používateľ
- Príspevky: 1184
- Dátum registrácie: Po 27. Sep, 2010, 19:31
- Bydlisko: Žilina - Vlčince II
Re: Všeobecná diskusia
áno, ale zvnútra sa mi skrátka páči viac...mp3turbo napísal:ved Thema je to iste ako 300c.
Re: Všeobecná diskusia
upravená pre EU trh a jeho zvyklosti. Inak odporúčam zviesť v novej 3,6 fakt podarený motor. Oproti starej 3.5 o triedu živší a povedal by som porovnateľný so staršou 5.7
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
bez turba, bez priamovstreku == da sa lacno a uplne jednoduchúčko preklopit na LPG a jazdit UKRUTNE lacnejsie ako tie hypermoderne 1.5i nafukane sprostosti vo Fordoch Mondejo, 1.4TSI v Pasattoch a takychto hracickach... 211kW sa tiez nestrati.
a ani to neskusam porovnat s velkoprostorovym delom teda AlhambroSharanom ktory pod 10 nejazdi takmer vobec :
http://www.auto.cz/test-seat-alhambra-2 ... delo-94266
a ani to neskusam porovnat s velkoprostorovym delom teda AlhambroSharanom ktory pod 10 nejazdi takmer vobec :
http://www.auto.cz/test-seat-alhambra-2 ... delo-94266
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Tieto su este ok, ale napr. ta Pacifica co si spominal vyssie uz presla na priamovstrek. Osobne dufam, ze sa mi podari tieto mini-turbove pretlakovane sracky preskocit a pride mi pod ruku nejake elektrovozitko. hondica sa zatial do dochodku nechysta, aj ked by som ju tam najradsej poslal
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
Re: Všeobecná diskusia
A mame to tu. Litrovy trojvalcek v Octavke http://autobild.cas.sk/clanok/210955/sk ... trojvalcom
Na druhej strane 115k a 200Nm nie su zle cisla na litrovy motor, len kolko takato sranda moze vydrzat.
Na druhej strane 115k a 200Nm nie su zle cisla na litrovy motor, len kolko takato sranda moze vydrzat.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
- Diablo1st
- Sponzor fóra silver
- Príspevky: 3376
- Dátum registrácie: Po 29. Aug, 2005, 20:00
- Bydlisko: MY
Re: Všeobecná diskusia
A servisný interval nepredlžili? Veď už by sa patrilo z 30tis na aspoň 45tis km.
Som zvedavý na reálne čísla spotreby a poruchovosť.
Som zvedavý na reálne čísla spotreby a poruchovosť.
Lenovo E460: 14" FHD IPS, i5-6200U, 2x4GB RAM 1600MHz DDR3L, R7 M360, SSD 256GB Toshiba.
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
Ex. HP 2230s: T9600, 2x2GB RAM 800MHz DDR2, X4500MHD, SSD Toshiba 256GB.
Work: Lenovo E14 G5 AMD + Dell U2724DE + Dell U2724D.
FVE: 10,2 kWp + 13kWh batérie
-
- Pokročilý používateľ
- Príspevky: 12259
- Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
- Bydlisko: ta Blava, ňe ?
Re: Všeobecná diskusia
hej, avizovali to davnejsie - aj Golf to bude mat (alebo uz ma?). Do Pasatta sa este neodvazili tusim. Poruchovost prve tri roky moc nestretneme lebo to bude chodit do autoTEROrizakov a tam to budu lepit dohromady, a ono zase by bola hanba keby sa tie prditka MASOVO kazili pred dovrsenim 80.000km, co drtiva vacsina tychto majitelov proste nespravi. Servisne naklady ?
Nejaky japonsky motor zacal kombinovat priamovstrekovy system prace S NEPRIAMOVSTREKOM, preco asi... kvoli zivotnosti, karbonizacii, cisteniu. Ano, iste, servisnym nakladom. Podla mna toto by mohla byt cesta ako tych ludi trosku zachranit - nema nieco take nahodou aj koncern z Mladeho Boleslavova ?
Inak rozmyslam co bude potom. 0.7i ? Som za - motor umiestneny medzi soferovou a spolujazdcovou sedackou, retazou prenasajuci vykon na prevodovku presne tak ako v motorke. VELKY BATOZINOVY PRIESTOR nielen vzadu, ale aj vpredu nieco na sposob ako ma Tesla...
kedze motor sa zmesti medzi cestujucich a mozu si na neho vylozit nohy.
Nejaky japonsky motor zacal kombinovat priamovstrekovy system prace S NEPRIAMOVSTREKOM, preco asi... kvoli zivotnosti, karbonizacii, cisteniu. Ano, iste, servisnym nakladom. Podla mna toto by mohla byt cesta ako tych ludi trosku zachranit - nema nieco take nahodou aj koncern z Mladeho Boleslavova ?
Inak rozmyslam co bude potom. 0.7i ? Som za - motor umiestneny medzi soferovou a spolujazdcovou sedackou, retazou prenasajuci vykon na prevodovku presne tak ako v motorke. VELKY BATOZINOVY PRIESTOR nielen vzadu, ale aj vpredu nieco na sposob ako ma Tesla...
kedze motor sa zmesti medzi cestujucich a mozu si na neho vylozit nohy.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Re: Všeobecná diskusia
Pozri, pokial ten motor dostanu do stavu, ze to bude fungovat povedzme 75000 km, s jednou dozivotnou naplnou naplnou oleja ... proste "bezudrzbova" suciastka, ktora sa za primeranu cenu vymeni kus za kus za novy, stary vezmu na repas/do zberu. Taky pollitracik, dva valceky, turbicko, dva vstrekovace, retiazka... samozrejme vsetko stavane na 100t km. To uz nemoze byt take drahe... povedzme 1500 za kompletku motor, vymena plug'n'p(l)ay. To mame pri rocnom najazde 15t km 300 € naklad na servis. Za predpokladu ze sa neposerie nic ine.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať