Všeobecná diskusia

Diskusie o automobiloch, dopravných predpisoch, motocykloch, a iných témach súvisiacich s dopravou.

Objektívna zodpovednosť je...

pozitívny krok k bezpečnosti cestnej premávky.
71
42%
hlúposť.
99
58%
 
Celkom hlasov: 170

mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

naco pretaktovat, tam treba dat druhu baterku ako Papek napisal - ale nie 12V lebo taku uz mas, treba 24V z kamiona !!
Vtedy sa kazdy kon z nemeckeho motora rata za tri japonske alebo sedem americkych.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7299
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

vtedy sa z tých koňov stanú somári
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
Easa
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 828
Dátum registrácie: Po 25. Apr, 2011, 00:04
Bydlisko: LM

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Easa »

Je nejaky vzorec akeho potrebujem japonca aby bol aspon ako 300 hp nemec? :D
AMD Ryzen 7 7800X3D | TG Ryzen 7000 Direct Die Frame | MSI X670E Carbon WIFI | G.Skill TridentZ5 64GB 2x32 6000MHz CL30 | ASUS TUF RTX 3090 24GB OC | Intel Optane 905P M.2 22110 380GB | Kingston DC600M 1TB x2 | FSP Hydro TI PRO 1000W | CoolerMaster SL600M Black Edition Customized | AquaComputer Cuplex Kryos NEXT PVD/Ni | EK Vector TUF Plexi/Ni | Watercool Heatkiller Tube 100 D5 | WCP-D5 PWM | HWLabs SR2 360 + GTS 360 | EK-FLT120 | EK-PRO Barb | Bitspower 45/90° | Phanteks T30 x9 | ContiTech Unitrix 60 DN10 + Mikalor 8-16W2
Používateľov profilový obrázok
lacika
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 4278
Dátum registrácie: Pi 11. Jan, 2008, 14:00
Bydlisko: KE

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa lacika »

samozrejme.. 900hp GT-R s 24V baterkou podla turba :D
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7299
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

Easa napísal:Je nejaky vzorec akeho potrebujem japonca aby bol aspon ako 300 hp nemec? :D
vezmi 160hp civic, vyhoď interiér, zadné sedadlá, rezervu, posuň liniter na 9000 a na 400m ich dáš do plaču:-D
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

.
.
Jay's take on Tesla : https://youtu.be/6W-5GRATIwA?t=929


taketo som tu uz daval ? Imperial versus Mondeo AKA "you thought you have a big car" :
http://imageshost.eu/images/2016/04/21/ ... perial.png
original inzerat tu : https://www.autoscout24.com/offers/-269024373

chudak Mondejko, ved to je taka lahka polovicka aj na dlzku ale aj na sirku :)
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Bird
Používateľ
Používateľ
Príspevky: 2025
Dátum registrácie: So 15. Aug, 2009, 22:39
Bydlisko: TO

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Bird »

no ty vole, neviem si predstaviť jak by som s tým zaparkoval pred kauflandom v sobotu doobeda :D
MacBook Pro 13 (2016) + iPhone 12 mini
PS5 Slim
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

.
.
nechapem otazku - akoze ako, uplne normalne predsa :

http://imageshost.eu/images/2016/04/22/DSC_0245.jpg
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12474
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

Easa: kup honda s2000, uz v zaklade das dolu vacsinu aut, po malej uprave motora das dalsiu, po pridani turba das dole dalsiu mensinu

alebo si zozen 1.8vti sedan, vyhadz vsetko ako povedal papek, nasad turbo a budes majster sveta :laugh:
NB: Asus ROG Strix G16
mp3turbo
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 12259
Dátum registrácie: St 27. Apr, 2011, 11:16
Bydlisko: ta Blava, ňe ?

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nooooooo, s2000... ked sa pozrem :

a) na cenovku - zacinaju zhruba od 9000 a tie kusy fakt nechces, pekne/dobre zhruba od 14k+ a este prirataj dovoz/prihlasenie
b) dostupnost - na Slovácku je na predaj jedna jedina a za takmer 15k, vsetko ostatne je vonku
c) ze zrychlenie ma okolo 7 sekund na 100km
d) ze pri rychlostiach okolo 150+ neskutocne straca dych

furt by som ako riesenie volil americko-klarksonovsky system POWEEEEEEEEEEEEEEER :) co znamena ze v tomto pripade by som kaufol za ~12k EUR U NAS SO ZNACKAMI Pórš Kajen S alebo Turbo alebo Turbo S, kde 331kW verzia ma ORIGINAL 5.3s zrychlenie, ta silnejsia 380kW verzia dokonca 5.0. Alebo WV Tujareg VV12 kde mame plusminus tie iste cisla aj vykonu aj zrychlenia a zase je k dispozicii okolo 11k so znackami u nas (odpadlo prihlasenie za 3500 eur plus dovoz plus poistenie plus poplatky vonku takze 4k eur neplatis, uz su zahrnute v cene). Alebo by som kaufol Ojdi A8 W12 co boli tie verzie D2/D3 309kW/331kW, tiez sa zmestis okolo 10k a tiez su bez turba ked uz chces hustokruto upravovat.

Ono je to tak ze ked mas v zaklade ~350kW, a fakt musis upravovat, tak potom bijes 450kW - 500kW podla toho ako si silny a ako mas hrubu penazenku. Tam uz nejake porovnanie bude veeeelmi tazke. Bavime sa radovo o 4.2 az 4.6s zrychleni na stovku, bavime sa o masine ktora NEZVADNE pri 150km/h, ano bavime sa o masine ktora nevie driftovat alebo agile/nimble zatacat ako S2000... ale je rychlejsia. Ukrutne rychlejsia. Ukrutne komfortnejsia. Ano, ukrutne inaksia.


Co takto nedavno spominany Krajzler 300C respektive odvodeniny s motormi 5.7 Hemi alebo 6.1 ? Tiez to kaufnes zurivo pod 10k respektive tesne nad 10k, tiez to ma lepsie zrychlenie ako S2000 a tiez tam mozes pridrbat turbo s ktorym to vyzenies cez 400kW. Dokonca aj LPG tam das. A maju pohananu tu najspravnejsiu napravu... ZADNU. [teda su aj stvorkolky ale s tymto si uz proste aj srandy uzijes].

Ked chces ist na rychlost, nedal by som peniaze do S2000 pretoze za rovnake prachy mozes mat nieco daleko rychlejsie.
S2000 je o inom - to je proste osobita masinka v zmysle MX3.

Viem ze su preturbovane VTi co spravia stovku za styri sekundy, ale tam ten motor rozoberas kazdy mesiac. Aj cenovka tej upravy a auta celkovo potom je niekde uplne inde ako sa tu teraz bavime a uprimne, polozit ~20k eur do niecoho a'la 1.8vti je proste pitomost. V s2000 to uz zlahka dava vyznam ale tam by sme sa uz skor bavili 25k eur a to uz zase nedava vyznam cena/vykon/vysledok/hodnota do buducnosti. Radsej nacipovat Pórš - turboslimaka to ma v zaklade a ma rezervy.
Som matematik... Vzrusuju ma cisla, napriklad 8300 na otackomeri alebo 2,15 baru z kompresora a este aj 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9.
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5216
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

asi tak, som sice Honda fan, ale vidim to zhruba asi tak ako mp3turbo :)
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs
stanomx
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 3437
Dátum registrácie: Št 19. Okt, 2006, 02:00
Bydlisko: Košice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa stanomx »

:D
Používateľov profilový obrázok
HellAngel
Sponzor fóra gold
Sponzor fóra gold
Príspevky: 12474
Dátum registrácie: Po 29. Dec, 2008, 00:15
Bydlisko: Turčianske Teplice

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa HellAngel »

tak mal otazku na hondy, je jasne ze pripadna urpava nieco stoji. S2000 nie je tak zla kupa na to , co to auto dokaze ponuknut.
Pripadne hardcore upravy 1.8 VTi uz nie je o peniazoch, ale musis po tom tuzit, je jasne ze su to stare auta a pripadna prestavba na nieco co dokaze nakopat rit autam za 60 000e bude stat peniaze, tma sa urpavuje cela auto. Ale vysledok je zaujmavy. Ale ako pisem, to uz musis byt hodne FOR FUN
ale aj za 5000e sa da celkom slusne upravit taka 1.8 VTi. Ja ju mam v zaklade a v kombi verzii a mozem povedat, ze to auto dokaze velmi prekvapit. Rozmyslal som o nejakej uprave, ale to uz riesit nejdem, pretoze otec kupil toho lexusa a ja beriem od neho avensis combi, co je pre mna momentalne praktickejsie auto koli rodine. Takze honda pojde na predaj. ALe ja sa ku honde raz vratim, bude mi smutno :cry:
NB: Asus ROG Strix G16
Používateľov profilový obrázok
Papek
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 7299
Dátum registrácie: St 05. Dec, 2007, 08:00
Bydlisko: BA

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Papek »

Myslim ze otazka bola prilis vseobecna. Ak chces kratke sprinty, tak idealne nieco krpate ako CRX, total vykuchane, co bude mat megamrte dobru akceleraciu a maximalku okolo 200, viac na 400 m netreba. Ak sa chces na dialnici nahanat s nemeckymi rychlikmi, tak treba nejaky velky sedan kvoli smerovej stabilite a nadopovat ho nejkym slusnym turbom, aby si to utiahlo 300+.
To buď chápeš, ale potom sa nepýtaš, alebo nevieš a potom nemá význam odpovedať.
Spoiler: ukázať
i5-12400F ♦ 32 GB RAM ♦ RTX 4070 SUPER 12 GB
Používateľov profilový obrázok
Chris
Pokročilý používateľ
Pokročilý používateľ
Príspevky: 5216
Dátum registrácie: Pi 13. Jan, 2006, 02:00
Bydlisko: Bratislava

Re: Všeobecná diskusia

Príspevok od používateľa Chris »

tak ono na B18C4/C6 vies zohnat za pomerne lacno Jackon Racing Kompresor Kit, kde to na seriovych crevach vies v pohode prevadzkovat na 250PS, pripadne aj viacej ak davas pozor. Co tiez neni zle :)
Master of PaloAlto NGFWs, Cisco ASAs

Návrat na "Automobily a dopravná diskusia"